Door schade en schande i-wijs geworden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:55 schreef Zeepvloertje het volgende:
Wat weten jullie veel zeg, zaten jullie maar in het politiek.
Je zou politici eens de kost moeten geven die denken dat een tactische oorlog geld gaat opleveren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef Hexagon het volgende:
Er komt geen oorlog. Alleen al om het feit dat niemand er geld voor heeft.
Ik denk dat Duitsland in de aanloop naar WWII ook niet zoveel geld hadquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef Hexagon het volgende:
Er komt inderdaad geen oorlog maar niet omdat we blut zouden zijn (er zijn nog voldoende middelen). Er komt geen oorlog omdat Europese soldaten niet gaan schieten op hun medeburgers. Dat komt alleen nog op heel kleine schaal voor, in de nabijheid van Servie bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef Hexagon het volgende:
De gulden was aan de D-Mark gekoppeldquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:59 schreef SeculasStatius het volgende:
Een munteenheid met bv. Duitsland is waarschijnlijker dan de herintroductie van de gulden.
Maar wat je krijgt is asap een federaal instituut die NIET onafhankelijk getoetst kan worden , macht overdragen is ook echt macht overgedragen .quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:30 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? graag asap federale instituten die onafhankelijk getoetst kunnen worden.
Begrijp je niet helemaal volgens mij? Is het nu niet zo dat macht al is overgedragen, maar slagkracht ontbreekt op Europees niveau?quote:Op zondag 11 december 2011 08:25 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar wat je krijgt is asap een federaal instituut die NIET onafhankelijk getoetst kan worden , macht overdragen is ook echt macht overgedragen .
http://www.courtfool.info/nl_ESM_de_nieuwe_Europese_dictator.htmquote:Op zondag 11 december 2011 08:35 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Begrijp je niet helemaal volgens mij? Is het nu niet zo dat macht al is overgedragen, maar slagkracht ontbreekt op Europees niveau?
Was er wel geld toen er oorlog was in:quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef Hexagon het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |