ik leg hem wel een ander keertje uitquote:
wat voor een beest is dat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:33 schreef Xaryna het volgende:
Goeie TT.
Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
It's Guinea Claus!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:33 schreef Xaryna het volgende:
Goeie TT.
Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Het was eerst een serie, maar de film is eigenlijk gewoon alle OVAs achter elkaar plus een paar extra scenes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:40 schreef .Cake. het volgende:
Is dat nou een film of een OVA serie? Of beide? En zo ja, is de film dan een samenvatting van de serie?
/teluivoorinternet
Dit inderdaad, heb het opgezocht en was al bang dat ik 6 OVA's + een film moest gaan kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:50 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Het was eerst een serie, maar de film is eigenlijk gewoon alle OVAs achter elkaar plus een paar extra scenes.
dat is een lang verhaalquote:
Ik heb de hele dag...quote:
onder andere dat ik een nieuw topic moest openenquote:
Beetje late reactie en waarschijnlijk weet je het al, maar goed..quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dit inderdaad, heb het opgezocht en was al bang dat ik 6 OVA's + een film moest gaan kijken.
Hoe lang zijn de OVA's eigenlijk? Want als ze dezelfde lengte als een normale aflevering zijn kom ik uit op 2.5u.. En dat haal ik nét niet in de trein
Klopt dat wel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 07:52 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb het mijn vriend gevraagd, en ik weet nu eindelijk wat de grote aantrekkingskracht van Yuuno is.
Ze is aanhankelijk en 'possessive', maar wordt niet boos als hij alsnog gewoon doet waar hij zin in heeft. Ze staat altijd achter hem en zo.
Blijkbaar willen mannen dat.
Oké, ik heb m na 10 seconden alweer uitgezet. W.T.F.??quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oké, ik heb m na 10 seconden alweer uitgezet. W.T.F.??
IS OVA was best leuk ja, Gundam 00 heb ik ook maar weer binnengehaald. Maar moet eerst MSG: ZZ afkijken en 0083 Stardust Memory. En Unicorn. En Char's Counterattack. En Wing. En ik had er nog één maar die heb ik waarschijnlijk per ongeluk gewist denk ik.
En welkom terug!
Fan is misschien een te groot woord, maar ik vind Gundam wel leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik vrees dat ik een Gundam fan ga worden
Kirinoquote:
Komt allemaal nog wel, met elke episode word het beterquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef robin007bond het volgende:
Legend of the Galactic Heroes ben ik nu op episode 5. Hele goede en sfeervolle serie, maar het plot verloopt tot nu toe redelijk langzaam. Mooie tekenstijl ook. De neuzen waren vroeger tenminste redelijk normaal![]()
Doen! Ik heb het ook gedaan en betreur het tot nu toe nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thanks.
Ik vrees dat ik een Gundam fan ga worden
Unicorn 4 is een week of drie geleden uitgekomen dacht ik. Misschien iets langer. Heb ze nog niet gezien, maar aangezien ik MSG, MSG: Z en nu dus MSG: ZZ kijk leek het mij wel gaaf om ook Unicorn te kijken omdat het in dezelfde tijdlijn afspeelt. En is in principe het allervroegste begin van alles.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:24 schreef Qunix het volgende:
Gundam Unicorn? Die is toch nog niet uit van dit seizoen?
[..]
Fan is misschien een te groot woord, maar ik vind Gundam wel leuk.Had ik echt niet verwacht. Ik vond mecha echt helemaal niets...
Hij is eng!!!quote:
Lees je de novellen? Want in de animé is Ruri alleen maar pretentieus en leest ze het Japanse equivalent van Twilight (wat nu niet echt van goede smaak getuigt) heb ik de indruk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:30 schreef Chavez_ het volgende:
Al is Ruri leuker omdat intelligent.
Ik ben heel benieuwd wat me allemaal nog te wachten staatquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:30 schreef Chavez_ het volgende:
Komt allemaal nog wel, met elke episode word het beter![]()
Tevens heeft het einde een uniek gevoel, want ondanks dat het prachtig is, vind je toch dat er niet meer episodes hoeven te zijn. Het is gewoon een vreselijk waardig einde. Als je je verder wilt verdiepen zijn er altijd nog een aantal gaidens, al moet ik je daar wel over voorlichten voordat je daar aan begint...
Dat hele universum, het verhaal en de personages vind ik gewoon heel vet. En de mecha's natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Doen! Ik heb het ook gedaan en betreur het tot nu toe niet![]()
Destijds heeft deze AMV mij geholpen me over de streep te trekken, waarna ik dus aan mijn eerste Gundamserie begonnen ben.
[..]
Unicorn 4 is een week of drie geleden uitgekomen dacht ik. Misschien iets langer. Heb ze nog niet gezien, maar aangezien ik MSG, MSG: Z en nu dus MSG: ZZ kijk leek het mij wel gaaf om ook Unicorn te kijken omdat het in dezelfde tijdlijn afspeelt. En is in principe het allervroegste begin van alles.
Ik heb stiekem een mecha-fetish.Hoewel niet zo erg als Rika uit Haganai
Hij is cool. Leuk ook dat hij bovenmodaal verdiend en dat ook gebruikt om allerlei shit te kopenquote:
Ik denk dat pretentieus wel van toepassing is, maar nu het volgende:quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Lees je de novellen? Want in de animé is Ruri alleen maar pretentieus en leest ze het Japanse equivalent van Twilight (wat nu niet echt van goede smaak getuigt) heb ik de indruk.
Kirino is de aandrijving van het plot, zonder haar is het verhaal vervelend traag* en als zij en haar obsessie met eroge, animé en computerspellen er niet zouden zijn was er niet eens een plot.
*Ik bedoel dus traag op een vervelende manier, maar wat daar staat is korter alleen weet ik niet of het zo hoort.
Naja, zo legde mijn vriend het uit. Schijnbaar word ik dat dan wel.quote:
He, je bent er weer!quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze is gewoon erg schattig. Die stalkingspraktijken neem je maar voor lief.
00 vond ik een rip off van wing die ik vroeger gekeken hadquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:40 schreef Qunix het volgende:
Oh!
BBS heeft hem niet uitgebracht nog.
MSG00 vind ik de beste.
Ik ben keurig opgevoedquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:35 schreef Xaryna het volgende:
He, je bent er weer!
En je nou wel gedragen, hè?
Zijn keuken is mooiquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef robin007bond het volgende:
Zijn "Otaku Room" is trouwens veel beter in 2011
Film was inderdaad enorm slecht.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
00 vond ik een rip off van wing die ik vroeger gekeken hadAlleen dan mooier en betere actie:D Jammer alleen dat die film gewoon om te huilen was. Ach ik ben gewoon fan van gundam verder
al ben ik er nog niet uit of ik age ga bijven volgen
Maar otaku is het nog niet. Als hij otaku was had hij geen geld voor vitrines en zo'n appartement, dat zou hij allemaal uitgegeven hebben aan manga en anime die in stapeltjes overal door z'n appartement staan. Tevens zou je er ook nooit wat van zien omdat otaku zichzelf niet aan de buitenwereld blootstellen. In deze vorm is het gewoon een ver gevorderde hobby.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef robin007bond het volgende:
Hij is cool. Leuk ook dat hij bovenmodaal verdiend en dat ook gebruikt om allerlei shit te kopen
Niet dat de kans groot is dat het ooit gebeurtquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is cool. Leuk ook dat hij bovenmodaal verdiend en dat ook gebruikt om allerlei shit te kopen
Hij heeft een vriendin, dat is degene die hem filmtquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Niet dat de kans groot is dat het ooit gebeurtMaar je zal dan als man toch een vrouw mee naar huis nemen en dr dan zo een kamer laten zien
![]()
Zegt ie op 1.26 nou fappen?
Edit: waar zijn kleding keuze om te janken is, is zijn huis wel echt belachelijk schoon en opgeruimd, zou ie ook een maid hebben?![]()
't Is wel een realistische karaktertrek voor 'n zusje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Kirino is vooral oervervelend als tsundere.
quote:
Echte otaku's zijn net monniken, celibaat voor het leven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin, dat is degene die hem filmt
Voor hoe lang die ook moge duren in hun omstandigheden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Echte otaku's zijn net monniken, celibaat voor het leven.
heeeeeeeerlijke gamequote:Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef robin007bond het volgende:
Dark Souls (PS3) heb ik voor sinterklaas gekregen.
whatquote:
Niet zo pittig als DSquote:
Ik hoor juist dat Dark Souls pittiger is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet zo pittig als DS
Uncharted en Skyrim zijn ook geweldig trouwens (ik wissel deze 3 af met elkaar)
Gewenning denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat Dark Souls pittiger is.
tl;tr: Batsu game 2011 komt eraan en speelt zich af op een vliegveld!quote:Nihon TV・Yomiuri’s popular variety show “Downtown No Gaki No Tsukai Ya Arahende!!” special project “Waratte Wa Ikenai” series will be broadcasted
on new year’s eve for 6 years in a row, it’s been known on the 17th. Situation for this year is “Zettai Ni Waratte Wa Ikenai Airport 24 hours!”. Members will be in roles of newbie cabin attendants. From 6:30 PM to 12:30AM, their 6 hours long new year’s eve broadcast will give the whole nation laughter.
“Waratte Wa Ikenai” series will have been coloring new year’s eve for 6 years in a row. Having experienced to be police, journalists, spies and so on in the past, the five members of Downtown, Yamasaki Hosei(43) and Cocorico will transform themselves into cabin attendants on the stage of “Airport”.this time.
The setting is that the 5 will be newbie cabin attendants at “Gasu Kurobikari Airline System (GAS)” , challenging “Owarai traps” scattered around the check-in counter, security check or training center.
The shooting was held under full cooperation with Ibaraki Airport (Ibaraki Prefecture, Omitama city). The airport opened on Mar 11th last year, which is the very same day that the Great East Japan Earthquake hit this year. The staff related to the project started shooting with their wish for owarai to provide psychological support to victims. Over 400 staffs were called out and approx 200 CCD cameras were used.
Conducted with the phrase “○○ out ~” , the painful punishment to a member who laughed is still alive. Matsumoto Hitoshi(48), who has gotten the most punishments for 4 years in a row until last year, recalls the tremendous 24 hours, saying “It was hard enough again this year.”
quote:We're looking at a Christmas season to Early 2012 release for the edited and complete edition of Steins;Gate.
Klopt. Ik volgde het project ook alquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:42 schreef Bakakame het volgende:
Ik bedacht me, laat ik eens kijken hoe het met de vertaling van de VN van Steins;Gate staat..
[..]
Inderdaad. Rin is ook echt lief.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:48 schreef wdn het volgende:
Fate/Zero 10 was trouwens een erg goed episode
Toradora!!!quote:OVA/Movie:
This Winter definitely has a strong crop of OVAs. I’ll be following R-15 (12/13), Hoshizora (12/21 – Ayumu end?), Toradora (12/21), Major – World Series Arc (12/16), Denpa Onna (1/25), Fairy Tail (February), and Steins;Gate (2/22).
ik heb nog nooit zo'n anime dvd gekocht maar vind dat wel klote dat dat best wel veel kost als het een langdurige serie is dan ben je wel veel geld kwijt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
Sommige anime blu-rays en dvd's zijn echt spotgoedkoop.
http://www.amazon.co.uk/E(...)id=1323552223&sr=1-1
http://www.amazon.co.uk/E(...)id=1323552223&sr=1-2
Gundam Unicorn daarentegen
$40 voor een ova, een uurtje voor $40
De eerste boxset van Fate/Zero kost omgerekend 514,573 USD.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo'n anime dvd gekocht maar vind dat wel klote dat dat best wel veel kost als het een langdurige serie is dan ben je wel veel geld kwijt.
Lijkt me dat die nog zeker een week naar die bouillon geroken heeft.quote:
En naar paddenstoel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Lijkt me dat die nog zeker een week naar die bouillon geroken heeft.
En vis, maar dat komt niet door de noodles.quote:
He bah.quote:Op zondag 11 december 2011 00:33 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
En vis, maar dat komt niet door de noodles.
Mooie film ook! Nu slapen, ik haat dronken mensen die niet kunnen fietsen maar die toch naar huis gebracht moeten worden...quote:Op zondag 11 december 2011 01:23 schreef Qunix het volgende:
Dat ziet er mooi uit!
http://randomc.net/2011/12/08/hoshi-o-ou-kodomo/
BSS heeft hem gesubt. BSS is een goeie fansub.
Tof! Kan niet wachten!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:02 schreef Bakakame het volgende:
Wat ik net zie
[..]
Toradora!!!
En Steins;Gate, al wisten we dat al, maar toch
Maar als complete verrassing is dit toch wel ERG leuk! Toradora!!
Tof! Ik ken alleen de keer dat ze in een gymzaal moesten overnachten. Dacht dat dat een eenmalig iets was, niet dus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
tl;tr: Batsu game 2011 komt eraan en speelt zich af op een vliegveld!
Er zijn er nog veel meer!quote:Op zondag 11 december 2011 11:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Tof! Ik ken alleen de keer dat ze in een gymzaal moesten overnachten. Dacht dat dat een eenmalig iets was, niet dus.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:33 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
En vis, maar dat komt niet door de noodles.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:39 schreef Chavez_ het volgende:
Dit dan, misschien een beetje té zelfverzekerd/arrogant?
[ afbeelding ]
Dat plaatje, lolwut?quote:Op zondag 11 december 2011 14:29 schreef Chavez_ het volgende:
Alleen wel uitkijken voor spoilers als je gaat zoeken naar plaatjes op Google, sterft van die dingen![]()
[ afbeelding ]
Is inderdaad van Legend of the Galactic Heroes.quote:Op zondag 11 december 2011 15:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat plaatje, lolwut?![]()
Maar ik gok dat dit uit Legend of Galactic Heroes is?
Precies waar jij van houdt, dus.quote:Op zondag 11 december 2011 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is inderdaad van Legend of the Galactic Heroes.
Harem Party faalt stiekem wel een beetje
Het verhaal gaat als volgt:
Je bent een gamer, speelt een RPG en hebt de laatste eindbaas verslagen. Plotseling sloeg de bliksem in en komen alle meisjes uit het spel in je kamer terecht. Vervolgens is het de hele tijd hentai en een slechte drama
Dit soort games speel je niet voor het verhaal natuurlijk.quote:
Loljapan.quote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit soort games speel je niet voor het verhaal natuurlijk.![]()
Even een (uiteraard gecensureerde) sfeerimpressie:
[ afbeelding ]
* Chavez_ begint met downloadenquote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach de tekst is in ieder geval beter dan de tekst in de H-scènes die Nasu schrijft.quote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo slecht zijn die ook weer niet hoorquote:Op zondag 11 december 2011 17:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ach de tekst is in ieder geval beter dan de tekst in de H-scènes die Nasu schrijft.
Asus Transformerquote:Op zondag 11 december 2011 18:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb ook niets met apple.
Ik ben nu wel steeds meer die prijzen en specs van nieuwe tablets in de gaten aan het houden, want het lijkt me toch wel tof wat betreft het lezen van manga en comics enzo in de trein.
Ik vind alleen het opslaggebeuren nogal weinig, en ik vraag me af hoe goed ik er anime op kan kijken enzo.
Tja, de markt is nog volop in ontwikkeling.quote:Op zondag 11 december 2011 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
Asus Transformer keken mijn vriendin een paar maanden geleden naar, zag er goed uit enzo, maar toen ik wat reviews opzocht had ie nog een paar minpuntjes, dus dan heb ik wel even geduld tot een nieuwe versie uitkomt...
Tof! Ik ben nu een torrent aan het downloaden met een aantal afleveringenquote:
Er is sowieso een Android rekenmachine met een anime mokkel, het heet Dentaku-girl (al geloof ik dat hij in de market 'calcgirl' heet).quote:Op zondag 11 december 2011 18:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hopelijk komt er ook een Android versie.
Apple
Kan je info (via pm/dm) sturen?quote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Tof! Ik ben nu een torrent aan het downloaden met een aantal afleveringen.
Done!quote:Op zondag 11 december 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kan je info (via pm/dm) sturen?
Ik ben benieuwd wat er in de torrent is, misschien heb ik iets gemist.
Thanksquote:Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Er is sowieso een Android rekenmachine met een anime mokkel, het heet Dentaku-girl (al geloof ik dat hij in de market 'calcgirl' heet).
[ afbeelding ]
note: Ben ik de enige die vindt dat de reviewer een volus accent heeft (mass effect)?
Misschien moet ik me toch maar eens wat meer in de Japanse taal verdiepen, kan ik ze zelf subbenquote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Qunix het volgende:
De batsu games, hier zijn ze allemaal...
http://en.wikipedia.org/wiki/Gaki_no_tsukai#List_of_Batsu_Games
Goeie! Ik heb in een deuk gelegen.quote:
Ik ook... met OVER 9000!!!!! kB/squote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Tof! Ik ben nu een torrent aan het downloaden met een aantal afleveringen.
Deze episode schrok ik heel even van de animatie.quote:Op zondag 11 december 2011 20:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, erg grappig wie-dit-ook-gemaakt-heeft. Ik moet toegeven dat ik het even echt geloofde...
Kan iemand mij een nu linkje geven naar het échte banket der koningen van de Fate/Zero animé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 11 december 2011 20:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Net de tiende aflevering van Fate/Zero gezien... en ja het opvulspul was vermakelijker dan een van de beste gebeurtenissen uit de boekenreeks.Blijkbaar hebben ze echt al hun budget gestoken in de laatste episode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, en het tweede deel een jaar uitstellen heeft blijkbaar ook goed geholpen![]()
Ufotable is gewoon goed in CGI en animeren, maar slecht in het tekenen zelf. Ik bedoel, die screenshot was een still image, geen eens midden in een bewegingquote:Op zondag 11 december 2011 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als het geen CGI monstruositeit wordt ben ik een héél blij persoontje.
It's fucking easy, you stupid bitch! Now drink some beer!quote:
Kan aan mij liggen maar hij schrijft ze allemaal fout !?!?quote:
Net als dat mensen hier de 4 vaak niet letterlijk schrijven als op het toetsenbord staat, gebeurt dat in Japan ook.quote:Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar hij schrijft ze allemaal fout !?!?
Van alle anime die ik het gezien die over kalligrafrie gaan werd er nogal strict gedaan over schrijfstijlquote:Op zondag 11 december 2011 22:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net als dat mensen hier de 4 vaak niet letterlijk schrijven als op het toetsenbord staat, gebeurt dat in Japan ook.
Hmm, dan is zijn handschrift niet zo goedquote:Op zondag 11 december 2011 22:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Van alle anime die ik het gezien die over kalligrafrie gaan werd er nogal strict gedaan over schrijfstijl
1. ik drink geen bier;quote:Op zondag 11 december 2011 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dan is zijn handschrift niet zo goed
Maar hij geeft je wel leuke basis en motivatie om te leren.
Ach ja, ik drink ook geen alcohol.quote:Op zondag 11 december 2011 22:46 schreef wdn het volgende:
[..]
1. ik drink geen bier;
2. ik hou niet van schelden om het schelden.
Maar die 5 letters krijg ik er wel ingeramd bij me
Tijdje terug op de BBC schreef Stephen Fry het woord Japan en kreeg meteen dik op zijn lazer van Japanners bij hem aan tafel, terwijl het echt niet zoveel scheelde van wat zij schreven. Maar de streepjes moesten echt in een bepaalde volgorde en flow.quote:Op zondag 11 december 2011 22:45 schreef wdn het volgende:
Van alle anime die ik het gezien die over kalligrafrie gaan werd er nogal strict gedaan over schrijfstijl
Ben zelf bezig met katakana. Ga nog maar ff niet aan hiragana beginnen, anders gooi ik alles door elkaar.quote:Op zondag 11 december 2011 22:47 schreef robin007bond het volgende:
Dat gescheld om het schelden, tja, hij maakt het zo wel leuker om naar te kijken.
Uiteindelijk krijg je ze wel ingeramd, daar gaat het om
Ja, heb ik ook gezienquote:Op zondag 11 december 2011 22:47 schreef Weakling het volgende:
[..]
Tijdje terug op de BBC schreef Stephen Fry het woord Japan en kreeg meteen dik op zijn lazer van Japanners bij hem aan tafel, terwijl het echt niet zoveel scheelde van wat zij schreven. Maar de streepjes moesten echt in een bepaalde volgorde en flow.
Gevonden!quote:Op zondag 11 december 2011 22:36 schreef Bakakame het volgende:
Weet een van jullie trouwens hoe het zit met die Divergence Meter Clock uit Steins;Gate die iemand ging maken? Heb 't net gegoogled maar kon niks vinden
Want dat is dus een klok die ik best zou willen hebben
Welke game?quote:Op maandag 12 december 2011 00:44 schreef redboyke het volgende:
heb eindelijk m'n topgun2 doen werken alleen doet de start button het niet in game weet niet hoe ik die knoppen moet laten werken in house of dead. maar wel chill dat ik nu kan schieten
quote:Op maandag 12 december 2011 00:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Gevonden!
For those interested: http://divergencemeter.blogspot.com/
Ik vraag me af hoe duur het wordt om er eentje te kopen. Of een manual met alle instructies hoe je het zelf kunt doen en hoeveel je daaraan kwijt bentquote:Op maandag 12 december 2011 00:46 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]![]()
![]()
Ziet er tot nu toe belovend uit !
Hmm~quote:Op maandag 12 december 2011 00:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe duur het wordt om er eentje te kopen. Of een manual met alle instructies hoe je het zelf kunt doen en hoeveel je daaraan kwijt bent
Waarschijnlijk wel, alleen zul je bij de eerste sowieso langer moeten wachten omdat ze 't zelf in elkaar moeten zetten en je zult niet de enige zijn die het wilquote:Op maandag 12 december 2011 00:52 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Hmm~
Tja, dat is moeilijk te zeggen.
Ik ben niet zo technisch ingesteld, dus hopelijk is beide een optie. xD
Mhm, dat is waar, maar het is het wachten waard !quote:Op maandag 12 december 2011 00:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, alleen zul je bij de eerste sowieso langer moeten wachten omdat ze 't zelf in elkaar moeten zetten en je zult niet de enige zijn die het wil
Ben zelf ook niet heel technisch ingesteld, maar met een handleiding moet ik het wel kunnen
Héél leuk!quote:Op maandag 12 december 2011 01:05 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Mhm, dat is waar, maar het is het wachten waard !
Trouwens hoe vond je Eve no Jikan ? n__n
House of the deadquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 03:06 schreef .Cake. het volgende:
Ah man, net klaar met werken. Heb mogen werken bij De La Soul, old-skool hiphop! Best awesome!
Bekend van
en meer recent van
Vejrder heb ik best gezopen, dus dit is drunken SC? Al een tijdj e geleden, iig voor mij![]()
Morgen ga ik Fate/Zero wel kijken, en heeel mmisschien ook de recensie al schrijven. Misschien. Tegenwoordig druk met werk en een verhuizing over een week.
En een pure chocoladeletter in één keer wergwerken is niet ech teen goed idee, ook al was ie goedkoop na sinterklaas!
Ah man, dit is net zoiets als het lezen van je dronken sms'jes de volgende ochtend.quote:
Valt nog wel mee hoorquote:Op maandag 12 december 2011 10:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ah man, dit is net zoiets als het lezen van je dronken sms'jes de volgende ochtend.
Ik wacht altijd op GotWoot. Elke week is het weer een test om de spoilertags niet te lezen. En als je m dan eindelijk ziet dan vergeet je telkens om op die tags te reageren.quote:Op maandag 12 december 2011 11:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wachten op GotWoot is meestal een betere optie![]()
Wat is er eigenlijk mis met de GotSpeed OP?
Awwww! Wist niet dat ze in het land waren! Zouden in augustus naar Breda gekomen zijn, maar ging toen niet door. Had ze graag eens gezien. Nou ja.quote:Op maandag 12 december 2011 03:06 schreef .Cake. het volgende:
Ah man, net klaar met werken. Heb mogen werken bij De La Soul, old-skool hiphop! Best awesome!
Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb zelf altijd GotSpeed bij Mirai, want te ongeduldig om te wachten.quote:Op maandag 12 december 2011 11:33 schreef robin007bond het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met de GotSpeed OP?
Dat is niet echt een foreveralone.jpg waardquote:Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik wacht altijd op GotWoot. Elke week is het weer een test om de spoilertags niet te lezen. En als je m dan eindelijk ziet dan vergeet je telkens om op die tags te reageren.
foreveralone.jpg
Touché.quote:Op maandag 12 december 2011 12:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is niet echt een foreveralone.jpg waard
Ik heb heel veel moe-apps voor Android gedownload en speel het spel Harem Party.
Nu begin ik zelfs Rei van NGE te waarderen
foreveralone.jpg
Jij groeit echt heel disturbed op.quote:Op maandag 12 december 2011 12:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is niet echt een foreveralone.jpg waard
Ik heb heel veel moe-apps voor Android gedownload en speel het spel Harem Party.
Nu begin ik zelfs Rei van NGE te waarderen
foreveralone.jpg
Ik heb ook geen leeftijdsgenoten waar ik dit mee kan delenquote:Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij groeit echt heel disturbed op.
Dan wordt het alleen maar ergerquote:Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook geen leeftijdsgenoten waar ik dit mee kan delen
Alhoewel ik een vriend heb die heel goed ecchi kan tekenen.
Dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dan wordt het alleen maar erger
Jij hebt vast een verstoord beeld van vrouwen, inmiddels.
Gewoon kleren bij de plaatselijke herenzaak kopen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:59 schreef redboyke het volgende:
kut douane. had ik voor 100$ (6t-shirts gekocht) bij thinkgeek komt dat hier aan moest ik nog eens 35euro betalen aan de douane.
ja maar ik wou perse mijn "Bazinga" t-shirt en dacht als de verzendingskosten 36$ is dan kan ik net zo goed nog paar t-shirts kopen heb ze donderdag besteld en vandaag aangekregen.quote:Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon kleren bij de plaatselijke herenzaak kopen.
Van Westen was mijn favoriet, maar sinds kort verkopen ze geen Ralph Lauren polo's met lange mouwen meer
Haha, dat shirt is wel geniaal.quote:Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja maar ik wou perse mijn "Bazinga" t-shirt en dacht als de verzendingskosten 36$ is dan kan ik net zo goed nog paar t-shirts kopen heb ze donderdag besteld en vandaag aangekregen.
en deze moest ik ook hebben!!:
[ afbeelding ]
Paypal volgens mijquote:Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef .Cake. het volgende:
Vet. Koele. Site.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Heb je daar een creditcard voor nodig?
A wild girl appears!quote:Op maandag 12 december 2011 13:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.
Vrouwen dien je altijd met respect en gelijkwaardigheid te behandelen![]()
Mijn beeld van vrouwen is nog niet verstoord, denk ik. Heb je een test misschien? Of een vraag die je alleen verkeerd beantwoord als je een vertekend beeld van vrouwen hebt?
Arme ouders van me
Gelukkig kunnen mensen aan de buitenkant niet zien dat ik zo'n no-lifer ben, haha!
Nummer 3 of 2 gok ikquote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
A wild girl appears!
Ze spreekt je aan met de woorden 'weet je misschien hoe laat het is?'
Wat betekent dit?
1. Ze wil seks met je.
2. Je moet NU een flauwe grap maken
3. Ze wil weten hoe laat het is
4. Ze gaat zo struikelen en dan krijg je een pantyshot en een bloedneus.
Dit. GotSpeed ga ik dan ook nu kijken.quote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef Weakling het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb zelf altijd GotSpeed bij Mirai, want te ongeduldig om te wachten.
2.quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
A wild girl appears!
Wat betekent dit?
1. Ze wil seks met je.
Nu vraag ik me de hele tijd af wat er mee aan de hand isquote:Op maandag 12 december 2011 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Wát is er mis met de gotspeed OP. Hoort dat zo of hebben ze ermee lopen fucken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geluid klopt niet in die van gotspeed. Hebben ze een versie 2 geupload waar het gefixed moet zijn, is het nog steeds hetzelfde.quote:Op maandag 12 december 2011 15:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu vraag ik me de hele tijd af wat er mee aan de hand is
Oh en ik vind je UI leuk. Alleen mist er nog een aardbei.
Dan maar wachten op GotWoot hequote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het geluid klopt niet in die van gotspeed. Hebben ze een versie 2 geupload waar het gefixed moet zijn, is het nog steeds hetzelfde.
Alleen in de OP? Want dan boeit het me niet zo om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Het geluid klopt niet in die van gotspeed. Hebben ze een versie 2 geupload waar het gefixed moet zijn, is het nog steeds hetzelfde.
Jaquote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef Weakling het volgende:
[..]
Alleen in de OP? Want dan boeit het me niet zo om eerlijk te zijn.
Mooi, dan ga ik 'm straks ook maar eens kijkenquote:
De animatie was wel slechtquote:Op maandag 12 december 2011 16:33 schreef .Cake. het volgende:
Fate/Zero 11![]()
Rider is de modderfokking koning!
Dan weten jullie alvast een beetje wat de toon gaat zijn van de recensie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door SunTzu op 12-12-2011 17:55:07 ]
Wat een faalquote:Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef SleepSub het volgende:
Mensen
Gotspeed/Gotwoot heeft ermee lopen kloten. Dat is gespeeld door één van hun staff en hebben ze in de OP/ED gemixed
Net zoals dat ene TV restriction logo'tje van de vorige episode, ze lopen gewoon te trollen en willen langzaam de kant van gg opgaan. (opgelet, in Gotspeed/Gotwoot zitten gg-leden)
Also: met versie 2 bedoelen ze dat de sync van dat piano gedoe gefixed is
quote:Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef SunTzu het volgende:
Een hele lange tijd geen anime gekeken, gisteren Mirai Nikki gaan kijken omdat ik het hier zag staan ben nu bij episode 6.![]()
Sasuke usericon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij mag blijven.
Oh.quote:[b]Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef SleepSub het volgende:[/b
Also: met versie 2 bedoelen ze dat de sync van dat piano gedoe gefixed is
De Naruto-anime heeft echt de ergste fanbase op aarde.quote:Op maandag 12 december 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sasuke usericon.Jij mag blijven.
OMG SASUKE XD XD SO KAWAII XDquote:Can you imagine...a yaoi government running things X3
Een paar namens mij nog aanbevolen: Steins;Gate, Madoka Magica, Kaiji (lachen om het plebs HAHAHAHA), Clannad, Clannad: After Story, FMA Brotherhood, Mawaru Penguindrum, Mobile Suit Gundam 00 en Legend of the Galactic Heroes.quote:Op maandag 12 december 2011 18:57 schreef SunTzu het volgende:
Echt zoveel fillers is toch niet normaal meer bij Shippuden, ik lees de manga al maanden niet meer maar ze zijn nog niet eens bij het eerste gevecht aangekomen van de oorlog. Achja verveel me niet met die emo van een Yukkii
Alleen heeft hij helaas nogal weinig screentijd.quote:
De manga gaat ook een beetje traag ja. Nog steeds geen gevecht nee?quote:Op maandag 12 december 2011 18:57 schreef SunTzu het volgende:
Echt zoveel fillers is toch niet normaal meer bij Shippuden, ik lees de manga al maanden niet meer maar ze zijn nog niet eens bij het eerste gevecht aangekomen van de oorlog. Achja verveel me niet met die emo van een Yukkii
Eerst 4 en dan 1, d0h...quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
A wild girl appears!
Wat betekent dit?
1. Ze wil seks met je.
Jaaa!!!quote:
Je kunt dat compenseren met wat Highschool of the Dead!quote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me vindt Madoka niet goed, omdat er te weinig ecchi in zit.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Je kunt dat compenseren met wat Highschool of the Dead!
5. Op het moment dat je naar d'r tieten kijkt schrik je van de katana die plotseling uit haar borstkas steekt. Dan smeekt ze met haar laatste adem "red me" terwijl ze naar de grond zakt. Achter haar verschijnt een kwaadaardige gedaante waarvan je alleen een donker silhouet ziet omdat deze niet in het straatlicht staat. Het enige wat aan deze gedaante opvalt is de demonische grijns voordat hij verdwijnt in de nacht... terwijl je naar beneden kijkt hoe het meisje levenloos in een plas bloed ligt, begint het te regenen. Dan schreeuw je je longen uit je lijf uit onmacht.quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
A wild girl appears!
Wat betekent dit?
1. Ze wil seks met je.
6. Tentakels. Overal tentakels. Blijkt dat schooluniform toch niet zo duurzaam te zijn.quote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
5. Op het moment dat je naar d'r tieten kijkt schrik je van de katana die plotseling uit haar borstkas steekt. Dan smeekt ze met haar laatste adem "red me" terwijl ze naar de grond zakt. Achter haar verschijnt een kwaadaardige gedaante waarvan je alleen een donker silhouet ziet omdat deze niet in het straatlicht staat. Het enige wat aan deze gedaante opvalt is de demonische grijns voordat hij verdwijnt in de nacht... terwijl je naar beneden kijkt hoe het meisje levenloos in een plas bloed ligt, begint het te regenen. Dan schreeuw je je longen uit je lijf uit onmacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verder een beetje filler vond ik. Hoewel het stukje waarin Yuno zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. best een kippenvel momentje was.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef Bakakame het volgende:
Leuke aflevering van Mirai Nikki!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
Ni no Kuni heb ik m'n ogen ook al tíjden opquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef Qunix het volgende:
Hebbon!
Adventure fantasy jRPG PS3 game.
Kyousogiga ziet er interdaad interessant uit !quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef .Cake. het volgende:
Zit alvast wat voorwerk te doen voor het volgende seizoen, beetje oriënteren welke series we mogelijk gaan volgen op Animees. En ik denk dat Kyousogiga zeker wel een goede kans maakt! Ik was iig onder de indruk van het promofilmpje:
Kom er net achter dat Kyousogiga al uit is. En maar één ONA omvatquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Kyousogiga ziet er interdaad interessant uit !
Ik ben ook benieuwd of Black Rock Shooter wat wordt.
Heb m net gekeken, echt wtf. En ook lekker veel kleurtjes, daaaamn!quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kom er net achter dat Kyousogiga al uit is. En maar één ONA omvat
Dankje voor de mededeling. Ik twijfelde even of ik zin had de nieuwe epi te downloaden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef .Cake. het volgende:
Chihayafuru is gelukkig weer leuk! Die recruitment afleveringen vond ik wat minder, maar nu is de serie gelukkig weer terug!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef robin007bond het volgende:
Damn, Mobile Suit Gundam 00 episode 18 was integrerend en mooi. Het scheelde niet veel of ik had een traantje gelaten.Héle mooie serie iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil zelf een Gundam-meister zijnquote:
fixedquote:
........Volg je dat nog steeds?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef wdn het volgende:
Verdomme Bleach eindigt steeds te snel
Weer een week wachten
Ratatatatatat, geen burgeroorlogen zonder burgersquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil zelf een Gundam-meister zijn
Ik zie mezelf al bemiddelen in de Afrikaanse burgeroorlogen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ratatatatatat, geen burgeroorlogen zonder burgers
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef robin007bond het volgende:
Damn, Mobile Suit Gundam 00 episode 18 was integrerend en mooi. Het scheelde niet veel of ik had een traantje gelaten.Serie is zeer goed ja, terwijl ik toen anti-mecha was. Geheel verleden tijd dankzij MS 00.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Mawaru Penguindrum een kans aan het geven nu, Bleach vond ik echt bullshit, al nadat die kruisboog brillie zijn krachten eigenlijk voorgoed kwijt was en toch terug kreeg tot minstens 2 keer toe.quote:Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een paar namens mij nog aanbevolen: Steins;Gate, Madoka Magica, Kaiji (lachen om het plebs HAHAHAHA), Clannad, Clannad: After Story, FMA Brotherhood, Mawaru Penguindrum, Mobile Suit Gundam 00 en Legend of the Galactic Heroes.
Daar kan je nog wel even mee voort
in het horror genre (even random van google link): Gantz en Hellsing?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef SunTzu het volgende:
Ik kijk anime altijd alleen eigenlijk en vroeger heel soms met een vriend.
Mijn vriendin die vraagt zich af wat het is enz. En ik wil haar wat laten zien.
Wat is nou een aanrader, geen Elfen Lied ofzoMaar ik wilde Highschool of the Dead laten zien omdat ze wel van horror houdt.
Iemand anders tips?
Kijk Clannad met haar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef SunTzu het volgende:
Wat is nou een aanrader, geen Elfen Lied ofzoMaar ik wilde Highschool of the Dead laten zien omdat ze wel van horror houdt.
Iemand anders tips?
Ok zal later eens kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
in het horror genre (even random van google link): Gantz en Hellsing?
Ze is nu niet bij me, we praten via msnquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk Clannad met haar.
Goede sex gegarandeerd.
Als je horror wilt laten zien kan ik je Shiki wel aanraden. Je moet haar alleen wel even waarschuwen voor de kapsels.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef SunTzu het volgende:
Iemand anders tips?
Kara no Kyoukai ken ik wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je horror wilt laten zien kan ik je Shiki wel aanraden. Je moet haar alleen wel even waarschuwen voor de kapsels.
Kara no Kyoukai (Garden of Sinners) is ook een goede serie om te laten zien, hoewel niet direct horror.
Ayakishi: Japanese Classic Horror is ook wel een goeie.
Highschool of the Dead is wel enorm ecchi, dus ik weet niet of dat wel zo'n goede keus is om iemand aan bloot te stellen die nog nooit anime heeft gekeken.
Ik ben iets diplomatiekerquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ratatatatatat, geen burgeroorlogen zonder burgers
Oei.. HOTD zit echt overdreven veel ecchi in en de horror is meer grappig bedoeld en totaal niet serieus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Kara no Kyoukai ken ik wel jaen ik twijfelde dus met HOTD door al dat halve hentai gedoe
![]()
Heb haar wel al de link naar de eerste episode gestuurd.
Nou ja, de eerste aflevering is echt best wel goed van HotD. Dat is het verneukeratieve, je denkt: koel! En dan drie afleveringen later worden je ogen uitgestoken met tepels!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei.. HOTD zit echt overdreven veel ecchi in en de horror is meer grappig bedoeld en totaal niet serieus.
Ik hoop voor je dat ze er daarna nog voor open staat
Hahahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nou ja, de eerste aflevering is echt best wel goed van HotD. Dat is het verneukeratieve, je denkt: koel! En dan drie afleveringen later worden je ogen uitgestoken met tepels!
Fruits Basketquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef SunTzu het volgende:
Iemand anders tips?
Hmm, Amagami SS al gezien?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:48 schreef Lithia het volgende:
Ik zoek ff een anime wat gewoon hersenloos vermaak is.
Afleiding zoeken ftw.
Kent iemand een recente anime of manga wat een romantische komedie is ofzo?
Lovely complex.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:48 schreef Lithia het volgende:
Ik zoek ff een anime wat gewoon hersenloos vermaak is.
Afleiding zoeken ftw.
Kent iemand een recente anime of manga wat een romantische komedie is ofzo?
Nope.quote:
Die heb ik ietsjes te vaak gelezen en gekeken. Misschien over een paar maandjes weer.quote:
Mooiquote:Op woensdag 14 december 2011 00:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nope.
Ik zie dat ze het op aznv.tv hebben in 720p.Hoef ik ook niet te downloaden.
Thanks! Ik ben benieuwd.
Toradora!?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die heb ik ietsjes te vaak gelezen en gekeken. Misschien over een paar maandjes weer.
Ik ken beide animes qua verhaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:55 schreef mschol het volgende:
[..]
Toradora!?
of
Itazura na Kiss (de beschrijving lijkt redelijk herenloos vermaak)
dorama? volgens wiki een television drama (snelle googlesearch gedaan...)?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik ken beide animes qua verhaal.Itazura na Kiss heb ik de japanse en taiwanese dorama(s) van gezien.
Nu zie ik dat er ook een Koreaanse versie van is.
Dat ga ik ook even bekijken.
Jup.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dorama? volgens wiki een television drama (snelle googlesearch gedaan...)?
en 3 versie's?
Blood+quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef SunTzu het volgende:
Iemand anders tips?
Je kan Moshidora proberen. Geen romantiek maar wel leukquote:Op woensdag 14 december 2011 02:23 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jup.Er zijn ook tv drama's/series die, net als bijna alle anime, baseren op manga. Soms is er mangas waar er geen anime versie van is, maar wel een drama/dorama/serie van is (zoals Kurosagi). Ze (de landen) maken vaak hun eigen draai aan, zodat de serie soms erg kan verschillen, maar ze volgen uiteindelijk toch het originele verhaal.
teh fuckquote:
Nog niet deze serie gezien? Kijken!quote:
Zal ik binnenkort doenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Nog niet deze serie gezien? Kijken!![]()
Je ligt zo in een deuk en je hele dag gaat niet meer stuk.
Ik counter die met Pururin!quote:
Je ondertitelquote:Op woensdag 14 december 2011 16:16 schreef .Cake. het volgende:
In ander nieuws:
we hebben op Animees een bescheiden Winter 2012 preview gemaakt!
Check 'm hiero!
Laat maar weten wat jullie gaan kijken, zo te zien wordt het iig een goed seizoen
Bij mij niet staan we niet eens op de eerste 5 pagina'squote:Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef robin007bond het volgende:
Animees als zoekterm op Google geeft al gelijk animees.nl als eerste resultaat. Dat is best goed voor de korte periode waarin jullie actief zijn.
Nu nog de nummer 1 hit voor "anime"
Als je je site lang genoeg houdt, of alvast bij adsense registreert, krijg je van Google een voucher thuisgestuurd met ¤75,- aan advertentierechten die je voor nop kan verspillen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:57 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bij mij niet staan we niet eens op de eerste 5 pagina's
Ik heb nog iets van 6 bonnen daarvan.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:08 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Als je je site lang genoeg houdt, of alvast bij adsense registreert, krijg je van Google een voucher thuisgestuurd met ¤75,- aan advertentierechten die je voor nop kan verspillen.
Lees dan wel even de kleine lettertjes, trouwens. Volgens mij moet je na die ¤75,- handmatig het adverteren van je site een halte toe roepen.
¤525,- om mee te adverteren als Robin een beetje lief is en zijn kaartjes opstuurt.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nog iets van 6 bonnen daarvan.
Krijg je heel vaak gratis bij de Elsevier
Sterker nog, ik hoef alleen de codes te sturen. Ik zal eens kijken of ik ze nog hebquote:Op woensdag 14 december 2011 17:24 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
¤525,- om mee te adverteren als Robin een beetje lief is en zijn kaartjes opstuurt.
Profit?
Hm, ken ik niet. Even straks even in mijn to watch list stoppen.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je kan Moshidora proberen. Geen romantiek maar wel leuk(Ik had wel problemen met afspelen, maar er zijn goeie streams van te vinden)
En Kore Wa Zombie Desu Ka? is altijd lekker hersenloos en leuk voor tussendoor.
De 2e OP was een stuk enthausiaster:quote:
quote:Has your waifu inspired you or motivated you to do anything extraordinary in your life?
For example, my waifu inspired me to pick up the guitar and learn to play it, and now I already have an electric one, and am pretty decent at it.
She inspires me to go work out and stay healthy, because I know she wants me to be fit and healthy.
Since I found my waifu, I lead a lot better life and am a lot happier. And the best thing about it, 3D girls don't even interest me anymore, which saves a lot of time and money.
What is adsense, precious?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:08 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Als je je site lang genoeg houdt, of alvast bij adsense registreert, krijg je van Google een voucher thuisgestuurd met ¤75,- aan advertentierechten die je voor nop kan verspillen.
Lees dan wel even de kleine lettertjes, trouwens. Volgens mij moet je na die ¤75,- handmatig het adverteren van je site een halte toe roepen.
Adsense kun je mee adverteren in de Google zoekresultaten, bij de gesponserde links. Daar wordt meestal veel meer op geklikt. Ook kan je een advertentie maken die wordt weergeven op andere sites. De advertenties op FOK! komen ook van adsense, daar zou animees dus tussen kunnen staan.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
What is adsense, precious?
Maar tegen ¤525,- zeg ik natuurlijk geen nee
EDIT: ow ja, en mocht er iemand zijn die vurig op de komende reviews gaat zitten wachten, ik ben momenteel druk bezig met verhuizen en klussen, en heb ook nog werk tussendoor. Dus de komende week hoef je niets van mij te verwachten iig.
Heb voor een rode muur gekozen, vet awesome! Was best spannend, maar het resultaat wordt denk ik te gek!![]()
Als je het eerste seizoen leuk vindt, dan zal het tweede seizoen ook wel te doen zijn lijkt mequote:
Bleach! Shoujo Squote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef Quaintrelle het volgende:
De Fairy Tail OSTs zijn echt briljant !
Weet iemand nog een anime die een goede OST heeft ?
Ik let normaal gesproken eigenlijk niet zo op de muziek, maar FT sprong er echt uit voor mij.
Clannad heeft een prachtige OST.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef Quaintrelle het volgende:
Ik let normaal gesproken eigenlijk niet zo op de muziek, maar FT sprong er echt uit voor mij.
Genoeg, hoewel de kwaliteit van een ost ook vaak te maken heeft met je eigen associatiequote:Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef Quaintrelle het volgende:
*Herhaalt vorige comment*quote:Op donderdag 15 december 2011 20:05 schreef robin007bond het volgende:
Leuk!
Zit ik Gundam te kijken, komt mijn vader er gezellig bijzitten
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:19 schreef wdn het volgende:
[..]
*Herhaalt vorige comment*
Zet een HOTD op
Ik wou hier iets mee doen. Het leek een grotere kans van slagen te hebben dan mijn Amagami SS doe Yuuichi na voor kers' project --waarvoor ik niets ondernomen heb-- van vorig jaar. En toen was het vijftien december en heb ik nog maar één van de beoogde twaalf anime aspecten (aliteratie is knal!) voor, zeg maar, een kwart af of zoiets.quote:the 12 Days of Christmas anime blogging thing is where anime bloggers recount 12 moments related to anime they watched this year that stood out to them. It doesn’t need to be something that aired this year. It doesn’t even need to be something you watched, so long as it’s something related to anime that happened to you this year. 12 posts, from the 14th to the 25th of December. I’ll be doing it, as I’ve done for the past 2 years, and I know a few others who will be doing it too. [...]
- Scamp
anime related spul dat je overkomen is dit jaar? geen flauw idee..quote:Op donderdag 15 december 2011 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wou hier iets mee doen. Het leek een grotere kans van slagen te hebben dan mijn Amagami SS doe Yuuichi na voor kers' project --waarvoor ik niets ondernomen heb-- van vorig jaar. En toen was het vijftien december en heb ik nog maar één van de beoogde twaalf anime aspecten (aliteratie is knal!) voor, zeg maar, een kwart af of zoiets.
* Repelsteeltju negeert vrolijk alles wat er op de volgeschreven pagina's voor dit bericht staat, want het is bijna kerst.![]()
Ik had hetzelfde, zelfs andere versie gedownload en toen die hetzelfde was begon er een lampje te branden...quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:59 schreef Bakakame het volgende:
Wat is... GotSpeeeeeeeeeed!
Oh het is in de aflevering zelf, door Murmur
Je bent daar niet alleen in en juist daarom ben je alleen.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
anime related spul dat je overkomen is dit jaar? geen flauw idee..
ik heb eerder: was mij dat maar overkomen..
zit er nog een filosofie achter of doe je gewoon aan uit de lucht gegrepen aannames?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je bent daar niet alleen in en juist daarom ben je alleen.![]()
Ben je er weer? Als je alles negeert, dan weet je vast niet over onze Animees Winter 2012 previewquote:Op donderdag 15 december 2011 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wou hier iets mee doen. Het leek een grotere kans van slagen te hebben dan mijn Amagami SS doe Yuuichi na voor kers' project --waarvoor ik niets ondernomen heb-- van vorig jaar. En toen was het vijftien december en heb ik nog maar één van de beoogde twaalf anime aspecten (aliteratie is knal!) voor, zeg maar, een kwart af of zoiets.
* Repelsteeltju negeert vrolijk alles wat er op de volgeschreven pagina's voor dit bericht staat, want het is bijna kerst.![]()
SPOILER: Schaamteloze reclame!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
arg.. my eyes....quote:Op donderdag 15 december 2011 22:04 schreef robin007bond het volgende:
Oh en ik kan me nog herinneren Repelsteeltju, dat je moé "the cancer killing anime" vindt.
Dit vind ik de tumor die zich over anime verspreid:
Narutards![]()
Sowieso de fanbase van de populaire shonen series
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |