Oh, die wou ik nou juist.quote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef Linda2205 het volgende:
Zo, nu echt alles op de foto gezet...
Van mt. 50/92 en een stapeltje overige dingen.
Sugarsnap, heb een stapel rompers in het mapje gezet.
Lottes rompertjes mt. 86/92 staan er ook bij, behalve degene die ze nu aan heeft, een rood/wit-gestipte.
https://picasaweb.google.com/110894326073282371158
wat wil je hebben?quote:Op maandag 12 december 2011 13:00 schreef miss_sly het volgende:
Nouhou, ik was even lunchen met de dame en nu is precies weg wat ik wilde
Ja duh! maar ik dacht als 't nou dat jurkje is.. heb ik ook nog liggen.quote:
Maat 86, lange mouw, lijfje iets langer, op de billen ongeveer. Is overigens een trui, is iets dikker.quote:Op maandag 12 december 2011 15:13 schreef Reilain het volgende:
Linda.. dat hartjes shirt... hoe valt die? tuniek? 3kwart arm?
kd je hebt pb!
waarom troost?quote:Op maandag 12 december 2011 15:17 schreef Sorbootje het volgende:
Is dat ribbroekje er nog? computer hier ligt dwars en heb dus niet zo'n zin om terug te zoeken. Pretty please? Ik heb troostaankopen nodig.
Welk jurkje? Ik vond het spijkerjurkje en het eerste jurkje erg leuk!quote:Op maandag 12 december 2011 14:53 schreef Joell het volgende:
[..]
Ja duh! maar ik dacht als 't nou dat jurkje is.. heb ik ook nog liggen.
ik = SC natuurlijk!
moet wel even kijk of iesje m nog past of nie
Omdat ik aan de rooie ben.quote:Op maandag 12 december 2011 15:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
waarom troost?
en die bruine rib heeft reilain net voor je neus weggekaapt
(als je t over mijne hebt)
Oke, doen we dat. Maar dan zal ik Isabeau zeggen er zuinig op te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 16:12 schreef Reilain het volgende:
Sorbo hier ligt ie nog zeker een half jaar of langer in de kastdus als isabeau hem sneller aan kan vooral voorpiepen!! heb ook al het spijkerbroekje en de rokjes
Dus ik zit zeker niet zonder..
en wat kosttie?quote:Op maandag 12 december 2011 15:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maat 86, lange mouw, lijfje iets langer, op de billen ongeveer. Is overigens een trui, is iets dikker.
quote:Op maandag 12 december 2011 16:23 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Oke, doen we dat. Maar dan zal ik Isabeau zeggen er zuinig op te zijn.
Ik heb geen flauw idee. Ik ben vergeten wanneer Eva die droeg.quote:Op maandag 12 december 2011 16:33 schreef Ssserpente het volgende:
Dat blauwe vestje! Is dat van Benettonvestje? Valt klein zeker?
2,50 exclquote:Op maandag 12 december 2011 16:41 schreef Reilain het volgende:
Amaranta ... die eerste... wat moettie koste?
samen met wat?quote:Op maandag 12 december 2011 17:12 schreef Reilain het volgende:
Amaranta doe maar een pbtje met wat t samen kost en waarheen t mag
Linda, doe mij alle rompers lange mouw maar en het aardbeiensetjequote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef Linda2205 het volgende:
Zo, nu echt alles op de foto gezet...
Van mt. 50/92 en een stapeltje overige dingen.
Sugarsnap, heb een stapel rompers in het mapje gezet.
Lottes rompertjes mt. 86/92 staan er ook bij, behalve degene die ze nu aan heeft, een rood/wit-gestipte.
https://picasaweb.google.com/110894326073282371158
Heb je 'm nog? Ik wil 'm!quote:Op maandag 12 december 2011 17:11 schreef amaranta het volgende:
ribbroekje gevoerd, maat 80
[ afbeelding ]
Op maandag 12 december 2011 16:44 schreef Reilain het volgende:
Dankquote:Op maandag 12 december 2011 19:21 schreef Vanyel het volgende:
Je kunt ook gewoon sturen hoor. Klik op de UI en je zit in het profiel waarvandaan je een user kunt pmen.
Oops, helemaal vergeten te melden, sorry! Jazeker en hij is inmiddels al hevig in gebruik, even gewassen om 'm dezelfde geur als de rest te geven en sindsdien maakt hij deel uit van haar verzameling.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 23:28 schreef Poppedein het volgende:
Mijn bijenrompje bleek helaas erfelijk
Ja ik bedoel die met bretels. Matthias heeft hem ook in maat 68, Hij heeft hem soms aan en staat zo mooi!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ga je allemaal vandaag pmen maar het mag allemaal
En ik neem aan dat jullie allemaal lyrisch zijn van het broekje met bretels net als ik? Omdat er nog een gevoerd broekje op staat![]()
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Poppejans doe jij eens een nieuwe bakken dan
Hij is dan ook wel erg leukquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik kwam zelfs in de verleiding door dat bretellenbroekje
ik voel me mee met terugwerkende kracht een stuk minder vadsigquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:07 schreef Kleurdoos het volgende:
ik draag normaal maat 36 Bodpa, maar ik kwam met geen mogelijkheid in een maat 38moest tijdens de zw. schap in 42 en aan t eind in 44 van de H&M
snapte ikquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:35 schreef Kleurdoos het volgende:
o huup, je begrijpt wel dat het jasje elin veel en veel te klein is.. tís normaal gewoon een driekwartje (lang)strikje hoort op de onderrug te zitten
maar ik zal Sandous ff pmmen!
Echt? Ik vond het juist groot vallen. Liep vaak met nét iets te wijde H&M-positiebroeken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Kleurdoos het volgende:
haha nouja positiekleding sowieso....ik ook hoor, ik dacht wtfUCK maat 44? in bovenkleding pas ik in 34das schrikken hoor
oooo ik ga de tas zo van Liene dr kamer meenemen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:05 schreef bodpa09 het volgende:
Dan issie te kort voor mij. Jammer zeg.
You are a schattebout! Maar volgens mij loopt je hoofd om de laatste weken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
oooo ik ga de tas zo van Liene dr kamer meenemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |