Geen idee. Ik heb het vanmorgen niet heel erg gevolgd...quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want vanmorgen was het zoveel langzamer?
Grote foutquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het vanmorgen niet heel erg gevolgd...
Ik ben er nog. En Cue_. En jij. Ik zie mogelijkheden...quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
Het is hier al net zo vrijdag als op de afdeling. Vrijwel leeg.
Ik ook, maar ik zit nu in Leeuwarden, en ga vanavond om 20:00 in Hedon Zwolle zijn. Ik moet nog tot half vijf werken. Daar ga ik geen Enschede in kunnen plannen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben er nog. En Cue_. En jij. Ik zie mogelijkheden...
Matig dude, ik had al een tray Berenburg cola in de koelkast gelegd...quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit nu in Leeuwarden, en ga vanavond om 20:00 in Hedon Zwolle zijn. Ik moet nog tot half vijf werken. Daar ga ik geen Enschede in kunnen plannen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig dude, ik had al een tray Berenburg cola in de koelkast gelegd...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:39 schreef Cactus1 het volgende:
Die heet niet zo, sukkel. Beetje enorme faal dit
ninja's care?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Damn you and your meme-knowledge!
Jij niet dan?quote:
Klinkt als een echte doe-vakantie....quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:59 schreef dawg het volgende:
ik heb gisteren schoten gehoord, live over skype toen ik met vriend van me in mexico aan het ouwehoeren was. best heftig, tegenover hem man doodgeschoten.
* Barbusse schenkt Sonnema in voor St.babsquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet in bier, wel in Sonnema-colaMaar ik moet nog 1,5 uur en de dag lijkt HEEL traag te gaan
ghe ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt als een echte doe-vakantie....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |