ik leg hem wel een ander keertje uitquote:
wat voor een beest is dat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:33 schreef Xaryna het volgende:
Goeie TT.
Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
It's Guinea Claus!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:33 schreef Xaryna het volgende:
Goeie TT.
Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Het was eerst een serie, maar de film is eigenlijk gewoon alle OVAs achter elkaar plus een paar extra scenes.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:40 schreef .Cake. het volgende:
Is dat nou een film of een OVA serie? Of beide? En zo ja, is de film dan een samenvatting van de serie?
/teluivoorinternet
Dit inderdaad, heb het opgezocht en was al bang dat ik 6 OVA's + een film moest gaan kijken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:50 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Het was eerst een serie, maar de film is eigenlijk gewoon alle OVAs achter elkaar plus een paar extra scenes.
dat is een lang verhaalquote:
Ik heb de hele dag...quote:
onder andere dat ik een nieuw topic moest openenquote:
Beetje late reactie en waarschijnlijk weet je het al, maar goed..quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:12 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dit inderdaad, heb het opgezocht en was al bang dat ik 6 OVA's + een film moest gaan kijken.
Hoe lang zijn de OVA's eigenlijk? Want als ze dezelfde lengte als een normale aflevering zijn kom ik uit op 2.5u.. En dat haal ik nét niet in de trein
Klopt dat wel?quote:Op zaterdag 10 december 2011 07:52 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb het mijn vriend gevraagd, en ik weet nu eindelijk wat de grote aantrekkingskracht van Yuuno is.
Ze is aanhankelijk en 'possessive', maar wordt niet boos als hij alsnog gewoon doet waar hij zin in heeft. Ze staat altijd achter hem en zo.
Blijkbaar willen mannen dat.
Oké, ik heb m na 10 seconden alweer uitgezet. W.T.F.??quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oké, ik heb m na 10 seconden alweer uitgezet. W.T.F.??
IS OVA was best leuk ja, Gundam 00 heb ik ook maar weer binnengehaald. Maar moet eerst MSG: ZZ afkijken en 0083 Stardust Memory. En Unicorn. En Char's Counterattack. En Wing. En ik had er nog één maar die heb ik waarschijnlijk per ongeluk gewist denk ik.
En welkom terug!
Fan is misschien een te groot woord, maar ik vind Gundam wel leuk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:16 schreef robin007bond het volgende:
Ik vrees dat ik een Gundam fan ga worden
Kirinoquote:
Komt allemaal nog wel, met elke episode word het beterquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef robin007bond het volgende:
Legend of the Galactic Heroes ben ik nu op episode 5. Hele goede en sfeervolle serie, maar het plot verloopt tot nu toe redelijk langzaam. Mooie tekenstijl ook. De neuzen waren vroeger tenminste redelijk normaal![]()
Doen! Ik heb het ook gedaan en betreur het tot nu toe nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thanks.
Ik vrees dat ik een Gundam fan ga worden
Unicorn 4 is een week of drie geleden uitgekomen dacht ik. Misschien iets langer. Heb ze nog niet gezien, maar aangezien ik MSG, MSG: Z en nu dus MSG: ZZ kijk leek het mij wel gaaf om ook Unicorn te kijken omdat het in dezelfde tijdlijn afspeelt. En is in principe het allervroegste begin van alles.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:24 schreef Qunix het volgende:
Gundam Unicorn? Die is toch nog niet uit van dit seizoen?
[..]
Fan is misschien een te groot woord, maar ik vind Gundam wel leuk.Had ik echt niet verwacht. Ik vond mecha echt helemaal niets...
Hij is eng!!!quote:
Lees je de novellen? Want in de animé is Ruri alleen maar pretentieus en leest ze het Japanse equivalent van Twilight (wat nu niet echt van goede smaak getuigt) heb ik de indruk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:30 schreef Chavez_ het volgende:
Al is Ruri leuker omdat intelligent.
Ik ben heel benieuwd wat me allemaal nog te wachten staatquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:30 schreef Chavez_ het volgende:
Komt allemaal nog wel, met elke episode word het beter![]()
Tevens heeft het einde een uniek gevoel, want ondanks dat het prachtig is, vind je toch dat er niet meer episodes hoeven te zijn. Het is gewoon een vreselijk waardig einde. Als je je verder wilt verdiepen zijn er altijd nog een aantal gaidens, al moet ik je daar wel over voorlichten voordat je daar aan begint...
Dat hele universum, het verhaal en de personages vind ik gewoon heel vet. En de mecha's natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Doen! Ik heb het ook gedaan en betreur het tot nu toe niet![]()
Destijds heeft deze AMV mij geholpen me over de streep te trekken, waarna ik dus aan mijn eerste Gundamserie begonnen ben.
[..]
Unicorn 4 is een week of drie geleden uitgekomen dacht ik. Misschien iets langer. Heb ze nog niet gezien, maar aangezien ik MSG, MSG: Z en nu dus MSG: ZZ kijk leek het mij wel gaaf om ook Unicorn te kijken omdat het in dezelfde tijdlijn afspeelt. En is in principe het allervroegste begin van alles.
Ik heb stiekem een mecha-fetish.Hoewel niet zo erg als Rika uit Haganai
Hij is cool. Leuk ook dat hij bovenmodaal verdiend en dat ook gebruikt om allerlei shit te kopenquote:
Ik denk dat pretentieus wel van toepassing is, maar nu het volgende:quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Lees je de novellen? Want in de animé is Ruri alleen maar pretentieus en leest ze het Japanse equivalent van Twilight (wat nu niet echt van goede smaak getuigt) heb ik de indruk.
Kirino is de aandrijving van het plot, zonder haar is het verhaal vervelend traag* en als zij en haar obsessie met eroge, animé en computerspellen er niet zouden zijn was er niet eens een plot.
*Ik bedoel dus traag op een vervelende manier, maar wat daar staat is korter alleen weet ik niet of het zo hoort.
Naja, zo legde mijn vriend het uit. Schijnbaar word ik dat dan wel.quote:
He, je bent er weer!quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze is gewoon erg schattig. Die stalkingspraktijken neem je maar voor lief.
00 vond ik een rip off van wing die ik vroeger gekeken hadquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:40 schreef Qunix het volgende:
Oh!
BBS heeft hem niet uitgebracht nog.
MSG00 vind ik de beste.
Ik ben keurig opgevoedquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:35 schreef Xaryna het volgende:
He, je bent er weer!
En je nou wel gedragen, hè?
Zijn keuken is mooiquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef robin007bond het volgende:
Zijn "Otaku Room" is trouwens veel beter in 2011
Film was inderdaad enorm slecht.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:47 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
00 vond ik een rip off van wing die ik vroeger gekeken hadAlleen dan mooier en betere actie:D Jammer alleen dat die film gewoon om te huilen was. Ach ik ben gewoon fan van gundam verder
al ben ik er nog niet uit of ik age ga bijven volgen
Maar otaku is het nog niet. Als hij otaku was had hij geen geld voor vitrines en zo'n appartement, dat zou hij allemaal uitgegeven hebben aan manga en anime die in stapeltjes overal door z'n appartement staan. Tevens zou je er ook nooit wat van zien omdat otaku zichzelf niet aan de buitenwereld blootstellen. In deze vorm is het gewoon een ver gevorderde hobby.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef robin007bond het volgende:
Hij is cool. Leuk ook dat hij bovenmodaal verdiend en dat ook gebruikt om allerlei shit te kopen
Niet dat de kans groot is dat het ooit gebeurtquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is cool. Leuk ook dat hij bovenmodaal verdiend en dat ook gebruikt om allerlei shit te kopen
Hij heeft een vriendin, dat is degene die hem filmtquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Niet dat de kans groot is dat het ooit gebeurtMaar je zal dan als man toch een vrouw mee naar huis nemen en dr dan zo een kamer laten zien
![]()
Zegt ie op 1.26 nou fappen?
Edit: waar zijn kleding keuze om te janken is, is zijn huis wel echt belachelijk schoon en opgeruimd, zou ie ook een maid hebben?![]()
't Is wel een realistische karaktertrek voor 'n zusje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Kirino is vooral oervervelend als tsundere.
quote:
Echte otaku's zijn net monniken, celibaat voor het leven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin, dat is degene die hem filmt
Voor hoe lang die ook moge duren in hun omstandigheden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Echte otaku's zijn net monniken, celibaat voor het leven.
heeeeeeeerlijke gamequote:Op zaterdag 10 december 2011 11:50 schreef robin007bond het volgende:
Dark Souls (PS3) heb ik voor sinterklaas gekregen.
whatquote:
Niet zo pittig als DSquote:
Ik hoor juist dat Dark Souls pittiger is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet zo pittig als DS
Uncharted en Skyrim zijn ook geweldig trouwens (ik wissel deze 3 af met elkaar)
Gewenning denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat Dark Souls pittiger is.
tl;tr: Batsu game 2011 komt eraan en speelt zich af op een vliegveld!quote:Nihon TV・Yomiuri’s popular variety show “Downtown No Gaki No Tsukai Ya Arahende!!” special project “Waratte Wa Ikenai” series will be broadcasted
on new year’s eve for 6 years in a row, it’s been known on the 17th. Situation for this year is “Zettai Ni Waratte Wa Ikenai Airport 24 hours!”. Members will be in roles of newbie cabin attendants. From 6:30 PM to 12:30AM, their 6 hours long new year’s eve broadcast will give the whole nation laughter.
“Waratte Wa Ikenai” series will have been coloring new year’s eve for 6 years in a row. Having experienced to be police, journalists, spies and so on in the past, the five members of Downtown, Yamasaki Hosei(43) and Cocorico will transform themselves into cabin attendants on the stage of “Airport”.this time.
The setting is that the 5 will be newbie cabin attendants at “Gasu Kurobikari Airline System (GAS)” , challenging “Owarai traps” scattered around the check-in counter, security check or training center.
The shooting was held under full cooperation with Ibaraki Airport (Ibaraki Prefecture, Omitama city). The airport opened on Mar 11th last year, which is the very same day that the Great East Japan Earthquake hit this year. The staff related to the project started shooting with their wish for owarai to provide psychological support to victims. Over 400 staffs were called out and approx 200 CCD cameras were used.
Conducted with the phrase “○○ out ~” , the painful punishment to a member who laughed is still alive. Matsumoto Hitoshi(48), who has gotten the most punishments for 4 years in a row until last year, recalls the tremendous 24 hours, saying “It was hard enough again this year.”
quote:We're looking at a Christmas season to Early 2012 release for the edited and complete edition of Steins;Gate.
Klopt. Ik volgde het project ook alquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:42 schreef Bakakame het volgende:
Ik bedacht me, laat ik eens kijken hoe het met de vertaling van de VN van Steins;Gate staat..
[..]
Inderdaad. Rin is ook echt lief.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:48 schreef wdn het volgende:
Fate/Zero 10 was trouwens een erg goed episode
Toradora!!!quote:OVA/Movie:
This Winter definitely has a strong crop of OVAs. I’ll be following R-15 (12/13), Hoshizora (12/21 – Ayumu end?), Toradora (12/21), Major – World Series Arc (12/16), Denpa Onna (1/25), Fairy Tail (February), and Steins;Gate (2/22).
ik heb nog nooit zo'n anime dvd gekocht maar vind dat wel klote dat dat best wel veel kost als het een langdurige serie is dan ben je wel veel geld kwijt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
Sommige anime blu-rays en dvd's zijn echt spotgoedkoop.
http://www.amazon.co.uk/E(...)id=1323552223&sr=1-1
http://www.amazon.co.uk/E(...)id=1323552223&sr=1-2
Gundam Unicorn daarentegen
$40 voor een ova, een uurtje voor $40
De eerste boxset van Fate/Zero kost omgerekend 514,573 USD.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zo'n anime dvd gekocht maar vind dat wel klote dat dat best wel veel kost als het een langdurige serie is dan ben je wel veel geld kwijt.
Lijkt me dat die nog zeker een week naar die bouillon geroken heeft.quote:
En naar paddenstoel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:27 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Lijkt me dat die nog zeker een week naar die bouillon geroken heeft.
En vis, maar dat komt niet door de noodles.quote:
He bah.quote:Op zondag 11 december 2011 00:33 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
En vis, maar dat komt niet door de noodles.
Mooie film ook! Nu slapen, ik haat dronken mensen die niet kunnen fietsen maar die toch naar huis gebracht moeten worden...quote:Op zondag 11 december 2011 01:23 schreef Qunix het volgende:
Dat ziet er mooi uit!
http://randomc.net/2011/12/08/hoshi-o-ou-kodomo/
BSS heeft hem gesubt. BSS is een goeie fansub.
Tof! Kan niet wachten!quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:02 schreef Bakakame het volgende:
Wat ik net zie
[..]
Toradora!!!
En Steins;Gate, al wisten we dat al, maar toch
Maar als complete verrassing is dit toch wel ERG leuk! Toradora!!
Tof! Ik ken alleen de keer dat ze in een gymzaal moesten overnachten. Dacht dat dat een eenmalig iets was, niet dus.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
tl;tr: Batsu game 2011 komt eraan en speelt zich af op een vliegveld!
Er zijn er nog veel meer!quote:Op zondag 11 december 2011 11:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Tof! Ik ken alleen de keer dat ze in een gymzaal moesten overnachten. Dacht dat dat een eenmalig iets was, niet dus.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:33 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
En vis, maar dat komt niet door de noodles.
quote:Op zondag 11 december 2011 13:39 schreef Chavez_ het volgende:
Dit dan, misschien een beetje té zelfverzekerd/arrogant?
[ afbeelding ]
Dat plaatje, lolwut?quote:Op zondag 11 december 2011 14:29 schreef Chavez_ het volgende:
Alleen wel uitkijken voor spoilers als je gaat zoeken naar plaatjes op Google, sterft van die dingen![]()
[ afbeelding ]
Is inderdaad van Legend of the Galactic Heroes.quote:Op zondag 11 december 2011 15:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat plaatje, lolwut?![]()
Maar ik gok dat dit uit Legend of Galactic Heroes is?
Precies waar jij van houdt, dus.quote:Op zondag 11 december 2011 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is inderdaad van Legend of the Galactic Heroes.
Harem Party faalt stiekem wel een beetje
Het verhaal gaat als volgt:
Je bent een gamer, speelt een RPG en hebt de laatste eindbaas verslagen. Plotseling sloeg de bliksem in en komen alle meisjes uit het spel in je kamer terecht. Vervolgens is het de hele tijd hentai en een slechte drama
Dit soort games speel je niet voor het verhaal natuurlijk.quote:
Loljapan.quote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit soort games speel je niet voor het verhaal natuurlijk.![]()
Even een (uiteraard gecensureerde) sfeerimpressie:
[ afbeelding ]
* Chavez_ begint met downloadenquote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach de tekst is in ieder geval beter dan de tekst in de H-scènes die Nasu schrijft.quote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo slecht zijn die ook weer niet hoorquote:Op zondag 11 december 2011 17:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ach de tekst is in ieder geval beter dan de tekst in de H-scènes die Nasu schrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |