abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:31:34 #1
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105398604

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC rondvragen, een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Fall 2011

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #17
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

http://www.animenewsnetwork.com/
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

http://animenfo.com/
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

http://anidb.net/
De anime-database.

http://anime-planet.com/
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

http://myanimelist.net/
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. 8-)
Bakakame
Qunix
Xaryna
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:31:54 #2
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:32:17 #3
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105398645
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:31 schreef hexje het volgende:
TT :')
ik leg hem wel een ander keertje uit
pi_105398692
Goeie TT. :P

Om het goed te maken:
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:34:11 #5
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105398743
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:33 schreef Xaryna het volgende:

Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
wat voor een beest is dat? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105398785
Niet over nagedacht. Zal wel een knaagdier zijn. :+
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:35:26 #7
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105398832
Het lijkt op een kruising tussen een konijn en cavia. xD
pi_105400257
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:33 schreef Xaryna het volgende:

Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
It's Guinea Claus!
pi_105400586
Eve no Jikan klinkt trouwens goed! ^O^
Misschien maar eens downloaden voor in de trein :)

Iemand die 'n subgroep aan kan raden?

Edit: Gevonden via BakaBT, alsnog bedankt Robin :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Bakakame op 09-12-2011 23:24:09 ]
  vrijdag 9 december 2011 @ 23:26:17 #11
333374 Lithia
Too serious
pi_105401108
TT _O_
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  vrijdag 9 december 2011 @ 23:31:10 #12
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105401347
Eve no Jikan? Time of Eve ofzo?
pi_105401427
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Yi-Long het volgende:
Eve no Jikan? Time of Eve ofzo?
:Y
  vrijdag 9 december 2011 @ 23:40:58 #14
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105401719
Is dat nou een film of een OVA serie? Of beide? En zo ja, is de film dan een samenvatting van de serie?

/teluivoorinternet
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  vrijdag 9 december 2011 @ 23:48:27 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105402037
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 23:33 schreef Bakakame het volgende:

[..]

:Y
Ongelooflijk hoe geweldig mijn japans is geworden de laatste jaren... :P
pi_105402148
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 23:40 schreef .Cake. het volgende:
Is dat nou een film of een OVA serie? Of beide? En zo ja, is de film dan een samenvatting van de serie?

/teluivoorinternet
Het was eerst een serie, maar de film is eigenlijk gewoon alle OVAs achter elkaar plus een paar extra scenes.
pi_105406133
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 23:50 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

Het was eerst een serie, maar de film is eigenlijk gewoon alle OVAs achter elkaar plus een paar extra scenes.
Dit inderdaad, heb het opgezocht en was al bang dat ik 6 OVA's + een film moest gaan kijken.

Hoe lang zijn de OVA's eigenlijk? Want als ze dezelfde lengte als een normale aflevering zijn kom ik uit op 2.5u.. En dat haal ik nét niet in de trein :P
pi_105407526
Ik heb het mijn vriend gevraagd, en ik weet nu eindelijk wat de grote aantrekkingskracht van Yuuno is.

Ze is aanhankelijk en 'possessive', maar wordt niet boos als hij alsnog gewoon doet waar hij zin in heeft. Ze staat altijd achter hem en zo.
Blijkbaar willen mannen dat.
Chocoladetaartjes.
  zaterdag 10 december 2011 @ 10:49:35 #19
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105408776
Wat zeggen vrouwen dan?
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  zaterdag 10 december 2011 @ 10:53:40 #20
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105408844
Yuno aantrekkelijk?!

Y'all crazy
  zaterdag 10 december 2011 @ 11:23:15 #21
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105409369
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 10:49 schreef .Cake. het volgende:
Wat zeggen vrouwen dan?
dat is een lang verhaal :P
  zaterdag 10 december 2011 @ 11:23:59 #22
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105409382
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 11:23 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

dat is een lang verhaal :P
Ik heb de hele dag...
ANIMEES.
- Scamp
  zaterdag 10 december 2011 @ 11:36:07 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105409631
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 december 2011 11:23 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik heb de hele dag...
onder andere dat ik een nieuw topic moest openen :') en ik was zo braaf om te luisteren

Oh en hexje: Je ninja edit op je fipo is vrij nutteloos als ik em quote
pi_105409680
Haha!
pi_105410024
De Infinite Stratos OVA is leuk! Erg leuk zelfs! Echt mijn guilty pleasure :@

Ik volg nu ook Mobile Suit Gundam 00, bevalt me heel goed.

Legend of the Galactic Heroes ben ik nu op episode 5. Hele goede en sfeervolle serie, maar het plot verloopt tot nu toe redelijk langzaam. Mooie tekenstijl ook. De neuzen waren vroeger tenminste redelijk normaal :+

Fate/Stay Night heb ik alle routes van uitgespeeld. Werkelijk waar een heel mooi verhaal, vooral de Heaven's Feel route. Dark Souls (PS3) heb ik voor sinterklaas gekregen.

Deze figure ga ik denk ik kopen:

http://www.amiami.jp/shop(...)oduct/e_display.html

Oh en deze man is geniaal!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2011 11:53:32 ]
pi_105410095
Iets klopt niet aan de TT.
pi_105410251
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 december 2011 11:53 schreef Qunix het volgende:
Iets klopt niet aan de TT.
pi_105410285
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 december 2011 02:12 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Dit inderdaad, heb het opgezocht en was al bang dat ik 6 OVA's + een film moest gaan kijken.

Hoe lang zijn de OVA's eigenlijk? Want als ze dezelfde lengte als een normale aflevering zijn kom ik uit op 2.5u.. En dat haal ik nét niet in de trein :P
Beetje late reactie en waarschijnlijk weet je het al, maar goed..
de OVAs duurde ong. 15-20 min. en volgens mij duurde de hele fim ong. 106 min. dus het valt best wel mee.
pi_105410429
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 07:52 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb het mijn vriend gevraagd, en ik weet nu eindelijk wat de grote aantrekkingskracht van Yuuno is.

Ze is aanhankelijk en 'possessive', maar wordt niet boos als hij alsnog gewoon doet waar hij zin in heeft. Ze staat altijd achter hem en zo.
Blijkbaar willen mannen dat.
Klopt dat wel?
pi_105410455
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt dat wel?
Ze is gewoon erg schattig. Die stalkingspraktijken neem je maar voor lief. :P
  zaterdag 10 december 2011 @ 12:14:28 #31
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105410656
quote:
Oké, ik heb m na 10 seconden alweer uitgezet. W.T.F.??

IS OVA was best leuk ja, Gundam 00 heb ik ook maar weer binnengehaald. Maar moet eerst MSG: ZZ afkijken en 0083 Stardust Memory. En Unicorn. En Char's Counterattack. En Wing. En ik had er nog één maar die heb ik waarschijnlijk per ongeluk gewist denk ik.

En welkom terug! w/
ANIMEES.
- Scamp
pi_105410726
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Oké, ik heb m na 10 seconden alweer uitgezet. W.T.F.??

IS OVA was best leuk ja, Gundam 00 heb ik ook maar weer binnengehaald. Maar moet eerst MSG: ZZ afkijken en 0083 Stardust Memory. En Unicorn. En Char's Counterattack. En Wing. En ik had er nog één maar die heb ik waarschijnlijk per ongeluk gewist denk ik.

En welkom terug! w/
Thanks.

Ik vrees dat ik een Gundam fan ga worden ;(
pi_105410946
Gundam Unicorn? Die is toch nog niet uit van dit seizoen?

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:16 schreef robin007bond het volgende:
Fan is misschien een te groot woord, maar ik vind Gundam wel leuk. :@ Had ik echt niet verwacht. Ik vond mecha echt helemaal niets...
  zaterdag 10 december 2011 @ 12:30:20 #34
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105411071
quote:
Kirino O+

Al is Ruri leuker omdat intelligent.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef robin007bond het volgende:
Legend of the Galactic Heroes ben ik nu op episode 5. Hele goede en sfeervolle serie, maar het plot verloopt tot nu toe redelijk langzaam. Mooie tekenstijl ook. De neuzen waren vroeger tenminste redelijk normaal :+
Komt allemaal nog wel, met elke episode word het beter ;)

Tevens heeft het einde een uniek gevoel, want ondanks dat het prachtig is, vind je toch dat er niet meer episodes hoeven te zijn. Het is gewoon een vreselijk waardig einde. Als je je verder wilt verdiepen zijn er altijd nog een aantal gaidens, al moet ik je daar wel over voorlichten voordat je daar aan begint...

[ Bericht 12% gewijzigd door Chavez_ op 10-12-2011 12:39:20 ]
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
  zaterdag 10 december 2011 @ 12:31:14 #35
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105411098
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Thanks.

Doen! Ik heb het ook gedaan en betreur het tot nu toe niet ;)

Destijds heeft deze AMV mij geholpen me over de streep te trekken, waarna ik dus aan mijn eerste Gundamserie begonnen ben.

quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:24 schreef Qunix het volgende:
Gundam Unicorn? Die is toch nog niet uit van dit seizoen?

[..]

Fan is misschien een te groot woord, maar ik vind Gundam wel leuk. :@ Had ik echt niet verwacht. Ik vond mecha echt helemaal niets...
Unicorn 4 is een week of drie geleden uitgekomen dacht ik. Misschien iets langer. Heb ze nog niet gezien, maar aangezien ik MSG, MSG: Z en nu dus MSG: ZZ kijk leek het mij wel gaaf om ook Unicorn te kijken omdat het in dezelfde tijdlijn afspeelt. En is in principe het allervroegste begin van alles.

Ik heb stiekem een mecha-fetish. :@ Hoewel niet zo erg als Rika uit Haganai :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_105411327
Oh!

BBS heeft hem niet uitgebracht nog.
MSG00 vind ik de beste.
pi_105412356
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:30 schreef Chavez_ het volgende:

Al is Ruri leuker omdat intelligent.

Lees je de novellen? Want in de animé is Ruri alleen maar pretentieus en leest ze het Japanse equivalent van Twilight (wat nu niet echt van goede smaak getuigt) heb ik de indruk.

Kirino is de aandrijving van het plot, zonder haar is het verhaal vervelend traag* en als zij en haar obsessie met eroge, animé en computerspellen er niet zouden zijn was er niet eens een plot.

*Ik bedoel dus traag op een vervelende manier, maar wat daar staat is korter alleen weet ik niet of het zo hoort.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_105412652
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:30 schreef Chavez_ het volgende:

Komt allemaal nog wel, met elke episode word het beter ;)

Tevens heeft het einde een uniek gevoel, want ondanks dat het prachtig is, vind je toch dat er niet meer episodes hoeven te zijn. Het is gewoon een vreselijk waardig einde. Als je je verder wilt verdiepen zijn er altijd nog een aantal gaidens, al moet ik je daar wel over voorlichten voordat je daar aan begint...
Ik ben heel benieuwd wat me allemaal nog te wachten staat :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:31 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Doen! Ik heb het ook gedaan en betreur het tot nu toe niet ;)

Destijds heeft deze AMV mij geholpen me over de streep te trekken, waarna ik dus aan mijn eerste Gundamserie begonnen ben.

[..]

Unicorn 4 is een week of drie geleden uitgekomen dacht ik. Misschien iets langer. Heb ze nog niet gezien, maar aangezien ik MSG, MSG: Z en nu dus MSG: ZZ kijk leek het mij wel gaaf om ook Unicorn te kijken omdat het in dezelfde tijdlijn afspeelt. En is in principe het allervroegste begin van alles.

Ik heb stiekem een mecha-fetish. :@ Hoewel niet zo erg als Rika uit Haganai :P
Dat hele universum, het verhaal en de personages vind ik gewoon heel vet. En de mecha's natuurlijk :P

quote:
Hij is cool. Leuk ook dat hij bovenmodaal verdiend en dat ook gebruikt om allerlei shit te kopen :+

Zijn "Otaku Room" is trouwens veel beter in 2011 :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2011 13:28:05 ]
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:34:30 #40
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105413055
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 13:15 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Lees je de novellen? Want in de animé is Ruri alleen maar pretentieus en leest ze het Japanse equivalent van Twilight (wat nu niet echt van goede smaak getuigt) heb ik de indruk.

Kirino is de aandrijving van het plot, zonder haar is het verhaal vervelend traag* en als zij en haar obsessie met eroge, animé en computerspellen er niet zouden zijn was er niet eens een plot.

*Ik bedoel dus traag op een vervelende manier, maar wat daar staat is korter alleen weet ik niet of het zo hoort.
Ik denk dat pretentieus wel van toepassing is, maar nu het volgende:

Ruri versus Kirino, Ayase, Kyousuke, Kanako, Saori of Manami. Dan lijkt Ruri mij nog het verstandigst. In het land van blinden, etcetera.

Kirino is vooral oervervelend als tsundere.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_105413077
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt dat wel?
Naja, zo legde mijn vriend het uit. Schijnbaar word ik dat dan wel. :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ze is gewoon erg schattig. Die stalkingspraktijken neem je maar voor lief. :P
He, je bent er weer!
En je nou wel gedragen, hè? :*
Chocoladetaartjes.
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:47:38 #42
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105413488
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 12:40 schreef Qunix het volgende:
Oh!

BBS heeft hem niet uitgebracht nog.
MSG00 vind ik de beste.
00 vond ik een rip off van wing die ik vroeger gekeken had :P Alleen dan mooier en betere actie:D Jammer alleen dat die film gewoon om te huilen was. Ach ik ben gewoon fan van gundam verder :P al ben ik er nog niet uit of ik age ga bijven volgen
pi_105414066
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 13:35 schreef Xaryna het volgende:
He, je bent er weer!
En je nou wel gedragen, hè? :*
Ik ben keurig opgevoed :Y
pi_105414943
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef robin007bond het volgende:

Zijn keuken is mooi :Y

Zijn kelder _O-

Die gast heeft enorm veel eroge en hentai.. damn!
pi_105414968
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 13:47 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

00 vond ik een rip off van wing die ik vroeger gekeken had :P Alleen dan mooier en betere actie:D Jammer alleen dat die film gewoon om te huilen was. Ach ik ben gewoon fan van gundam verder :P al ben ik er nog niet uit of ik age ga bijven volgen
Film was inderdaad enorm slecht.

00 was mijn eerste gundam.
  zaterdag 10 december 2011 @ 14:52:46 #46
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105415387
quote:

Hij is cool. Leuk ook dat hij bovenmodaal verdiend en dat ook gebruikt om allerlei shit te kopen :+

Maar otaku is het nog niet. Als hij otaku was had hij geen geld voor vitrines en zo'n appartement, dat zou hij allemaal uitgegeven hebben aan manga en anime die in stapeltjes overal door z'n appartement staan. Tevens zou je er ook nooit wat van zien omdat otaku zichzelf niet aan de buitenwereld blootstellen. In deze vorm is het gewoon een ver gevorderde hobby.
- Paul von Oberstein
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:31:21 #47
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105416462
quote:

[..]

Niet dat de kans groot is dat het ooit gebeurt :P Maar je zal dan als man toch een vrouw mee naar huis nemen en dr dan zo een kamer laten zien _O_

Zegt ie op 1.26 nou fappen?

Edit: waar zijn kleding keuze om te janken is, is zijn huis wel echt belachelijk schoon en opgeruimd, zou ie ook een maid hebben? :P
pi_105416612
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:31 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Niet dat de kans groot is dat het ooit gebeurt :P Maar je zal dan als man toch een vrouw mee naar huis nemen en dr dan zo een kamer laten zien _O_

Zegt ie op 1.26 nou fappen?

Edit: waar zijn kleding keuze om te janken is, is zijn huis wel echt belachelijk schoon en opgeruimd, zou ie ook een maid hebben? :P
Hij heeft een vriendin, dat is degene die hem filmt :P
pi_105417091
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Kirino is vooral oervervelend als tsundere.
't Is wel een realistische karaktertrek voor 'n zusje.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Maar otaku is het nog niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hij heeft een vriendin, dat is degene die hem filmt :P
Echte otaku's zijn net monniken, celibaat voor het leven. :P
  zaterdag 10 december 2011 @ 15:53:58 #50
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105417135
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Echte otaku's zijn net monniken, celibaat voor het leven. :P
Voor hoe lang die ook moge duren in hun omstandigheden.
- Paul von Oberstein
  zaterdag 10 december 2011 @ 16:08:17 #51
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105417524
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef robin007bond het volgende:
Dark Souls (PS3) heb ik voor sinterklaas gekregen.
heeeeeeeerlijke game
quote:
what
the
fuck
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_105418666
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:08 schreef wdn het volgende:

[..]

heeeeeeeerlijke game
Inderdaad! Lekker pittig 8-)
pi_105420157

Hopelijk komt er ook een anime van, dat het niveau van Steins;Gate kan evenaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2011 17:35:26 ]
  zaterdag 10 december 2011 @ 17:57:16 #54
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105420936
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 16:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Inderdaad! Lekker pittig 8-)
Niet zo pittig als DS :D
Uncharted en Skyrim zijn ook geweldig trouwens (ik wissel deze 3 af met elkaar :D)
pi_105421027
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:57 schreef wdn het volgende:

[..]

Niet zo pittig als DS :D
Uncharted en Skyrim zijn ook geweldig trouwens (ik wissel deze 3 af met elkaar :D)
Ik hoor juist dat Dark Souls pittiger is. :P
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:02:29 #56
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105421120
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik hoor juist dat Dark Souls pittiger is. :P
Gewenning denk ik ;)
pi_105421271
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:02 schreef wdn het volgende:

[..]

Gewenning denk ik ;)
Daar lijkt het inderdaad op :P
pi_105423858
quote:
Nihon TV・Yomiuri’s popular variety show “Downtown No Gaki No Tsukai Ya Arahende!!” special project “Waratte Wa Ikenai” series will be broadcasted
on new year’s eve for 6 years in a row, it’s been known on the 17th. Situation for this year is “Zettai Ni Waratte Wa Ikenai Airport 24 hours!”. Members will be in roles of newbie cabin attendants. From 6:30 PM to 12:30AM, their 6 hours long new year’s eve broadcast will give the whole nation laughter.

“Waratte Wa Ikenai” series will have been coloring new year’s eve for 6 years in a row. Having experienced to be police, journalists, spies and so on in the past, the five members of Downtown, Yamasaki Hosei(43) and Cocorico will transform themselves into cabin attendants on the stage of “Airport”.this time.

The setting is that the 5 will be newbie cabin attendants at “Gasu Kurobikari Airline System (GAS)” , challenging “Owarai traps” scattered around the check-in counter, security check or training center.

The shooting was held under full cooperation with Ibaraki Airport (Ibaraki Prefecture, Omitama city). The airport opened on Mar 11th last year, which is the very same day that the Great East Japan Earthquake hit this year. The staff related to the project started shooting with their wish for owarai to provide psychological support to victims. Over 400 staffs were called out and approx 200 CCD cameras were used.

Conducted with the phrase “○○ out ~” , the painful punishment to a member who laughed is still alive. Matsumoto Hitoshi(48), who has gotten the most punishments for 4 years in a row until last year, recalls the tremendous 24 hours, saying “It was hard enough again this year.”
tl;tr: Batsu game 2011 komt eraan en speelt zich af op een vliegveld!
pi_105424812
Ik bedacht me, laat ik eens kijken hoe het met de vertaling van de VN van Steins;Gate staat..

quote:
We're looking at a Christmas season to Early 2012 release for the edited and complete edition of Steins;Gate.
*O*
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:11:17 #60
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105426041
Guilty Crown 09 staat nu op Animees!

:W
ANIMEES.
- Scamp
pi_105426276
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:42 schreef Bakakame het volgende:
Ik bedacht me, laat ik eens kijken hoe het met de vertaling van de VN van Steins;Gate staat..

[..]

*O*
Klopt. Ik volgde het project ook al :)

Mooie ontwikkeling ^O^
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:48:33 #62
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105427616
Fate/Zero 10 was trouwens een erg goed episode :)
pi_105427654
Gundam Unicorn is wel aardig, wel leuke cliffhanger!
pi_105428281
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:48 schreef wdn het volgende:
Fate/Zero 10 was trouwens een erg goed episode :)
Inderdaad. Rin is ook echt lief.

Episode 11 die deze avond nog uitkomt beloofd heel goed te worden. Ik heb al wat stukjes van NicoNico gezien ;)

Voor de streamfags. Hier kan je gratis en legaal de laatste episode van Fate/Zero streamen, met Engelse subs. http://ch.nicovideo.jp/channel/fate-zero (of had ik dat al een keer gezegd? :@ )

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2011 21:33:47 ]
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:45:07 #65
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105430110
11 viel tegen :(
pi_105430977
Wat ik net zie :o

quote:
OVA/Movie:
This Winter definitely has a strong crop of OVAs. I’ll be following R-15 (12/13), Hoshizora (12/21 – Ayumu end?), Toradora (12/21), Major – World Series Arc (12/16), Denpa Onna (1/25), Fairy Tail (February), and Steins;Gate (2/22).
Toradora!!! *O*

En Steins;Gate, al wisten we dat al, maar toch *O*

Maar als complete verrassing is dit toch wel ERG leuk! Toradora!! *O*
pi_105432328
Sommige anime blu-rays en dvd's zijn echt spotgoedkoop.

http://www.amazon.co.uk/E(...)id=1323552223&sr=1-1

http://www.amazon.co.uk/E(...)id=1323552223&sr=1-2

Gundam Unicorn daarentegen :(
$40 voor een ova, een uurtje voor $40 :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2011 22:25:40 ]
pi_105432708
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
Sommige anime blu-rays en dvd's zijn echt spotgoedkoop.

http://www.amazon.co.uk/E(...)id=1323552223&sr=1-1

http://www.amazon.co.uk/E(...)id=1323552223&sr=1-2

Gundam Unicorn daarentegen :(
$40 voor een ova, een uurtje voor $40 :')
ik heb nog nooit zo'n anime dvd gekocht maar vind dat wel klote dat dat best wel veel kost als het een langdurige serie is dan ben je wel veel geld kwijt.
pi_105432817
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik heb nog nooit zo'n anime dvd gekocht maar vind dat wel klote dat dat best wel veel kost als het een langdurige serie is dan ben je wel veel geld kwijt.
De eerste boxset van Fate/Zero kost omgerekend 514,573 USD.

Dan heb je het over de eerste boxset :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2011 22:33:34 ]
pi_105435083

:9
Chocoladetaartjes.
pi_105435182
Ze mag de tegels en het bad opnieuw kitten...
pi_105435415
quote:
mmmmmmmm noodles!
  zaterdag 10 december 2011 @ 23:27:37 #74
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105435608
quote:
Lijkt me dat die nog zeker een week naar die bouillon geroken heeft.
- Paul von Oberstein
pi_105436257
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Lijkt me dat die nog zeker een week naar die bouillon geroken heeft.
En naar paddenstoel.
  zondag 11 december 2011 @ 00:33:21 #76
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105438499
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 23:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En naar paddenstoel.
En vis, maar dat komt niet door de noodles.
- Paul von Oberstein
pi_105439353
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:33 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

He bah. ;(
pi_105440201
Dat ziet er mooi uit!

http://randomc.net/2011/12/08/hoshi-o-ou-kodomo/

BSS heeft hem gesubt. BSS is een goeie fansub.

[ Bericht 38% gewijzigd door Qunix op 11-12-2011 01:29:56 ]
pi_105444348
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 01:23 schreef Qunix het volgende:
Dat ziet er mooi uit!

http://randomc.net/2011/12/08/hoshi-o-ou-kodomo/

BSS heeft hem gesubt. BSS is een goeie fansub.
Mooie film ook! Nu slapen, ik haat dronken mensen die niet kunnen fietsen maar die toch naar huis gebracht moeten worden... :( Zeker in deze kou :X
pi_105446838
Fate/Zero was wel redelijk. Arme saber ;(
pi_105447066
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:02 schreef Bakakame het volgende:
Wat ik net zie :o

[..]

Toradora!!! *O*

En Steins;Gate, al wisten we dat al, maar toch *O*

Maar als complete verrassing is dit toch wel ERG leuk! Toradora!! *O*
Tof! Kan niet wachten! :D
pi_105447184
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:18 schreef Qunix het volgende:

[..]

tl;tr: Batsu game 2011 komt eraan en speelt zich af op een vliegveld!
Tof! Ik ken alleen de keer dat ze in een gymzaal moesten overnachten. Dacht dat dat een eenmalig iets was, niet dus. :)
pi_105447210
Mijn zondag is alweer helemaal goed! Zometeen een kinder kerstoptreden reggisseren en dan weer een paar dagen rust. Heb heel wat in de halen volgens mij. :)
pi_105449234
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 11:53 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Tof! Ik ken alleen de keer dat ze in een gymzaal moesten overnachten. Dacht dat dat een eenmalig iets was, niet dus. :)
Er zijn er nog veel meer!

etc.
pi_105450001
  zondag 11 december 2011 @ 13:34:40 #86
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105450326
Baas

- Paul von Oberstein
pi_105450392
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:34 schreef Chavez_ het volgende:
Baas

[ afbeelding ]
Jammer dat het een Photoshop is :P

http://www.tineye.com/sea(...)52c5c41c850291c6d97/
  zondag 11 december 2011 @ 13:39:09 #88
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105450473
Dit dan, misschien een beetje té zelfverzekerd/arrogant?

- Paul von Oberstein
  zondag 11 december 2011 @ 14:08:29 #89
333374 Lithia
Too serious
pi_105451464
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:33 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

:D
pi_105451490
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:39 schreef Chavez_ het volgende:
Dit dan, misschien een beetje té zelfverzekerd/arrogant?

[ afbeelding ]
_O-

pi_105452169
Ik zit nu de game Harem☆Party te downloaden :')

http://vndb.org/v669
  zondag 11 december 2011 @ 14:29:09 #92
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105452194
Alleen wel uitkijken voor spoilers als je gaat zoeken naar plaatjes op Google, sterft van die dingen :{

- Paul von Oberstein
  zondag 11 december 2011 @ 15:21:59 #93
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105454333
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:29 schreef Chavez_ het volgende:
Alleen wel uitkijken voor spoilers als je gaat zoeken naar plaatjes op Google, sterft van die dingen :{

[ afbeelding ]
Dat plaatje, lolwut? :P

Maar ik gok dat dit uit Legend of Galactic Heroes is?
ANIMEES.
- Scamp
pi_105455395
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:21 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dat plaatje, lolwut? :P

Maar ik gok dat dit uit Legend of Galactic Heroes is?
Is inderdaad van Legend of the Galactic Heroes.

Harem Party faalt stiekem wel een beetje :')

Het verhaal gaat als volgt:

Je bent een gamer, speelt een RPG en hebt de laatste eindbaas verslagen. Plotseling sloeg de bliksem in en komen alle meisjes uit het spel in je kamer terecht. Vervolgens is het de hele tijd hentai en een slechte drama :')
pi_105455410
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Is inderdaad van Legend of the Galactic Heroes.

Harem Party faalt stiekem wel een beetje :')

Het verhaal gaat als volgt:

Je bent een gamer, speelt een RPG en hebt de laatste eindbaas verslagen. Plotseling sloeg de bliksem in en komen alle meisjes uit het spel in je kamer terecht. Vervolgens is het de hele tijd hentai en een slechte drama :')
Precies waar jij van houdt, dus. :P
Chocoladetaartjes.
pi_105455748
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:48 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Precies waar jij van houdt, dus. :P
Dit soort games speel je niet voor het verhaal natuurlijk. :+

Even een (uiteraard gecensureerde) sfeerimpressie:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 16:00:35 ]
  zondag 11 december 2011 @ 16:14:42 #97
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105456540
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Loljapan.
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 11 december 2011 @ 17:21:12 #98
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105459418
quote:

[..]

[ afbeelding ]
* Chavez_ begint met downloaden
- Paul von Oberstein
pi_105460586
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ach de tekst is in ieder geval beter dan de tekst in de H-scènes die Nasu schrijft. :')
pi_105460777
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:52 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ach de tekst is in ieder geval beter dan de tekst in de H-scènes die Nasu schrijft. :')
Zo slecht zijn die ook weer niet hoor :P

eigenlijk wel een beetje :@

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 17:58:54 ]
  zondag 11 december 2011 @ 18:35:47 #101
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105462117
quote:
Gezien gisteren, wel leuk gedaan al hoef ik hem niet.
pi_105462183
quote:
Hopelijk komt er ook een Android versie.

Apple :r
  zondag 11 december 2011 @ 18:42:02 #104
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105462307
Ik heb ook niets met apple.

Ik ben nu wel steeds meer die prijzen en specs van nieuwe tablets in de gaten aan het houden, want het lijkt me toch wel tof wat betreft het lezen van manga en comics enzo in de trein.

Ik vind alleen het opslaggebeuren nogal weinig, en ik vraag me af hoe goed ik er anime op kan kijken enzo.
pi_105462354
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb ook niets met apple.

Ik ben nu wel steeds meer die prijzen en specs van nieuwe tablets in de gaten aan het houden, want het lijkt me toch wel tof wat betreft het lezen van manga en comics enzo in de trein.

Ik vind alleen het opslaggebeuren nogal weinig, en ik vraag me af hoe goed ik er anime op kan kijken enzo.
Asus Transformer ^O^

Quad-core cpu :9~

Anime kan desnoods via een netwerkschijf.
  zondag 11 december 2011 @ 18:44:37 #106
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105462404
Asus Transformer keken mijn vriendin een paar maanden geleden naar, zag er goed uit enzo, maar toen ik wat reviews opzocht had ie nog een paar minpuntjes, dus dan heb ik wel even geduld tot een nieuwe versie uitkomt... :)
pi_105462424
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
Asus Transformer keken mijn vriendin een paar maanden geleden naar, zag er goed uit enzo, maar toen ik wat reviews opzocht had ie nog een paar minpuntjes, dus dan heb ik wel even geduld tot een nieuwe versie uitkomt... :)
Tja, de markt is nog volop in ontwikkeling.

Er komen zeker nog leuke dingen aan :)
  zondag 11 december 2011 @ 18:52:54 #108
78498 classpc
I don't like change
pi_105462704
quote:
Tof! Ik ben nu een torrent aan het downloaden met een aantal afleveringen :) .
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zondag 11 december 2011 @ 18:54:17 #109
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105462775
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hopelijk komt er ook een Android versie.

Apple :r
Er is sowieso een Android rekenmachine met een anime mokkel, het heet Dentaku-girl (al geloof ik dat hij in de market 'calcgirl' heet).

note: Ben ik de enige die vindt dat de reviewer een volus accent heeft (mass effect)?
- Paul von Oberstein
pi_105462919
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef classpc het volgende:

[..]

Kan je info (via pm/dm) sturen?

Ik ben benieuwd wat er in de torrent is, misschien heb ik iets gemist.
  zondag 11 december 2011 @ 19:04:58 #111
78498 classpc
I don't like change
pi_105463244
quote:
5s.gif Op zondag 11 december 2011 18:57 schreef Qunix het volgende:

[..]

Kan je info (via pm/dm) sturen?

Ik ben benieuwd wat er in de torrent is, misschien heb ik iets gemist.
Done!

Ontopic: Bedankt de gene die hier Ben-to postte, ik ben helemaal hooked :D !
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_105463899
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:54 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Er is sowieso een Android rekenmachine met een anime mokkel, het heet Dentaku-girl (al geloof ik dat hij in de market 'calcgirl' heet).

[ afbeelding ]

note: Ben ik de enige die vindt dat de reviewer een volus accent heeft (mass effect)?
pi_105463964
De batsu games, hier zijn ze allemaal...
http://en.wikipedia.org/wiki/Gaki_no_tsukai#List_of_Batsu_Games
  zondag 11 december 2011 @ 19:20:56 #114
78498 classpc
I don't like change
pi_105464007
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Qunix het volgende:
De batsu games, hier zijn ze allemaal...
http://en.wikipedia.org/wiki/Gaki_no_tsukai#List_of_Batsu_Games
Misschien moet ik me toch maar eens wat meer in de Japanse taal verdiepen, kan ik ze zelf subben :P .
  zondag 11 december 2011 @ 19:31:02 #115
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_105464487
quote:
Goeie! Ik heb in een deuk gelegen. :D

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik ook... met OVER 9000!!!!! kB/s (8>

[ Bericht 15% gewijzigd door DemonRage op 11-12-2011 20:22:30 ]
pi_105466677

Die Koerden worden ook altijd gediscrimineerd he, zelfs in animu ontkomen ze er niet aan ;(

Gruwelijk mooie art trouwens.
pi_105466874

Haha, erg grappig wie-dit-ook-gemaakt-heeft. Ik moet toegeven dat ik het even echt geloofde...

Kan iemand mij een nu linkje geven naar het échte banket der koningen van de Fate/Zero animé, geanimeerd door Ufotable?
pi_105466923
quote:
18s.gif Op zondag 11 december 2011 20:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, erg grappig wie-dit-ook-gemaakt-heeft. Ik moet toegeven dat ik het even echt geloofde...

Kan iemand mij een nu linkje geven naar het échte banket der koningen van de Fate/Zero animé?
Deze episode schrok ik heel even van de animatie.
pi_105467029
Dit is trouwens de screenshot van de episode.

Legit helaas...

pi_105467681
Net de tiende aflevering van Fate/Zero weer gezien... en ja het opvulspul was vermakelijker dan een van de beste gebeurtenissen uit de boekenreeks.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105467838
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 20:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Net de tiende aflevering van Fate/Zero gezien... en ja het opvulspul was vermakelijker dan een van de beste gebeurtenissen uit de boekenreeks.

SPOILER
Blijkbaar hebben ze echt al hun budget gestoken in de laatste episode. :s)
Oh, en het tweede deel een jaar uitstellen heeft blijkbaar ook goed geholpen :')
pi_105468183
Als het geen CGI monstruositeit wordt ben ik een héél blij persoontje.
pi_105468986
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als het geen CGI monstruositeit wordt ben ik een héél blij persoontje.
Ufotable is gewoon goed in CGI en animeren, maar slecht in het tekenen zelf. Ik bedoel, die screenshot was een still image, geen eens midden in een beweging :')
pi_105472819
  zondag 11 december 2011 @ 22:25:10 #126
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105474026
quote:
It's fucking easy, you stupid bitch! Now drink some beer! 8)7
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_105474441
Ik kijk nu Eve no Jikan, net een halfuur bezig maar nu al héél interessant :Y
Vind dit onderwerp echt heel vet ^O^

En die Mirai Clock, yay :D
(Er is nog iets Mirai-igs uit, maar dan op Animees ;) )
pi_105474677
Weet een van jullie trouwens hoe het zit met die Divergence Meter Clock uit Steins;Gate die iemand ging maken? Heb 't net gegoogled maar kon niks vinden ;(

Want dat is dus een klok die ik best zou willen hebben :P
  zondag 11 december 2011 @ 22:41:49 #129
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105474989
quote:
Kan aan mij liggen maar hij schrijft ze allemaal fout !?!?
pi_105475027
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef wdn het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen maar hij schrijft ze allemaal fout !?!?
Net als dat mensen hier de 4 vaak niet letterlijk schrijven als op het toetsenbord staat, gebeurt dat in Japan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 22:42:35 ]
  zondag 11 december 2011 @ 22:45:09 #131
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105475190
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Net als dat mensen hier de 4 vaak niet letterlijk schrijven als op het toetsenbord staat, gebeurt dat in Japan ook.
Van alle anime die ik het gezien die over kalligrafrie gaan werd er nogal strict gedaan over schrijfstijl :+
pi_105475214
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:45 schreef wdn het volgende:

[..]

Van alle anime die ik het gezien die over kalligrafrie gaan werd er nogal strict gedaan over schrijfstijl :+
Hmm, dan is zijn handschrift niet zo goed :+

Maar hij geeft je wel leuke basis en motivatie om te leren.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2011 22:45:59 ]
  zondag 11 december 2011 @ 22:46:42 #133
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105475259
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, dan is zijn handschrift niet zo goed :+

Maar hij geeft je wel leuke basis en motivatie om te leren.
1. ik drink geen bier;
2. ik hou niet van schelden om het schelden.

Maar die 5 letters krijg ik er wel ingeramd bij me :)
pi_105475302
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:46 schreef wdn het volgende:

[..]

1. ik drink geen bier;
2. ik hou niet van schelden om het schelden.

Maar die 5 letters krijg ik er wel ingeramd bij me :)
Ach ja, ik drink ook geen alcohol.

Dat gescheld om het schelden, tja, hij maakt het zo wel leuker om naar te kijken.
Uiteindelijk krijg je ze wel ingeramd, daar gaat het om :)
  zondag 11 december 2011 @ 22:47:46 #135
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105475312
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:45 schreef wdn het volgende:
Tijdje terug op de BBC schreef Stephen Fry het woord Japan en kreeg meteen dik op zijn lazer van Japanners bij hem aan tafel, terwijl het echt niet zoveel scheelde van wat zij schreven. Maar de streepjes moesten echt in een bepaalde volgorde en flow.
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:47 schreef robin007bond het volgende:
Dat gescheld om het schelden, tja, hij maakt het zo wel leuker om naar te kijken.
Uiteindelijk krijg je ze wel ingeramd, daar gaat het om :)
Ben zelf bezig met katakana. Ga nog maar ff niet aan hiragana beginnen, anders gooi ik alles door elkaar.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 11 december 2011 @ 22:48:54 #136
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105475381
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 22:47 schreef Weakling het volgende:

[..]

Tijdje terug op de BBC schreef Stephen Fry het woord Japan en kreeg meteen dik op zijn lazer van Japanners bij hem aan tafel, terwijl het echt niet zoveel scheelde van wat zij schreven. Maar de streepjes moesten echt in een bepaalde volgorde en flow.
Ja, heb ik ook gezien :D

En owee als je bij een 3 stroke letter de strokes in een andere volgorde doet :D

Bij de A en de O begin je met de verticale streep omdat de 2de streep in het midden van de verticale streep hoort te beginnen en even hoog moet beginnen als de helft van de verticale streep(?)

[ Bericht 8% gewijzigd door wdn op 11-12-2011 22:56:00 ]
pi_105479713
quote:
5s.gif Op zondag 11 december 2011 22:36 schreef Bakakame het volgende:
Weet een van jullie trouwens hoe het zit met die Divergence Meter Clock uit Steins;Gate die iemand ging maken? Heb 't net gegoogled maar kon niks vinden ;(

Want dat is dus een klok die ik best zou willen hebben :P
Gevonden! *O*
For those interested: http://divergencemeter.blogspot.com/
pi_105479750
heb eindelijk m'n topgun2 doen werken alleen doet de start button het niet in game weet niet hoe ik die knoppen moet laten werken in house of dead. maar wel chill dat ik nu kan schieten :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 00:45:13 ]
pi_105479791
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:44 schreef redboyke het volgende:
heb eindelijk m'n topgun2 doen werken alleen doet de start button het niet in game weet niet hoe ik die knoppen moet laten werken in house of dead. maar wel chill dat ik nu kan schieten :)
Welke game?
pi_105479794
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 00:43 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Gevonden! *O*
For those interested: http://divergencemeter.blogspot.com/
:D :D
Ziet er tot nu toe belovend uit !
pi_105479855
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:46 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

:D :D
Ziet er tot nu toe belovend uit !
Ik vraag me af hoe duur het wordt om er eentje te kopen. Of een manual met alle instructies hoe je het zelf kunt doen en hoeveel je daaraan kwijt bent :P
pi_105479947
quote:
14s.gif Op maandag 12 december 2011 00:48 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe duur het wordt om er eentje te kopen. Of een manual met alle instructies hoe je het zelf kunt doen en hoeveel je daaraan kwijt bent :P
Hmm~
Tja, dat is moeilijk te zeggen.
Ik ben niet zo technisch ingesteld, dus hopelijk is beide een optie. xD
pi_105480080
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:52 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

Hmm~
Tja, dat is moeilijk te zeggen.
Ik ben niet zo technisch ingesteld, dus hopelijk is beide een optie. xD
Waarschijnlijk wel, alleen zul je bij de eerste sowieso langer moeten wachten omdat ze 't zelf in elkaar moeten zetten en je zult niet de enige zijn die het wil :P
Ben zelf ook niet heel technisch ingesteld, maar met een handleiding moet ik het wel kunnen ;)
pi_105480316
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 00:56 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, alleen zul je bij de eerste sowieso langer moeten wachten omdat ze 't zelf in elkaar moeten zetten en je zult niet de enige zijn die het wil :P
Ben zelf ook niet heel technisch ingesteld, maar met een handleiding moet ik het wel kunnen ;)
Mhm, dat is waar, maar het is het wachten waard !

Trouwens hoe vond je Eve no Jikan ? n__n
pi_105480708
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 01:05 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

Mhm, dat is waar, maar het is het wachten waard !

Trouwens hoe vond je Eve no Jikan ? n__n
Héél leuk! :Y ^O^

Ik vind het hele idee van een samenleving met androids en AI en de ethische kwesties die daarbij horen (dus hoe mensen daarmee om (horen te) gaan) sowieso erg interessant, dus dit was leuk om te zien :)

Ik had het ideaal gevonden als het nog net wat dieper uitgewerkt was, maar zoals het nu was was het al erg goed :D
pi_105481064
quote:
5s.gif Op maandag 12 december 2011 00:46 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Welke game?
House of the dead
eerst schiet die goed en daarna spel herstart en dan kon ik opeens nietmeer richten bleef ie onderin in het scherm hangen. maar de start button werkt wel al. weet niet wat ik moet doen kut ding :(
  maandag 12 december 2011 @ 03:06:05 #147
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105481786
Ah man, net klaar met werken. Heb mogen werken bij De La Soul, old-skool hiphop! Best awesome!

Bekend van

en meer recent van

Vejrder heb ik best gezopen, dus dit is drunken SC? Al een tijdj e geleden, iig voor mij ;)

Morgen ga ik Fate/Zero wel kijken, en heeel mmisschien ook de recensie al schrijven. Misschien. Tegenwoordig druk met werk en een verhuizing over een week.

En een pure chocoladeletter in één keer wergwerken is niet ech teen goed idee, ook al was ie goedkoop na sinterklaas!
ANIMEES.
- Scamp
pi_105482939
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 03:06 schreef .Cake. het volgende:
Ah man, net klaar met werken. Heb mogen werken bij De La Soul, old-skool hiphop! Best awesome!

Bekend van

en meer recent van

Vejrder heb ik best gezopen, dus dit is drunken SC? Al een tijdj e geleden, iig voor mij ;)

Morgen ga ik Fate/Zero wel kijken, en heeel mmisschien ook de recensie al schrijven. Misschien. Tegenwoordig druk met werk en een verhuizing over een week.

En een pure chocoladeletter in één keer wergwerken is niet ech teen goed idee, ook al was ie goedkoop na sinterklaas!
_O-
  maandag 12 december 2011 @ 10:28:33 #150
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105485442
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 07:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-
Ah man, dit is net zoiets als het lezen van je dronken sms'jes de volgende ochtend. :o
ANIMEES.
- Scamp
pi_105485731
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 10:28 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ah man, dit is net zoiets als het lezen van je dronken sms'jes de volgende ochtend. :o
Valt nog wel mee hoor :P

Sommige vrienden van mij zijn erger _O-
pi_105486452
Zo heeft een vriend van me smsjes gestuurd naar zijn ex en met zijn PSP onderwater gegamed. _O-
  maandag 12 december 2011 @ 11:26:46 #153
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105486990
OP van Mirai nikki bij gotspeed.

:') :') :') :')
pi_105487174
quote:
13s.gif Op maandag 12 december 2011 11:26 schreef hexje het volgende:
OP van Mirai nikki bij gotspeed.

:') :') :') :')
Wachten op GotWoot is meestal een betere optie :P

Wat is er eigenlijk mis met de GotSpeed OP?
  maandag 12 december 2011 @ 11:36:06 #155
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105487259
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 11:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wachten op GotWoot is meestal een betere optie :P

Ik wacht altijd op GotWoot. Elke week is het weer een test om de spoilertags niet te lezen. En als je m dan eindelijk ziet dan vergeet je telkens om op die tags te reageren.

foreveralone.jpg
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 12 december 2011 @ 11:52:03 #156
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105487775
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 03:06 schreef .Cake. het volgende:
Awwww! Wist niet dat ze in het land waren! Zouden in augustus naar Breda gekomen zijn, maar ging toen niet door. Had ze graag eens gezien. Nou ja.
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 11:33 schreef robin007bond het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb zelf altijd GotSpeed bij Mirai, want te ongeduldig om te wachten.
pi_105488665
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik wacht altijd op GotWoot. Elke week is het weer een test om de spoilertags niet te lezen. En als je m dan eindelijk ziet dan vergeet je telkens om op die tags te reageren.

foreveralone.jpg
Dat is niet echt een foreveralone.jpg waard :P

Ik heb heel veel moe-apps voor Android gedownload en speel het spel Harem Party.
Nu begin ik zelfs Rei van NGE te waarderen :')
foreveralone.jpg

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 12:25:37 ]
  maandag 12 december 2011 @ 12:53:45 #158
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105489449
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb heel veel moe-apps voor Android gedownload en speel het spel Harem Party.
foreveralone.jpg
Touché.
ANIMEES.
- Scamp
pi_105490442
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

foreveralone.jpg
Jij groeit echt heel disturbed op. :P
Chocoladetaartjes.
pi_105490556
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:27 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Jij groeit echt heel disturbed op. :P
Ik heb ook geen leeftijdsgenoten waar ik dit mee kan delen ;(

Alhoewel ik een vriend heb die heel goed ecchi kan tekenen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 13:31:40 ]
pi_105490699
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb ook geen leeftijdsgenoten waar ik dit mee kan delen ;(

Alhoewel ik een vriend heb die heel goed ecchi kan tekenen.
Dan wordt het alleen maar erger :P

Jij hebt vast een verstoord beeld van vrouwen, inmiddels. :+
Chocoladetaartjes.
pi_105490767
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:34 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Dan wordt het alleen maar erger :P

Jij hebt vast een verstoord beeld van vrouwen, inmiddels. :+
Dat zal wel meevallen.

Vrouwen dien je altijd met respect en gelijkwaardigheid te behandelen :Y
Mijn beeld van vrouwen is nog niet verstoord, denk ik. Heb je een test misschien? Of een vraag die je alleen verkeerd beantwoord als je een vertekend beeld van vrouwen hebt?

Arme ouders van me :'(

Gelukkig kunnen mensen aan de buitenkant niet zien dat ik zo'n no-lifer ben, haha!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 13:57:23 ]
pi_105491498
kut douane. had ik voor 100$ (6t-shirts gekocht) bij thinkgeek komt dat hier aan moest ik nog eens 35euro betalen aan de douane.
pi_105491604
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:59 schreef redboyke het volgende:
kut douane. had ik voor 100$ (6t-shirts gekocht) bij thinkgeek komt dat hier aan moest ik nog eens 35euro betalen aan de douane.
Gewoon kleren bij de plaatselijke herenzaak kopen.

Van Westen was mijn favoriet, maar sinds kort verkopen ze geen Ralph Lauren polo's met lange mouwen meer :(
pi_105491760
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gewoon kleren bij de plaatselijke herenzaak kopen.

Van Westen was mijn favoriet, maar sinds kort verkopen ze geen Ralph Lauren polo's met lange mouwen meer :(
ja maar ik wou perse mijn "Bazinga" t-shirt en dacht als de verzendingskosten 36$ is dan kan ik net zo goed nog paar t-shirts kopen heb ze donderdag besteld en vandaag aangekregen.
en deze moest ik ook hebben!!:

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 14:07:39 ]
pi_105491797
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:06 schreef redboyke het volgende:

[..]

ja maar ik wou perse mijn "Bazinga" t-shirt en dacht als de verzendingskosten 36$ is dan kan ik net zo goed nog paar t-shirts kopen heb ze donderdag besteld en vandaag aangekregen.
en deze moest ik ook hebben!!:

[ afbeelding ]
Haha, dat shirt is wel geniaal. _O-
  maandag 12 december 2011 @ 14:17:44 #167
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105492158
Vet. Koele. Site.

_O_

Heb je daar een creditcard voor nodig?
ANIMEES.
- Scamp
pi_105492210
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:17 schreef .Cake. het volgende:
Vet. Koele. Site.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_

Heb je daar een creditcard voor nodig?
Paypal volgens mij :P
  maandag 12 december 2011 @ 14:32:14 #169
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105492675
hmmm

sommige van die shirts zijn echt té awesome, moet ik toch maar eens naar kijken na mijn verhuizing :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_105492678
ja heb met paypal betaald. hou er wel rekening mee dat op die prijzen geen BTW staat en dat het dus kan zijn dat je daarom aan de douane moet betalen en dat verzending best wel veel geld kost.

dit heb ik gekocht:

Here are the items that are now on their way to the address above :

Enough Social Interaction - Charcoal, L ( dit t-shirt past bij mij omdat ik niet zo sociaal ben)
Bazinga! - Red, L (komt uit de serie The Big Bang theory)

Define "Interesting" - Black, L (komt uit de serie The Big Bang theory)

Binary People - Black, L (ook weer zo'n nerd t-shirt)

I'm Here Because You Broke Something - Black, L (echt ideaal als nerd als je nog eens een pc gaat maken)

You Are Here - Black, L

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 14:58:46 ]
pi_105493190
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen.

Vrouwen dien je altijd met respect en gelijkwaardigheid te behandelen :Y
Mijn beeld van vrouwen is nog niet verstoord, denk ik. Heb je een test misschien? Of een vraag die je alleen verkeerd beantwoord als je een vertekend beeld van vrouwen hebt?

Arme ouders van me :'(

Gelukkig kunnen mensen aan de buitenkant niet zien dat ik zo'n no-lifer ben, haha!
A wild girl appears!
Ze spreekt je aan met de woorden 'weet je misschien hoe laat het is?'

Wat betekent dit?
1. Ze wil seks met je.
2. Je moet NU een flauwe grap maken
3. Ze wil weten hoe laat het is
4. Ze gaat zo struikelen en dan krijg je een pantyshot en een bloedneus.
Chocoladetaartjes.
pi_105493287
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Xaryna het volgende:

[..]

A wild girl appears!

Wat betekent dit?
1. Ze wil seks met je.
Nummer 3 of 2 gok ik :P

Mij kennende had ik de tijd wel gezegd, maar met een flauw grapje er achteraan. ;(

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 14:49:06 ]
pi_105493298
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef Weakling het volgende:

Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb zelf altijd GotSpeed bij Mirai, want te ongeduldig om te wachten.
Dit. GotSpeed ga ik dan ook nu kijken.
pi_105493371
quote:

[..]

A wild girl appears!

Wat betekent dit?
1. Ze wil seks met je.
2.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 15:15:42 ]
pi_105495598
Wát is er mis met de gotspeed OP. Hoort dat zo of hebben ze ermee lopen fucken?
pi_105495661
quote:
18s.gif Op maandag 12 december 2011 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Wát is er mis met de gotspeed OP. Hoort dat zo of hebben ze ermee lopen fucken?
Nu vraag ik me de hele tijd af wat er mee aan de hand is ;(

Oh en ik vind je UI leuk. Alleen mist er nog een aardbei.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 15:55:17 ]
  maandag 12 december 2011 @ 15:55:26 #177
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105495679
Nummer 4

SPOILER
pi_105495873
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nu vraag ik me de hele tijd af wat er mee aan de hand is ;(

Oh en ik vind je UI leuk. Alleen mist er nog een aardbei.
Het geluid klopt niet in die van gotspeed. Hebben ze een versie 2 geupload waar het gefixed moet zijn, is het nog steeds hetzelfde. _O-
pi_105496221
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het geluid klopt niet in die van gotspeed. Hebben ze een versie 2 geupload waar het gefixed moet zijn, is het nog steeds hetzelfde. _O-
Dan maar wachten op GotWoot he :P

Jammer dat ze de OP en ED niet als apart bestand doen, zoals Thora. Die maken er een apart bestand van en knippen het uit de episodes. Zo bespaar je veel ruimte, want er is maar een OP, i.p.v. in elke episode een. Toch speelt die wel gewoon af. Elke episode is er dan op ingesteld dat die om een bepaalde tijd dat bestand moet afspelen.

Verrekt handig is dat.
  maandag 12 december 2011 @ 16:19:25 #180
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105496750
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Alleen in de OP? Want dan boeit het me niet zo om eerlijk te zijn.
pi_105496889
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef Weakling het volgende:

[..]

Alleen in de OP? Want dan boeit het me niet zo om eerlijk te zijn.
Ja
  maandag 12 december 2011 @ 16:24:48 #182
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105496986
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja
Mooi, dan ga ik 'm straks ook maar eens kijken :)
  maandag 12 december 2011 @ 16:33:26 #183
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105497380
Fate/Zero 11 _O_

Rider is de modderfokking koning! :7

Dan weten jullie alvast een beetje wat de toon gaat zijn van de recensie :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_105497483
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:33 schreef .Cake. het volgende:
Fate/Zero 11 _O_

Rider is de modderfokking koning! :7

Dan weten jullie alvast een beetje wat de toon gaat zijn van de recensie :P
De animatie was wel slecht :P
  maandag 12 december 2011 @ 17:22:07 #185
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105499575
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:35 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De animatie was wel slecht :P
:{w

epic is epic.
ANIMEES.
- Scamp
pi_105500374
edit foutje
  maandag 12 december 2011 @ 17:44:15 #187
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_105500475
Een hele lange tijd geen anime gekeken, gisteren Mirai Nikki gaan kijken omdat ik het hier zag staan ben nu bij episode 6. :D _O_ _O-

SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door SunTzu op 12-12-2011 17:55:07 ]
  maandag 12 december 2011 @ 17:44:52 #188
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_105500500
Mensen :')
Gotspeed/Gotwoot heeft ermee lopen kloten. Dat is gespeeld door één van hun staff en hebben ze in de OP/ED gemixed :')
Net zoals dat ene TV restriction logo'tje van de vorige episode, ze lopen gewoon te trollen en willen langzaam de kant van gg opgaan. (opgelet, in Gotspeed/Gotwoot zitten gg-leden)

Also: met versie 2 bedoelen ze dat de sync van dat piano gedoe gefixed is :')
pi_105501281
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef SleepSub het volgende:
Mensen :')
Gotspeed/Gotwoot heeft ermee lopen kloten. Dat is gespeeld door één van hun staff en hebben ze in de OP/ED gemixed :')
Net zoals dat ene TV restriction logo'tje van de vorige episode, ze lopen gewoon te trollen en willen langzaam de kant van gg opgaan. (opgelet, in Gotspeed/Gotwoot zitten gg-leden)

Wat een faal :')

Met dat TV-restriction bedoel je dat NSFW? :P
pi_105502444
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef SunTzu het volgende:
Een hele lange tijd geen anime gekeken, gisteren Mirai Nikki gaan kijken omdat ik het hier zag staan ben nu bij episode 6. :D _O_ _O-

SPOILER
Sasuke usericon. O+ Jij mag blijven.
pi_105502465
quote:
0s.gif [b]Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef SleepSub het volgende:[/b

Oh. :@
pi_105502841
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sasuke usericon. O+ Jij mag blijven.
De Naruto-anime heeft echt de ergste fanbase op aarde. :P

Gelukkig zijn dat soort gevallen niet representatief voor heel de fanbase, maar je hebt er wel erg veel van.

Even nog een quote van deze beste man:

quote:
Can you imagine...a yaoi government running things X3
OMG SASUKE XD XD SO KAWAII XD

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 19:21:01 ]
  maandag 12 december 2011 @ 18:54:06 #193
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_105502992
White Fang > Sasuke
  maandag 12 december 2011 @ 18:57:53 #194
354147 SunTzu
pi_105503131
Echt zoveel fillers is toch niet normaal meer bij Shippuden, ik lees de manga al maanden niet meer maar ze zijn nog niet eens bij het eerste gevecht aangekomen van de oorlog. Achja verveel me niet met die emo van een Yukkii :P
pi_105503248
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:57 schreef SunTzu het volgende:
Echt zoveel fillers is toch niet normaal meer bij Shippuden, ik lees de manga al maanden niet meer maar ze zijn nog niet eens bij het eerste gevecht aangekomen van de oorlog. Achja verveel me niet met die emo van een Yukkii :P
Een paar namens mij nog aanbevolen: Steins;Gate, Madoka Magica, Kaiji (lachen om het plebs HAHAHAHA), Clannad, Clannad: After Story, FMA Brotherhood, Mawaru Penguindrum, Mobile Suit Gundam 00 en Legend of the Galactic Heroes.

Daar kan je nog wel even mee voort :P
pi_105504063
Mirai Nikki 10

SPOILER
pi_105504119
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:54 schreef Sinji het volgende:
White Fang > Sasuke
Alleen heeft hij helaas nogal weinig screentijd.

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 18:57 schreef SunTzu het volgende:
De manga gaat ook een beetje traag ja. Nog steeds geen gevecht nee? :D
  maandag 12 december 2011 @ 19:28:42 #198
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105504393
Fate/Zero 11 recensie op Animees!

ANIMEES.
- Scamp
pi_105505100
quote:

[..]

A wild girl appears!

Wat betekent dit?
1. Ze wil seks met je.
Eerst 4 en dan 1, d0h...
  maandag 12 december 2011 @ 19:45:02 #200
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105505182
DWDD
shonen knife!
  maandag 12 december 2011 @ 19:45:40 #201
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105505225
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:45 schreef wdn het volgende:
DWDD
shonen knife!
Jaaa!!!
pi_105506143
Een vriend van me vindt Madoka niet goed, omdat er te weinig ecchi in zit. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 20:11:06 ]
  maandag 12 december 2011 @ 20:33:14 #203
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105507873
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me vindt Madoka niet goed, omdat er te weinig ecchi in zit. :')
Je kunt dat compenseren met wat Highschool of the Dead!
pi_105507984
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:33 schreef wdn het volgende:

[..]

Je kunt dat compenseren met wat Highschool of the Dead!
_O-
pi_105508932
Wooow!

Niet alleen is het een prachtig gemaakte film, maar het verhaal is ook enorm goed!

Hoshi o Ou Kodomo is een aanrader!
  maandag 12 december 2011 @ 21:14:44 #206
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_105510495
quote:

[..]

A wild girl appears!

Wat betekent dit?
1. Ze wil seks met je.
5. Op het moment dat je naar d'r tieten kijkt schrik je van de katana die plotseling uit haar borstkas steekt. Dan smeekt ze met haar laatste adem "red me" terwijl ze naar de grond zakt. Achter haar verschijnt een kwaadaardige gedaante waarvan je alleen een donker silhouet ziet omdat deze niet in het straatlicht staat. Het enige wat aan deze gedaante opvalt is de demonische grijns voordat hij verdwijnt in de nacht... terwijl je naar beneden kijkt hoe het meisje levenloos in een plas bloed ligt, begint het te regenen. Dan schreeuw je je longen uit je lijf uit onmacht.
  dinsdag 13 december 2011 @ 00:37:35 #207
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105521559
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef DemonRage het volgende:

[..]

5. Op het moment dat je naar d'r tieten kijkt schrik je van de katana die plotseling uit haar borstkas steekt. Dan smeekt ze met haar laatste adem "red me" terwijl ze naar de grond zakt. Achter haar verschijnt een kwaadaardige gedaante waarvan je alleen een donker silhouet ziet omdat deze niet in het straatlicht staat. Het enige wat aan deze gedaante opvalt is de demonische grijns voordat hij verdwijnt in de nacht... terwijl je naar beneden kijkt hoe het meisje levenloos in een plas bloed ligt, begint het te regenen. Dan schreeuw je je longen uit je lijf uit onmacht.
6. Tentakels. Overal tentakels. Blijkt dat schooluniform toch niet zo duurzaam te zijn.
- Paul von Oberstein
pi_105523854
Haha jongens en meisjes dit is bij deze sc voor korte tijd, namelijk dw tijd van deze post. Er is veel gedronken en bet was erg gezellig, al ben ik wel met blote voeten in glas gestapt ;( de gezelligheid was bij mij thuis.. Binnenkort maar een meet? Oyasumi nasai!
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:28:22 #209
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105525641
Tsjemig, wat een rare Mirai Nikki aflevering. Vond 'm niet passen bij de rest. Maar was wel lollig. Vooral het stukje
SPOILER
Verder een beetje filler vond ik. Hoewel het stukje waarin Yuno zegt
SPOILER
best een kippenvel momentje was.
pi_105533507
Wat is... GotSpeeeeeeeeeed! :(

Oh het is in de aflevering zelf, door Murmur :')
pi_105534344
Leuke aflevering van Mirai Nikki!

SPOILER
pi_105534567
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef Bakakame het volgende:
Leuke aflevering van Mirai Nikki!

SPOILER
SPOILER
"We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
pi_105535896
Dat van ninth vond ik ook wel cruel.
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:21:43 #215
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105537009
Chihayafuru is gelukkig weer leuk! Die recruitment afleveringen vond ik wat minder, maar nu is de serie gelukkig weer terug! :D
ANIMEES.
- Scamp
pi_105538850
quote:
Ni no Kuni heb ik m'n ogen ook al tíjden op :D
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:20:41 #217
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105539233
Zit alvast wat voorwerk te doen voor het volgende seizoen, beetje oriënteren welke series we mogelijk gaan volgen op Animees. En ik denk dat Kyousogiga zeker wel een goede kans maakt! Ik was iig onder de indruk van het promofilmpje:
ANIMEES.
- Scamp
pi_105544586
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:20 schreef .Cake. het volgende:
Zit alvast wat voorwerk te doen voor het volgende seizoen, beetje oriënteren welke series we mogelijk gaan volgen op Animees. En ik denk dat Kyousogiga zeker wel een goede kans maakt! Ik was iig onder de indruk van het promofilmpje:
Kyousogiga ziet er interdaad interessant uit !
Ik ben ook benieuwd of Black Rock Shooter wat wordt.
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:17:39 #219
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105545404
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

Kyousogiga ziet er interdaad interessant uit !
Ik ben ook benieuwd of Black Rock Shooter wat wordt.
Kom er net achter dat Kyousogiga al uit is. En maar één ONA omvat :P
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:49:31 #220
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105546838
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:17 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Kom er net achter dat Kyousogiga al uit is. En maar één ONA omvat :P
Heb m net gekeken, echt wtf. En ook lekker veel kleurtjes, daaaamn!

Ziet er leuk uit en er zit wel iets van een verhaal in, maar vraag het me niet om het hier te vertellen want dat kan ik niet :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_105549549
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef .Cake. het volgende:
Chihayafuru is gelukkig weer leuk! Die recruitment afleveringen vond ik wat minder, maar nu is de serie gelukkig weer terug! :D
Dankje voor de mededeling. Ik twijfelde even of ik zin had de nieuwe epi te downloaden.
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:52:09 #222
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105550255
Verdomme Bleach eindigt steeds te snel :(
Weer een week wachten
pi_105552358
Sanji _O-
pi_105552553
Damn, Mobile Suit Gundam 00 episode 18 was integrerend en mooi. Het scheelde niet veel of ik had een traantje gelaten.

SPOILER
pi_105553015
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef robin007bond het volgende:
Damn, Mobile Suit Gundam 00 episode 18 was integrerend en mooi. Het scheelde niet veel of ik had een traantje gelaten.

SPOILER
Héle mooie serie idd :Y
pi_105553111
zo, inmiddels bijna een dag terug uit frankrijk.. alwaar ik karin opnieuw heb gekeken, en blijft stiekem toch best een leuke serie..

en heb een beginnetje gemaakt aan Moyashimon, die een beetje vreemd is.. :D
pi_105553120
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:41 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Héle mooie serie idd :Y
Ik wil zelf een Gundam-meister zijn :(

Ik zie mezelf al bemiddelen in de Afrikaanse burgeroorlogen 8-)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 21:43:44 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:59:55 #228
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105554125
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef wdn het volgende:
Verdomme Bleach eindigt niet
fixed
- Paul von Oberstein
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:01:24 #229
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105554221
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef wdn het volgende:
Verdomme Bleach eindigt steeds te snel :(
Weer een week wachten
........Volg je dat nog steeds?
pi_105554862
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik wil zelf een Gundam-meister zijn :(

Ik zie mezelf al bemiddelen in de Afrikaanse burgeroorlogen 8-)
Ratatatatatat, geen burgeroorlogen zonder burgers *O*
pi_105555332
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef Bakakame het volgende:

[..]

:')

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef robin007bond het volgende:

SPOILER
Serie is zeer goed ja, terwijl ik toen anti-mecha was. Geheel verleden tijd dankzij MS 00.
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:19:07 #232
354147 SunTzu
pi_105555364
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Een paar namens mij nog aanbevolen: Steins;Gate, Madoka Magica, Kaiji (lachen om het plebs HAHAHAHA), Clannad, Clannad: After Story, FMA Brotherhood, Mawaru Penguindrum, Mobile Suit Gundam 00 en Legend of the Galactic Heroes.

Daar kan je nog wel even mee voort :P
Ik ben Mawaru Penguindrum een kans aan het geven nu, Bleach vond ik echt bullshit, al nadat die kruisboog brillie zijn krachten eigenlijk voorgoed kwijt was en toch terug kreeg tot minstens 2 keer toe.

edit: Hij begint wel interessant :)

[ Bericht 6% gewijzigd door SunTzu op 13-12-2011 22:27:38 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:44:26 #233
354147 SunTzu
pi_105557035
Ik kijk anime altijd alleen eigenlijk en vroeger heel soms met een vriend.
Mijn vriendin die vraagt zich af wat het is enz. En ik wil haar wat laten zien.
Wat is nou een aanrader, geen Elfen Lied ofzo :') Maar ik wilde Highschool of the Dead laten zien omdat ze wel van horror houdt.

Iemand anders tips? :P
pi_105557447
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef SunTzu het volgende:
Wat is nou een aanrader, geen Elfen Lied ofzo :') Maar ik wilde Highschool of the Dead laten zien omdat ze wel van horror houdt.

in het horror genre (even random van google link): Gantz en Hellsing?
pi_105557458
quote:

Kijk Clannad met haar.

Goede sex gegarandeerd.

Als ik een vriendin zou hebben, zou dat het eerste zijn wat ik met haar zou kijken. Een hele mooie romantische/dramatische serie.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2011 22:54:08 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:53:10 #236
354147 SunTzu
pi_105557512
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:52 schreef mschol het volgende:

[..]

in het horror genre (even random van google link): Gantz en Hellsing?
Ok zal later eens kijken :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Kijk Clannad met haar.

Goede sex gegarandeerd.
Ze is nu niet bij me, we praten via msn :(
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:53:43 #237
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105557543
quote:

Als je horror wilt laten zien kan ik je Shiki wel aanraden. Je moet haar alleen wel even waarschuwen voor de kapsels.
Kara no Kyoukai (Garden of Sinners) is ook een goede serie om te laten zien, hoewel niet direct horror.
Ayakishi: Japanese Classic Horror is ook wel een goeie.

Highschool of the Dead is wel enorm ecchi, dus ik weet niet of dat wel zo'n goede keus is om iemand aan bloot te stellen die nog nooit anime heeft gekeken.
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:55:33 #238
354147 SunTzu
pi_105557633
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:53 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Als je horror wilt laten zien kan ik je Shiki wel aanraden. Je moet haar alleen wel even waarschuwen voor de kapsels.
Kara no Kyoukai (Garden of Sinners) is ook een goede serie om te laten zien, hoewel niet direct horror.
Ayakishi: Japanese Classic Horror is ook wel een goeie.

Highschool of the Dead is wel enorm ecchi, dus ik weet niet of dat wel zo'n goede keus is om iemand aan bloot te stellen die nog nooit anime heeft gekeken.
Kara no Kyoukai ken ik wel ja :) en ik twijfelde dus met HOTD door al dat halve hentai gedoe :P
Heb haar wel al de link naar de eerste episode gestuurd.
Ze denkt straks WTF am I watching :')
pi_105557635
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik ben iets diplomatieker :P
pi_105557709
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:55 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Kara no Kyoukai ken ik wel ja :) en ik twijfelde dus met HOTD door al dat halve hentai gedoe :P
Heb haar wel al de link naar de eerste episode gestuurd.
Oei.. HOTD zit echt overdreven veel ecchi in en de horror is meer grappig bedoeld en totaal niet serieus.

Ik hoop voor je dat ze er daarna nog voor open staat :P
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:58:43 #241
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105557797
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oei.. HOTD zit echt overdreven veel ecchi in en de horror is meer grappig bedoeld en totaal niet serieus.

Ik hoop voor je dat ze er daarna nog voor open staat :P
Nou ja, de eerste aflevering is echt best wel goed van HotD. Dat is het verneukeratieve, je denkt: koel! En dan drie afleveringen later worden je ogen uitgestoken met tepels!
ANIMEES.
- Scamp
pi_105557829
Oh, wat lijkt me Clannad kijken met een meisje leuk. Misschien komt het er ooit nog van. O+

Op mijn ICT-opleiding zitten geen meisjes, althans niet die je snel als meisje zou classificeren. Gelukkig heb ik nog leuke contacten van m'n oude school.

Foreveralone.jpg
pi_105557858
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:58 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Nou ja, de eerste aflevering is echt best wel goed van HotD. Dat is het verneukeratieve, je denkt: koel! En dan drie afleveringen later worden je ogen uitgestoken met tepels!
Hahaha _O-

Ik vond het vanaf de OP al best heftig.
pi_105561093
www.animenewsnetwork.co.u(...)te-meme-localization

In de Engelse dub van Steins;Gate worden de memes gelocaliseerd.

The end is near ;(

Daru’s lingo will be reminiscent of 4chan subculture such as lolcats and rickrolling, while Kurisus lingo will be from reddit, we feel as if this would match the characters personality.

Kurisu en reddit :')

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 00:26:35 ]
pi_105561239
quote:

Fruits Basket
Wolf's Rain
Phantom: Requiem for the Phantom
Chocoladetaartjes.
pi_105561582
  woensdag 14 december 2011 @ 00:48:59 #247
333374 Lithia
Too serious
pi_105561670
Ik zoek ff een anime wat gewoon hersenloos vermaak is.
Afleiding zoeken ftw.
Kent iemand een recente anime of manga wat een romantische komedie is ofzo?
pi_105561829
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:48 schreef Lithia het volgende:
Afleiding zoeken ftw.
Hmm, Amagami SS al gezien?
pi_105561899
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:48 schreef Lithia het volgende:
Afleiding zoeken ftw.
Lovely complex.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:58:18 #250
333374 Lithia
Too serious
pi_105561918
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, Amagami SS al gezien?
Nope.
Ik zie dat ze het op aznv.tv hebben in 720p. O+ Hoef ik ook niet te downloaden.
Thanks! Ik ben benieuwd.
  woensdag 14 december 2011 @ 00:58:58 #251
333374 Lithia
Too serious
pi_105561941
quote:
17s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lovely complex.
Die heb ik ietsjes te vaak gelezen en gekeken. Misschien over een paar maandjes weer. :P
pi_105562374
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:58 schreef Lithia het volgende:

[..]

Nope.
Ik zie dat ze het op aznv.tv hebben in 720p. O+ Hoef ik ook niet te downloaden.
Thanks! Ik ben benieuwd.
Mooi ^O^

Ik vind het een hele leuke serie.

Morishima is zo lief O+

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 01:15:14 ]
pi_105563279
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 00:58 schreef Lithia het volgende:

[..]

Die heb ik ietsjes te vaak gelezen en gekeken. Misschien over een paar maandjes weer. :P
Toradora!? :P
of
Itazura na Kiss (de beschrijving lijkt redelijk herenloos vermaak)
  woensdag 14 december 2011 @ 02:00:34 #254
333374 Lithia
Too serious
pi_105563380
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 01:55 schreef mschol het volgende:

[..]

Toradora!? :P
of
Itazura na Kiss (de beschrijving lijkt redelijk herenloos vermaak)
Ik ken beide animes qua verhaal. :Y Itazura na Kiss heb ik de japanse en taiwanese dorama(s) van gezien.
Nu zie ik dat er ook een Koreaanse versie van is. O+
Dat ga ik ook even bekijken. :P
pi_105563484
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:00 schreef Lithia het volgende:

[..]

Ik ken beide animes qua verhaal. :Y Itazura na Kiss heb ik de japanse en taiwanese dorama(s) van gezien.
Nu zie ik dat er ook een Koreaanse versie van is. O+
Dat ga ik ook even bekijken. :P
dorama? volgens wiki een television drama (snelle googlesearch gedaan...)?
en 3 versie's?
  woensdag 14 december 2011 @ 02:23:04 #256
333374 Lithia
Too serious
pi_105563754
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:05 schreef mschol het volgende:

[..]

dorama? volgens wiki een television drama (snelle googlesearch gedaan...)?
en 3 versie's?
Jup. :P Er zijn ook tv drama's/series die, net als bijna alle anime, baseren op manga. Soms is er mangas waar er geen anime versie van is, maar wel een drama/dorama/serie van is (zoals Kurosagi). Ze (de landen) maken vaak hun eigen draai aan, zodat de serie soms erg kan verschillen, maar ze volgen uiteindelijk toch het originele verhaal.
  woensdag 14 december 2011 @ 08:57:40 #257
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105565829
quote:

Blood+
  woensdag 14 december 2011 @ 10:03:01 #258
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105567135
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 02:23 schreef Lithia het volgende:

[..]

Jup. :P Er zijn ook tv drama's/series die, net als bijna alle anime, baseren op manga. Soms is er mangas waar er geen anime versie van is, maar wel een drama/dorama/serie van is (zoals Kurosagi). Ze (de landen) maken vaak hun eigen draai aan, zodat de serie soms erg kan verschillen, maar ze volgen uiteindelijk toch het originele verhaal.
Je kan Moshidora proberen. Geen romantiek maar wel leuk :) (Ik had wel problemen met afspelen, maar er zijn goeie streams van te vinden)

En Kore Wa Zombie Desu Ka? is altijd lekker hersenloos en leuk voor tussendoor.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 14 december 2011 @ 10:53:22 #259
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105568413
Wacht wacht! Hij vroeg horror >:D

woensdag 14 december 2011 @ 14:55:59 #260
354147 SunTzu
pi_105576303
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:53 schreef wdn het volgende:

teh fuck :D
  woensdag 14 december 2011 @ 14:58:21 #261
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105576405
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef SunTzu het volgende:

[..]

teh fuck :D
Nog niet deze serie gezien? Kijken! :D :D
Je ligt zo in een deuk en je hele dag gaat niet meer stuk.
  woensdag 14 december 2011 @ 15:04:40 #262
354147 SunTzu
pi_105576654
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:58 schreef wdn het volgende:

[..]

Nog niet deze serie gezien? Kijken! :D :D
Je ligt zo in een deuk en je hele dag gaat niet meer stuk.
Zal ik binnenkort doen :)
  woensdag 14 december 2011 @ 15:15:29 #263
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105577043
quote:

Ik counter die met Pururin!

Pure horror at it's finest!
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 14 december 2011 @ 16:16:49 #264
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105579411
In ander nieuws:

we hebben op Animees een bescheiden Winter 2012 preview gemaakt!

Check 'm hiero!

Laat maar weten wat jullie gaan kijken, zo te zien wordt het iig een goed seizoen :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_105580774
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:16 schreef .Cake. het volgende:
In ander nieuws:

we hebben op Animees een bescheiden Winter 2012 preview gemaakt!

Check 'm hiero!

Laat maar weten wat jullie gaan kijken, zo te zien wordt het iig een goed seizoen :)
Je ondertitel _O-

Zie hier voor wat ik ga kijken :+
pi_105580996
Animees als zoekterm op Google geeft al gelijk animees.nl als eerste resultaat. Dat is best goed voor de korte periode waarin jullie actief zijn.

Nu nog de nummer 1 hit voor "anime" ;)
pi_105581187
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef robin007bond het volgende:
Animees als zoekterm op Google geeft al gelijk animees.nl als eerste resultaat. Dat is best goed voor de korte periode waarin jullie actief zijn.

Nu nog de nummer 1 hit voor "anime" ;)
Bij mij niet staan we niet eens op de eerste 5 pagina's :P
  woensdag 14 december 2011 @ 17:08:06 #268
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105581666
quote:
9s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:57 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Bij mij niet staan we niet eens op de eerste 5 pagina's :P
Als je je site lang genoeg houdt, of alvast bij adsense registreert, krijg je van Google een voucher thuisgestuurd met ¤75,- aan advertentierechten die je voor nop kan verspillen.

Lees dan wel even de kleine lettertjes, trouwens. Volgens mij moet je na die ¤75,- handmatig het adverteren van je site een halte toe roepen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Chavez_ op 14-12-2011 17:14:00 ]
- Paul von Oberstein
pi_105582301
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:08 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Als je je site lang genoeg houdt, of alvast bij adsense registreert, krijg je van Google een voucher thuisgestuurd met ¤75,- aan advertentierechten die je voor nop kan verspillen.

Lees dan wel even de kleine lettertjes, trouwens. Volgens mij moet je na die ¤75,- handmatig het adverteren van je site een halte toe roepen.
Ik heb nog iets van 6 bonnen daarvan.

Krijg je heel vaak gratis bij de Elsevier :)
  woensdag 14 december 2011 @ 17:24:45 #270
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105582441
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb nog iets van 6 bonnen daarvan.

Krijg je heel vaak gratis bij de Elsevier :)
¤525,- om mee te adverteren als Robin een beetje lief is en zijn kaartjes opstuurt.

Profit?
- Paul von Oberstein
pi_105584305
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:24 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

¤525,- om mee te adverteren als Robin een beetje lief is en zijn kaartjes opstuurt.

Profit?
Sterker nog, ik hoef alleen de codes te sturen. Ik zal eens kijken of ik ze nog heb :')

Sowieso krijg ik elke week een nieuwe bij de Elsevier.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 18:27:03 ]
  woensdag 14 december 2011 @ 18:58:07 #272
333374 Lithia
Too serious
pi_105585485
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:03 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Je kan Moshidora proberen. Geen romantiek maar wel leuk :) (Ik had wel problemen met afspelen, maar er zijn goeie streams van te vinden)

En Kore Wa Zombie Desu Ka? is altijd lekker hersenloos en leuk voor tussendoor.
Hm, ken ik niet. Even straks even in mijn to watch list stoppen.
  woensdag 14 december 2011 @ 19:49:29 #273
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105587885
quote:

De 2e OP was een stuk enthausiaster:

note: mevrouw dubbel D met oogklepje (0:33) is 9 jaar oud.
- Paul von Oberstein
pi_105592614
Sinds wanneer is nihilist een scheldwoord? :')

Nietzsche _O_

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 21:09:00 ]
pi_105595456
Fuck this gay earth.

Dit is dan weer geniaal _O-

quote:
Has your waifu inspired you or motivated you to do anything extraordinary in your life?

For example, my waifu inspired me to pick up the guitar and learn to play it, and now I already have an electric one, and am pretty decent at it.

She inspires me to go work out and stay healthy, because I know she wants me to be fit and healthy.

Since I found my waifu, I lead a lot better life and am a lot happier. And the best thing about it, 3D girls don't even interest me anymore, which saves a lot of time and money.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2011 22:18:21 ]
  woensdag 14 december 2011 @ 22:36:33 #276
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105597216
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:08 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

What is adsense, precious?

Maar tegen ¤525,- zeg ik natuurlijk geen nee ;)

EDIT: ow ja, en mocht er iemand zijn die vurig op de komende reviews gaat zitten wachten, ik ben momenteel druk bezig met verhuizen en klussen, en heb ook nog werk tussendoor. Dus de komende week hoef je niets van mij te verwachten iig.
Heb voor een rode muur gekozen, vet awesome! Was best spannend, maar het resultaat wordt denk ik te gek! :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_105599401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef .Cake. het volgende:

[..]

What is adsense, precious?

Maar tegen ¤525,- zeg ik natuurlijk geen nee ;)

EDIT: ow ja, en mocht er iemand zijn die vurig op de komende reviews gaat zitten wachten, ik ben momenteel druk bezig met verhuizen en klussen, en heb ook nog werk tussendoor. Dus de komende week hoef je niets van mij te verwachten iig.
Heb voor een rode muur gekozen, vet awesome! Was best spannend, maar het resultaat wordt denk ik te gek! :)
Adsense kun je mee adverteren in de Google zoekresultaten, bij de gesponserde links. Daar wordt meestal veel meer op geklikt. Ook kan je een advertentie maken die wordt weergeven op andere sites. De advertenties op FOK! komen ook van adsense, daar zou animees dus tussen kunnen staan.

Verder kan je zelf ook reclame van adsense op animees zetten voor inkomsten. Afhankelijk van de views en het aantal clicks krijg jij geld.

Pff, ik hou zo van Google. Voor m'n stage moet ik Google Maps integreren in een ERM. Het gaat zo geweldig, Google geeft veel documentatie vrij.
pi_105599505
Moyashimon: stiekem best tof. met een wtf momentje voor Yuuki-kun en een einde die ik anders had willen zien, maar so be it :s)
  woensdag 14 december 2011 @ 23:31:58 #279
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105600277
Is Kimi ni todoke s02 een aanrader?
pi_105606139
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 23:31 schreef hexje het volgende:
Is Kimi ni todoke s02 een aanrader?
Als je het eerste seizoen leuk vindt, dan zal het tweede seizoen ook wel te doen zijn lijkt me :)
pi_105618562
De Fairy Tail OSTs zijn echt briljant ! O+
Weet iemand nog een anime die een goede OST heeft ?
Ik let normaal gesproken eigenlijk niet zo op de muziek, maar FT sprong er echt uit voor mij.
  donderdag 15 december 2011 @ 15:51:31 #283
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105618609
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:50 schreef Quaintrelle het volgende:
Ik let normaal gesproken eigenlijk niet zo op de muziek, maar FT sprong er echt uit voor mij.
Bleach! Shoujo S *;
pi_105619315
quote:
Clannad heeft een prachtige OST.

Terwijl ik het luister denk ik vaak aan Nagisa en wat ze allemaal heeft doorgemaakt :'( O+

Oh, de OST van Madoka Magica is ook heel goed.

Bij de gerelateerde video's staat de rest. Erg mooie soundtrack.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 16:14:31 ]
  donderdag 15 december 2011 @ 17:05:46 #285
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105621056
quote:
Genoeg, hoewel de kwaliteit van een ost ook vaak te maken heeft met je eigen associatie ;)
Overigens heb ik het bij OST over de achtergrond muziek enzo, dus niet alleen OP's en ED's.

Een paar series waarvan ik vind dat ze een goede ost hebben:
Bakemonogatari
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
Ghost in the Shell: 2nd GiG
Welcome to the N.H.K.
Soul Eater
ANIMEES.
- Scamp
pi_105628545
Leuk!

Zit ik Gundam te kijken, komt mijn vader er gezellig bijzitten :)
  donderdag 15 december 2011 @ 20:19:13 #287
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105629335
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:05 schreef robin007bond het volgende:
Leuk!

Zit ik Gundam te kijken, komt mijn vader er gezellig bijzitten :)
*Herhaalt vorige comment*
Zet een HOTD op >:)
pi_105629684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:19 schreef wdn het volgende:

[..]

*Herhaalt vorige comment*
Zet een HOTD op >:)
:{w
pi_105629769
Bedankt voor de suggesties allemaal !
Ik doel ook op achtergrond muziek, dus we zitten op een lijn~
pi_105629922
quote:
the 12 Days of Christ­mas anime blog­ging thing is where anime blog­gers recount 12 moments related to anime they watched this year that stood out to them. It doesn’t need to be some­thing that aired this year. It doesn’t even need to be some­thing you watched, so long as it’s some­thing related to anime that happened to you this year. 12 posts, from the 14th to the 25th of Decem­ber. I’ll be doing it, as I’ve done for the past 2 years, and I know a few oth­ers who will be doing it too. [...]
- Scamp
Ik wou hier iets mee doen. Het leek een grotere kans van slagen te hebben dan mijn Amagami SS doe Yuuichi na voor kers' project --waarvoor ik niets ondernomen heb-- van vorig jaar. En toen was het vijftien december en heb ik nog maar één van de beoogde twaalf anime aspecten (aliteratie is knal!) voor, zeg maar, een kwart af of zoiets.

* Repelsteeltju negeert vrolijk alles wat er op de volgeschreven pagina's voor dit bericht staat, want het is bijna kerst. ~:)
pi_105632278
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik wou hier iets mee doen. Het leek een grotere kans van slagen te hebben dan mijn Amagami SS doe Yuuichi na voor kers' project --waarvoor ik niets ondernomen heb-- van vorig jaar. En toen was het vijftien december en heb ik nog maar één van de beoogde twaalf anime aspecten (aliteratie is knal!) voor, zeg maar, een kwart af of zoiets.

* Repelsteeltju negeert vrolijk alles wat er op de volgeschreven pagina's voor dit bericht staat, want het is bijna kerst. ~:)
anime related spul dat je overkomen is dit jaar? geen flauw idee..
ik heb eerder: was mij dat maar overkomen.. :+
pi_105632610
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:59 schreef Bakakame het volgende:
Wat is... GotSpeeeeeeeeeed! :(

Oh het is in de aflevering zelf, door Murmur :')
Ik had hetzelfde, zelfs andere versie gedownload en toen die hetzelfde was begon er een lampje te branden...
pi_105632666
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:16 schreef mschol het volgende:

[..]

anime related spul dat je overkomen is dit jaar? geen flauw idee..
ik heb eerder: was mij dat maar overkomen.. :+
Je bent daar niet alleen in en juist daarom ben je alleen. ;) :'(
pi_105632792
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:24 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Je bent daar niet alleen in en juist daarom ben je alleen. ;) :'(
zit er nog een filosofie achter of doe je gewoon aan uit de lucht gegrepen aannames?
pi_105633489
allebei
  donderdag 15 december 2011 @ 21:57:06 #297
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105634386
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ben je er weer? Als je alles negeert, dan weet je vast niet over onze Animees Winter 2012 preview :D

SPOILER: Schaamteloze reclame!
ANIMEES.
- Scamp
pi_105634571
Ik heb een imageboard gevonden waar je over je waifu kan praten.

http://tohno-chan.com/mai/
pi_105634750
Oh en ik kan me nog herinneren Repelsteeltju, dat je moé "the cancer killing anime" vindt.

Dit vind ik de tumor die zich over anime verspreid:

Narutards ;(

Sowieso de fanbase van de populaire shonen series :')

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 22:05:26 ]
pi_105635144
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:04 schreef robin007bond het volgende:
Oh en ik kan me nog herinneren Repelsteeltju, dat je moé "the cancer killing anime" vindt.

Dit vind ik de tumor die zich over anime verspreid:

Narutards ;(

Sowieso de fanbase van de populaire shonen series :')

[ afbeelding ]
arg.. my eyes....
pi_105635155
en vol...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')