SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
[ Bericht 42% gewijzigd door Yuri_Boyka op 11-12-2011 23:22:36 ]If not now, then when.![]()
Niet om een spotlight TT.quote:
Ik dacht dat je creatief ging doen met griekse goden en zyzz in de TT.![]()
quote:
Ik heb gefaald dus, dat is wat je vroeg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Niet om een spotlight TT.
Ik dacht dat je creatief ging doen met griekse goden en zyzz in de TT.If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gefaald dus, dat is wat je vroeg.Ik weet nog wel wat coole TT'squote:Op zaterdag 10 december 2011 03:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gefaald dus, dat is wat je vroeg.![]()
Wat dan? "Ik quote dubbel"?quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nog wel wat coole TT'sIf not now, then when.![]()
Tell meh.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nog wel wat coole TT's![]()
[vorige topic in deze reeks] [Bodybuilding] (#169)NO Creatine Methyl Andro Max Darkest Inner Ragequote:
haha, nee komt vanzelf....
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2011 03:46:39 ]![]()
Ow shitt.. die is inderdaad keihard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:46 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[vorige topic in deze reeks] [Bodybuilding] (#169)NO Creatine Methyl Andro Max Darkest Inner Rage
haha, nee komt vanzelf....Ik stuur wel DM.
If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ow shitt.. die is inderdaad keihard.Ik stuur wel DM.
[vorige topic in deze reeks] [Bodybuilding] (#170) Zyzz's Stack of Wonders..quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ow shitt.. die is inderdaad keihard.Ik stuur wel DM.
Meteen maar een filmpje bij gemaakt
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2011 05:44:57 ]![]()
Lees je dernet dat je spierpijn in je onderrug kan hebben door DL's. En toen stond je op en had je spierpijn in je onderrug, door DL's. Willen jullie dat soort shizzle niet meer verkondigen, tyvm!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
wat bedoel je kerel ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef slacker_nl het volgende:
Lees je dernet dat je spierpijn in je onderrug kan hebben door DL's. En toen stond je op en had je spierpijn in je onderrug, door DL's. Willen jullie dat soort shizzle niet meer verkondigen, tyvm!
je kunt spierpijn krijgen van dl![]()
ok, helder. Tx.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef slacker_nl het volgende:
Lees je dernet dat je spierpijn in je onderrug kan hebben door DL's. En toen stond je op en had je spierpijn in je onderrug, door DL's. Willen jullie dat soort shizzle niet meer verkondigen, tyvm!![]()
Tuurlijk kan je spierpijn krijgen en daar is ook helemaal niks mis mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat bedoel je kerel ik snap er niks van
je kunt spierpijn krijgen van dl
Wat ik wilde zeggen was, dat in het vorige topic een opmerking stond over spierpijn in je lage rug door DL's. Daarop werd ja gezegd. Ik ga onder de douche staan en merk dat ik spierpijn heb in m'n onderrug en ik heb gister DL's gedaan. Dus... Dat is wat ze een flauwe grap noemen.
Vorige week had ik het ook in m'n rug en niet over nagedacht dat het van de DL's kwam trouwens.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ik ben nu bezig met aankomen, maar het gaat wel redelijk snel, ik ben in 2 weken, 3 kilo aangekomen dmv veel volle melk en pindakaas/pinda's. is dit eigenlijk niet slecht? als je heel snel veel aankomt?![]()
Niet chill als het alleen maar vet is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:23 schreef borstmelk het volgende:
ik ben nu bezig met aankomen, maar het gaat wel redelijk snel, ik ben in 2 weken, 3 kilo aangekomen dmv veel volle melk en pindakaas/pinda's. is dit eigenlijk niet slecht? als je heel snel veel aankomt?![]()
Deed ik ook een poosje in de zomer, 4000+ kcal met GOMAD. Door zomerrooster kon ik max. 2x per week naar de gym, ook iets van 2.5 kg vet aangekomen in 2 week. Had een buikje toen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:23 schreef borstmelk het volgende:
ik ben nu bezig met aankomen, maar het gaat wel redelijk snel, ik ben in 2 weken, 3 kilo aangekomen dmv veel volle melk en pindakaas/pinda's. is dit eigenlijk niet slecht? als je heel snel veel aankomt?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:23 schreef 16meter het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/doen-290015/AAS vanaf 65 kg.quote:jah ofniet hij heeft 3x gekuurt en weegt evenveel als mij nu (mijn bf is zelfs minder) en ik ben natty![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:23 schreef 16meter het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/doen-290015/
Hij is na 3 jaar natty trainen 3kg aangekomen, wat een resultaten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: