quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
hou je bek hoer, ik reageer waar ik wil
Ik wil niet dat zo'n zeikerd achter ons gaat. Laat haar lekker hetero blijven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
Word maar lekker lesbo, wij mannen missen niks aan jou in elk geval.
Stom kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
Ik zou je nog niet eens durven aan te raken met handschoenen. Stond je dicht bij een smeltende reactor of is het een product van generaties lang selectieve inteelt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef rosepetals het volgende:
Ja.. ik maak zelf volgens mij net iets teveel testosteron aan, dus vind het moeilijk een reactie te geven. Ben wel een vrouw.
Zomaar handtastelijk worden is natuurlijk altijd uit den boze!
Verder vind ik mannen (zelfs in deze tijd) wel erg galant zijn, ik ervaar geen problemen in het dagelijkse leven. Meer info erover TS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Hop naar: |