Jij?quote:
He! Jij hier!?quote:
Alweer ja.quote:
Idem.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alweer ja.
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Hier weer beide dagen werken.
quote:
Kun je hoog of laag over springen, toch is het zo. Meer onafhankelijkheid. Dus in zekere zin klopt het als een bus!quote:
Mot ik effe je bakkus verbouwuh jonguh?? Kut!!!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je hoog of laag over springen, toch is het zo. Meer onafhankelijkheid. Dus in zekere zin klopt het als een bus!
Het bekijken van die film heeft jou niet echt goed gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mot ik effe je bakkus verbouwuh jonguh?? Kut!!!
Die gaan we volgende week zondag kijken, lag zo in de planningquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het bekijken van die film heeft jou niet echt goed gedaan.
Ik hoor net dat ik dan een begrafenis heb,quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die gaan we volgende week zondag kijken, lag zo in de planning
Waar heb jij de afgelopen dagen gezeten? Onder een steen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk weer nieuwe bezuinigingen. Ben héél benieuwd of Defensie weer te pineut gaat zijn
Dacht dat ik je CoD MW3 moest tonen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik dan een begrafenis heb,
Nee, in de auto!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar heb jij de afgelopen dagen gezeten? Onder een steen?
Gladio!!quote:
Ik heb er nog 6quote:
Je weet dat je altijd een nood-voorraad moet hebben, dus.........quote:
Ja, die heeft mijn huisgenoot.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je weet dat je altijd een nood-voorraad moet hebben, dus.........
Komt helemaal goedquote:
Idd ¤4,20 voor six-pack halve litersquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hophop naar de AH, alwaar de Grolsch in de aanbieding is.
In de aanbieding bij de Jumboquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef m.k het volgende:
Duvel is wat er hier vandaag gedronken wordtdtdtdtdtd
Beugels zul je drinkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd ¤4,20 voor six-pack halve liters
Drinkt 10x lekkerder dan uit blik, en naar de supermarkt moet je toch.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen zin in dat statie-geld gedoe.
En je in de kroeg scheel betalen aan een maar zeer matig biertjequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef jankaas020 het volgende:
Blabla, gewoon de kroeg in, bier uit tap.![]()
Ah, en de regen stopt ermee, tijd voor mij om daad bij woord te gaan voegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |