Jij?quote:
He! Jij hier!?quote:
Alweer ja.quote:
Idem.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alweer ja.
Wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Hier weer beide dagen werken.
quote:
Kun je hoog of laag over springen, toch is het zo. Meer onafhankelijkheid. Dus in zekere zin klopt het als een bus!quote:
Mot ik effe je bakkus verbouwuh jonguh?? Kut!!!quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je hoog of laag over springen, toch is het zo. Meer onafhankelijkheid. Dus in zekere zin klopt het als een bus!
Het bekijken van die film heeft jou niet echt goed gedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mot ik effe je bakkus verbouwuh jonguh?? Kut!!!
Die gaan we volgende week zondag kijken, lag zo in de planningquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het bekijken van die film heeft jou niet echt goed gedaan.
Ik hoor net dat ik dan een begrafenis heb,quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die gaan we volgende week zondag kijken, lag zo in de planning
Waar heb jij de afgelopen dagen gezeten? Onder een steen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk weer nieuwe bezuinigingen. Ben héél benieuwd of Defensie weer te pineut gaat zijn
Dacht dat ik je CoD MW3 moest tonen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik dan een begrafenis heb,
Nee, in de auto!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar heb jij de afgelopen dagen gezeten? Onder een steen?
Gladio!!quote:
Ik heb er nog 6quote:
Je weet dat je altijd een nood-voorraad moet hebben, dus.........quote:
Ja, die heeft mijn huisgenoot.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je weet dat je altijd een nood-voorraad moet hebben, dus.........
Komt helemaal goedquote:
Idd ¤4,20 voor six-pack halve litersquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hophop naar de AH, alwaar de Grolsch in de aanbieding is.
In de aanbieding bij de Jumboquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef m.k het volgende:
Duvel is wat er hier vandaag gedronken wordtdtdtdtdtd
Beugels zul je drinkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd ¤4,20 voor six-pack halve liters
Drinkt 10x lekkerder dan uit blik, en naar de supermarkt moet je toch.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen zin in dat statie-geld gedoe.
En je in de kroeg scheel betalen aan een maar zeer matig biertjequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef jankaas020 het volgende:
Blabla, gewoon de kroeg in, bier uit tap.![]()
Ah, en de regen stopt ermee, tijd voor mij om daad bij woord te gaan voegen.
Nee, maar vertel!quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:25 schreef Clan het volgende:
@samthegreat5
Je gaat ook naar de opvoering van de Walküre, eerste acte?
Ah, leuk! Wagner was de favoriet van m'n muziekleraar op de middelbare, omdat hij echt een voorbeeld is van een van de eersten die zo'n krachtige boodschap kan overbrengen doormiddel van muziek.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:28 schreef Clan het volgende:
http://www.ru.nl/hovo/actueel/concertgebouw/
Jouw weekend is zeker weer helemaal goed hè? Als je maar wat te zeiken hebt op andere eenheden en jij maar weer kuchend kan klaarkomen op jouw Kmarnsquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef Rave_NL het volgende:
Kom ik net van de nieuwe New Kids af, wordt zelfs daar luchtmobiel keihard in de taai getrapt..![]()
![]()
Jullie bestaan bij de gratie van voor jullie subversieve elementen genaamd Marine en Luchtmachtquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:07 schreef demspec het volgende:
346 jaar, van poolcirkel tot evenaar. Qpo. Daar gaan we op pinten vanavond. Proost.
Schoonvegen van de Dam is er tegenwoordig niet meer bij, al had ik nog wel hoop met die occupy beweging.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Heren, betoon hier uw aller respect voor het Kmarns!!! Anders komt Rave niet klaar, de prutser
Ik doelde meer om wat Rave steeds weer loopt te blatenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Schoonvegen van de Dam is er tegenwoordig niet meer bij, al had ik nog wel hoop met die occupy beweging.
Mijn schoonbroer was in 1967 bij de actie op het centraal station in Amsterdam, dat ging er toen hardhandig aan toe, toen kreeg je in het noorden ineens van die provo's ( studenten met veel geld en tijd ).
Waarschijnlijk allemaal van een of andere lambalstudie zoals: Geschiedenis, Rechten, etc.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Schoonvegen van de Dam is er tegenwoordig niet meer bij, al had ik nog wel hoop met die occupy beweging.
Mijn schoonbroer was in 1967 bij de actie op het centraal station in Amsterdam, dat ging er toen hardhandig aan toe, toen kreeg je in het noorden ineens van die provo's ( studenten met veel geld en tijd ).
Hippies, welkloos tuig welke op kosten van de staat zaten te verteren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal van een of andere lambalstudie zoals: Geschiedenis, Rechten, etc.
Ja, die kunnen niet afkomstig zijn geweest van Bèta studies. Waarom vraag je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hippies, welkloos tuig welke op kosten van de staat zaten te verteren.
Wat heb jij nou weer gesnovenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal van een of andere lambalstudie zoals: Geschiedenis, Rechten, etc.
Trusten ouwequote:Op zaterdag 10 december 2011 00:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Anyway, ik ga snurken, weekend weer vol met spannend werk
Ik voel me ook niet persoonlijk aangevallenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jaja, ik noemde Psychologie toch niet in dat rijtje..
Toen kon dat nog. Tegenwoordig betekent zo'n actie hoogst waarschijnlijk groene tafel en einde rijkszeedienst.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Hippie-beweging kwam uit Amerika, die beweging heeft ook niet lang bestaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hippies, welkloos tuig welke op kosten van de staat zaten te verteren.
Net als "occupy".quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Hippie-beweging kwam uit Amerika, die beweging heeft ook niet lang bestaan.
Gewoon een tijdje nieuwersluis, dat was vroeger redelijk 'normaal'quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:23 schreef demspec het volgende:
[..]
Toen kon dat nog. Tegenwoordig betekent zo'n actie hoogst waarschijnlijk groene tafel en einde rijkszeedienst.
Welterustenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net als "occupy".
Nu echt m'n bed in!
Jawel. Type mensen verschilt wel aardig tussen Alfa/Gamma/Bèta studies.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet persoonlijk aangevallen. Maar het slaat gewoon nergens op.
Heb jij weer uit je zelfvertrouwenkraantje getapt? Of ben je nog steeds cocky sinds je een luchtmobieler de Feyenoordmascotte zag zekeren?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jouw weekend is zeker weer helemaal goed hè? Als je maar wat te zeiken hebt op andere eenheden en jij maar weer kuchend kan klaarkomen op jouw Kmarns
Ok, dat dan nog. Maar waarom zouden die mensen zich bij Occupy aansluiten? Waarom die studies? Puur omdat ze de tijd hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jawel. Type mensen verschilt wel aardig tussen Alfa/Gamma/Bèta studies.
En ik hoor zelfs van mensen op de betreffende opleidingen (dat zijn dan wel mensen die echt willen leren) dat een heel groot deel alleen maar wil feesten/kutten en alleen maar dat studeert omdat ie het verder niet wist. Dat zijn dan een beetje de algemene alfa opleidingen: Rechten, Economie, etc. Ik zeg niet dat dat bij alle Alfa studies zo is, lang niet alle waarschijnlijk. Maar die 2 zijn wel echte voorbeelden..
Sowieso hebben wij Bèta studenten volgens mij (alle studies stuk voor stuk!) een véél strakker, gedisciplineerder rooster naar wat ik zo hoor van Alfa's. ''Maandag en Vrijdag vrij! En ik heb voor de rest maar 4 uur les!''.. hoor je dan. Ik zit van 08:30 tot vaak 17:30 op de uni.
Over 't algemeen zijn de meeste Bèta's erg leergierig en serieus ingesteld (ook niet allemaal..). Maar toch wel een heel verschil in contrast met veel Alfa's naar wat ik zo van mezelf verneem en wat ik van andere mensen hoor.
Ja, ok. Ik nam het gewoon even als een gelegenheid aan om die Alfa-lamballen af te zeikenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ok, dat dan nog. Maar waarom zouden die mensen zich bij Occupy aansluiten? Waarom die studies? Puur omdat ze de tijd hebben?
Afzeiken van alfa en gamma studies zit ik niet mee. Dat alfa en gamma studies minder zwaar zijn en andere type mensen aantrekt, lijkt me duidelijk ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ok. Ik nam het gewoon even als een gelegenheid aan om die Alfa-lamballen af te zeiken.
Psychologie lijkt me tenminste nog een wat zwaardere Alfa-studie die ook wat meer inzicht vereist en een wetenschappelijk/academisch denkvermogen.
Maar dingen zoals Communicatiewetenschappen, eigenlijk al die zooi met communicatie- als voorvoegsel..
Je hebt gelijk. Ik probeerde het ook niet serieus te schakelenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:41 schreef EllaN het volgende:
[..]
Vond alleen de schakeling met Occupy nergens op slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ja tuurlijk, die lui bij die luchtmobiele club van jou hebben allemaal zelf vleugels.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jullie bestaan bij de gratie van voor jullie subversieve elementen genaamd Marine en Luchtmacht
Wat dacht je van paardenbeffers die niet van andermans (lees KM en Korps) meisjes kon afblijven? Toen kwamen 'we' ff verhaal halen en zijn die paardenbeffers de dam op gevlucht om zich te verschuilen in de sit in tussen de hippies en weet ik wat.. Vervolgens hebben 'we' de dam leeg geveegd, want de KM en het Korps maakt geen onderscheid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:12 schreef demspec het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, die lui bij die luchtmobiele club van jou hebben allemaal zelf vleugels.
Je laat echt geen mogelijkheid onbenut om te vertellen op wat voor een moeilijke alfa studie je zit, he? Ben hier wel vaker van jouw spuisels tegengekomen, dat constante gezever over het opensnijden van dieren en het posten van formules die je als eerstejaars biologie studentje allemaal wel niet tegenkomt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jawel. Type mensen verschilt wel aardig tussen Alfa/Gamma/Bèta studies.
En ik hoor zelfs van mensen op de betreffende opleidingen (dat zijn dan wel mensen die echt willen leren) dat een heel groot deel alleen maar wil feesten/kutten en alleen maar dat studeert omdat ie het verder niet wist. Dat zijn dan een beetje de algemene alfa opleidingen: Rechten, Economie, etc. Ik zeg niet dat dat bij alle Alfa studies zo is, lang niet alle waarschijnlijk. Maar die 2 zijn wel echte voorbeelden..
Sowieso hebben wij Bèta studenten volgens mij (alle studies stuk voor stuk!) een véél strakker, gedisciplineerder rooster naar wat ik zo hoor van Alfa's. ''Maandag en Vrijdag vrij! En ik heb voor de rest maar 4 uur les!''.. hoor je dan. Ik zit van 08:30 tot vaak 17:30 op de uni.
Over 't algemeen zijn de meeste Bèta's erg leergierig en serieus ingesteld (ook niet allemaal..). Maar toch wel een heel verschil in contrast met veel Alfa's naar wat ik zo van mezelf verneem en wat ik van andere mensen hoor.
Irritated much?quote:Op zaterdag 10 december 2011 07:27 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Je laat echt geen mogelijkheid onbenut om te vertellen op wat voor een moeilijke alfa studie je zit, he? Ben hier wel vaker van jouw spuisels tegengekomen, dat constante gezever over het opensnijden van dieren en het posten van formules die je als eerstejaars biologie studentje allemaal wel niet tegenkomt.
Best triest.
Ik geloof trouwens dat iedereen op Fok! nu wel weet dat je een universitaire studie biologie doet. Blijkbaar vind je het heel belangrijk om dat constant te benadrukken. Is je zelfbeeld zo verstoord dat je je zelfvertrouwen uit je universitaire alfa studie moet halen? Zo komt het namelijk wel over. En dat wil militair worden? Zou eerst nog effe werken aan je sociale vaardigheden en je zelfvertrouwen. Misschien is zo een door jou zo geminachte sociale studie wel goed voor je. Kan je nog wat van leren.
Whehequote:Op zaterdag 10 december 2011 07:27 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Je laat echt geen mogelijkheid onbenut om te vertellen op wat voor een moeilijke alfa studie je zit, he? Ben hier wel vaker van jouw spuisels tegengekomen, dat constante gezever over het opensnijden van dieren en het posten van formules die je als eerstejaars biologie studentje allemaal wel niet tegenkomt.
Best triest.
Ik geloof trouwens dat iedereen op Fok! nu wel weet dat je een universitaire studie biologie doet. Blijkbaar vind je het heel belangrijk om dat constant te benadrukken. Is je zelfbeeld zo verstoord dat je je zelfvertrouwen uit je universitaire alfa studie moet halen? Zo komt het namelijk wel over. En dat wil militair worden? Zou eerst nog effe werken aan je sociale vaardigheden en je zelfvertrouwen. Misschien is zo een door jou zo geminachte sociale studie wel goed voor je. Kan je nog wat van leren.
True. De een is dolgelukkig dat hij bij de KMarns zit, de ander dat hij een beta studie doet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:15 schreef Cobra4 het volgende:
Dan zou de LMB/KMarns discussie ook per pm/dm moeten. Maar dan gaat het zo saai worden.
En het ging toch echt om torren en vlootbalen die met de trein naar den helder gingen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:30 schreef Rave_NL het volgende:
De bloemstukken en bedankbrieven kwamen in Doorn terecht, maar een kniesoor die daar over valt..
Jantjes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
En het ging toch echt om torren en vlootbalen die met de trein naar den helder gingen.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal van een of andere lambal bazenstudie zoals: Geschiedenis, Rechten, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |