quote:Smoove (BG) Comfort 2:
Een enkele reis tegen een kleine prijs. Te koop tot 14 dagen voor vertrek
(beperkt beschikbaar).
•
• Geen omwisseling of wijziging mogelijk.
• Geen terugbetaling mogelijk.
In Comfort 2 hebt u gratis toegang tot het ThalysNet portaal, maar voor
Internet moet u betalen.
Nee hoor, reizigers zijn daar wettelijk tegen beschermd. Vanaf +60 heb je hoe dan ook recht op compensatie.quote:Op maandag 12 december 2011 22:06 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat ligt toch iets gecompliceerder. Er zijn daardoor al vele reizigers gestrand, doordat zij de overstap gemist hebben. Met dat tarief moet je gewoon erg ruim plannen. Zijn de voorwaarden van Smoove, simpel.
Bij Smoove is er ook GEEN restitutie bij vertraging.
Met 'terugbetaling' bedoelt men hier "Ik heb dit ticket gekocht om volgende week naar Parijs te reizen, maar mijn goudvis is ineens blauw. Ik wil mijn geld terug." en niet "Ik heb 4 uur vertraging en wil compensatie"quote:
Voor Smoove gelden afwijkende voorwaarden.quote:Op maandag 12 december 2011 22:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee hoor, reizigers zijn daar wettelijk tegen beschermd. Vanaf +60 heb je hoe dan ook recht op compensatie.
Kijk maar op de website van de EU: http://ec.europa.eu/trans(...)ement-rerouting.html
Ook voor Smoove geldt de wet hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef greavy het volgende:
[..]
Voor Smoove gelden afwijkende voorwaarden.
Die gaan echter niet boven wetgeving. Dat is juridisch niet mogelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 22:14 schreef greavy het volgende:
[..]
Voor Smoove gelden afwijkende voorwaarden.
Ja, maar er zijn genoeg reizigers die geloven wat er gezegd word, en er niks meer aan doenquote:Op maandag 12 december 2011 22:20 schreef James1988 het volgende:
Dat zal wel meevallen, reizigers kunnen immers een klacht indienen als de spoorwegmaatschappij niet aan de wetgeving op dit gebied voldoet. In Nederland kan dat bij de Inspectie Verkeer & Waterstaat.
Mooi dat ze dan intussen de omroep verbeterd hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:53 schreef James1988 het volgende:
Vanaf 1 januari aanstaande is in- en uitchecken voor studenten altijd verplicht, roept men om. Ook in de vrij reizen-periode. Al zullen er aanvankelijk nog geen boetes worden uitgedeeld.
Waarom niet? Je moet het gewoon leuk aankleden. Bijvoorbeeld met muziek erbij.quote:Omroepen als "Welkom in Utrecht" zijn leuk, maar ik zou ze wel bewaren voor internationale treinen. Niet voor iedere trein die Utrecht aandoet.
Check iedereen netjes afstand houden tot de rand van het perronquote:Op dinsdag 13 december 2011 01:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Mooi dat ze dan intussen de omroep verbeterd hebben.
[..]
Waarom niet? Je moet het gewoon leuk aankleden. Bijvoorbeeld met muziek erbij.
twitter:LijnvanPutten twitterde op maandag 12-12-2011 om 13:41:06Leuk zo'n nieuw station. Kan niet uitchecken op Sassenheim. Kost me dus veel geld... #ns #fail reageer retweet
twitter:LijnvanPutten twitterde op maandag 12-12-2011 om 14:07:58Maar hoe maak ik de #ns duidelijk dat ik in Sassenheim ben uitgestapt als ik niet kan uitchecken? reageer retweet
Ik heb in VIRMs ook wel mensen van de trap zien mieteren toen de trein ging remmen, dus daar hoef je geen hogesnelheidstrein voor te hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 21:47 schreef James1988 het volgende:
Maar volgens mij geldt dan 'vol is vol', want een Thalys vol staande reizigers is geen goede reclame voor Thalys, niet comfortabel voor reizigers en mogelijk ook nog eens gevaarlijk (bij incidenten).
*meldtquote:Op dinsdag 13 december 2011 07:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb in VIRMs ook wel mensen van de trap zien mieteren toen de trein ging remmen, dus daar hoef je geen hogesnelheidstrein voor te hebben.
Moet je je eens indenken wat er zou gebeuren als dat met een TGV Duplex zou zijn geweest die aan 320 km/h een snelremming maakt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb in VIRMs ook wel mensen van de trap zien mieteren toen de trein ging remmen, dus daar hoef je geen hogesnelheidstrein voor te hebben.
Wil je niet meemakenquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:38 schreef James1988 het volgende:
[..]
Moet je je eens indenken wat er zou gebeuren als dat met een TGV Duplex zou zijn geweest die aan 320 km/h een snelremming maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |