Soms is er gewoon teveel gefluister en soms is er te harde achtergrond muziek. Dan kan je het bijna niet verstaanquote:
Misschien Closed Captioning i.c.m. een translator inschakelen zoals op YouTube.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:46 schreef mmilo het volgende:
Stefan,
Zou je dit voor elke aflevering kunnen doen? Ik kan namelijk geen engels maar ik wil wel graag dekster volgen![]()
ik hoop dat je dit voor mij wil doen...
quote:
quote:
Dexterquote:Op maandag 12 december 2011 13:19 schreef seto het volgende:
Mooie quote trouwens:
"What did stalkers do before the internet?"
Ja, waarom deed ie dat... of is dat gewoon niet bekendquote:Op maandag 12 december 2011 15:19 schreef Selestha het volgende:
Wel interessant wat die nerd die dexter die hand heeft gestuurd gaat doen.
Je flood, jonge!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, waarom deed ie dat... of is dat gewoon niet bekend?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:12 schreef THeeF het volgende:
Beste pberends, ook voor jou bestaat er een edit knop.
quote:
Haha idd, dit lijkt wel zo'n slaapmasker wat je in een vliegtuig op kan zettenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:49 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Kan die nieuwe neger aub stoppen met die foute zonnebrillen?
Beetje een smallere Cee-Lo Green zo..quote:Op zaterdag 17 december 2011 07:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha idd, dit lijkt wel zo'n slaapmasker wat je in een vliegtuig op kan zetten
Janken om 5 posts achter elkaar, wat een drama tochquote:
Volgens mij is er niets bekend over die lijnen op dat ding. Zelf weet ik geen connectie met een eerdere zaak of wat dan ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, waarom deed ie dat... of is dat gewoon niet bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |