Hey Schaal_9quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:24 schreef schaal_9 het volgende:
Hey EchtGaaf :-)
Dag is (volgens de zon) alweer op de helft...
Ervaringen in het verleden hebben zeker invloed op beeldvorming, dat zeg je goed. Gelukkig heb je een goede ervaring. Ik heb het beeld dat je aansluiting vind, omdat ik je nooit hoor klagen over mensen op je werk. Erg mooi natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Houd in het achterhoofd dat je je veel op minder positieve tot negatieve ervaringen baseert. Hierdoor kun je een vertekend beeld vormen. Ik heb slechts ervaring met één werkgever, maar het valt reuze mee. Dat zie je bijvoorbeeld terug in de sfeer tijdens afdelingsuitjes.
Die aansluiting is prima, inderdaad. Weinig oppervlakkige prietpraat, maar serieuze gesprekken. De mensen begrijpen mijn humor. Een zeer groot voordeel merk ik wel, is dat er bij de mensen op mijn directie weinig geldzorgen zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ervaringen in het verleden hebben zeker invloed op beeldvorming, dat zeg je goed. Gelukkig heb je een goede ervaring. Ik heb het beeld dat je aansluiting vind, omdat ik je nooit hoor klagen over mensen op je werk. Erg mooi natuurlijk
Jij bent volgens mij niet iemand die naast zijn schoenen gaat lopen, maar toch mag je trots zijn op positie.
wordt weer allemaal handen schudden ;-)quote:
Maak daar maar woensdag van...quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:21 schreef Auti het volgende:
Ik kan haast niet wachten tot het weer voorbij is. Ik wou dat het al dinsdag was.
Lang leve oordopjes!quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:06 schreef summer2bird het volgende:
Hallow.
Zal blij zijn als dat geknal erop zit.
Loop de hele dag met oordopjes in
Gaan jullie nog wat afsteken?
Fijne jaarswisseling trouwens.
Welke fluitdingen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Lang leve oordopjes!Ik vind de knallen niet zo erg maar ik heb wel een hekel aan die fluitdingen.
Gewoon al dat vuurwerk met van die hoge fluittonen.quote:
Oh zo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:52 schreef Auti het volgende:
[..]
Gewoon al dat vuurwerk met van die hoge fluittonen.
Ik heb geen specifieke goede voornemens voor 2012 ofzo, daar doe ik niet aan. Maar ik ben wel blij als 2011 is afgelopen, dat is voor mij echt een rotjaar geweest.
Terecht dat je daar trots op bent, Schaal_9.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:09 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Die aansluiting is prima, inderdaad. Weinig oppervlakkige prietpraat, maar serieuze gesprekken. De mensen begrijpen mijn humor. Een zeer groot voordeel merk ik wel, is dat er bij de mensen op mijn directie weinig geldzorgen zijn.
Op een gemiddelde familieverjaardag vind ik vrij weinig aansluiting. Toch ligt het opleidingsniveau vrij hoog.
En die positie... ben wel trots hoor daarop en soms komt het wel goed uit.
Leuk dat je daar interesse voor hebt! Wil je over stoornissen in het algemeen wat leren? Veel mensen met ASS gaan dus helemaal zichzelf analyseren...quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:48 schreef summer2bird het volgende:
Iemand trouwens nog goeie voornemens voor 2012?
Ik ga meer tijd besteden aan het leren over het menselijk lichaam. Dingen als ziektes en stoornissen vind ik zo fascinerend.
En ik wil weer terug naar school
Ik vind bijna alle stoornissen en ziektes zeer interessant. Het is gewoon fascinerend over hoe het menselijk lichaam werkt (en de geest ook) en hoe snel er iets mis kan gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Leuk dat je daar interesse voor hebt! Wil je over stoornissen in het algemeen wat leren? Veel mensen met ASS gaan dus helemaal zichzelf analyseren...
Goeie voornemens? Schaal 10 en laat de boeren maar dorsen ;-)
In ieder geval, mijn werk goed doen. De jaarwisseling met bijbehorende sociale interactie kan me verder gestolen worden.
Misschien weten je ouders ook niet alles. Ze zijn bang dat het niet goed met je gaat. Misschien bang over wat je verteld over je vader. Ze kunnen het niet goed aan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:06 schreef summer2bird het volgende:
Net weer een hele preek gehad van mijn ouders.
Ik deed niet genoeg mijn best enzo.
Kreeg ik een heleboel verhaaltjes van mijn moeder van 'vroeger was ik net als jij nu bent, maar ik kwam er weer bovenop!'
Mijn vader heeft wat hele pijnlijke opmerkingen gemaakt.
Hij was bang dat ik wat heel ergs over hem zou zeggen, alleen maar om hem zwart te maken.
Snap ik niet.
ik verdedig hem altijd wanneer het in de familie gaat over zijn drank probleem.
Waarom heeft hij dat gezegt. Ik heb hem NOG NOOIT van zoiets beschuldigd, heeft hij dan geen enkele vertrouwen in me.
Ik kan momenteel niet met hem praten, mijn hoofd is al zo vol en kan zo'n gesprek er nu echt niet bij hebben.
Mijn hoofd is zo in de war, ik kan echt niet meer normaal nadenken.
Gelukkig ga ik vannavond weer terug naar de afdeling.
Ze zeiden ook de hele tijd dingen als "je MOET beter je best doen" "wat je MOET doen is..." "Je MOET een keer weer thuis wonen" "je MOET een keer weer naar school"
En dingen als "Voordat je werd opgenomen functioneerde je nog prima, we zijn weer helemaal terug naar af"
Nee, voordat ik werd opgenomen raakte ik alleen heel erg gefrustreerd omdat ik niet snapte wat mij frustreerde.
En daar praatte ik niet over.
De beste wensen voor het nieuwe jaar Summer2bird.quote:En nog wel meer van dat.
Moest het gewoon van me af schrijven,
Fijne jaarwisseling iedereen.
Dat krijg je vanzelf.quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:49 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb ook nog een enorme voorliefde voor strips en series, films, boeken over superhelden, SyFi en fantasie. Voornamelijk omdat ik zelf totaal geen fantasie heb
Maf he
Lekker op gaan in de droomwereld van boeken.quote:Zo ben ik nu al een tijdje helemaal hopeloos verslaafd aan X-men, spiderman, the lord of the rings en dergelijke.
Mijn boekenkast puilt echt uit van de boeken nu![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |