Nou, de muren zagen er gelukkig prima uit! Een professioneel schilder zou het ongetwijfeld beter hebben gedaan, maar ik in ieder geval niet.
De kleuren zijn allemaal zoals ik had verwacht en gehoopt! In elke slaapkamer is één muur geverfd. Ivans kamer:
![IMG_1326.JPG]()
Onze slaapkamer:
![IMG_1335.JPG]()
De muren in Lena's kamer zijn wit maar lijken roze:
![IMG_1329.JPG]()
En dat komt hierdoor:
![IMG_1330.JPG]()
De zolder:
![IMG_1322.JPG]()
![IMG_1317.JPG]()
Het blauw van de zolder loopt langs de trap naar beneden door. Ik heb er een klein beetje spijt van dat ik dat niet ook bij de andere trap heb laten doen. Ik doe dat misschien zelf nog wel een keer, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik niet ga proberen om in al die hoekjes te komen.
Verder was er vandaag een klusjesman om de boel in de badkamer te installeren en aan te sluiten:
![IMG_1312.JPG]()
Hij komt morgen terug om extra knieschotten bij ons op zolder te maken (volgens de uitvoerder kan dit qua constructie prima) en om de schotten zo te bevestigen dat we ze makkelijk eruit kunnen halen en terug kunnen stoppen.
Iets minder leuk is dat we een kamerbrede scheur in de zandcement dekvloer in de woonkamer hebben ontdekt:
![IMG_1348.JPG]()
![IMG_1349.JPG]()
Ik heb het bedrijf dat onze coatingvloer gaat aanbrengen al gemaild om te vragen of dit verontrustend is. Misschien moet ik ook maar even contact opnemen met de aannemer of Vereniging Eigen Huis. Ik vraag me af of dit normaal is.
Laat ik eindigen met iets leuks. We hebben dan eindelijk een fatsoenlijke vuilnisbak gekocht.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.