quote:
Gewoon vallen en dan falen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet vliegen zonder hulpmiddelen
Ja laten we het zo noemen.quote:
"Het is niet alleen maar slecht bij die jongen"quote:
*proest*quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Het is niet alleen maar slecht bij die jongen".
Wat, zo, ineens?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Beetje rammen, beetje geweld.. komop.. je kan vast wel wat hebben.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Beetje rammen, beetje geweld.. komop.. je kan vast wel wat hebben.
Oh ja.* missbehavin houdt mond dicht en gaat dan maar liggenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We hebben het over seks, niet over vrijen
Ja pfff het is ook nooit goed he.quote:
Jij begonquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja pfff het is ook nooit goed he.
Echt wel.. gewoon alle gaten open en klaar ben jequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja pfff het is ook nooit goed he.
quote:
Heul niet! Babs, babs begon!quote:
quote:
Ben je daar nou echt nog verbaasd over?quote:
Nee, wel geamuseerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je daar nou echt nog verbaasd over?
That's me.. tadaaaaaquote:
Jurkjequote:
Heb ik zo niet..quote:
jezelf zijn.quote:
Dat moet toch iemand doen, dan hij maarquote:
Sorry babe.quote:
Was ik het maar. Dan zag ik tenminste nog eens wat kut...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo te lezen ben jij voorvocht van Babs.
Gaat het je te snel?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Kan het hier niet even het tempo van vanmorgen krijgen?
Geen idee. Ik heb het vanmorgen niet heel erg gevolgd...quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want vanmorgen was het zoveel langzamer?
Grote foutquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het vanmorgen niet heel erg gevolgd...
Ik ben er nog. En Cue_. En jij. Ik zie mogelijkheden...quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
Het is hier al net zo vrijdag als op de afdeling. Vrijwel leeg.
Ik ook, maar ik zit nu in Leeuwarden, en ga vanavond om 20:00 in Hedon Zwolle zijn. Ik moet nog tot half vijf werken. Daar ga ik geen Enschede in kunnen plannen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben er nog. En Cue_. En jij. Ik zie mogelijkheden...
Matig dude, ik had al een tray Berenburg cola in de koelkast gelegd...quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit nu in Leeuwarden, en ga vanavond om 20:00 in Hedon Zwolle zijn. Ik moet nog tot half vijf werken. Daar ga ik geen Enschede in kunnen plannen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig dude, ik had al een tray Berenburg cola in de koelkast gelegd...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:39 schreef Cactus1 het volgende:
Die heet niet zo, sukkel. Beetje enorme faal dit
ninja's care?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Damn you and your meme-knowledge!
Jij niet dan?quote:
Klinkt als een echte doe-vakantie....quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:59 schreef dawg het volgende:
ik heb gisteren schoten gehoord, live over skype toen ik met vriend van me in mexico aan het ouwehoeren was. best heftig, tegenover hem man doodgeschoten.
* Barbusse schenkt Sonnema in voor St.babsquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet in bier, wel in Sonnema-colaMaar ik moet nog 1,5 uur en de dag lijkt HEEL traag te gaan
ghe ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt als een echte doe-vakantie....
Die maat van je verder wel ok?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe ja.
ik wist niet dat schoten zo hard klinken. die gast stond binnen in een winkeltje recht tegenover die vriend van me, vriend zat boven, en ik hoorde het ook supergoed.
ja, vrouw en kind ook. vrouw zat beneden met kind, er zo'n 20mtr vanaf. hij heeft meteen zijn winkel gesloten, en na een paar minuten stond de hele straat vol met politie en leger.quote:
Een lelijke man met een tafelkleed over zijn hoofd?quote:
Who's your Islam daddy?quote:
Hmmmm...mag ik een klinker kopen, Hans?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een lelijke man met een tafelkleed over zijn hoofd?
He´s gonna sharia you good tonight, babyquote:
Oh wacht, het is dus een bemiddelingsbureau voor moslimvaders?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
Logisch toch, vaders regelen de uithuwelijking.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh wacht, het is dus een bemiddelingsbureau voor moslimvaders?
quote:
Vingers wassenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:27 schreef ayumu het volgende:
http://www.islamdaddy.com/
''Meet Muslim Brothers and Sisters from Different Countries.''
Ik ruik incest...
He´s gonna fatwa all over you, babyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
He´s gonna fatwa all over you, baby
He´ll make you scream fitna at least twice a nightquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wist dat zo'n burka ergens goed voor was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |