Dan is het je eigen keus. Gedwongen worden gaat mij wat ver.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook van Amsterdan naar Zeeland verhuisd o.a. voor werk.
Ik vind dat niet meer dan normaal.
Zo rond de verkiezingen heb ik D66 heel wat links genoemd zien wordenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:02 schreef waht het volgende:
[..]
D66 zit knus in het midden en heeft overlap met de VVD.
Ineke van Gent was lid van de jovd.quote:
Politicologie of filosofie zekerquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:04 schreef Zolcon het volgende:
Mijn studie is 36% D66 en 28% GL. Onder iets van 200 mensen.
Er zit natuurlijk een klein verschil tussen je verhuizing zelf in de hand hebben en kunnen plannen, of als een soort volksverplaatsing onvrijwillig huis en haard moeten verlaten voor een grijpstuiver.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat was naar ik aanneem een keuze die ze samen maakten. Hier gaat het om het losrukken van mensen uit hun eigen omgeving voor wat waarschijnlijk niet eens een fatsoenlijke baan is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De VVD heeft de flanken goed weten op te zoekenquote:
Ik hoef me niet te verantwoorden voor wat dom rechts allemaal roept.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo rond de verkiezingen heb ik D66 heel wat links genoemd zien worden. Al was dat natuurlijk vooral om de samenwerking met de PVV goed te praten.
Neuh, je gebruikt je verstand.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk een klein verschil tussen je verhuizing zelf in de hand hebben en kunnen plannen, of als een soort volksverplaatsing onvrijwillig huis en haard moeten verlaten voor een grijpstuiver.
Of ben ik nu weer te genuanceerd?
Fascistologiequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Politicologie of filosofie zeker
Het hangt ook een beetje af van het perspectief. Voor een tijdelijk dom simpel baantje van een half jaar is het natuurlijk belachelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je noemt dit halve topic nu dom rechtsquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef waht het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te verantwoorden voor wat dom rechts allemaal roept.
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je noemt dit halve topic nu dom rechts?
Eensquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:06 schreef eriksd het volgende:
Waar ik mij aan kan ergeren is als mensen door hun eigen lakse houding, uitstraling of uiterlijk een situatie creeren dat ze nergens aangenomen worden, en vervolgens als een soort kasplantje thuis gaan zitten miepen.
En dat zijn dan ook allerzwaksten. Met alle respect, maar dat is dan gewoon gelul.
Dan raken ze in in ieder geval weer in aanraking met het arbeidsproces.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was naar ik aanneem een keuze die ze samen maakten. Hier gaat het om het losrukken van mensen uit hun eigen omgeving voor wat waarschijnlijk niet eens een fatsoenlijke baan is.
Mee eens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:06 schreef eriksd het volgende:
Waar ik mij aan kan ergeren is als mensen door hun eigen lakse houding, uitstraling of uiterlijk een situatie creeren dat ze nergens aangenomen worden, en vervolgens als een soort kasplantje thuis gaan zitten miepen.
En dat zijn dan ook allerzwaksten. Met alle respect, maar dat is dan gewoon gelul.
Daar pas je ook wel inderdaadquote:
Van die stakkers die allergisch zijn voor nette kleding en een geschoren bakkes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:06 schreef eriksd het volgende:
Friezen verdienen niet beter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
Moet je als Fries in Lelystad gaan wonen om in zo'n schrale kas te werken voor 8 euro per uur
Veel, vaak oudere, mensen, hechten wel aan hun omgeving. Het is triest mensen daaruit los te rukken uit een soort van principiële stoerheid richting kiezers.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan raken ze in in ieder geval weer in aanraking met het arbeidsproces.
Mijn omgeving hecht ik niet veel waarde aan. In een nieuwe stad kan je ook weer opnieuw vrienden maken.
Ik vraag me ook af of ze uiteindelijk gelukkiger zijn in de bijstand, dan met een simpele baan waar ze wel voldoening uit kunnen halen.
Dan word je toch richting zelfmoord geduwdquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
Moet je als Fries in Lelystad gaan wonen om in zo'n schrale kas te werken voor 8 euro per uur
Of als Pool in een verdomd ander land groenten te plukken voor minder dat dat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |