Nee, ik weet niet!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Godver 1 van mijn favo nummers laatste tijd![]()
Je weet ik met me teenslippers
Nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Eens kijken hoelang het duurt voor het over dit topic gaat in Radio ONZ
Ik ben zo oranje! Ik ben zo oranjequote:Op vrijdag 9 december 2011 12:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet!![]()
Jij belachelijke idioot
Gast!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zo oranje! Ik ben zo oranje
Tannnnning cream! De Tanning cream!
Maar..... heb je iets met de Jeugd!?!?! Wat ze hebben wel de meest briljante cover!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Gast!
Ik heb iets met oranje, maar tanning cream is echt TOTAAL NIET mijn ding.
Dat wist ik ook wel, en mijn manager zou dat ook wel zeggen als hem iets dwars zat. Maar vond het toch lastig, omdat we het super goed kunnen vinden en ik (helaas) niet super goed tegen kritiek kanquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Precies, als ze je iets te melden hebben moet dat allang een keer besproken zijn, het is niet de bedoeling dat je opeens bakken met kritiek krijgt terwijl die manager de maanden ervoor gewoon doet alsof alles in orde is.
Jij bent je weer aan het opwinden omdat ik zoveel lach he?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar..... heb je iets met de Jeugd!?!?! Wat ze hebben wel de meest briljante cover!
Kijk! Dat zijn de berichten voor een vrijdagmiddag!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:11 schreef JoeBravo het volgende:
toch fijn: ondanks dat het gesprek voor volgende week staat, nu al te horen gekregen dat men me een jaarcontract aan wil bieden.
goed om te horen!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:11 schreef JoeBravo het volgende:
toch fijn: ondanks dat het gesprek voor volgende week staat, nu al te horen gekregen dat men me een jaarcontract aan wil bieden.
Ik vind de Jeugd serieus tof. Jammer dat je me niet gelooft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij bent je weer aan het opwinden omdat ik zoveel lach he?![]()
Maar hier moet ik alleen maar hilarisch hard om lachenOh man...
heb het nog niet hèquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Kijk! Dat zijn de berichten voor een vrijdagmiddag!
Gefeliciteerd.
Ik twijfel al aan je antwoord sinds je 'ja' antwoord op mijn vraag tussendoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind de Jeugd serieus tof. Jammer dat je me niet gelooft.
100% dat ik de jeugd tof vind. En nee ik ben geen homo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik twijfel al aan je antwoord sinds je 'ja' antwoord op mijn vraag tussendoor
En nu heb ik weer het idee dat je me probeert voor de gek te houden. Hoe moet ik jou nou ooit serieus nemen??
Of dat nou altijd de situatie verbetertquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Soms zou je een IRL autocorrect willen.
Oh okay. Ik dacht dat ze hadden gezegd dàt je het zou krijgenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb het nog niet hè
Sectordirectie moet dat er nog wel bij de algemene directie en PZ door krijgen, maar de intentie is er iig.
Kan ik me vooral gaan richten op wat de verwachtingen qua groei van mij zijn en of die aansluiten op mijn wensen.
Slechter kan het niet wordenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of dat nou altijd de situatie verbetert![]()
http://damnyouautocorrect.com/14728/bad-mood/
Okquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
100% dat ik de jeugd tof vind. En nee ik ben geen homo.
Al laat je de jostiband iets van die kweeldoos coveren is het meteen 1000% beterquote:
Ooooow, maar dàt vind ik wel een lekker nummer. Ff luisterenquote:
Dan doe je gewoon een raam open.quote:
jammer dan dat ie een vriendin heeftquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ben nog steeds beetje onder de indruk van een bizarre (in positieve zin) ontmoeting van gister.
Staat opeens een oud collega van ikea utrecht (zelfde team van zelfde afdeling zelfs en kon goed met m opschieten) op t werk in de nieuwe trainingsgroep. We worden gewoon weer opnieuw collega's(hij is met zn vriendin net over de grens gaan wonen, heeft geen facebook oid dus wist niet dat ik daar nu werkte)
op die manier is ie niet leuk, wel ontzettend gezellig en kan heel goed met m ouwehoeren, dus dat wordt gezellig op t werkquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jammer dan dat ie een vriendin heeft.
Toch is het jammerquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op die manier is ie niet leuk, wel ontzettend gezellig en kan heel goed met m ouwehoeren, dus dat wordt gezellig op t werk
Heb je het nu over jezelf? Zag mijn naam tot mijn verbazing laatst via dat Fok tooltje ook voorbij komen. Door jou, in singles, maar dat verbaasde mij dan weer niets.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:28 schreef stbabylon het volgende:
Zo mooi he, lui op FOK! waarvan je nauwelijks de naam onthoudt die om een voor jou onbekende reden een enorme hekel aan je hebben. En dat telkens ook kenbaar maken.
Het is voor jou wel duidelijk waarom ik een hekel aan je heb. Dat is heel iets anders lijkt me.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf? Zag mijn naam tot mijn verbazing laatst via dat Fok tooltje ook voorbij komen. Door jou, in singles, maar dat verbaasde mij dan weer niets.
geeft niet hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zit lekker zo hoog op de kast
Nee geen idee eigenlijk. Ik post hier nooit en ik heb zelf geen hekel aan je. Je bent vervelend en kinderachtig maar dat zijn wel meer kleuters. Waarom jij mij nog af en toe moet noemen in een naargeestig bericht ontgaat mij compleet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is voor jou wel duidelijk waarom ik een hekel aan je heb. Dat is heel iets anders lijkt me.
Dat dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee geen idee eigenlijk. Ik post hier nooit en ik heb zelf geen hekel aan je. Je bent vervelend en kinderachtig maar dat zijn wel meer kleuters. Waarom jij mij nog af en toe moet noemen in een naargeestig bericht ontgaat mij compleet.
Op Billy?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zit lekker zo hoog op de kast
Nee, waarschijnlijk een soort rancune die je koestert, omdat je in het echte leven faalt. Het zal wel iets psychologisch zijn van de meest triviale aard.quote:
Wat is typisch? Waarom backstabben?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, moest even gepost hebben in Myrtopic.
Wel typisch trouwens, maar zal wel aan mij liggen![]()
Later stelletje backstabbers!
Geef miss maar een lebber van me
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is typisch? Waarom backstabben?
Misschien omdat meer kwaadspreekt dan het lokale viswijf?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WowIs dat mogelijk???
Ook die topics waar Sedan of De_Kardinaal in postte? Die waren erg tof hoor! (want kneuzenbashen)
Wat heeft een TT met backstabben te maken. Ik doe het in the open. Snappie. Ja, ook over jou, want je leest toch wel mee. Met de broek op de enkels. Voor het geval het weer eens over jou gaat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Misschien omdat meer kwaadspreekt dan het lokale viswijf?
Ik dacht dat wij vrienden warenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Is dit het wekelijkse retards bashen elkaar topic?.
Jij bent er, Babs is er dus ik neem aan van wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ben ik wel klaar mee voor dit jaar. Volgend jaar weer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Hey Joe Bravo is weer terug!
Snel Babs! Beledig een kind!
Typisch as in, dat iedereen altijd opeens weg is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is typisch? Waarom backstabben?
Ik zie turducken staan...... (plaatje werkt hier niet) ... maar daar hadden ze t in GLEE overquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Hier dan nog de dick ipv duckquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie turducken staan...... (plaatje werkt hier niet) ... maar daar hadden ze t in GLEE over
A chicken stuffed in a duck stuffed in a turkey... a turducken!
Gooi er eens wat in dan.. nu kan het nog!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:02 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb de laatste tijd nauwelijks meer ranzige seksverhalen
Is recentelijk niks ranzigs gebeurtquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gooi er eens wat in dan.. nu kan het nog!
zorg dan dat je maandag iets te vertellen hebt, saaierdquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is recentelijk niks ranzigs gebeurt
Wat MM zegt.. je moet maar eens hard aan het werk danquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is recentelijk niks ranzigs gebeurt
Hmm, ben er bang voor. Het is in huis een te grote teringzooi (verbouwing) om echt los te gaan. Volgende week is de badkamer klaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zorg dan dat je maandag iets te vertellen hebt, saaierd
Even bezoekje bij pa en maquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm, ben er bang voor. Het is in huis een te grote teringzooi (verbouwing) om echt los te gaan. Volgende week is de badkamer klaar
Je weet dat dat niet kan..quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Bedankt D_K, je hebt het topic gekilled
missb? neuken?
We hebben alleen nog niet ontdekt hoequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet vliegen zonder hulpmiddelen
Dan vind ik dat je ook niet mag beweren dat alles kan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef HeatWave het volgende:
We hebben alleen nog niet ontdekt hoe.
Zo te lezen ben jij voorvocht van Babs.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Die Kardinaal-gast poept toch nog steeds in z'n broek las ik hier laatst?
Hush jijquote:
Dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je ook niet mag beweren dat alles kan.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Hey Joe Bravo is weer terug!
Snel Babs! Beledig een kind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |