quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben een idee voor één deel van de erafscheiding, namelijk om een conifeerhaag te plaatsen. Een Thuja Occidentalis "Brabant" om precies te zijn.
quote:
dan bespaar je daar toch op? die kan je met grote regelmaat gratis ophalen via marktplaats.quote:Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef Claudia_x het volgende:
We hebben al gekeken! Het aanbod is nogal overweldigend, en voor een groot deel ook overweldigend lelijk.![]()
We hebben gister een wandeling rond onze toekomstige buurt gemaakt om te kijken wat anderen met hun tuin hebben gedaan. Het is ons daarbij opgevallen dat veel stenen er grauw uitzien en de tuin heel troosteloos maken, vooral bij regenachtig weer. Eén soort steen - waarschijnlijk natuursteen? - bleef juist prachtig. Dit gaf mij het gevoel dat deze keuze toch weer gewichtiger is dan ik aanvankelijk dacht.
Ik vind koppelstones trouwens ook wel leuk! Ik zou die eigenlijk in de voortuin willen.
geen idee. ik zocht alleen doelbewust op tuincirkels en koppelstones.quote:Op zondag 11 december 2011 16:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, Marktplaats!
Hoe zit dat eigenlijk met lui die grote partijen hebben en bijvoorbeeld natuursteen voor lage prijzen aanbieden via Marktplaats? Valt dat allemaal een beetje te vertrouwen? Natuursteen afgeprijsd van 45 euro voor 15 euro per m2 klinkt te mooi om waar te zijn.
Behalve de gladheid bij regen is het onbegaanbaar bij een klein beetje vorst. Heb al mensen in hun tuin met rubber matten bezig gezien om toch het huis uit te kunnen. Ander nadeel bij donker natuursteen dat de temperatuur met bijna zekerheid vijf graden hoger oploopt in je tuin. Je zal er niet met blote voeten op kunnen lopen. Dus een vloerkoeling heeft wel prioriteit met diot soort tuintegels.quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef lady-wrb het volgende:
en wat ook heel belangrijk is: dat het niet spekglad wordt als het nat wordt.
een stukje verderop hier hebben van die tegels waar je je in kan spiegelen als het vochtig weer is.
t ziet er gewoon gevaarlijk uit
waar heb je zoal gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |