Ja zeker....die andere twee oelewappers zijn het noemen niet eens waard...die zijn slecht...quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:39 schreef Piles het volgende:
Rob Urgert mag er ook wel bij in de OP, bij het rijtje cabaretiers
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:39 schreef Piles het volgende:
Rob Urgert mag er ook wel bij in de OP, bij het rijtje cabaretiers
quote:
Zo slecht is het dat zelfs Tijl de leukste is van het stel....dan weet iemand die niet kijkt eigenlijk wel genoeg...booooooring.........quote:
Bij VI is hij nochtans door de mand gevallen...als hij z'n grapjes niet kan voorbereiden, dan valt zijn gevoel voor humor echt tegen...quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Dat die mensen in de zaal helemaal in een deuk liggen, snap ik niet.
Doe poekiepoekie naar een baby en het lacht....van dat niveau gaat ook doorgaans naar dit soort shows...en er staat een mongooltje met een bord "applaus" of "lach of ik schiet" omhoog....quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Er zit een fanclubje van paul in de zaal of ze worden betaald om zo te lachenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
En het is ook koud zeiden ze net dus da's nog enige vorm van wrijving en beweging om niet aan je stoel te vriezen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:53 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Er zit een fanclubje van paul in de zaal of ze worden betaald om zo te lachen
Leuk he verschillende mensen verschillende meningenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:55 schreef Taurus het volgende:
Wat een negativiteit hier! Ik moest juist erg lachen net met Dione de Graaf en die 2 jongens. Eindelijk even niet plat maar gewoon gezellige leuke humor
Dit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:55 schreef Taurus het volgende:
Wat een negativiteit hier! Ik moest juist erg lachen net met Dione de Graaf en die 2 jongens. Eindelijk even niet plat maar gewoon gezellige leuke humor
Bij de eerste 40 + meet dan maarquote:
You wishquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:58 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Bij de eerste 40 + meet dan maar
Nee, vind ik vaak moeilijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Leuk he verschillende mensen verschillende meningen
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:00 schreef Taurus het volgende:
Zo Jezus. Dat mag wel wat subtieler bij Dione.
Ik voel mij daar ook ontzettend thuis.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zit je bij de VARA in ieder geval wel op je plaats.
Waarom? Het is voor een gala, en het is niet ordinair ofzo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:00 schreef Taurus het volgende:
Zo Jezus. Dat mag wel wat subtieler bij Dione.
Zie OP.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:02 schreef alors het volgende:
weet iemand hun namen van links naar rechts? ik weet alleen Joep..
Lees OP.... ^^^quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:02 schreef alors het volgende:
Ik weet niet hoe Dione ze heeft genoemdquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:02 schreef alors het volgende:
Ze zit wel heel erg rechtopquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:26 schreef chufi het volgende:
Wat zit Dione er ongemakkelijk bij arme meid
quote:
Voor het geluid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
Waarom zit die drummer achter kogelvrij glas?
Is volgens mij tegen trillingen van de snare en overige trommels door muziek van de versterkers en dergelijke.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
Waarom zit die drummer achter kogelvrij glas?
lolwhutquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken over de muziek jij he?
Ze lijkt wel op die kapoenquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
100% afgetraind is ze niet...
Die zwarte jurk vond ik ook het mooist maar ze had geen van die drie jurken van Paul Schults aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
Zo zie je maar weer, smaken verschillen, ik ga altijd voor zwart. Groen vind ik ook vreselijk.
Dat begreep ik ook al niet: ik dacht dat het de bedoeling was dat ze die drie jurken ging passen, maar dat gebeurde niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die zwarte jurk vond ik ook het mooist maar ze had geen van die drie jurken van Paul Schults aan.
Nee dat merkte ik ook! Ze had iets wit met zwart aan. Ik dacht ook dat het de bedoeling was of Dionne vond ze niet mooiquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
Dat begreep ik ook al niet: ik dacht dat het de bedoeling was dat ze die drie jurken ging passen, maar dat gebeurde niet.
Het hoogtepunt gisteren was Dionequote:Op zondag 11 december 2011 00:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Als het hoogtepunt het cabaret is dan is er wel iets mis met het programma zelf..
quote:Op zondag 11 december 2011 09:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
HetDe hoogtepunten gisteren wasren van Dione.
Matig, heel matig:quote:
Alleen Ali B?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef Adelante het volgende:
Ik hoop dat Ali B verzuipt in de vladip
Da's een understatement iddquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:31 schreef Specularium het volgende:
Ali B. en Jody Bernal matig noemen..
Zeg het maar...quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:57 schreef Haaibaaike het volgende:
En Jack van Gelder is er bij Paul.
En Jim Bakkum natuurlijk.quote:
Alsof er geesten bestaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Oeps buurvrouw overleden in het huis.
Dat ging eventjes nergens over.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:40 schreef chufi het volgende:
Maar Jack is niet gelovig dus viert ie wel Kerst
Vroeger was het idd zeer gebruikelijk...quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Wat lekker ouderwets, iemand die een sigaartje rookt op tv
Jackquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Wat lekker ouderwets, iemand die een sigaartje rookt op tv
quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vroeger was het idd zeer gebruikelijk...
Valt mij ook opquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
Wat is dat toch met mannen die hun hele arm vol tatoeeren?
Wat is daarmee dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
Wat is dat toch met mannen die hun hele arm vol tatoeeren?
Opeens zie je het overal. En ik vind het lelijk. Net alsof ze een hele vieze arm hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is daarmee dan?
Niks mis met een mooie sleeve.
Ik vind het wel mooiquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Opeens zie je het overal. En ik vind het lelijk. Net alsof ze een hele vieze arm hebben.
Ik zie het nu pas bij Jody. Bij hem is het net of hij 1 hele harige arm heeft.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Net alsof ze een hele vieze arm hebben.
Sterke promo actie dan. Niemand weet wat het betekentquote:
Ik zat ook al te zoeken, maar ik vind niets bijzonders inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:03 schreef henkde_j het volgende:
Wat heeft die linker dude met gitaar een lange nek.
[..]
Sterke promo actie dan. Niemand weet wat het betekent![]()
Ik weet genoeg... IHVH kijk ik niet.quote:
quote:@lawaaisites Lawaaisites, I Kiela
Ziet steeds #gtpmj. Het betekent Geef Trauma Patientjes Meer Jeugd, ben ik achter.
2 minuten geleden via Twitter for iPad
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:34 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Pff dat ze die Ali baba maar eens gewoon kopje onder laten hangen in dat badje. Wat een nerd.
Bijna alles was leuk..quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Vladip was leuk
Over de rest wil ik het niet hebben
Was ook leuk met Ali B, Jim Bakkum en Jack van Gelderquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef FreckleSs het volgende:
Ik vind het ook wel lachen met Ali B, hijs niet meer zo irritant als vroeger
ja klopt, alles was leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was ook leuk met Ali B, Jim Bakkum en Jack van GelderJack die een dikke sigaar rookte in de studio
![]()
De cabaretiers waren ook leuk.
Paul zo eens kunnen proberen zo nu en dan puur zakelijke relaties te houden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:34 schreef Piles het volgende:
Stond gisteren nog een interview met Cor Bakker in de De Pers. Paul wilde niet met hem verder (hij was toe aan iets nieuws), en Cor miste de show nog steeds. De oud/nieuwjaarsshow is ie wel bij
Ik dacht van wel, zonder dat ik wist dat hij het was, dus als ik dit zo lees: JAquote:
Gordon is leuk inderdaad, superadrem.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Die ordinaire homohumor van Gordon mag ik wel
Sowieso 'Over de vloer', de combinatie met Joling was een goeie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Die ordinaire homohumor van Gordon mag ik wel
Jammer dat Gordon en Joling over de vloer niet meer wordt uitgezonden...dat was iedere uitzending genietenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Gordon is leuk inderdaad, superadrem.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
De cabaretiers blijven toch het hoogtepunt van het programma
Ook dat nog je hebt het maar druk meequote:Op zaterdag 24 december 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik kijk weer even mee tijdens de reclame van All you Need.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook dat nog je hebt het maar druk mee
Ok...moeilijk zo'n quizquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij moet er drie uithalen die er niet in zitten.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik kijk weer even mee tijdens de reclame van All you Need.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |