Wutquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:47 schreef Gillingham het volgende:
Ik dacht dat jouw initialen RZ waren.
De 'grap' is uitgelegd nog veel slechter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:50 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De 'grap' is uitgelegd nog veel slechter.De "grap" is wel heel slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn antwoord was ook op basis van die hintquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is die uit 1998. Nog één titel of zijn naam.
En dat is drie. Het ging om Richard Jenkins die in drie Coens heeft gespeeld.quote:
Allemaal Coens die ik nog niet heb gezienquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En dat is drie. Het ging om Richard Jenkins die in drie Coens heeft gespeeld.
The Man Who Wasn't There is daarvan de beste. Zeker voor jou. Hommage aan films-noir, zwart-wit enzo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Allemaal Coens die ik nog niet heb gezien
Billy Bob Thornton, een docent van mij lijkt daar op, alleen met lang haar ;Dquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
The Man Who Wasn't There is daarvan de beste. Zeker voor jou. Hommage aan films-noir, zwart-wit enzo.
Doet hij ook een goede Karl Childers-impressie (Sling Blade)? Zo ja; cool.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Billy Bob Thornton, een docent van mij lijkt daar op, alleen met lang haar ;D
Nou ik zal eens kijken wat ik in de aanbieding hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:03 schreef Robby87 het volgende:
Sands, zou je misschien wat variatie in FMT willen scheppen door bijvoorbeeld een andere, dan een doorgaans toegankelijke vraag stellen, zoals een Anime-vraag, wat de meeste users hier toch wel weten. Wellicht hebben sommige users wel behoefte aan een musical vraag, heb jij daar wel eens over nagedacht, met je commercie-vervulde haat jegens ons, musical-liefhebbend Nederland?!!
Die moet ik toch eens snel gaan kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:04 schreef Gillingham het volgende:
[..]
The Man Who Wasn't There is daarvan de beste. Zeker voor jou. Hommage aan films-noir, zwart-wit enzo.
Ik zal hem ooit eens moeten confronteren met het feit dát hij er op lijkt, het zal een zwarte dag worden dat je wordt vergeleken met een alcoholist nietwaar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:06 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Doet hij ook een goede Karl Childers-impressie (Sling Blade)? Zo ja; cool.
quote:
Deze film was genomineerd voor Best Picturequote:Op zaterdag 10 december 2011 21:26 schreef Robby87 het volgende:
Je moet toch levensmoe zijn als je dat soort troep bekijkt.
Klagen mag bij Robby87quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm vorige keer dat je het vroeg was deze makkelijker Sands... Toen hoefden we de titel niet te raden
Ik ben een musical aan het kijken met mannen in een strakke legging en dwarrelende paraplu's.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Robby geef het antwoord eens op deze voor jou bedoelde vraag
Tsss beantwoord gewoon mijn vraagquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben een musical aan het kijken met mannen in een strakke legging en dwarrelende paraplu's.
quote:
Fuck, lag op het puntje van me tongquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:55 schreef Sands het volgende:
De film die ik zocht is Anchors Aweigh
Helaas Lamers.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:45 schreef Tem het volgende:
Het is wel een film en niet de familie dia's?
quote:is a documentary film directed by Andrew Jarecki. It focuses on the 1980s investigation of Arnold and Jesse Friedman for child molestation. It was nominated for the Academy Award for Documentary Feature in 2003. Some of the Friedmans' alleged victims and family members wrote to the Awards Committee protesting the nomination, their identities confirmed but protected by the judge who presided over the court case.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:04 schreef Gillingham het volgende:
Dit gaat 'm niet worden.
Dank wyc. Helaas fout inderdaad.
Als 'Friedmans' niet in de omschrijving had gestaan, dan had ik je een punt gegeven. Er komen nog twee woorden voor (waarvan één 'the' is).quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan is het iets met Friedmans in de titel.
Wel hetzelfde thema, min of meer.
Dat is de film inderdaad.quote:
We're the Friedmans? (als dat als 1 woord telt)quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:10 schreef Gillingham het volgende:
Als 'Friedmans' niet in de omschrijving had gestaan, dan had ik je een punt gegeven. Er komen nog twee woorden voor (waarvan één 'the' is).
Stand December 2011:quote:
Helemaal waar.quote:en wyccie bedoelde Capturing the Friedmans, maar sprak het enigszins onduidelijk uit.
Had 'm graag aan wyc gegeven, maar eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vooruit dan, Reese Witherspoon en wyccie bedoelde Capturing the Friedmans, maar sprak het enigszins onduidelijk uit.
Stand December 2011:quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:37 schreef wyccie het volgende:
Komt uit 8 Femmes, of niet?
Virginie LeDoyen?
T'zijn nog net geen Aziatenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet alle negers zien er hetzelfde uit
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet alle negers zien er hetzelfde uit
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:51 schreef wyccie het volgende:
Het is niet Adewale Akinnuoye-Agbaje.
quote:
quote:
Dat klinkt als Jackie Brown, maar das geen remake.quote:Op zondag 11 december 2011 00:23 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik vergeet trouwens een belangrijke, een remake van een bekende blaxploitation-film, met Samuel L. Jackson.
Hier had ik natuurlijk Four Brothers moeten quoten.quote:
quote:Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
(Shaft!)
You're damn right
Who is the man
That would risk his neck for his brother man?
(Shaft!)
Can ya dig it?
Je bedoelt Tyrese Gibson, dat is een acteur. Uit zowel Transformers als Four Brothers inderdaad.quote:Op zondag 11 december 2011 00:24 schreef hornage het volgende:
Four Brothers dan? of is dat ook dezelfde
Ow fak, ik meende dat het een acteur wasquote:Op zondag 11 december 2011 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bedoelt Tyrese Gibson, dat is een acteur. Uit zowel Transformers als Four Brothers inderdaad.
Bij je vraag krijg ik een Carrie-vibe, maar dan anders.
Natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef hornage het volgende:
Ow fak, ik meende dat het een acteur wasLijkt wel wat op Gibson toch?
Ouch, nu pak ik toch een puntje van je af.quote:Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef wyccie het volgende:
Strictly Ballromm, die bedoelde ik. De Luhrman.
Was het door de laatste?quote:
Nee joh, jij wist het net zo goed.quote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef Gillingham het volgende:
Ouch, nu pak ik toch een puntje van je af.
quote:
quote:
Haar allereerste was Developing, maar dat is een niemendalletje.quote:
Hoe spam ik een topic vol vraagquote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Even kijken of Ran en Gill goed hebben opgelet...
Hoeveel explosies zijn er te zien in Crank?
Wow je hebt het echt volgehouden hequote:
Bij Hepburn is het ook van belang een voornaam erbij tegen, aangezien er twee hele bekende zijn.quote:
Dat zijn er al 2quote:Op zondag 11 december 2011 01:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wait Until Dark
Breakfast at Tiffany's
en verder geen idee.
Voor Roman Holiday kreeg ze een Oscarquote:Op zondag 11 december 2011 01:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
Roman Holiday
Breakfast at Tiffany's
5 zitten we nuquote:Op zondag 11 december 2011 01:22 schreef wyccie het volgende:
Funny Face
Sabrina
Roman Holiday
Breakfast at Tiffany's
Het filmpje waarin ze te zien is als stewardess.
Dat is natuurlijk Les Diaboliques. Maar daar zit ze natuurlijk niet in.quote:Op zondag 11 december 2011 01:33 schreef Sands het volgende:
-Nog de beste Hitchcock die Hitchcock niet gemaakt heeft
Ik heb het niet verzonnenquote:Op zondag 11 december 2011 01:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk Les Diaboliques. Maar daar zit ze natuurlijk niet in.
quote:Op zondag 11 december 2011 01:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
close encounters of the third kind
film 2quote:Romance and suspense in Paris, as a woman is pursued by several men who want a fortune her murdered husband had stolen. Who can she trust?
film 3quote:A romantic adventure about a legendary pilot's passion for dare-devil firefighting and his girl.
quote:Director Billy Wilder salutes his idol, Ernst Lubitsch, with this comedy about a middle-aged playboy fascinated by the daughter of a private detective who has been hired to entrap him with the wife of a client.
Die is met Katharinequote:Op zondag 11 december 2011 11:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet gebaseerd op je hints, maar the African Queen? Of is dat met Katherine Hepburn?
Ik bedoelde ook echt bij 4 van haar filmsquote:Op zondag 11 december 2011 11:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
Gregory Peck
Cary Grant
Humphrey Bogart
Richard Dreyfuss
quote:
wyccie+1quote:
Dat klopt. Nu die andere nog.quote:Op zondag 11 december 2011 14:18 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, is het Milos Forman? In dat geval Man on the Moon.
Nou, na 2,5 uur en maar 2 mensen die reageren? Ik betwijfel hetquote:Op zondag 11 december 2011 15:47 schreef wyccie het volgende:
Er zal vast nog wel iemand zijn die een antwoord weet.
ZvjZ=VmR
quote:wordt in Arnhem geëerd door een, helaas weinig gelijkend, borstbeeld van kunstenaar Kees Verkade op het Burgemeestersplein. Op 23 april 1994 vindt de onthulling van dit beeld door cabaretier Paul van Vliet, evenals
Unicef-ambassadeur, plaats. De Nederlandse familie van
had het beeld liever op de Jansbinnensingel gezien, maar een brief met dat verzoek aan de wethouder mocht niet baten. In 2003 krijgt het beeld, maar vooral de sokkel een opknapbeurt.
Wie steekt er nou zijn vinger in een standbeeldquote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef picodealion het volgende:
Uiteraard.
Hier het betreffende beeld, waar ik jarenlang dagelijks langs ben gelopen en gefietst zonder een idee te hebben wie het in godsnaam was:
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs nog een keer met mijn vinger vast gezeten in haar oog. Wie maakt er dan ook een standbeeld met holle ogen?
.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Wie steekt er nou zijn vinger in een standbeeld![]()
Inddquote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef picodealion het volgende:
Nou, vast geen Leone in elk geval.
Deed mij het ook aan denken, en volgens mij had die geen naam.quote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef picodealion het volgende:
Doet me een beetje denken aan Drive, maar die had een naam toch?
Driverquote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef picodealion het volgende:
Doet me een beetje denken aan Drive, maar die had een naam toch?
Idd, ik probeer die juist een beetje te scheiden omdat ik weet dat o.a. jij in beide vaak zit.quote:Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Die heb je ook al in het screenshot topic gevraagd
2 namen is ook goed.quote:15-year-old Oliver Tate has two objectives: To lose his virginity before his next birthday, and to extinguish the flame between his mother and an ex-lover who has resurfaced in her life.
Ik zie nu welke ik allemaal vergeten ben te noemenquote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef picodealion het volgende:
Op Sideways na niet 1 die ik zelf genoemd zou hebben. Maar wel allemaal correct.
Deze vragen worden meer gewaardeerd dan mijn normale vragenquote:Op zondag 11 december 2011 18:29 schreef picodealion het volgende:
Alweer?
Nightmare on Elm Street
Private Resort
Platoon
Cry-baby
Edward Scissorhands
Nightmare on Elm Street 6: Freddy's Dead
Arizona Dreaming
Benny & Joon
What's Eating Gilbert Grape
Ed Wood
Don Juan de Marco
quote:Uh, yeah, hi, this is RST Video calling, customer number 4352, I'd like to place an order. Okay, I need one each of the following tapes: Whispers in the Wind, To Each His Own, Put It Where It Doesn't Belong, My Pipes Need Cleaning, All Tit-Fucking, Volume 8, I Need Your Cock, Ass-Worshipping Rim-Jobbers, My Cunt Needs Shafts, Cum Clean, Cum-Gargling Naked Sluts, Cum Buns III, Cumming in Socks, Cum On Eileen, Huge Black Cocks with Pearly White Cum, Girls Who Crave Cock, Girls Who Crave Cunt, Men Alone II: the KY Connection, Pink Pussy Lips,... oh yeah, and, uh, All Holes Filled with Hard Cock. Yep. Oh, wait a minute. [to the mother] Uh, what was that called again?
quote:Op zondag 11 december 2011 18:59 schreef picodealion het volgende:
Dat lijkt me Christopher Sitting, maar ik kan niet plaatsen welke film.
Dat is goed.quote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef HilarityEnsues het volgende:
Things to Do in Denver When You're Dead
lamers + 1quote:
Dat is W.S.quote:Op zondag 11 december 2011 19:41 schreef victorinox het volgende:
Alien vs Predator
Of is dat die andere...
quote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Siskel of is het gewoon geen recensent?
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:25 schreef HilarityEnsues het volgende:
The Taking of Pelham 123 (origineel)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |