quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Your badquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:25 schreef Barcaconia het volgende:
Wat dat betreft jammer dat een Jeep JK geen 1678kg weegt.
Toffe bak, rustbucket-look paint, en alles inclusief het chroom superstrak, en meestal nog een 383 met torqflite 3-speed erin ookquote:
Neen, zo issie precies tofquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:41 schreef classpc het volgende:
Nu nog even fatsoenlijk spuiten. Het lijkt nergens naar zo.
Dat had er ook moeten staan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
die g klasse is toch wel een echte he. en niet zo een kamperbakquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef ayumu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mis hem niet op het plaatje
Wat verstaan je onder kamperbak?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:58 schreef densmee het volgende:
[..]
die g klasse is toch wel een echte he. en niet zo een kamperbak
glimmend zwartquote:
nee hoor want een astra is gewoon een schrotbakquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:46 schreef Sounddragon het volgende:
Alles waarmee je niet over bospaden kunt rijden
Het is geen AMG kan ik ook niet betalenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:46 schreef densmee het volgende:
[..]
glimmend zwart
lage banden met weg profiel
glimmende velgen
te schoon
gelukkig maar, wel gewoon 16" staal?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:51 schreef ayumu het volgende:
[..]
Het is geen AMG kan ik ook niet betalen
Gewoon alles standaard op uitzondering van een cassettespeler.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:56 schreef densmee het volgende:
[..]
gelukkig maar, wel gewoon 16" staal?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je wel lassen toch? Voor de sterkte moet dat kunnen.
Als het om die van mij gaat ik boor gewoon 2 gaatjes om verder scheuring te voorkomen probleem opgelost.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:30 schreef 2cv het volgende:
Een chassisbalk die gescheurd is. Hoeft niet persé onverantwoord tre zijn, is wel zwakker dan orgineel.
Te veel druk op de vooras, met een dolly onder de dieplader? Was de chauffeur te dik ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:07 schreef densmee het volgende:
gevonden
[ afbeelding ]
http://www.bouwmachinefor(...)oet+te+zwaar#p178103
Zolang de scheur niet op de flensen is en tenminste 3cm van de hoek af kun je gewoon je gaatjes boren om het scheuren te stoppen hoor. Als het op de hoeken of flensen is kun je het lassen, misschien krijg je niet de originele sterkte terug maar het is beter dan een scheur in je chassisbalk.quote:
Dat gaatje boren is toch alleen maar een oplossing om te voorkomen dat het verder scheurt? Ik neem aan dat het dan wel zaak is om het zsm te lassen, anders gaat de boel toch open buigen? Die scheur komt er niet voor niks in, er is daar dus duidelijk overstress of spanning in het materiaal toch, of ben ik nou geak?quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zolang de scheur niet op de flensen is en tenminste 3cm van de hoek af kun je gewoon je gaatjes boren om het scheuren te stoppen hoor. Als het op de hoeken of flensen is kun je het lassen, misschien krijg je niet de originele sterkte terug maar het is beter dan een scheur in je chassisbalk.
Nee, je bent niet gek, maar ik vond 2cv's reactie wat overdreven. Maar lassen is iig the way to go als je het chassis niet wilt vervangen (en ik neem aan dat je dat niet wiltquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat gaatje boren is toch alleen maar een oplossing om te voorkomen dat het verder scheurt? Ik neem aan dat het dan wel zaak is om het zsm te lassen, anders gaat de boel toch open buigen? Die scheur komt er niet voor niks in, er is daar dus duidelijk overstress of spanning in het materiaal toch, of ben ik nou geak?
Het is een typische 2CV reaktie, jeweettoch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, je bent niet gek, maar ik vond 2cv's reactie wat overdreven. Maar lassen is iig the way to go als je het chassis niet wilt vervangen (en ik neem aan dat je dat niet wilt)
lolwhut? wie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
Kom ik net op de facebook van iemand die ik prive ken van school een link tegen naar Alex zijn Niva hulptopic op BBKleine wereld of grote naam?
nee, is die van Betten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:00 schreef blup het volgende:
Die van die vorige is deze gok ik
[ afbeelding ]
Klopt alleen er komt toch een ander op korte termijn, Dus voor zolang is het primaquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat gaatje boren is toch alleen maar een oplossing om te voorkomen dat het verder scheurt? Ik neem aan dat het dan wel zaak is om het zsm te lassen, anders gaat de boel toch open buigen? Die scheur komt er niet voor niks in, er is daar dus duidelijk overstress of spanning in het materiaal toch, of ben ik nou geak?
dmquote:
ruilen voor een kinderzitje?quote:
Yeah, ben er erg blij mee; eindelijk kan ik weer tuffen, alleen bij een rondje door de straat kwam ik er achter dat mijn achterblokken nog steeds baggervet zijn, dus die moeten nog even in een benzeenbadje. Ik hoop dat ik ze een beetje vetvrij krijg, want die zaten er net 2 weken in; beetje zonde van die 35¤quote:
En wat zou ik daarmee moeten?quote:
Wat de neuk is eenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:20 schreef densmee het volgende:
vanmiddag een afvangbolder in elkaar geknutseld.
lomp en degelijk.
[ afbeelding ]
moet alleen de twee spanbanden er nog in zetten.
de staven zijn massief rvs 20 mm![]()
toch maar mooi 370 bespaart, is wel een uurtje lassen boren en zagen waard
[ afbeelding ]
kun je een touw omheen draaien en als rem gebruikenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, ben er erg blij mee; eindelijk kan ik weer tuffen, alleen bij een rondje door de straat kwam ik er achter dat mijn achterblokken nog steeds baggervet zijn, dus die moeten nog even in een benzeenbadje. Ik hoop dat ik ze een beetje vetvrij krijg, want die zaten er net 2 weken in; beetje zonde van die 35¤
[..]
En wat zou ik daarmee moeten?
[..]
Wat de neuk is een
Anne vervoerenquote:
quote:
Anne heeft zelf zo'n ding tegenwoordig, en Tweety is ook weer terug hequote:
Ah, ik snappum, het U-profiel tegen de boom, en de korte buis wordt 'takel' een beetje als een talie;quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:38 schreef densmee het volgende:
[..]
kun je een touw omheen draaien en als rem gebruiken
als je in een aan het snoeien bent en de takken mogen niet naar beneden vallen omdat er een huis staat bijvoorbeeld.
je doet het touw achter de horizontale pennen door, dan wikkel je hem een paar keer rond de buis en je hebt een hele goede lijnrem
zie hier, eerste filmpje wat ik kan vinden
Beetje Anne plagenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Anne heeft zelf zo'n ding tegenwoordig, en Tweety is ook weer terug he
ff checken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef lipje het volgende:
Wheeler Dealer op Discovery
een Delorean
reken de percentages winst eens door....Edd heeft niet zoveel uurtjes gemaaktquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
Huh? Frotkut die een auto verkoopt met winst? Er is iets geks aan de hand bij wheeler dealers.
Gezien, nu mijn favo auto presentatorquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:21 schreef lipje het volgende:
Wheeler Dealer op Discovery
een Delorean
Valt wel mee hoor, hij maakte een heel drama van die bak, maar die is er zó onderuitquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:01 schreef lipje het volgende:
[..]
reken de percentages winst eens door....Edd heeft niet zoveel uurtjes gemaakt
hij is een beetje een handelaartje....in van alles maar vooral auto'squote:Op zaterdag 10 december 2011 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, hij maakte een heel drama van die bak, maar die is er zó onderuit
Ik vind die presentator van WhD een lul trouwens; gaat altijd op een verse lak hangen en zo.. lamlul.. zonder Edd is hij helemaal niks![]()
Handelaar? Ik heb nog nooit een slechtere handelaar gezien dan die mafkees. Nouja, alles wat je ziet is overduidelijk in scene gezet maar toch. Ik heb ooit op fok een leuke paint gezien die het perfect samenvatte. Even kijken of ik die nog kan vinden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:17 schreef lipje het volgende:
[..]
hij is een beetje een handelaartje....in van alles maar vooral auto's
dan nu wachten tot er een goed laagje ijs ligt en vriesvissenquote:Op zondag 11 december 2011 10:30 schreef densmee het volgende:
Ik heb overigens een vishengelt binnen gekregen
boek jij een tochtje naar de zomerzon voor Densmee?quote:
jouw schuldquote:
Ja idd, want jij was er om één uur al uitquote:Op zondag 11 december 2011 13:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat ik je niet uit bed heb geschopt zeker?
Wat heb jij vanmorgen allemaal al voor nuttigs gedaan dan?quote:Op zondag 11 december 2011 13:50 schreef Barcaconia het volgende:
Uhm, het is bijna 2 uurLekker weekend heb je over zo.
Half 1.quote:Op zondag 11 december 2011 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja idd, want jij was er om één uur al uit
[..]
Wat heb jij vanmorgen allemaal al voor nuttigs gedaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |