abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:24:27 #126
297051 schaal_9
Caissière B
pi_106201470
Hey EchtGaaf :-)

Dag is (volgens de zon) alweer op de helft...
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_106209557
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2011 22:13 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

hoi :-)
Welkom bij de club!
Club zou ik het niet willen noemen, maar dank je.
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:51:05 #128
297051 schaal_9
Caissière B
pi_106214043
Regent het bij jullie ook zo?
pi_106214645
Net weer een hele preek gehad van mijn ouders.
Ik deed niet genoeg mijn best enzo.

Kreeg ik een heleboel verhaaltjes van mijn moeder van 'vroeger was ik net als jij nu bent, maar ik kwam er weer bovenop!'

Mijn vader heeft wat hele pijnlijke opmerkingen gemaakt.
Hij was bang dat ik wat heel ergs over hem zou zeggen, alleen maar om hem zwart te maken.
Snap ik niet.
ik verdedig hem altijd wanneer het in de familie gaat over zijn drank probleem.
Waarom heeft hij dat gezegt. Ik heb hem NOG NOOIT van zoiets beschuldigd, heeft hij dan geen enkele vertrouwen in me.
Ik kan momenteel niet met hem praten, mijn hoofd is al zo vol en kan zo'n gesprek er nu echt niet bij hebben.

Mijn hoofd is zo in de war, ik kan echt niet meer normaal nadenken.
Gelukkig ga ik vannavond weer terug naar de afdeling.

Ze zeiden ook de hele tijd dingen als "je MOET beter je best doen" "wat je MOET doen is..." "Je MOET een keer weer thuis wonen" "je MOET een keer weer naar school"
En dingen als "Voordat je werd opgenomen functioneerde je nog prima, we zijn weer helemaal terug naar af"
Nee, voordat ik werd opgenomen raakte ik alleen heel erg gefrustreerd omdat ik niet snapte wat mij frustreerde.
En daar praatte ik niet over.

En nog wel meer van dat.
Moest het gewoon van me af schrijven,
Fijne jaarwisseling iedereen.

[ Bericht 4% gewijzigd door summer2bird op 30-12-2011 19:15:01 ]
Twiddel
pi_106224174
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:24 schreef schaal_9 het volgende:
Hey EchtGaaf :-)

Dag is (volgens de zon) alweer op de helft...
Hey Schaal_9 :)

Mooi weer vanmiddag geweest, maar wel erg koud :{

Gaat wel hard met dit jaar hè? Ook zin in oudjaar? :)

Ik hoop dat je tevreden kan terugkijken dit jaar :)

Nu maar hopen op een voorspoedig 2012 -O-

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 30-12-2011 22:49:21 ]
pi_106225319
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Houd in het achterhoofd dat je je veel op minder positieve tot negatieve ervaringen baseert. Hierdoor kun je een vertekend beeld vormen. Ik heb slechts ervaring met één werkgever, maar het valt reuze mee. Dat zie je bijvoorbeeld terug in de sfeer tijdens afdelingsuitjes.
Ervaringen in het verleden hebben zeker invloed op beeldvorming, dat zeg je goed. Gelukkig heb je een goede ervaring. Ik heb het beeld dat je aansluiting vind, omdat ik je nooit hoor klagen over mensen op je werk. Erg mooi natuurlijk

Jij bent volgens mij niet iemand die naast zijn schoenen gaat lopen, maar toch mag je trots zijn op positie. :)
pi_106241073
Iedereen een fijne jaarwisseling. :)
pi_106242527
Idem dito.
-weg-
pi_106246166
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ervaringen in het verleden hebben zeker invloed op beeldvorming, dat zeg je goed. Gelukkig heb je een goede ervaring. Ik heb het beeld dat je aansluiting vind, omdat ik je nooit hoor klagen over mensen op je werk. Erg mooi natuurlijk

Jij bent volgens mij niet iemand die naast zijn schoenen gaat lopen, maar toch mag je trots zijn op positie. :)
Die aansluiting is prima, inderdaad. Weinig oppervlakkige prietpraat, maar serieuze gesprekken. De mensen begrijpen mijn humor. Een zeer groot voordeel merk ik wel, is dat er bij de mensen op mijn directie weinig geldzorgen zijn.

Op een gemiddelde familieverjaardag vind ik vrij weinig aansluiting. Toch ligt het opleidingsniveau vrij hoog.

En die positie... ben wel trots hoor daarop en soms komt het wel goed uit.
pi_106246418
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Iedereen een fijne jaarwisseling. :)
wordt weer allemaal handen schudden ;-)

Straks allemaal veel plezier cq sterkte met de jaarwisseling!
Ben blij dat de feestdagen straks weer voorbij zijn.
pi_106246570
Ik kan haast niet wachten tot het weer voorbij is. Ik wou dat het al dinsdag was.
-weg-
pi_106247441
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:21 schreef Auti het volgende:
Ik kan haast niet wachten tot het weer voorbij is. Ik wou dat het al dinsdag was.
Maak daar maar woensdag van...
Dan is de poppenkast echt voorbij. Wacht even, je hebt 2 jan. al meegerekend!
pi_106247890
Dat handjes schudden en alles heb ik geen last van, maar dinsdag heb ik mijn officiele intake en eerste gesprek met nieuwe psych en dan kunnen er eens stappen gemaakt worden die nodig zijn.
-weg-
pi_106248689
Hallow.
Zal blij zijn als dat geknal erop zit.
Loop de hele dag met oordopjes in :')

Gaan jullie nog wat afsteken?

Fijne jaarswisseling trouwens.
Twiddel
pi_106250320
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:06 schreef summer2bird het volgende:
Hallow.
Zal blij zijn als dat geknal erop zit.
Loop de hele dag met oordopjes in :')

Gaan jullie nog wat afsteken?

Fijne jaarswisseling trouwens.
Lang leve oordopjes! _O_ Ik vind de knallen niet zo erg maar ik heb wel een hekel aan die fluitdingen.
-weg-
pi_106250375
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:43 schreef Auti het volgende:

[..]

Lang leve oordopjes! _O_ Ik vind de knallen niet zo erg maar ik heb wel een hekel aan die fluitdingen.
Welke fluitdingen?
Vogels? :D
Twiddel
pi_106250484
Iemand trouwens nog goeie voornemens voor 2012?

Ik ga meer tijd besteden aan het leren over het menselijk lichaam. Dingen als ziektes en stoornissen vind ik zo fascinerend.
En ik wil weer terug naar school :D
Twiddel
pi_106250680
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Welke fluitdingen?
Vogels? :D
Gewoon al dat vuurwerk met van die hoge fluittonen.

Ik heb geen specifieke goede voornemens voor 2012 ofzo, daar doe ik niet aan. Maar ik ben wel blij als 2011 is afgelopen, dat is voor mij echt een rotjaar geweest.
-weg-
pi_106250728
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:52 schreef Auti het volgende:

[..]

Gewoon al dat vuurwerk met van die hoge fluittonen.

Ik heb geen specifieke goede voornemens voor 2012 ofzo, daar doe ik niet aan. Maar ik ben wel blij als 2011 is afgelopen, dat is voor mij echt een rotjaar geweest.
Oh zo.
Daar kan ik me ook helemaal rot aan ergeren. Zo'n hele hoge toon en dan heel luidt.
Twiddel
pi_106251028
Ja, vanavond barst het helemaal los met al die geluiden door elkaar. Het valt nu nog wel mee.
Ik ga straks even lekker rustig liggen met oordopjes in en proberen een klein slaapje te doen zodat ik vanavond niet compleet gesloopt ben.
-weg-
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:04:18 #146
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_106251211
Ik schrik me ook de hele tijd kapot.
Vooral op deze momenten is het waardeloos om geen "filter" te hebben (waardoor we geluiden dus harder horen dan de gemiddelde mens).
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_106252326
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:09 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Die aansluiting is prima, inderdaad. Weinig oppervlakkige prietpraat, maar serieuze gesprekken. De mensen begrijpen mijn humor. Een zeer groot voordeel merk ik wel, is dat er bij de mensen op mijn directie weinig geldzorgen zijn.

Op een gemiddelde familieverjaardag vind ik vrij weinig aansluiting. Toch ligt het opleidingsniveau vrij hoog.

En die positie... ben wel trots hoor daarop en soms komt het wel goed uit.
Terecht dat je daar trots op bent, Schaal_9. :) Gelukkig dat je daar zo goed thuisvoelt tussen die mensen. Een klik hebben is zo belangrijk...

Wel jammer dat je bij familie kennelijk wat moeilijker aansluiting vindt, temeer voor jouw situatie. Jouw leven was tenslotte al zo bijzonder vanaf jouw jonge jaren. Ik hoop toch dat jouw positie in jouw familie vanzelfsprekend is, zoals jij bent en met jouw humor (gewoon een mooi mens) :)
pi_106261354
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:48 schreef summer2bird het volgende:
Iemand trouwens nog goeie voornemens voor 2012?

Ik ga meer tijd besteden aan het leren over het menselijk lichaam. Dingen als ziektes en stoornissen vind ik zo fascinerend.
En ik wil weer terug naar school :D
Leuk dat je daar interesse voor hebt! Wil je over stoornissen in het algemeen wat leren? Veel mensen met ASS gaan dus helemaal zichzelf analyseren...

Goeie voornemens? Schaal 10 en laat de boeren maar dorsen ;-)
In ieder geval, mijn werk goed doen. De jaarwisseling met bijbehorende sociale interactie kan me verder gestolen worden.
pi_106263921
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 20:11 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Leuk dat je daar interesse voor hebt! Wil je over stoornissen in het algemeen wat leren? Veel mensen met ASS gaan dus helemaal zichzelf analyseren...

Goeie voornemens? Schaal 10 en laat de boeren maar dorsen ;-)
In ieder geval, mijn werk goed doen. De jaarwisseling met bijbehorende sociale interactie kan me verder gestolen worden.
Ik vind bijna alle stoornissen en ziektes zeer interessant. Het is gewoon fascinerend over hoe het menselijk lichaam werkt (en de geest ook) en hoe snel er iets mis kan gaan.
Ik spendeer ook het meeste van mijn vrije tijd door te lezen over ziektebeelden, op youtube kijk ik vaak naar mensen met bizarre aandoeningen en stoornissen. Ik lees ook half Wikipedia over ziektes en stoornissen.

Men, wat heb ik een hoofdpijn. Zal blij zijn als het hele gedoe achter de rug is.
Ook dat gedoe met handen schudden met de buren om elkaar een gelukkig nieuwjaar te wensen, niks voor mij :+

Ik heb ook nog een enorme voorliefde voor strips en series, films, boeken over superhelden, SyFi en fantasie. Voornamelijk omdat ik zelf totaal geen fantasie heb :+
Maf he :D
Zo ben ik nu al een tijdje helemaal hopeloos verslaafd aan X-men, spiderman, the lord of the rings en dergelijke.
Mijn boekenkast puilt echt uit van de boeken nu :X :') :D

Nog 1 dagje, morgen wordt er al wat minder vuurwerk afgevuurd en daarna al stukken minder.

Wat voor werk doe je trouwens? :)
Twiddel
pi_106264945
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:06 schreef summer2bird het volgende:
Net weer een hele preek gehad van mijn ouders.
Ik deed niet genoeg mijn best enzo.

Kreeg ik een heleboel verhaaltjes van mijn moeder van 'vroeger was ik net als jij nu bent, maar ik kwam er weer bovenop!'

Mijn vader heeft wat hele pijnlijke opmerkingen gemaakt.
Hij was bang dat ik wat heel ergs over hem zou zeggen, alleen maar om hem zwart te maken.
Snap ik niet.
ik verdedig hem altijd wanneer het in de familie gaat over zijn drank probleem.
Waarom heeft hij dat gezegt. Ik heb hem NOG NOOIT van zoiets beschuldigd, heeft hij dan geen enkele vertrouwen in me.
Ik kan momenteel niet met hem praten, mijn hoofd is al zo vol en kan zo'n gesprek er nu echt niet bij hebben.

Mijn hoofd is zo in de war, ik kan echt niet meer normaal nadenken.
Gelukkig ga ik vannavond weer terug naar de afdeling.

Ze zeiden ook de hele tijd dingen als "je MOET beter je best doen" "wat je MOET doen is..." "Je MOET een keer weer thuis wonen" "je MOET een keer weer naar school"
En dingen als "Voordat je werd opgenomen functioneerde je nog prima, we zijn weer helemaal terug naar af"
Nee, voordat ik werd opgenomen raakte ik alleen heel erg gefrustreerd omdat ik niet snapte wat mij frustreerde.
En daar praatte ik niet over.
Misschien weten je ouders ook niet alles. Ze zijn bang dat het niet goed met je gaat. Misschien bang over wat je verteld over je vader. Ze kunnen het niet goed aan.

quote:
En nog wel meer van dat.
Moest het gewoon van me af schrijven,
Fijne jaarwisseling iedereen.
De beste wensen voor het nieuwe jaar Summer2bird.

quote:
10s.gif Op zaterdag 31 december 2011 21:49 schreef summer2bird het volgende:

Ik heb ook nog een enorme voorliefde voor strips en series, films, boeken over superhelden, SyFi en fantasie. Voornamelijk omdat ik zelf totaal geen fantasie heb :+
Maf he :D
Dat krijg je vanzelf.

quote:
Zo ben ik nu al een tijdje helemaal hopeloos verslaafd aan X-men, spiderman, the lord of the rings en dergelijke.
Mijn boekenkast puilt echt uit van de boeken nu :X :') :D
Lekker op gaan in de droomwereld van boeken. :D

[ Bericht 26% gewijzigd door deelnemer op 31-12-2011 22:55:09 ]
The view from nowhere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')