Over twee weekjes... ik moet eerst naar NL, nieuwe maat scoren bij de hemaquote:Op zondag 11 december 2011 23:39 schreef Reilain het volgende:
LindaRompers 86/92? Als Becky ze niet wil heb ik misschien wel interesse!
Tnx voor de moeite, Linda! Ik zie dat jouw dochter net "ongelijk" is gelopen met de mijnes, qua maat/seizoen. De dingen die ik leuk vind, zijn net voor lente of zomer. Dus ik kijk nog eventjes verder...quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef Linda2205 het volgende:
Cantare, in die map staat ook eea mt. 80, en hier https://picasaweb.google.(...)amPg&feat=directlink ook nog twee longsleeves in mt 86
SPOILER: gereserveerde spullen...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• duwwagentje hout, (zoiets, maar dan 3e hands)
[ Bericht 2% gewijzigd door -Caroline- op 12-12-2011 13:07:34 (reserveringen toegevoegd) ]
Op zondag 11 december 2011 14:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij interesse pm graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |