quote:33
00:13:29,765 --> 00:13:32,171
Kan je die plaats delict van de
Ijswagen Moordenaar nog herinneren?
Soms is er gewoon teveel gefluister en soms is er te harde achtergrond muziek. Dan kan je het bijna niet verstaanquote:
Misschien Closed Captioning i.c.m. een translator inschakelen zoals op YouTube.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:46 schreef mmilo het volgende:
Stefan,
Zou je dit voor elke aflevering kunnen doen? Ik kan namelijk geen engels maar ik wil wel graag dekster volgen![]()
ik hoop dat je dit voor mij wil doen...
quote:
quote:
Dexterquote:Op maandag 12 december 2011 13:19 schreef seto het volgende:
Mooie quote trouwens:
"What did stalkers do before the internet?"
Ja, waarom deed ie dat... of is dat gewoon niet bekendquote:Op maandag 12 december 2011 15:19 schreef Selestha het volgende:
Wel interessant wat die nerd die dexter die hand heeft gestuurd gaat doen.
Je flood, jonge!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, waarom deed ie dat... of is dat gewoon niet bekend?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:12 schreef THeeF het volgende:
Beste pberends, ook voor jou bestaat er een edit knop.
quote:
Haha idd, dit lijkt wel zo'n slaapmasker wat je in een vliegtuig op kan zettenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Kan die nieuwe neger aub stoppen met die foute zonnebrillen?
Beetje een smallere Cee-Lo Green zo..quote:Op zaterdag 17 december 2011 07:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha idd, dit lijkt wel zo'n slaapmasker wat je in een vliegtuig op kan zetten
Janken om 5 posts achter elkaar, wat een drama tochquote:
Volgens mij is er niets bekend over die lijnen op dat ding. Zelf weet ik geen connectie met een eerdere zaak of wat dan ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, waarom deed ie dat... of is dat gewoon niet bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |