Mag ik hem reserveren?quote:
Heb je een foto?quote:Op zondag 11 december 2011 13:07 schreef Cooki het volgende:
opruiming(en nee, dit wil ik niet bewaren voor mn evt 3e
)
• fisher price draaitol
Das een leuk ding!quote:Op zondag 11 december 2011 15:49 schreef Cooki het volgende:
[..]
zoiets: maar dan met gebruikssporen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Cooki het volgende:
tuurlijk dat weet ik toch, maar jouw huubke
krijgt straks al zoveel van me, dat je me smeekt om t weer mee naar huis te nemen.. t speelgoed dan he, huubke wil je zeker zelf houden
Ik smeek niks, mijn man vast welquote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef Cooki het volgende:
tuurlijk dat weet ik toch, maar jouw huubke
krijgt straks al zoveel van me, dat je me smeekt om t weer mee naar huis te nemen.. t speelgoed dan he, huubke wil je zeker zelf houden
Wat vraag je hiervoor?quote:Op zondag 11 december 2011 14:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een maxi cosi priori te koop.
Deze
[ afbeelding ]
Een licht houten box met lade en een kinderstoel, ook van licht hout
Ik heb er 3 geloof ik. Donkergrijs, roze en wit. Staan in album in linkje hieronderquote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjesrompers mt 74/80 met lange mouw. Wie heeft er nog wat liggen die ik kan overnemen?
Mt 74 in onderschriftquote:Op zondag 11 december 2011 20:49 schreef Linda2205 het volgende:
Noah is uit maat 62 gegroeid
https://picasaweb.google.(...)CFfA&feat=directlink
Ook nog met een paar dingetjes van Lotte in die maat.
Tevens hou ik me aanbevolen voor jongenskleertjes mt. 74 en meisjes mt. 98
Oeh, spannend, ben benieuwd!quote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef Kleurdoos het volgende:
linda, de autoromper/bussen? en t hemagestreepte jumpsuitding.. past wel in 1 enveloppe he(evt, t zwarte broekje erbij als dat ook past)
en ik heb t perfecte ding voor je dochter gevonden.
als je me je adres nog een keertjes doet (van je moeder)n stuur ik m van de week op!
Ik kan alleen maar mobiel internetten nu, ivm kapotte laptop, en kan je onderschrift dus niet zien. Wil je 'm miss even hier neerzetten voor me?quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef mrien het volgende:
[..]
Mt 74 in onderschriftheb nog wat in de kast dat nog op de foto moet, volgt morgen denk ik
Doen we! Foto komt morgen, lig al in bed en heb geen zin meer om op te staanquote:Op zondag 11 december 2011 23:17 schreef Sugarsnap het volgende:
Linda, ik zou iig de hema romper en het aardbeiensetje (shirt + broekje) van je willen, en die h&M ff voor de zekerheid een foto'tje
Mrien, zijn alledrie prenatalrompers, en mijn ervaring is dat die smal vallen en dat is Eline nu bepaald niet
Aber natürlich! Dat was ook echt een supershirtje! Even pmmem?quote:Op zondag 11 december 2011 23:23 schreef mignonne het volgende:
oh lindaik denk dat dat ene shirtje mn kleine leuk zou staan van de zomer, die blauw-wit gestreepte die ooit van mn grote was
![]()
mag ik die van je overnemen, en de twee h&m shirts ook?
https://lh5.googleusercon(...)lk/s640/CIMG3209.JPG
en
https://lh4.googleusercon(...)Hs/s512/CIMG3211.JPG
de gestreepte dus.
yes primaquote:Op zondag 11 december 2011 23:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Aber natürlich! Dat was ook echt een supershirtje! Even pmmem?
Over twee weekjes... ik moet eerst naar NL, nieuwe maat scoren bij de hemaquote:Op zondag 11 december 2011 23:39 schreef Reilain het volgende:
LindaRompers 86/92? Als Becky ze niet wil heb ik misschien wel interesse!
Tnx voor de moeite, Linda! Ik zie dat jouw dochter net "ongelijk" is gelopen met de mijnes, qua maat/seizoen. De dingen die ik leuk vind, zijn net voor lente of zomer. Dus ik kijk nog eventjes verder...quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef Linda2205 het volgende:
Cantare, in die map staat ook eea mt. 80, en hier https://picasaweb.google.(...)amPg&feat=directlink ook nog twee longsleeves in mt 86
SPOILER: gereserveerde spullen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• duwwagentje hout, (zoiets, maar dan 3e hands)
[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 12-12-2011 13:07:34 (reserveringen toegevoegd) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij interesse pm graag
broekie is elmo je voor.. t jurkje van de hema is er nog welquote:Op maandag 12 december 2011 12:58 schreef Ssserpente het volgende:
En deze
[ afbeelding ]
En het Hemajurkje?
Ook goed.quote:Op maandag 12 december 2011 12:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
broekie is elmo je voor.. t jurkje van de hema is er nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:04 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ook goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
Nope die had ik vrij groot gekocht (mt 116) en die past ze nog (is tshirtquote:Op maandag 12 december 2011 12:30 schreef twentemeisje het volgende:
Mrien is Lotte nog niet uit het Lindex-roodkapje-jurkje?(niet dat Saar er dan wel inpast, maar nichtje Pien wel
).
ja ik! Een badpakquote:Op maandag 12 december 2011 13:30 schreef flugeltje het volgende:
Heeft er eigenlijk nog iemand een positietankini/badpak liggen in een grote maat?
Welke wil jequote:Op maandag 12 december 2011 13:40 schreef Ssserpente het volgende:
Ik kan wel wat sokken gebruiken, Mrien.
Oh, die wou ik nou juist.quote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef Linda2205 het volgende:
Zo, nu echt alles op de foto gezet...
Van mt. 50/92 en een stapeltje overige dingen.
Sugarsnap, heb een stapel rompers in het mapje gezet.
Lottes rompertjes mt. 86/92 staan er ook bij, behalve degene die ze nu aan heeft, een rood/wit-gestipte.
https://picasaweb.google.com/110894326073282371158
wat wil je hebben?quote:Op maandag 12 december 2011 13:00 schreef miss_sly het volgende:
Nouhou, ik was even lunchen met de dame en nu is precies weg wat ik wilde
Ja duh! maar ik dacht als 't nou dat jurkje is.. heb ik ook nog liggen.quote:
Maat 86, lange mouw, lijfje iets langer, op de billen ongeveer. Is overigens een trui, is iets dikker.quote:Op maandag 12 december 2011 15:13 schreef Reilain het volgende:
Linda.. dat hartjes shirt... hoe valt die? tuniek? 3kwart arm?
kd je hebt pb!
waarom troost?quote:Op maandag 12 december 2011 15:17 schreef Sorbootje het volgende:
Is dat ribbroekje er nog? computer hier ligt dwars en heb dus niet zo'n zin om terug te zoeken. Pretty please? Ik heb troostaankopen nodig.
Welk jurkje? Ik vond het spijkerjurkje en het eerste jurkje erg leuk!quote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Joell het volgende:
[..]
Ja duh! maar ik dacht als 't nou dat jurkje is.. heb ik ook nog liggen.
ik = SC natuurlijk!
moet wel even kijk of iesje m nog past of nie
Omdat ik aan de rooie ben.quote:Op maandag 12 december 2011 15:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
waarom troost?
en die bruine rib heeft reilain net voor je neus weggekaapt
(als je t over mijne hebt)
Oke, doen we dat. Maar dan zal ik Isabeau zeggen er zuinig op te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 16:12 schreef Reilain het volgende:
Sorbo hier ligt ie nog zeker een half jaar of langer in de kastdus als isabeau hem sneller aan kan vooral voorpiepen!! heb ook al het spijkerbroekje en de rokjes
Dus ik zit zeker niet zonder..
en wat kosttie?quote:Op maandag 12 december 2011 15:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maat 86, lange mouw, lijfje iets langer, op de billen ongeveer. Is overigens een trui, is iets dikker.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:23 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oke, doen we dat. Maar dan zal ik Isabeau zeggen er zuinig op te zijn.
Ik heb geen flauw idee. Ik ben vergeten wanneer Eva die droeg.quote:Op maandag 12 december 2011 16:33 schreef Ssserpente het volgende:
Dat blauwe vestje! Is dat van Benettonvestje? Valt klein zeker?
2,50 exclquote:Op maandag 12 december 2011 16:41 schreef Reilain het volgende:
Amaranta ... die eerste... wat moettie koste?
samen met wat?quote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef Reilain het volgende:
Amaranta doe maar een pbtje met wat t samen kost en waarheen t mag
Linda, doe mij alle rompers lange mouw maar en het aardbeiensetjequote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef Linda2205 het volgende:
Zo, nu echt alles op de foto gezet...
Van mt. 50/92 en een stapeltje overige dingen.
Sugarsnap, heb een stapel rompers in het mapje gezet.
Lottes rompertjes mt. 86/92 staan er ook bij, behalve degene die ze nu aan heeft, een rood/wit-gestipte.
https://picasaweb.google.com/110894326073282371158
Heb je 'm nog? Ik wil 'm!quote:Op maandag 12 december 2011 17:11 schreef amaranta het volgende:
ribbroekje gevoerd, maat 80
[ afbeelding ]
Dankquote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef Vanyel het volgende:
Je kunt ook gewoon sturen hoor. Klik op de UI en je zit in het profiel waarvandaan je een user kunt pmen.
Oops, helemaal vergeten te melden, sorry! Jazeker en hij is inmiddels al hevig in gebruik, even gewassen om 'm dezelfde geur als de rest te geven en sindsdien maakt hij deel uit van haar verzameling.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 23:28 schreef Poppedein het volgende:
Mijn bijenrompje bleek helaas erfelijk
Ja ik bedoel die met bretels. Matthias heeft hem ook in maat 68, Hij heeft hem soms aan en staat zo mooi!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga je allemaal vandaag pmen maar het mag allemaal
En ik neem aan dat jullie allemaal lyrisch zijn van het broekje met bretels net als ik? Omdat er nog een gevoerd broekje op staat![]()
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Poppejans doe jij eens een nieuwe bakken dan
Hij is dan ook wel erg leukquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik kwam zelfs in de verleiding door dat bretellenbroekje
ik voel me mee met terugwerkende kracht een stuk minder vadsigquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik draag normaal maat 36 Bodpa, maar ik kwam met geen mogelijkheid in een maat 38moest tijdens de zw. schap in 42 en aan t eind in 44 van de H&M
snapte ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:35 schreef Kleurdoos het volgende:
o huup, je begrijpt wel dat het jasje elin veel en veel te klein is.. tís normaal gewoon een driekwartje (lang)strikje hoort op de onderrug te zitten
maar ik zal Sandous ff pmmen!
Echt? Ik vond het juist groot vallen. Liep vaak met nét iets te wijde H&M-positiebroeken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Kleurdoos het volgende:
haha nouja positiekleding sowieso....ik ook hoor, ik dacht wtfUCK maat 44? in bovenkleding pas ik in 34das schrikken hoor
oooo ik ga de tas zo van Liene dr kamer meenemen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:05 schreef bodpa09 het volgende:
Dan issie te kort voor mij. Jammer zeg.
You are a schattebout! Maar volgens mij loopt je hoofd om de laatste weken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
oooo ik ga de tas zo van Liene dr kamer meenemen...
uh ja nogalquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:53 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
You are a schattebout! Maar volgens mij loopt je hoofd om de laatste weken.
(en ik wilde niet zeuren)
t verschilt qua model hoor.. want de jeans vallen groot en de ribbroeken (stretchy) vallen reteklein.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:34 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het juist groot vallen. Liep vaak met nét iets te wijde H&M-positiebroeken.
nee dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:43 schreef Troeta het volgende:
zeg je nou dat ik dik ben???![]()
Maarre, ik had van prenatal maat 40.
En ik wil gewoon geen maat 44 in m'n kleren hebben staan![]()
Ik heb nu weer gewone broeken maat 38.
ik weet het niet meer wat ik moet doen nu,haha, ik wacht wel even dan.
okidoki!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef flugeltje het volgende:
KD kun je een paar daagjes wachten tot m'n salaris er is? Dan wil ik de hele jommetjesset wel hebben namelijk...
Tofquote:Op donderdag 15 december 2011 14:20 schreef Kleurdoos het volgende:
krijg je de pandaset er graties bij
Die is inderdaad leuk. Heeft Angelo ook en hij keek zijn ogen uit toen ik het verhaaltje vertelde..quote:Op donderdag 15 december 2011 15:03 schreef innepin het volgende:
Heeft iemand interesse in een exemplaar van "Ik zou wel een kindje lusten"? Ik heb er een gekregen maar ik had er al een. Voor 5 euro inclusief stuur ik 'm op.
No problemo, pm me maar evenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:25 schreef Clubsoda het volgende:
* Clubsoda uit de oud-lurkstand kruipt...
Kleurdoos, zou je me het startpakket willen verkopen? Mijn knulletje dient zich als het goed is over een maand aan en dit is eigenlijk precies wat ik nog bij de Hema wilde inslaan!
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef flugeltje het volgende:
Nu ik heel veel ubergaaf spul heb kan ik m'n basisuitzet gaan schiften en hier binnenkort ook wel wat jommetjesspul te koop zetten
nais!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:06 schreef Reilain het volgende:
KD en Amaranta... Tnxssss jullie vloppen waren binnen!
Het kostte wel de nodige moeite hoor, hij moest echt proppen! Maar tis gelukt!quote:
er zat geen briefje op dat er te weinig frankering op zat, dus het zal wel goed zijn dan, neem ik aan!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:53 schreef Kleurdoos het volgende:
en postzegels? want ik heb bij elke enveloppe een postzegel te weinig geplakt..daar kwam ik achter toen ik ze bijna allemaal al in de bus had gekaratetrapt
Volgens mij klopt je link niet, ik kom uit op de hoofdpagina van picasawebquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:21 schreef MeNicole2 het volgende:
https://picasaweb.google.com/lh/myphotos
Nieuwe toevoeging 50/56 en paar truitjes maat 62!!
Oh gaan we weer. Ik ga ff kijken!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij klopt je link niet, ik kom uit op de hoofdpagina van picasaweb
fijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:55 schreef dolphinqueen het volgende:
Maria het tuniekje en broekje zijn perfect aangekomen, dankjewel !! :-)
jij krijgt nog 1,86 terug omdat ik t in 1 dinges gepropt kreeg!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:06 schreef Sandous het volgende:
Kd, je inpakskillsgeweldig. Hier ook binnen!
Little hero kan ie nog paar keertjes aan dan is ie te klein *zovaakdragen modus*
Of ze mag een keer bestellen en dan geen verzendkostenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jij krijgt nog 1,86 terug omdat ik t in 1 dinges gepropt kreeg!
Wat heb je? Ook jurkjes oid? Ik moet qua broeken wel echt 44 hebben momenteel, vrees ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:26 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind die badring ook echt een uitkomst. Harry heeft er heel lang ingezeten. Pas toen hij er steeds in ging staan en eruit probeerde te klimmen, heb ik het weggehaald omdat dat nóg gevaarlijker was dan los in bad zetten...
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in zomerpositiekleding maat 42?
Kopen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:11 schreef Reilain het volgende:
Ohh Chan daar zou je er toch bijna 1 voor gaan proberen te bakken! Die is leuk!
Ik ga even kijken in de broeken. Ze zijn maat 40 van MissEtam. Heerlijk dunne katoen en ze zitten zá-lig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:05 schreef Orea het volgende:
[..]
Wat heb je? Ook jurkjes oid? Ik moet qua broeken wel echt 44 hebben momenteel, vrees ik
quote:
Bij de Hema in de aanbiefing voor 5eurquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef As1981 het volgende:
Nog iemand regenlaarsjes maat 23 te koop voor een leuk jongetje?
B2??? Jelte bedoel je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:12 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben minder enthousiast. Rienk kon prima zitten, maar zakte in dat ding altijd onderuit. Die zat los in bad beter
Ik had hem te leen van mijn schoonzus, maar ben benieuwd of ik hem straks voor B2 wil gebruiken
wauw goeie deal!quote:Op zondag 18 december 2011 10:08 schreef Jipster het volgende:
Ik las hier laatst over de wallaboo voetenzak, en ik heb er een op mp gescoord, een rode voor 12,50!Mooi en fijn ding, bedankt voor de aanprijzingen
ik geloof Mignonne en Wickie!
quote:Op zondag 18 december 2011 10:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
wauw goeie deal!ga je vast veel plezier van hebben
ik wil een volwassen uitvoering voor in de autostoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |