Dat klopt. Nu die andere nog.quote:Op zondag 11 december 2011 14:18 schreef picodealion het volgende:
Oh wacht, is het Milos Forman? In dat geval Man on the Moon.
Nou, na 2,5 uur en maar 2 mensen die reageren? Ik betwijfel hetquote:Op zondag 11 december 2011 15:47 schreef wyccie het volgende:
Er zal vast nog wel iemand zijn die een antwoord weet.
ZvjZ=VmR
quote:wordt in Arnhem geëerd door een, helaas weinig gelijkend, borstbeeld van kunstenaar Kees Verkade op het Burgemeestersplein. Op 23 april 1994 vindt de onthulling van dit beeld door cabaretier Paul van Vliet, evenals
Unicef-ambassadeur, plaats. De Nederlandse familie van
had het beeld liever op de Jansbinnensingel gezien, maar een brief met dat verzoek aan de wethouder mocht niet baten. In 2003 krijgt het beeld, maar vooral de sokkel een opknapbeurt.
Wie steekt er nou zijn vinger in een standbeeldquote:Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef picodealion het volgende:
Uiteraard.
Hier het betreffende beeld, waar ik jarenlang dagelijks langs ben gelopen en gefietst zonder een idee te hebben wie het in godsnaam was:
[ afbeelding ]
Ik heb zelfs nog een keer met mijn vinger vast gezeten in haar oog. Wie maakt er dan ook een standbeeld met holle ogen?
.
quote:Op zondag 11 december 2011 16:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Wie steekt er nou zijn vinger in een standbeeld![]()
Inddquote:Op zondag 11 december 2011 16:33 schreef picodealion het volgende:
Nou, vast geen Leone in elk geval.
Deed mij het ook aan denken, en volgens mij had die geen naam.quote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef picodealion het volgende:
Doet me een beetje denken aan Drive, maar die had een naam toch?
Driverquote:Op zondag 11 december 2011 16:55 schreef picodealion het volgende:
Doet me een beetje denken aan Drive, maar die had een naam toch?
Idd, ik probeer die juist een beetje te scheiden omdat ik weet dat o.a. jij in beide vaak zit.quote:Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Die heb je ook al in het screenshot topic gevraagd
2 namen is ook goed.quote:15-year-old Oliver Tate has two objectives: To lose his virginity before his next birthday, and to extinguish the flame between his mother and an ex-lover who has resurfaced in her life.
Ik zie nu welke ik allemaal vergeten ben te noemenquote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef picodealion het volgende:
Op Sideways na niet 1 die ik zelf genoemd zou hebben. Maar wel allemaal correct.
Deze vragen worden meer gewaardeerd dan mijn normale vragenquote:Op zondag 11 december 2011 18:29 schreef picodealion het volgende:
Alweer?
Nightmare on Elm Street
Private Resort
Platoon
Cry-baby
Edward Scissorhands
Nightmare on Elm Street 6: Freddy's Dead
Arizona Dreaming
Benny & Joon
What's Eating Gilbert Grape
Ed Wood
Don Juan de Marco
quote:Uh, yeah, hi, this is RST Video calling, customer number 4352, I'd like to place an order. Okay, I need one each of the following tapes: Whispers in the Wind, To Each His Own, Put It Where It Doesn't Belong, My Pipes Need Cleaning, All Tit-Fucking, Volume 8, I Need Your Cock, Ass-Worshipping Rim-Jobbers, My Cunt Needs Shafts, Cum Clean, Cum-Gargling Naked Sluts, Cum Buns III, Cumming in Socks, Cum On Eileen, Huge Black Cocks with Pearly White Cum, Girls Who Crave Cock, Girls Who Crave Cunt, Men Alone II: the KY Connection, Pink Pussy Lips,... oh yeah, and, uh, All Holes Filled with Hard Cock. Yep. Oh, wait a minute. [to the mother] Uh, what was that called again?
quote:Op zondag 11 december 2011 18:59 schreef picodealion het volgende:
Dat lijkt me Christopher Sitting, maar ik kan niet plaatsen welke film.
Dat is goed.quote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef HilarityEnsues het volgende:
Things to Do in Denver When You're Dead
lamers + 1quote:
Dat is W.S.quote:Op zondag 11 december 2011 19:41 schreef victorinox het volgende:
Alien vs Predator
Of is dat die andere...
quote:Op zondag 11 december 2011 20:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Siskel of is het gewoon geen recensent?
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:25 schreef HilarityEnsues het volgende:
The Taking of Pelham 123 (origineel)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |