Strootman en Wijnaldum spelen drama vandaag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Liever niet. Beter gewoon een beetje controleren en de bal snel aan Strootman, Wijnaldum of Mertens geven. Laat 'm maar gewoon doen, dan doet ie gek genoeg.
Wijnaldum is behoorlijk onzichtbaar. Strootman heeft een flink aantal goeie passes afgeleverd, die vind ik zo slecht nog niet spelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Strootman en Wijnaldum spelen drama vandaag.
Wij winnen tenminstequote:Op zaterdag 10 december 2011 22:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Typisch PSV wedstrijd
1-0_!
Tja, als ze het uitspelen .. is nog niet voorbij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Typisch PSV wedstrijd
1-0_!
Hahahaha wel bijnaquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft bij jou al afgefloten?
Nou ja Strootman speelt in ieder geval beter als Wijnaldum maar heeft toch ook enorm veel onnodig balverlies.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wijnaldum is behoorlijk onzichtbaar. Strootman heeft een flink aantal goeie passes afgeleverd, die vind ik zo slecht nog niet spelen.
Hij wordt zelfs regelmatig overgeslagen. Dit rare countervoetbal slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nou ja Strootman speelt in ieder geval beter als Wijnaldum maar heeft toch ook enorm veel onnodig balverlies.
Welk countervoetbal, ze hebben amper een fatosenlijke counter laten zien.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij wordt zelfs regelmatig overgeslagen. Dit rare countervoetbal slaat helemaal nergens op.
Nu wel goedquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:
Lens.. zo kun je lastig concurreren met Labyad
Labyad creërde toch anders veel meer en betere kansen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:33 schreef Buitendam het volgende:
Lens is voor Gorter een veel groter probleem dan Labyad was.
Die eerste omdat hij de bal wegschoot. En die tweede begreep ik niet. Die NAC speler nam de vrije trap, schoot tegen Lens z'n rug en Lens krijgt z'n tweede geel...?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:43 schreef Geo3kant het volgende:
Waarom kreeg hij nou 2x geel, let maar half op want spanjaarden duscatch me up plz
Lens stond te dichtbij en bleef staan, toen schoten ze tegen hem aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die eerste omdat hij de bal wegschoot. En die tweede begreep ik niet. Die NAC speler nam de vrije trap, schoot tegen Lens z'n rug en Lens krijgt z'n tweede geel...?
Hij stond toch gewoon op afstand?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lens stond te dichtbij en bleef staan, toen schoten ze tegen hem aan.
PSV speelt meestal wel aantrekkelijk thuis anders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:51 schreef Geo3kant het volgende:
Ach, 3 punten houden we het maar op.. mensen die haten op streamers/eredivisie kijkers.. je zou maar 200/400 euro betalen voor een seizoenskaart met zulke kut wedstrijden
Denk toch echt dat het Feyenoord wordt dat verliest vandaag.quote:Op zondag 11 december 2011 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
1 van de titelkandidaten moet verliezen
RKC
Geef Kees maar de schuld. zijn idee.quote:Op zondag 11 december 2011 12:30 schreef Saekerhett het volgende:
Die WOESJ WWWWOEEESJJJ geluiden op Eredivisie Live
Doet het anders meer dan goed in Kerkrade. Niet goed genoeg voor de top, zeker wel een subtopper.quote:Op zondag 11 december 2011 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom heeft ajax 'm bij het grof vuil gegooid
Ik weet nog wel die kans uit bij Dinamo Zagreb (toen nog met Pantelic e.d.), hij kreeg het voor elkaar om op 1 meter voor een leeg doel de bal over te krijgenquote:Op zondag 11 december 2011 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom heeft ajax 'm bij het grof vuil gegooid
Pantelicquote:Op zondag 11 december 2011 12:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik weet nog wel die kans uit bij Dinamo Zagreb (toen nog met Pantelic e.d.), hij kreeg het voor elkaar om op 1 meter voor een leeg doel de bal over te krijgen
Zal die bij feyenoord voorlopig geen last van hebben.quote:Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens wel een interessante reportage over Martin van Geel bij Eredivisie Live.![]()
Inderdaad een sterk neusje voor de transfervrije.
Alleen als hij te veel geld krijgt kan hij als een hondsdolle geld verslinden.
En daar heeft Feyenoord dan mooi profijt vanquote:Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal die bij feyenoord voorlopig geen last van hebben.
Maar volgende week dé wedstrijdquote:Op zondag 11 december 2011 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch wel de wedstrijd van de ronde dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |