abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 december 2011 @ 11:04:14 #126
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_105609502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 10:54 schreef spambuster het volgende:

[..]

En ik snap dat wel, ze verruilen de ene chaos voor de andere.

Maar dat is de redenatie niet. De redenatie is, dat men de ene mohammedaanse leider inruilt voor een andere en dat ze DAAROM niet willen klappen. Het gaat helemaal niet om mensenrechten of wat dan ook, het gaat puur weer over de islam.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2011 @ 12:06:01 #127
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_105611338
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Maar dat is de redenatie niet. De redenatie is, dat men de ene mohammedaanse leider inruilt voor een andere en dat ze DAAROM niet willen klappen. Het gaat helemaal niet om mensenrechten of wat dan ook, het gaat puur weer over de islam.
So?
De hele wereld is er vol van de laatste jaren. Je kunt nog geen 1vandaag, P&W of nieuwsuur etc. kijken, of er is wel weer een item over de islam/midden oosten. Foto van het jaar is de laatste jaren hetzelfde en zelfs het grootse voetbal evenement wordt door de stront gedrukt daar te houden om die omgeving in het zonnetje te zetten.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_105611553
zuurvoud is zuur
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_105611767
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:06 schreef 3-voud het volgende:

[..]

So?
De hele wereld is er vol van de laatste jaren. Je kunt nog geen 1vandaag, P&W of nieuwsuur etc. kijken, of er is wel weer een item over de islam/midden oosten. Foto van het jaar is de laatste jaren hetzelfde en zelfs het grootse voetbal evenement wordt door de stront gedrukt daar te houden om die omgeving in het zonnetje te zetten.
Wil je een zakdoekje?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2011 @ 12:27:15 #130
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_105611867
quote:
9s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wil je een zakdoekje?
Tuurlijk.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  donderdag 15 december 2011 @ 12:51:01 #131
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_105612583
quote:
Brinkman: petitie voor jongerenafdeling PVV
Kamerlid Hero Brinkman wil de Tweede Kamerfractie van zijn partij de PVV via een petitie overtuigen om toch een jongerenafdeling op te richten. Brinkman bevestigde donderdag berichtgeving hierover in de Volkskrant.

Door jongeren bij de PVV te betrekken, hoopt Brinkman „meer democratie in de partij te krijgen”.

De handtekeningen wil Brinkman verzamelen op een door hem georganiseerde jongerendag onder de vlag van de PVV Noord-Holland begin april. In die provincie is hij fractievoorzitter in de Provinciale Staten.

Brinkman pleit al langer voor een jongerenafdeling binnen de partij van Geert Wilders.
Bron: Telegraaf

Dit lijkt me een goede stap om een stabiele factor te worden in de Nederlandse politiek. Als Wilders de touwtjes strak in handen blijft houden en hij valt door wat voor reden weg, dan krijg je LPF taferelen.
pi_105612584
Wat kan mij het bokken of ze applaudisseren of niet, het zijn 3 josti's in het hele parlement. :')

Maak je eerder zorgen over wat die idioten in Egypte en co. doen met de nieuw gewonnen vrijheden van ze, want zoals het er nu naar uit ziet had je beter 10 Mubaraks kunnen hebben.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_105612638
Dat zullen de Egyptenaren het niet mee eens zijn. Goed, ik kan hierover met je discussie, maar ik verwacht je niet te kunnen overtuigen of je mening zelfs maar een millimeter te kunnen wijzigen.

Dus VS, het ga je goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_105612749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:06 schreef 3-voud het volgende:

So?
So dit voor de een, en dat voor de ander.
Neem deze reactie:
Maar dat is de redenatie niet. De redenatie is, dat men de ene mohammedaanse leider inruilt voor een andere en dat ze DAAROM niet willen klappen. Het gaat helemaal niet om mensenrechten of wat dan ook, het gaat puur weer over de islam.

Volgens mij klopt dat helemaal niet daar de PVV altijd al zei niets tegen de Islam opzichzelf te hebben, maar tegen de uitwassen.
Veder hebben ze het niet zo op het geloof in bepaalde uitingen er van als het gaat over boerka, stenigen, hand er af bij diefstal, besnijden / uithuwelijken van minderjarigen en zo.

quote:
De hele wereld is er vol van de laatste jaren. Je kunt nog geen 1vandaag, P&W of nieuwsuur etc. kijken, of er is wel weer een item over de islam/midden oosten. Foto van het jaar is de laatste jaren hetzelfde en zelfs het grootse voetbal evenement wordt door de stront gedrukt daar te houden om die omgeving in het zonnetje te zetten.
Free publicity is er voldoende inderdaad.
En heel bijzonder is het dan ook dat er vele niet-gelovigen zijn, atheïsten zeg maar, echter deze dwepen _wel_ met de islam aanhang en zowat alles dat deze meebrengen.
Signature
pi_105612968
quote:
Telegraaf, die krant is de benaming krant niet waard.

quote:
Dit lijkt me een goede stap om een stabiele factor te worden in de Nederlandse politiek. Als Wilders de touwtjes strak in handen blijft houden en hij valt door wat voor reden weg, dan krijg je LPF taferelen.
De LPF taferelen waren er nu juist door allerlei haantjes de voorsten.
Voor nu kan de PVV alleen als winnaar aangemerkt worden, zelfs ondanks foute individuen die er bovendien geen lid van zijn.
De PVV heeft zetels verkregen bij de verkiezingen, meer dan men peilde, en er is nu een regering die behoorlijk van hen afhankelijk is, dus heeft de PVV macht.

Er is aanhang, en men zal weer vele stemmen krijgen die andere partijen aan de PVV verloren, en dit zegt ook wel wat, namelijk dat velen die partijen slechter vonden dan de PVV.

Een vvPVV bijv. liep niet, dus Brinkman zal eerst maar eens meer dan 30 leden moeten zien te vinden.
Ik vermoed dat veel PVV stemmers dit namelijk niet kenbaar maken, niet willen dat anderen het weten.
Die paar die dat wel willen, ja die komen op tv met hun gezicht.

Wil de PVV dus LPF taferelen voorkomen, dan dus geen partij structuur maken zoals die bij andere partijen al is, zoals de LPF ook had.
Signature
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2011 @ 13:08:26 #136
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_105613127
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:56 schreef spambuster het volgende:

Free publicity is er voldoende inderdaad.
En heel bijzonder is het dan ook dat er vele niet-gelovigen zijn, atheïsten zeg maar, echter deze dwepen _wel_ met de islam aanhang en zowat alles dat deze meebrengen.
Items over Noorwegen, Azië, Alaska, Australië etc. zie je zelden. Het is een verademing als dat op TV komt.
Je wordt overspoeld met items over allochtonen hier in Nederland hoe zielig ze zijn, Iran/Irak/Afghanistan/Egypte ergo midden oosten. Enkel om sympathie te kweken voor die arme drommels.

Benieuwd hoe die mensen zich voelen als ze dit wisten, dat ze stelselmatig als kanslozen en minderheden worden weggezet. Blijkbaar hebben die knuffelkampioenen dat door hun blinde missie niet eens door. Ofwel, zolang hun zich maar goed voelen. Egoïsme.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_105613979
Zo lang we dit soort uitspraken lezen:

Scheidend bisschop Tiny Muskens van Breda meent dat christenen God maar vast Allah moeten gaan noemen.
Of
Dat invoering van de sharia, de islamitische wetgeving, ‘onvermijdelijk’ en zelfs nodig is om de ‘sociale cohesie’ te bevorderen.

Als kerkleiders in West-Europa zo graag bij de islam willen horen, misschien kunnen zij dan als eerste bij wijze van proef de toepassing van de sharia op afvalligen ondergaan. Het is triest en een schrijnend gebrek aan solidariteit dat, zolang christenen in islamitische landen nog vervolgd en gediscrimineerd worden, hun geloofsgenoten hier zo openlijk flirten met de islam.

Gelukkig zijn er ook nog mensen die zeggen waar het op staat. Ruud ‘handjes thuis’ Lubbers noemt de sharia een uiting van farizeïsme en bovendien in strijd met de democratie.
En zo is ‘t maar net.


En toen kwam de PVV, deed mee aan verkiezingen, en won best veel zetels.
Tot zo ver in ieder geval niet on-logisch.
Signature
pi_105614220
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:56 schreef spambuster het volgende:

[..]

So dit voor de een, en dat voor de ander.
Neem deze reactie:
Maar dat is de redenatie niet. De redenatie is, dat men de ene mohammedaanse leider inruilt voor een andere en dat ze DAAROM niet willen klappen. Het gaat helemaal niet om mensenrechten of wat dan ook, het gaat puur weer over de islam.

Volgens mij klopt dat helemaal niet daar de PVV altijd al zei niets tegen de Islam opzichzelf te hebben, maar tegen de uitwassen.
Veder hebben ze het niet zo op het geloof in bepaalde uitingen er van als het gaat over boerka, stenigen, hand er af bij diefstal, besnijden / uithuwelijken van minderjarigen en zo.
Ik quote de PVV even rechtstreeks uit hun verkiezingsprogramma:
- "en de islam brengt ons geen culturele verrijking maar sjaria-fatalisme, jihadterrorisme en haat tegen homo's en Joden"
- "Kiezen voor de islam of kiezen voor Nederland"
- "Kiezen voor islambestrijding"
- "De islam is vooral een politieke ideologie"

En zo staat er nog veel meer over "de islam", niet over "de uitwassen van de islam".

quote:
[..]

Free publicity is er voldoende inderdaad.
En heel bijzonder is het dan ook dat er vele niet-gelovigen zijn, atheïsten zeg maar, echter deze dwepen _wel_ met de islam aanhang en zowat alles dat deze meebrengen.
Ieder mens individueel bezien is niet hetzelfde als "dwepen met de islam aanhang".
pi_105614351
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:08 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Items over Noorwegen, Azië, Alaska, Australië etc. zie je zelden. Het is een verademing als dat op TV komt.
Je wordt overspoeld met items over allochtonen hier in Nederland hoe zielig ze zijn, Iran/Irak/Afghanistan/Egypte ergo midden oosten. Enkel om sympathie te kweken voor die arme drommels.

[...]

Ik zat vanochtend naar het NOS-journaal te kijken (links en dus allochtonenknuffelaar, toch?), item over Luik, item over 130 km/u op de snelwegen, FC Twente verloor kennelijk van een Poolse club, het weerbericht...En het RTL4 nieuwsbulletin zag er eender uit. Verschrikkelijk zeg, wat een vloed aan items over allochtonen die hier zielig zijn!
pi_105614618
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:41 schreef morg78 het volgende:

Ik zat vanochtend naar het NOS-journaal te kijken (links en dus allochtonenknuffelaar, toch?), item over Luik, item over 130 km/u op de snelwegen, FC Twente verloor kennelijk van een Poolse club, het weerbericht...En het RTL4 nieuwsbulletin zag er eender uit. Verschrikkelijk zeg, wat een vloed aan items over allochtonen die hier zielig zijn!
En toch heeft ook 3-voud een punt.
Wat jij hier aanhaalt is als het weer en dan is er nog het klimaat.
3-voud benoemde het klimaat.
Signature
pi_105614741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:38 schreef morg78 het volgende:

Ik quote de PVV even rechtstreeks uit hun verkiezingsprogramma:
- "en de islam brengt ons geen culturele verrijking maar sjaria-fatalisme, jihadterrorisme en haat tegen homo's en Joden"
Voor zo ver ik wel eens wat lees, zie en hoor klopt dat wel.
quote:
- "Kiezen voor de islam of kiezen voor Nederland"
Ach een truukje om kiezers te krijgen met die ene passage, iets van alle partijen..

quote:
- "Kiezen voor islambestrijding"
Op het randje.
quote:
- "De islam is vooral een politieke ideologie"
Dat weet ik niet, ik weet wel dat er door de Islam geleide landen zijn.
Ook daar is er niet zelden 'gedoe' en dan erger dan bijvoorbeeld hier in Nederland.

quote:
En zo staat er nog veel meer over "de islam", niet over "de uitwassen van de islam".
Zoals ik al zeg, de PVV zoekt, en wint, vooral kiezers die een niet-Islam-godsdienst politiek willen.

quote:
Ieder mens individueel bezien is niet hetzelfde als "dwepen met de islam aanhang".
In de Islam ben je voor of tegen de groep en hebben 'individuen' weinig tegen de groep in te brengen, de individuele vrijheid ligt er denk ik lager dan in niet-Islam landen.
Signature
pi_105614815
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:50 schreef spambuster het volgende:

[..]

En toch heeft ook 3-voud een punt.
Wat jij hier aanhaalt is als het weer en dan is er nog het klimaat.
3-voud benoemde het klimaat.
Nee, 3-voud benoemde, en ik quote letterlijk, "Items over Noorwegen, Azië, Alaska, Australië etc. zie je zelden. Het is een verademing als dat op TV komt. Je wordt overspoeld met items over allochtonen hier in Nederland hoe zielig ze zijn, Iran/Irak/Afghanistan/Egypte ergo midden oosten. Enkel om sympathie te kweken voor die arme drommels.". Daar zie ik niks over het klimaat tussenstaan.
pi_105614920
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:54 schreef spambuster het volgende:

[..]

Voor zo ver ik wel eens wat lees, zie en hoor klopt dat wel.

[..]

Ach een truukje om kiezers te krijgen met die ene passage, iets van alle partijen..

[..]

Op het randje.

[..]

Dat weet ik niet, ik weet wel dat er door de Islam geleide landen zijn.
Ook daar is er niet zelden 'gedoe' en dan erger dan bijvoorbeeld hier in Nederland.

[..]

Zoals ik al zeg, de PVV zoekt, en wint, vooral kiezers die een niet-Islam-godsdienst politiek willen.

[..]

In de Islam ben je voor of tegen de groep en hebben 'individuen' weinig tegen de groep in te brengen, de individuele vrijheid ligt er denk ik lager dan in niet-Islam landen.
Jij zegt, en ik quote wederom letterlijk, "Volgens mij klopt dat helemaal niet daar de PVV altijd al zei niets tegen de Islam opzichzelf te hebben, maar tegen de uitwassen.". De quotes die ik uit het verkiezingsprogramma haal (letterlijk) zeggen niet iets als "Bestrijding van de uitwassen van de islam" maar "Islambestrijding". Dus zegt de PVV wel degelijk iets tegen de islam zelf te hebben. Dat verkiezingsprogramma (en dus ook hetgeen ik quote) kan je vinden op http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf.

Wellicht verwar je het met "de PVV heeft niks tegen moslims zelf, enkel tegen de islam"?
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2011 @ 14:03:44 #144
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_105614999
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:50 schreef spambuster het volgende:

[..]

En toch heeft ook 3-voud een punt.
Wat jij hier aanhaalt is als het weer en dan is er nog het klimaat.
3-voud benoemde het klimaat.
Jij snapt het.
Maarja, die bekende 50-1 regel: 50 situaties zo, 1tje zus -> "Zie nou wel? Allemaal hetzelfde"
De simpelheid druipt er vanaf.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_105615095
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:03 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Jij snapt het.
Maarja, die bekende 50-1 regel: 50 situaties zo, 1tje zus -> "Zie nou wel? Allemaal hetzelfde"
De simpelheid druipt er vanaf.
Net zo simpel als een terugkerend item over de situatie in bijvoorbeeld Libië afdoen als sympathie wekken voor die arme drommels ;).
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2011 @ 14:08:58 #146
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_105615135
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:07 schreef morg78 het volgende:

[..]

Net zo simpel als...
Dus je ontkent het niet.
:')
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_105615261
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:08 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dus je ontkent het niet.
:')
Wat? Dat 1 waarneming beschouwen als voldoende om iets te ontkrachten net zo simpel is als jouw "zomg, op het nieuws zien we alleen maar items over allochtonen omdat er sympathie gekweekt moet worden"? Waarom zou ik dat ontkennen?
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2011 @ 14:41:11 #148
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_105616117
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:07 schreef morg78 het volgende:

[..]

Net zo simpel als een terugkerend item over de situatie in bijvoorbeeld Libië afdoen als sympathie wekken voor die arme drommels ;).
Kwestie van perceptie: de meeste mensen hebben niet zo'n hardgrondige hekel aan allochtonen als 3-fout dat ze ieder item waarin allochtonen niet als moordende en verkrachtende beesten worden afgeschilderd als propaganda bestempelen :')
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_105616749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
Dat zullen de Egyptenaren het niet mee eens zijn. Goed, ik kan hierover met je discussie, maar ik verwacht je niet te kunnen overtuigen of je mening zelfs maar een millimeter te kunnen wijzigen.

Dus VS, het ga je goed.
Ja wacht een jaar of wat en ze klagen dat ze het weer o zo slecht hebben onder het regime der salafisten gebukt onder de zware wet der Sharia met een of andere Moefti als president.

Maar ze gaan hun gang maar, ze kiezen hun eigen ellende dus het zal mij een zorg zijn, zolang ze maar het Suez kanaal open houden en Israel met rust laten.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_105616984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:00 schreef morg78 het volgende:

Jij zegt, en ik quote wederom letterlijk, De quotes die ik uit het verkiezingsprogramma haal (letterlijk) zeggen niet iets als "Bestrijding van de uitwassen van de islam" maar "Islambestrijding". Dus zegt de PVV wel degelijk iets tegen de islam zelf te hebben.
En dat is zoals ik ook stel, op het randje.

Immers in een land met, volgens de PVV, een oude Joods-Christelijke basis, zou een 3e godsdienst alleen maar tot meer ellende leiden, meer nog dan er nu met 2 al is onderling.
En complexer ook, 1 god en grofweg 2 uitlegvormen van zijn woorden.

quote:
Wellicht verwar je het met "de PVV heeft niks tegen moslims zelf, enkel tegen de islam"?
Dat sluit ik nog niet uit dan als ook dat gezegd en geschreven is door de PVV.
Signature
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')