SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier
En we gaan meeten
quote:Ok, dus 17 december?
Wie:
-ICND
-Wolken
-Maraca
-E.T.
-Swetsenegger
-xFriendx
-Guppyfriend
-YUR
-GotC
-Sylvesterrr
Waar:
Utrecht
Wat:
Warme choco+marshmellows+evt rum
Misschien hapje eten en daarna de warme choco/andere drankjes?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Maarre, hoe laat ga je rennen Swets?
Zie er gewoon tegenop.. snap het niet zo, komt waarschijnlijk door de kou... Ben net een wijf
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik ben gewoon door mijn knie gezwikt vanmorgen. Denk je sportief bezig te zijn, kun je amper nog een trap afkomen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Tijdens het rennen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:19 schreef mazaru het volgende:
Ik ben gewoon door mijn knie gezwikt vanmorgen. Denk je sportief bezig te zijn, kun je amper nog een trap afkomen.![]()
Mazaru.. hoe dan? Niet fijn
zo net toch nog maar ff 5,03 km gelopen in m'n nieuwe warme tight30:38 volgens mij ook meteen een PR-etje en dat in die wind!
![]()
![]()
Ja, ik denk dat ik me verstapt heb of zo. Ik voelde al dat het niet helemaal lekker zat toen ik een stuk had gerend, maar ik wou toch mijn rondje afmaken.quote:
Dat ging niet goed. Er is iets fout gegaan aan de zijkant van mijn knie, het voelt alsof ik een band heb verrekt of zo.
Het laatste stuk naar mijn auto heb ik half gehinkeld.
Het rare is dat als ik de trap afloop, dan verga ik van de pijn, maar als ik de trap oploop dan gaat het wel. Ik voel het wel, maar niet dat ik de neiging heb om op 1 been verder te gaan.
Even kijken hoe het verder gaat. Donderdag moet ik toch naar de fysio, dan kan ik altijd om advies vragen.
[ Bericht 16% gewijzigd door mazaru op 10-12-2011 00:46:01 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Klinkt als de pes anserinus...quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik me verstapt heb of zo. Ik voelde al dat het niet helemaal lekker zat toen ik een stuk had gerend, maar ik wou toch mijn rondje afmaken.
Dat ging niet goed. Er is iets fout gegaan aan de zijkant van mijn knie, het voelt alsof ik een band heb verrekt of zo.
Het rare is dat als ik de trap afloop, dan verga ik van de pijn, maar als ik de trap oploop dan gaat het wel. Ik voel het wel, maar niet dat ik de neiging heb om op 1 been verder te gaan.
Even kijken hoe het verder gaat. Donderdag moet ik toch naar de fysio, dan kan ik altijd om advies vragen.![]()
Klinkt hoe dan ook als heel erg pijnlijkheel veel succes Mazaru...
Ik wacht even tot de was klaar is, en dan even naar de dierenwinkel fietsen, en daarna maar eens hardlopenNa m'n spijbel van donderdag moet dat maar weer eens
Ik heb zon, op dit moment. Hopelijk blijft dan nog even[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hopelijk vanmiddag als het niet te koud is en ik niet te moe
@mazaru: ik hoop dat het niet te ernstig is![]()
Dank voor de lieve berichtjes![]()
Ik geef het gewoon wat rust en dan ga ik weer lekker verder!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mooi klote Mazuru....
Hier 12.1 met 10.8/uur. In de zon, geen wind, ging lekker
Ja, vet klote!quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi klote Mazuru....
Hier 12.1 met 10.8/uur. In de zon, geen wind, ging lekker
Zeker met die feestdagen die eraan komen. Ik was juist zo blij dat ik lekker kon gaan rennen.
Maar misschien gaat het over twee weken wel beter. Ik loop altijd zo met mijn ziel onder mijn armen rond deze tijd. En van rennen kun je dan zo heerlijk opknappen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zoo terug van hardlopen. Les 3 van de 5-10km is in the pocket5,37km in 43,18min.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Les 15 gelopen. Zacht windje, lekker in de zon.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ben zonet naar runnersworld geweest. Ik heb dus last van mn rechterscheenbeen met lopen. Ik vroeg of andere schoenen een oplossing waren. ik had mn 'oude' asics mee maar die passen al goed bij mij blijkbaar. Ook andere schoenen geprobeerd maar er veranderde weinig als je keek naar de loopopname.. Dus eigenlijk is dat slecht nieuws. Als het probleem schoenen was kon je het makkelijk oplossen. Maar nu moet ik waarschijnlijk naar de fysio om problemen op te lossen..![]()
Geen wind, zacht windje ? Hier aan de kust gewoon windkracht 5 ofzo. Het ging allemaal prima totdat ik halverwege erachter kwam dat ik terug tegen de wind in moest. Rondje afgemaakt en toch 6km gelopen. Lekker.
![]()
Lag het ook niet aan je manier van lopen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:49 schreef the85mc het volgende:
Ben zonet naar runnersworld geweest. Ik heb dus last van mn rechterscheenbeen met lopen. Ik vroeg of andere schoenen een oplossing waren. ik had mn 'oude' asics mee maar die passen al goed bij mij blijkbaar. Ook andere schoenen geprobeerd maar er veranderde weinig als je keek naar de loopopname.. Dus eigenlijk is dat slecht nieuws. Als het probleem schoenen was kon je het makkelijk oplossen. Maar nu moet ik waarschijnlijk naar de fysio om problemen op te lossen..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bah, dat is vervelend the85mc. Misschien doen wat Guppyfriend zegt? Bijvoorbeeld eens grotere/kleinere passen nemen o.i.d.?
Net 5 km gelopen. Ik wist alleen niet dat het zo snel donker werd. Gelukkig waren er nog andere lopers in het bos.![]()
Morgen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:droog, zon en iets kou.. Komt goed
Ik zit een beetje in dubio..
In oktober ofzo heb ik Evy helemaal uitgelopen, half uur aan een stuk gelopen. Sindsdien door blessure beetje aan het kwakkelen.. Twee weken geleden les 12 ofzo weer eens gelopen..
Zal ik gewoon eens de adviezen van mijn vent opvolgen en langzaam starten en gewoon doorlopen? Gewoon voor 5km gaan? Of toch maar gewoon weer braaf voor les 10 ofzo gaan? Ik heb echt geen idee wat ik aan zou kunnen trouwens, of het uberhapt reeel is voor 4 of 5 km te gaan...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Je hebt toch geen haast? Begin gewoon lekker rustig, als het onder je niveau ligt kun je altijd nog een paar lesjes omhoog gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:06 schreef E.T. het volgende:
Ik zit een beetje in dubio..
In oktober ofzo heb ik Evy helemaal uitgelopen, half uur aan een stuk gelopen. Sindsdien door blessure beetje aan het kwakkelen.. Twee weken geleden les 12 ofzo weer eens gelopen..
Zal ik gewoon eens de adviezen van mijn vent opvolgen en langzaam starten en gewoon doorlopen? Gewoon voor 5km gaan? Of toch maar gewoon weer braaf voor les 10 ofzo gaan? Ik heb echt geen idee wat ik aan zou kunnen trouwens, of het uberhapt reeel is voor 4 of 5 km te gaan...
Waarom zou je het risico lopen om de boel weer te gaan overbelasten?
Het gaat erom dat je loopt, niet dat je perse kapot moet gaan.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Moeilijk te beoordelen.
Je zou het weer op kunnen pakken maar dan iets langzamer te lopen.
Misschien ga je te hard van stapel.
De algemen tendens is , luister naar je lichaam. als het niet gaat, gaat het niet en dan moet je niet forceren.
Maar goed, wie ben ik.#35.![]()
je bent me net voor, ik zag dat het topic gewijzigd werd terwijk ik typte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt toch geen haast? Begin gewoon lekker rustig, als het onder je niveau ligt kun je altijd nog een paar lesjes omhoog gaan.
Het gaat erom dat je loopt, niet dat je perse kapot moet gaan.
#35.![]()
E.T. is het ook een idee om je favo muziek mee te nemen, lekker warm te kleden, handschoentjes aan en dan gaan?
Een bekende ronde van zo'n 5 km of zo. Lekker gaan en dan uitwandelen?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
I'll be back!quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:42 schreef Clayton1 het volgende:
Dat is zwaar shit mazaru, heel veel sterkte ermee.
Ben alleen wel een beetje klaar met dat intervallen.. Dat doe ik al zóóó lang..quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt toch geen haast? Begin gewoon lekker rustig, als het onder je niveau ligt kun je altijd nog een paar lesjes omhoog gaan.
Het gaat erom dat je loopt, niet dat je perse kapot moet gaan.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja psies.. gewoon rustig aan. Langzamer lopen dan ik normaal zou doen, maar dan langer..quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
E.T. is het ook een idee om je favo muziek mee te nemen, lekker warm te kleden, handschoentjes aan en dan gaan?
Een bekende ronde van zo'n 5 km of zo. Lekker gaan en dan uitwandelen?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Trap af is ook veel meer belasting voor je knie! Aan welke zijkant heb je last, binnen of buitenkant?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik me verstapt heb of zo. Ik voelde al dat het niet helemaal lekker zat toen ik een stuk had gerend, maar ik wou toch mijn rondje afmaken.
Even kijken hoe het verder gaat. Donderdag moet ik toch naar de fysio, dan kan ik altijd om advies vragen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Buitenkant, echt pal naast mijn knieschijf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Trap af is ook veel meer belasting voor je knie! Aan welke zijkant heb je last, binnen of buitenkant?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lag het ook niet aan je manier van lopen?Ja, als ik loop/land dan zakt mijn enkel een klein beetje naar binnen. Mijn schoenen bieden al redelijk veel steun en ook nieuwe schoenen geprobeerd. Op het filmpje zag het er precies hetzelfde uit, ook met nieuwe schoenen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:23 schreef Niara het volgende:
Bah, dat is vervelend the85mc. Misschien doen wat Guppyfriend zegt? Bijvoorbeeld eens grotere/kleinere passen nemen o.i.d.?
Net 5 km gelopen. Ik wist alleen niet dat het zo snel donker werd. Gelukkig waren er nog andere lopers in het bos.
Waarschijnlijk moet ik looptechniek veranderen. Ik was eerst ook gewend om veel meer op mijn voorvoet te lopen. Ik vond dat lekker lopen, maar na 3 km gaat mijn scheenbeen en kuiten tegenwerken. Vooral in het begin liep ik veel te snel, ongeveer 15 km/u![]()
Het gaat beter als ik voor mijn gevoel superlangzaam loop en grotere passen neem. Misschien gewoon wennen en nog rustiger opbouwen. Alleen is rustig beginnen niet echt een karaktereigenschap van mij..![]()
quote:
Blessures zijn k*t.
Ehm, even over de meet... Wat zijn de plannen?
Ik loop nogal achter op schema qua klussen, ik denk dat ik hooguit een uurtje of twee erbij kan zijn.![]()
![]()
![]()
Dat was lekker!
Had ik twee weken geleden moeite met les 12.. nu zonder problemen les 14 gelopen
Alleen ruzie met een hond en z'n bazin
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
@E.T. @Swetsenegger Jullie lopen niet samen?![]()
Nee.. lijkt me vreselijk!
En sws.. kunnen de kinderen niet alleen laten
Dan loopt ze huilend achter me aan te strompelenquote:Op zondag 11 december 2011 10:05 schreef gebrokenglas het volgende:
@E.T. @Swetsenegger Jullie lopen niet samen?![]()
![]()
Hallo allemaal.. heb 2 weken niet gelopen. Me eerst verstapt dus kuit en scheenpijn en daarna gekneusde teen. Teen is nog gevoelig maar ik wil vandaag wel weer een rondje doen.
Heb voor het laatst les 20 gelopen. Zal ik straks gewoon weer les 20 doen, of raden jullie me wat anders aan? (Paar lesjes terug ofzo?)![]()
![]()
Mag ik ook een keertje bovenaan staan op het leaderboard
Vanochtend gelopen, maar het ging vrij moeilijk. De beentjes wilden niet zo best. Toch wel erg fijn gelopen, want:
1. Mooi weer
2. Mooie route (een maandenlang afgesloten stuk was eindelijk weer open)
3. Lekkere hardloopmuziek (Album killer love van Nicole Scherzinger, lekker eenvoudige dance/pop)
www.endomondo.com/workouts/30948153heitieh![]()
Gewoon les 20, maar daarna een extra rustdag.quote:Op zondag 11 december 2011 11:53 schreef appelsap het volgende:
Hallo allemaal.. heb 2 weken niet gelopen. Me eerst verstapt dus kuit en scheenpijn en daarna gekneusde teen. Teen is nog gevoelig maar ik wil vandaag wel weer een rondje doen.
Heb voor het laatst les 20 gelopen. Zal ik straks gewoon weer les 20 doen, of raden jullie me wat anders aan? (Paar lesjes terug ofzo?)How can I make this topic about me?![]()
Vandaag ook maar weer eens gelopen: 6.01km in 37m:51s.
Ik loop momenteel maar één keer per week (door allerlei privé drukte gewoon niet meer tijd). Het valt me echt op dat ik na de training veel meer gesloopt ben dan als ik twee keer per week loop. Bovendien ligt de opbouw helemaal stil, ik loop al weken dezelfde afstand in dezelfde tijd. Het klopt dus echt dat je meer dan één keer per week moet trainen om iets op te bouwen.
Maar goed, na de kerst hoop ik er weer vol tegenaan te kunnen met 2x per week en later wellicht wel 3x![]()
![]()
Zojuist net voor het eerst helemaal rond de Karpendonkse plas (Eindhoven) gelopen. Volgens een bord is dat 1955 meter. Ik deed er 11 minuten en 2 seconden over. Ben ik wel content mee."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Wat is het merendeel weer goed bezig!![]()
En sterkte aan de geblesseerden!
Zelf had ik best leuke plannen voor deze week, maar dat liep allemaal even anders. Helaas nu ook zwaar verkouden, dus de komende week zie ik mijzelf geen bijzondere inspanningen verrichten. Van een extra rustdagje dus maar gelijk door naar een rustweek. Balen, maar het is niet anders. Hopelijk volgende week beter...He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Voor mij niet![]()
Mijn baas vroeg of ik alsjeblieft kon werken.. en in het kader van veel vaagheid hier, heb ik ja gezegd
Groot gelijkquote:Op zondag 11 december 2011 17:01 schreef E.T. het volgende:
Voor mij niet![]()
Mijn baas vroeg of ik alsjeblieft kon werken.. en in het kader van veel vaagheid hier, heb ik ja gezegdGezien ik de enige ben die er nog aan denkt volgens mij
.
![]()
Vandaag weer lekker gelopen. De magische 10 km is weer gehaald, en helaas, met ietsjes meer dan een uur op de teller (1 uur en 2 minuten). Maar dat is slechts een klein smetje. Ik voel me eindelijk, sinds 3 jaar, weer klaar om met evenementen mee te lopen. 2012 gaat het jaar van de Dam tot Dam, de Zevenheuvelen en misschien wel de halve marathon van Eindhoven worden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo![]()
10k is nog heel ver weg voor mij..![]()
Wil wel in 2012 de ladiesrun lopen! Ik wil een herkansing voor vorig jaar
Ik heb maar besloten dat ik gewoon geen doel voor mezelf zet. Verwacht eigenlijk dat ik nog maanden niet kan lopen.
![]()
Mijn doel is eigenlijk ook gewoon lekker lopenquote:Op zondag 11 december 2011 20:24 schreef GotC het volgende:
Ik heb maar besloten dat ik gewoon geen doel voor mezelf zet. Verwacht eigenlijk dat ik nog maanden niet kan lopen.
Inderdaad gewoon even lekker bezig zijn buiten (twee keer per week) en iets aan je conditie doen. Dat is mijn doel en het gaat perfect tot nu toequote:Op zondag 11 december 2011 20:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mijn doel is eigenlijk ook gewoon lekker lopen.
![]()
Ik ben dus net iets meer dan een maand bezig, maar wil wel in ieder geval in 2012 1 keer aan een wedstrijd meedoen. Waarschijnlijk de Grote Beekloop hier in Eindhoven, die is 2 keer per jaar en heeft onder andere een 4km-loop. Lijkt me een mooie voor een eerste wedstrijd."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Meet gaat dus niet door? Dat is enerzijds goed nieuws (heb ik tijd over om te klussen!), anderzijds weer jammer.![]()
Rico Salvetti loop in Moergestel is ook leuk, Eindhoven - Moergestel is niet zo ver .quote:Op zondag 11 december 2011 20:35 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben dus net iets meer dan een maand bezig, maar wil wel in ieder geval in 2012 1 keer aan een wedstrijd meedoen. Waarschijnlijk de Grote Beekloop hier in Eindhoven, die is 2 keer per jaar en heeft onder andere een 4km-loop. Lijkt me een mooie voor een eerste wedstrijd.#35.![]()
Een week niet hardgelopen en net toch 28 minuten vol achter elkaar hardgelopen. Weinig wind, nauwelijks last van de kou en toch een stukje sneller weer als voorgaande sessie.
![]()
Jawellll....wie laat er nou de kans schieten om met YUR warme chocomel te drinken?!quote:Op zondag 11 december 2011 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat leid ik af uit de posts hierboven.
Mij maakt het niet zoveel uit, ben toch in de buurt.![]()
Precies!quote:Op zondag 11 december 2011 22:39 schreef ICND het volgende:
[..]
Jawellll....wie laat er nou de kans schieten om met YUR warme chocomel te drinken?!F means you're fucked![]()
Dan moeten we wel deze week even een tijd afspreken. De plaats hebben we al en iedereen herkend elkaar uiteraard via de t-shirts, spandoeken en het feit dat we onder het grote bord op Utrecht CS verzamelen.![]()
De meet gaat toch wel door?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ok, het gaat dus wel door.Roept u maar een tijdstip!
Trouwens, heb net les 20 uitgelopen.http://www.endomondo.com/workouts/31018994
![]()
This is preaching to the choir, but still, nice vid:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Een tijdstip..we willen ook wat gaan eten toch? Dus dan.. 16:30?ivm zoeken naar een restaurant, falende NS..
![]()
Nou, de magische 10 is ook voor mij weer een stukje verder weg. Gisterenavond wat uit de trapkast pakken (jullie kennen zo'n kast wel, tot de nok vol met meuk) en verstap me daarbij. Nu voel ik mijn rechterknie behoorlijk![]()
![]()
Da's dus balen. Loop je zoveel kilometers per week en geen probleem en een keer in een kast kijken en het is mis.quote:Op maandag 12 december 2011 08:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, de magische 10 is ook voor mij weer een stukje verder weg. Gisterenavond wat uit de trapkast pakken (jullie kennen zo'n kast wel, tot de nok vol met meuk) en verstap me daarbij. Nu voel ik mijn rechterknie behoorlijk
heitieh![]()
Goede reden om nooit meer die kast op te ruimenquote:Op maandag 12 december 2011 08:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, de magische 10 is ook voor mij weer een stukje verder weg. Gisterenavond wat uit de trapkast pakken (jullie kennen zo'n kast wel, tot de nok vol met meuk) en verstap me daarbij. Nu voel ik mijn rechterknie behoorlijk![]()
Beterschap
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik vind het erg lief dat je de pijn met me wilt delen, maar dat had je niet hoeven doen hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 08:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, de magische 10 is ook voor mij weer een stukje verder weg. Gisterenavond wat uit de trapkast pakken (jullie kennen zo'n kast wel, tot de nok vol met meuk) en verstap me daarbij. Nu voel ik mijn rechterknie behoorlijk
Wedstrijdje doen wie het eerst zijn rechterknie weer goed kan gebruiken?
mmm. klinkt goed. Ik heb dan zelf wel geen auto/rijbewijs. Maar misschien wil mijn vader wel mee...quote:Op zondag 11 december 2011 20:55 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Rico Salvetti loop in Moergestel is ook leuk, Eindhoven - Moergestel is niet zo ver ."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Wel balen, want vandaag is het denk ik de laatste dag deze week behoorlijk weer. Nou ja hopelijk woensdag lopen.![]()
Bwuh...
Eerst ziek, onder de allergische uitslag, toen een week met vergaderingen en nu weer snot en snotverkouden. Week 3 dat ik niet kan lopen.
Ik ga morgen iig maar een half uurtje wandelen buiten, heb ik iig nog een beetje het idee dat ik wat doe...***![]()
Klinkt wel goed ja, kan Sylvester het mooi als eetpauze gebruiken tussen het klussen door!quote:Op maandag 12 december 2011 07:08 schreef GotC het volgende:
Een tijdstip..we willen ook wat gaan eten toch? Dus dan.. 16:30?ivm zoeken naar een restaurant, falende NS..
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 14:15 schreef ICND het volgende:
[..]
Klinkt wel goed ja, kan Sylvester het mooi als eetpauze gebruiken tussen het klussen door!![]()
![]()
Balen Swets.
Ik heb vandaag gruwelijke spierpijn. Dat had ik tot nu toe nog niet gehad van het Hardlopen. Morgen nog maar een extra rustdag houden.![]()
mooi filmpjequote:Op maandag 12 december 2011 00:30 schreef slacker_nl het volgende:
This is preaching to the choir, but still, nice vid:![]()
Da's dan ook lekker kut Swets... Hoe gaat het nu?
BE, wandelen is goed! Misschien wel beter dan hardlopen... beterschapNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ik had gisteravond (na het klussen) spierpijn. Na het hardlopen had ik nergens meer last van.quote:Op maandag 12 december 2011 16:01 schreef appelsap het volgende:
Balen Swets.
Ik heb vandaag gruwelijke spierpijn. Dat had ik tot nu toe nog niet gehad van het Hardlopen. Morgen nog maar een extra rustdag houden.![]()
![]()
Ik baal wel. Al weken niet meer kunnen hardlopen door een blessure en hij is nog niet over. Maar ik ben niet van plan om er mee op te houden. Dan maar wachten tot het over is en desnoods vanaf 0 weer beginnen.![]()
Ik neem ook maar eens een dagje extra rust. M'n schenen voel ik een beetje, en dat schijnt niet goed te zijn. Extra dagje rust kan vast geen kwaad. Wel jammer, want het is best aardig weer. Maar better safe then sorry![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 00:30 schreef slacker_nl het volgende:
This is preaching to the choir, but still, nice vid:![]()
![]()
Hoop dat ik nog steeds naar de meet kan. Beetje krap met geld hier, maar heb ook wel dik zin om er ff uit te zijn. Alleen amper hardgelopen, wel gesport alleen dat onderdeel net niet![]()
![]()
Maar.. ik ben erquote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef xFriendx het volgende:
Hoop dat ik nog steeds naar de meet kan. Beetje krap met geld hier, maar heb ook wel dik zin om er ff uit te zijn. Alleen amper hardgelopen, wel gesport alleen dat onderdeel net nietVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Heb net met mijn vrouw les 3 gelopen en mijn vrouw heeft dus ook zo'n last van haar schenen. Wat kan er de oorzaak van zijn? Slechte schoenen?quote:Op maandag 12 december 2011 18:55 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik neem ook maar eens een dagje extra rust. M'n schenen voel ik een beetje, en dat schijnt niet goed te zijn. Extra dagje rust kan vast geen kwaad. Wel jammer, want het is best aardig weer. Maar better safe then sorry!heitieh![]()
Overbelasting, slechte demping in schoenen..quote:Op maandag 12 december 2011 19:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb net met mijn vrouw les 3 gelopen en mijn vrouw heeft dus ook zo'n last van haar schenen. Wat kan er de oorzaak van zijn? Slechte schoenen?
Google shin splints, dat moet genoeg zijn om rust te nemen tot het over is + goede schoenen te kopen![]()
![]()
Ze had wel nieuwe schoenen, maar goedkoopquote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Overbelasting, slechte demping in schoenen..
Google shin splints, dat moet genoeg zijn om rust te nemen tot het over is + goede schoenen te kopen
heitieh![]()
Ik denk dat het in mijn geval te maken heeft met iets te enthousiast rennen afgelopen zaterdag.
Slechte demping in m'n schoenen lijkt me sterk, want ik heb probleemloos Evy 0-5km afgerond. Even een dagje extra rust zou het moeten oplossen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wil zelf overigens ook nieuwe schoenen. Ik heb goeie (asics) maar die harde rand aan de zijkant geeft mij altijd blaren.
Misschien lukt het om een mooi prijsje te regelen voor 2 paar schoenen
heitieh![]()
Goedkoop duurkoop gevalletje?
Iig, de beste schoenen koop je via een hardloopspeciaalzaak. Na specifieke metingen+voor de camera lopen..
Maarrr dan ben je vaak wel iets meer kwijt, denk ik. Yur en ik hebben schoenen van 140 euro ongeveer? Mja, geen blessures en dat terwijl m'n knieën gewoon bagger zijn.
![]()
Ja, klopt.quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef GotC het volgende:
Goedkoop duurkoop gevalletje?
Iig, de beste schoenen koop je via een hardloopspeciaalzaak. Na specifieke metingen+voor de camera lopen..
Maarrr dan ben je vaak wel iets meer kwijt, denk ik. Yur en ik hebben schoenen van 140 euro ongeveer? Mja, geen blessures en dat terwijl m'n knieën gewoon bagger zijn.
Ik weet niet meer precies wat mijn schoenen kostten, maar iig meer dan 100 euro. Maar ik was toen nog zo groen dat ik echt niet wist waar ik precies op moest letten. Ik heb ze ruim 3/4 jaar en ca. 200km mee gelopen. Lijkt me niet veel, maarja: steeds blaren is ook niet fijn
Deze week maar ff kijken.heitieh![]()
Zou dat wel effe doen jaquote:Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik weet niet meer precies wat mijn schoenen kostten, maar iig meer dan 100 euro. Maar ik was toen nog zo groen dat ik echt niet wist waar ik precies op moest letten. Ik heb ze ruim 3/4 jaar en ca. 200km mee gelopen. Lijkt me niet veel, maarja: steeds blaren is ook niet fijn
Deze week maar ff kijken.Meestal zijn schoenen na een jaar/anderhalf jaar uitgedroogd en heb je nog maar weinig aan de demping. Vooral bij weinig gebruik.
Gewoon lekker effe goed laten opmeten+nakijken, scheelt enorm![]()
![]()
Ja gaat wel redelijk. Vandaag en morgen even braaf bovenbeen oefeningen doen, en woensdag kijken of het over is. Ik voel m'n knie nu alleen nog met trap lopen en dan met name naar beneden.quote:Op maandag 12 december 2011 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's dan ook lekker kut Swets... Hoe gaat het nu?![]()
Ben gaan beginnen met hardlopen met een vriend. Maar damn het is heel anders dan op de loopband in de sportschool, veel zwaarder, je omgeving, de koude lucht. Het is gewoon veel zwaarder.
Daarbij hoest ik na het rennen, niet te intens, maar wel heel merkbaar. Wat is dat hoesten? Moet ik mij daar zorgen over maken?![]()
Komt waarschijnlijk door de koude lucht die op je longen slaatquote:Op maandag 12 december 2011 21:30 schreef Skillstorm het volgende:
Ben gaan beginnen met hardlopen met een vriend. Maar damn het is heel anders dan op de loopband in de sportschool, veel zwaarder, je omgeving, de koude lucht. Het is gewoon veel zwaarder.
Daarbij hoest ik na het rennen, niet te intens, maar wel heel merkbaar. Wat is dat hoesten? Moet ik mij daar zorgen over maken?Niks geks iig! Gewoon goed opbouwen. Hardlopen op de loopband is heel anders qua..alles! Techniek, omgeving..alles
. Dus neem vooral je tijd.
Te snel gaan is 1 van de gevaren voor beginners.![]()
Hmm oke, mijn gewrichten zijn igg wel in orde ondanks mijn overgewicht.quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door de koude lucht die op je longen slaatNiks geks iig! Gewoon goed opbouwen. Hardlopen op de loopband is heel anders qua..alles! Techniek, omgeving..alles
. Dus neem vooral je tijd.
Te snel gaan is 1 van de gevaren voor beginners.Die maat van mij heeft een top conditie maar krijgt wel last van zijn gewrichten.
![]()
Dat komt waarschijnlijk omdat je spieren veel meer op moeten vangen bij het asfalt waar je op loopt. Bovendien moet je als je buiten loopt veel meer corrigeren - bij een loopband is het gewoon 'rechtdoor' lopen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hmm oke, mijn gewrichten zijn igg wel in orde ondanks mijn overgewicht.Die maat van mij heeft een top conditie maar krijgt wel last van zijn gewrichten.
Koude lucht is inderdaad wel irritant, daar valt weinig aan te doen. Je bent ook wel een beetje op een ongelukkig moment begonnen met buiten lopen, net nu echt de winter aanbreekt.In het voorjaar / zonnige herfstdagen zijn de mooiste dagen om te hardlopen. De zon, genoeg frisse lucht, mooie omgeving.
![]()
![]()
Ben de dag weer heerlijk begonnen met les 4 van de 5 tot 10 kilometer. Heb 5.94km (11.88 km/u) gelopen![]()
![]()
En ik heb me ingeschreven voor de halve marathon van Enschede en een etappe van 10 km bij de Batavierenrace![]()
![]()
Hoe pakken jullie het rennen in het donker eigenlijk aan? Reflecterend hesje? Lampjes? Wat doen jullie om toch met een lekker gevoel 's avonds buiten te gaan rennen?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Reflecterend hesjes + lampjes
Op de slechtverlichte weg waar ik 's avonds loop, wil ik wel graag goed zichtbaar zijn voor de auto's die daar ook rijden.. Uitwijken is nl. geen optie ivm sloot aan beide kanten vlak naast de weg.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Jij wordt liever doodgereden?quote:
Ik loop erbij als een kerstboom
áls ik al loop...want mijn rug is stukAls ik me zaterdag nog zo voel als nu, zit de meet er voor mij iig niet in
F means you're fucked![]()
als ik zo de kinderen naar school heb gebracht of ik alleen nog maar m'n jeans voor m'n tight om te wisselen en dan kan ik rennen
Ik moet nog wel ernstig moed happen om de vele (en koude!) wind te trotseren
Ik heb een reflecterend hesje. Verder zitten er sowieso al wat reflecterende stukjes op m'n kleding.heitieh![]()
de tegenwind stukken waren wel wat zwaar.. maar toch maar mooi gedaan!![]()
Donderdag of vrijdag les 16 en dan wil ik zondag weer eens in het bos lopen
Vanavond ook maar een rondje. Geen last meer van de knie en morgen wordt het weer nog kloterigerder.![]()
Ja, om die reden ga ik vanavond ook nog maar een keer. De wind staat mij tegen. De regen niet zo heel erg eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanavond ook maar een rondje. Geen last meer van de knie en morgen wordt het weer nog kloterigerder.
Ik loop overigens met een hesje en lampjes. Onverlichte weg, weiland en kneuzen die 90 rijden omdat ze denken dat het een racebaan is maakt het niet echt de meest veilige route![]()
![]()
Ik zit er ook aan te denken om vanavond te lopen. Eigenlijk zou ik woensdag, maar gezien de weersvoorspelling lijkt me vandaag beter
heitieh![]()
Ik heb vandaag rustdag....FML, ik ga morgen rennen
Waag het er gewoon op, echte regen hebben ze pas in India met de moesson! Op de noordpool is het koud! Hier is gewoon lekker fris![]()
![]()
Waar vinden jullie toch steeds de motivatie om zeer regelmatig maar te blijven rennen?
Zeker bij zulks rotweer als deze laatste paar dagen.
Als hier de regen tegen de ramen klettert, of - zoals nu - de wind langs het huis giert, heb ik totaal geen trek om naar buiten te gaan.
#bewonderingHow can I make this topic about me?![]()
Regen? het is droog hier.
Zo even de kinderen door de douche en dan ga ik een rondje. Weet nog niet of ik de volle 5 loop.![]()
Niet....gewoon jezelf dwingen en als je dan eenmaal buiten staat is het eigenlijk al niet meer zo'n probleem. De grootste horde is om daadwerkelijk die drempel over te stappen en dat kan op geen enkele andere manier als jezelf dwingen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Waar vinden jullie toch steeds de motivatie om zeer regelmatig maar te blijven rennen?
Zeker bij zulks rotweer als deze laatste paar dagen.
Als hier de regen tegen de ramen klettert, of - zoals nu - de wind langs het huis giert, heb ik totaal geen trek om naar buiten te gaan.
#bewondering
Overigens slaan we hier allemaal wel is een dagje over als we geen zin hebben hoor![]()
![]()
Tja, het weer zit me ook tegen en ik heb niet zoveel tijd.
Hopelijk is het morgen wat droger!
En 's avonds lopen doe ik niet. Ik woon in niet al te gezellige buurt en in het donker in het bos zie ik ook niet zo zitten..
Misschien binnenkort eens de atletiekpiste proberen als ik per se 's avonds wil. Is alleen wel ¤1 toegang.![]()
Overigens ging het lopen best kut. Wind in je rug is lekker, dat ging wel okay. Wind tegen was echt even teveel. 25 minuten volgehouden ipv 28 ofzo. Niet schokkend, maar wel jammer
.
![]()
Het vooruitzicht op het heerlijke, voldane gevoel na afloop van een run is al een groot deel van de motivatie![]()
En allebei hetzelfde doen scheelt ook enorm. We hebben hier allebei regelmatig dat we echt even een schop onder de kont nodig hebben (ok, ik íets vaker dan Swets)Maar als ik Swets dan wel gewoon zie gaan, dan kan ik mezelf niet uitstaan met m'n slappe gedoe.
Ja dat scheelt als je partner ook rent.
't Is inderdaad veel beter dan heel de avond passief op de bank naar de TV te staren, met het biertje en de borrelnootjes op het lage tafeltje en de afstandsbediening voor de greep...How can I make this topic about me?![]()
Zo, de 5KM volgemaakt in nog best een aardige tijd. Alleen kilometer 3 was echt bagger, 6 minuut 24.![]()
Is een leuke loop, check de site, deels hard, deels bos. waarschijnlijk ga ik hem ook (weer) mee lopen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mmm. klinkt goed. Ik heb dan zelf wel geen auto/rijbewijs. Maar misschien wil mijn vader wel mee...#35.![]()
Okeeee.....
Ik sta gelijk nummer één in team Fok! op Endomondo?![]()
![]()
Vanavond nog even hardgelopen: 10 kilometer in plusminus 48:50 minuten. Tegen de 40 minuten viel mijn telefoon uit door gebrek aan voldoende spanning in de accu. Wel tof, Endomondo blijft dan doorrekenen. Eindtijd was 1:19 uur en minuten toen ik de telefoon weer aan de oplader hing. Dat klopt niet bepaald
I pwn u!![]()
Of als het regentquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:24 schreef ICND het volgende:
[..]
Niet....gewoon jezelf dwingen en als je dan eenmaal buiten staat is het eigenlijk al niet meer zo'n probleem. De grootste horde is om daadwerkelijk die drempel over te stappen en dat kan op geen enkele andere manier als jezelf dwingen.
Overigens slaan we hier allemaal wel is een dagje over als we geen zin hebben hoor, maar je hebt gelijk, als je eenmaal buiten staat is het altijd lekker en zo voorbij.
![]()
Heel goed; maar ik stel de rennerij uit tot morgenavond. 't Is wel best... Nu eerst lekker in bed...quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Of als het regent, maar je hebt gelijk, als je eenmaal buiten staat is het altijd lekker en zo voorbij.
How can I make this topic about me?![]()
Niet zo gek he, in een team met beginners en jij loopt 10KM binnen het uur.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:53 schreef weasel85 het volgende:
Okeeee.....
Ik sta gelijk nummer één in team Fok! op Endomondo?![]()
![]()
![]()
En ik deed nog zo mijn best om mijn nr.1 positie te verdedigenquote:Op woensdag 14 december 2011 08:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet zo gek he, in een team met beginners en jij loopt 10KM binnen het uur.
[ Bericht 0% gewijzigd door Joooo-pi op 14-12-2011 08:47:08 ]heitieh![]()
Niet dus, heb me verslapen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga morgenochtend les 21 lopen.![]()
![]()
Reading my mind Yur
Het originele lijstje:
-ICND
-Wolken
-Maraca
-E.T.
-Swetsenegger
-xFriendx
-Guppyfriend
-YUR
-GotC
-Sylvesterrr
Wie komt er NIET?!![]()
Ik wil wel komen op zich, maar 16:30 uur pas beginnen? Ik dacht dat t meer een middag werd, met warme chocomelk en zo... 's avonds heb ik weer andere dingen
Les 21 gelopen (10-10-12), door regen en harde wind. Ging goed! Recht aan zee, dus ik kwam af en toe amper vooruit. Wel erg lekker. Ben fier op mezelf.![]()
![]()
Ik ga zometeen les 21 (nieuwe Evy) lopen, dat is 8-10-8.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:36 schreef appelsap het volgende:
Les 21 gelopen (10-10-12), door regen en harde wind. Ging goed! Recht aan zee, dus ik kwam af en toe amper vooruit. Wel erg lekker. Ben fier op mezelf.![]()
Ik loop de oude. Dat is wel anders inderdaad! Heeft de nieuwe versie dan ook meer lessen, of bouw je aan het eind sneller op? Succes.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga zometeen les 21 (nieuwe Evy) lopen, dat is 8-10-8.![]()
![]()
30 trainingen in totaal, zie ook dit schema.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:03 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik loop de oude. Dat is wel anders inderdaad! Heeft de nieuwe versie dan ook meer lessen, of bouw je aan het eind sneller op? Succes.
week 8: 11-11-8
week 9: 13-13-8
week 10: 28 tot 30 minuten...![]()
Mij komt 16:30 juist weer goed uit zodat ik 's morgens en een deel van de middag nog kan studerenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wil wel komen op zich, maar 16:30 uur pas beginnen? Ik dacht dat t meer een middag werd, met warme chocomelk en zo... 's avonds heb ik weer andere dingen
Ik leefde eigenlijk ook in de veronderstelling dat het een avond-meet zou worden. Heb er eigenlijk niet eens aan gedacht dat sommige mensen weleens zouden kunnen denken dat het een middag-meet zou zijn
F means you're fucked![]()
Zojuist lesje 23 gelopen (0-5)! 1x10 en 2x12 ging wel redelijk opzich... nog anderhalf weekje en dan de finale! Ben benieuwd:P
Zie bijna elke les als een grote uitdaging maar het lukt uiteindelijk wel!
Vrijdag weer 1x10 en 1x 20....
Oja ik les altijd savonds rond een urutje of 7....![]()
Zojuist les 21 met succes gelopen. Dat was dan week 7 met Evy.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ga zometeen les 21 (nieuwe Evy) lopen, dat is 8-10-8.
http://www.endomondo.com/workouts/31249821
Eens kijken of ik vrijdag les 22 kan lopen.![]()
En ik dus vice versequote:Op woensdag 14 december 2011 18:33 schreef YUR het volgende:
Ik leefde eigenlijk ook in de veronderstelling dat het een avond-meet zou worden. Heb er eigenlijk niet eens aan gedacht dat sommige mensen weleens zouden kunnen denken dat het een middag-meet zou zijnhmmm
Nieuwe lijst tot nu toe is dan dus:
-ICND
-Wolken
-Maraca
-xFriendx (?)
-Guppyfriend (?)
-YUR
-GotC
-Sylvesterrr![]()
Zal ik het doen? Ja? Nee?
Ja, ik ga naar buiten, de zeikregen incheck Arnhem op de buienradar
Zijn we geen vriendjes? Ik ga je even toevoegen
Erg lekker ging het trouwens niet, met al die regen. Het is voor het eerst dat ik in de regen loop, en ik vind het nogal wat :0 die wind hielp ook niet echt. Erg ver ben ik niet gekomen, maar ik heb wel stabiel gelopen. En ik wilde ook niet te hard gaan, nadat ik de vorige keer iets te enthousiast was[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
In de regen lopen lijkt mij erg leuk. Helaas regent het nooit als ik besluit te gaan lopen.
De wind kan inderdaad vervelend zijn. Daar had ik gisteravond ook last van.![]()
Die harde wind is echt vervelend inderdaad.. Regen is nog wel te doen vind ik, tenzij het echt met bakken uit de lucht komt.
Maar mensen, vandaag een persoonlijk record voor mijZowel qua afstand als snelheid volgens mij: 7.5 km in 46:51 minuten
![]()
Ik ben echt fier op mezelf. Nu komt die 10 km (mijn einddoel voor de zomer) wel dichtbij.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
quote:Op donderdag 15 december 2011 06:58 schreef YUR het volgende:
Ik denk dat we maar eens een andere datum moeten prikken
We zijn met 4 of 5. En met mijn rug momenteel zou ik ook niet komen denk ik. Dus dan ben je met 3 of 4...quote:
Vanmiddag gehoord dat ik een spiertje in mn onderrug heb verrekt. Ff niet sportenF means you're fucked![]()
Hmm.. dat is jammerquote:Op donderdag 15 december 2011 19:55 schreef YUR het volgende:
[..]
We zijn met 4 of 5. En met mijn rug momenteel zou ik ook niet komen denk ik. Dus dan ben je met 3 of 4...
Vanmiddag gehoord dat ik een spiertje in mn onderrug heb verrekt. Ff niet sportenNee, dan is verplaatsen een goed idee
3 is inderdaad niet veel. Misschien in het voorjaar?!?
Als het niet meer zo koud donker en guur is, maar het vrolijke warme zonnige lenteweer, met fluitende vogels enzo...Nu al zin in!
Lekker met zn allen op een terrasje met een biertje - ho pardon gezond sapje...How can I make this topic about me?![]()
Ik ben ook voor verplaatsen. Ik heb het zo druk dat de meet mij tot op enkele dagen geleden zelfs ontschoten was. Gewoon teveel dingen op het moment, mede ook door drukte op werk door feestdagen en zo. Wellicht handiger om het over de feestdagen heen te tillen.![]()
Morgen zitten de kinderen van 8.30 tot 12.00 op school.. Daartussen zal het hopelijk toch wel een half uur droog zijn????I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Yep, laten we de meet maar lekker verplaatsen. Degenen die mij willen meeten zijn overigens welkom, ze mogen gratis klussen.
@geblesseerden: beterschap!![]()
Het lijkt redelijk droog te worden! en licht..
Zo even kijken of ik m'n telefoon in een zakje in m'n armband gepropt krijg (net nieuwe iPhone, wil geen vocht in de buurt van dat ding hebben natuurlijk!) en dan ga ik het er maar op wagen
Dat kan niet. Jij moet minimaal 4x op een dag aan mij denken en dan denk je ook automatisch aan de meetquote:Op donderdag 15 december 2011 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben ook voor verplaatsen. Ik heb het zo druk dat de meet mij tot op enkele dagen geleden zelfs ontschoten was. Gewoon teveel dingen op het moment, mede ook door drukte op werk door feestdagen en zo. Wellicht handiger om het over de feestdagen heen te tillen.
Dat ging best goed!hele lichte regen, maar werd nauwelijks nat.
zondag les 16
Het voelt toch alsof ik iets verkeerd gedaan heb met het hardlopen![]()
M'n linkerbeen doet pijn, ongeveer 10cm boven m'n enkel, aan de binnenkant van m'n been zit een pijnlijke plek. Als ik erop duw doet het zeer, en bij bepaalde bewegingen voel ik het ook. Niet ondragelijk of zo, maar het voelt niet zoals het hoort.
What to do, misschien toch maar even helemaal rust houden...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hoeveel rennen jullie gemiddeld? Ik zelf ren nu een week elke dag 3-5km, soms met extra gewicht.WOS'ser for life.![]()
Even een dagje extra rust.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Het voelt toch alsof ik iets verkeerd gedaan heb met het hardlopen![]()
M'n linkerbeen doet pijn, ongeveer 10cm boven m'n enkel, aan de binnenkant van m'n been zit een pijnlijke plek. Als ik erop duw doet het zeer, en bij bepaalde bewegingen voel ik het ook. Niet ondragelijk of zo, maar het voelt niet zoals het hoort.
What to do, misschien toch maar even helemaal rust houden...?![]()
extra gewicht?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:32 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoeveel rennen jullie gemiddeld? Ik zelf ren nu een week elke dag 3-5km, soms met extra gewicht.![]()
Dat sowieso... Maar zou dat genoeg zijn?quote:
Baal er stevig van... Evy 5km helemaal afgerond zonder centje pijn, en nu dit
Kijk even op de blessure aanwijzrr pagina, standaard advies is in ieder geval koelen. Volfens mij zit op die plek de aanhechting van een pees/spier waarmee je je voet optilt![]()
't is wel een idee. Je rent je trainingen standaard met 5 of 10 kg extra...quote:
En als je eens voor het echie gaat, en de 4 mijl van Groningen moet lopen, of de 10km voorjaarsloop van boerenkoolstronksteradeel, is er letterlijk een last van je afgevallen en ren je als een kievit...How can I make this topic about me?![]()
Ik heb na het lopen, net als nu, ook af en toe vage pijn in m'n knie. is de volgende dag nog een beetje aanwezig en de dag erop helemaal weg. En als ik het niet vertrouw hou ik nog een dagje rust.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat sowieso... Maar zou dat genoeg zijn?
Baal er stevig van... Evy 5km helemaal afgerond zonder centje pijn, en nu dit
Maar hardlopen is natuurlijk eenvoudigweg enorm belastend voor je lijf. Dus een pijntje na zo'n afstraffing is niet gek
Anyway... Ik heb er weer 5KM opzitten in 28 nog wat.![]()
Elke dagquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:32 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoeveel rennen jullie gemiddeld? Ik zelf ren nu een week elke dag 3-5km, soms met extra gewicht.!
![]()
Zo, laatste week 28 minuten. Volgende week de volledige 30 minuten. Alleen nog geen 5 km (ik zit nu op 4.3)
Ging trouwens wel goed. En lekker weer er voor. Geen regen, beetje wind, beetje kou.![]()
Ik heb ook iets van 4,3km in een half uurquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:57 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, laatste week 28 minuten. Volgende week de volledige 30 minuten. Alleen nog geen 5 km (ik zit nu op 4.3)
Ging trouwens wel goed. En lekker weer er voor. Geen regen, beetje wind, beetje kou.prima toch
Ik voel de pijnlijke plek op m'n been nog welmorgen dus maar niet rennen. Maar ik zit een beetje te googlen, en misschien ga ik morgen wel zwemmen. Heb ik toch sportief gedaan, zonder m'n benen te belasten. Eerst fietsen naar het zwembad, en dan banen zwemmen. Eigenlijk wel zin in
Eindelijk 5km gelopen!quote:
Average Pace: 6:54 min/km
Distance: 5.02 km
Duration: 34m:42s
http://www.endomondo.com/workouts/user/2822481![]()
yeah! Mooie tijd ook!
Ik zit te kijken of ik oude runtastic-workouts kan exporteren en naar endomondo kan overhevelen, maar ik kan de exportfunctie in runtastic niet vinden
edit: gevonden! Wel in de oude layout alleen..en beperkt tot 1 download per dag
[ Bericht 24% gewijzigd door E.T. op 17-12-2011 09:30:36 ]I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: