SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in de GRTD SC!
Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.Onze FAQ
Ten allertijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.Onze stamgasten
We noemen geen namen, dit veranderd nogal. Doe gewoon gezellig mee!
Voorstel voor meet:
15 Januari 2011 - Bowlen met MD en NBT
Waar: Utrecht centrum (Bison bowling zit daar)
Hoe laat: Ergens in de middag (14:00 verzamelen, 14:30 bowlen)
Kosten: 5 á 6 euro p.p. voor het huren van de baan (ga ik uit van 5 personen per baan, die kost 28,50 euro per uur)
En daarna: Nog wat drinken of iets anders ondernemen als iemand een goed idee heeft en misschien wel wokken of iets dergelijks.
Voorstel meet!
Kom allemaal naar het Amerikaanseland van dudesque. Alles wordt verzorgd alleen de reiskosten niet
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
wees gerust, ik zal niet bij je in de buurt komenquote:
scheelt je weer een blauw oog van Nickquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wees gerust, ik zal niet bij je in de buurt komen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
scheelt je weer een blauw oog van Nick
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
scheelt je weer een blauw oog van Nick
waar ga je heen ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wees gerust, ik zal niet bij je in de buurt komen
oef, 44 kmquote:
succesquote:
ga toch fietsen!quote:
Dag persoon die ik niet kenquote:
nu al weer in het land der levenden?quote:
K moest plassequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu al weer in het land der levenden?
hoe is het met je hoofdje?
ga maar weer lekker verder slapen danquote:
met je hoofdje?quote:
hallon, waarom?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ga maar weer lekker verder slapen dan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe maar lekker verder rustenquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef utopie het volgende:
ja hoiiiiiiiiiii ik ben er ook weer![]()
kusjes van mij *smak smak smak*
![]()
![]()
![]()
ik heb jullie echt zóÓóÓóÓóÓó vre-se-lijk-veel-ge-mist. Ik ben blij dat ik weer terug ben in ieder geval![]()
Vooral >>>MK en rokje<<<, en gianni61 niet te vergeten natuurlijk!
Je moest eens weten hoe ik heb zitten tobben om weer terug te komen.
Ik miste alle gezelligheid gewoon!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
one love ditdatalles
![]()
hier een leuk liedje voor jullie allemaalik proef toch enig cynisme in deze post..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
gohquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik proef toch enig cynisme in deze post..
Duidelijk...quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef utopie het volgende:
[..]
gohik zal dan ook niet meer terugkomen... stel misbaksels hiero
![]()
[/afsluit]
quote:
thank you, captain obviousquote:
wat is er? is adele je oren weer aan het pijnigen?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef utopie het volgende:
[..]
![]()
[/afsluit]
quote:
Ik hoor nu op z'n minst 'The power of love..' niet echt opbeurend als je geen zin hebt...quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er? is adele je oren weer aan het pijnigen?
quote:
de tweede? Je poste het in het vorige topic toch ook al?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, de bestellijst is naar Bakker Bart
nee, die was toen in de maakquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
de tweede? Je poste het in het vorige topic toch ook al?
is vrijdag hequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als jullie niet snel boeiend worden, ben ik genoodzaakt om een wetenschappelijk artikel te gaan lezen
ga studeren jij !quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als jullie niet snel boeiend worden, ben ik genoodzaakt om een wetenschappelijk artikel te gaan lezen
veel plezier met lezen dan, want veel boeiender ga ik niet worden ben ik bangquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
hehehequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
veel plezier met lezen dan, want veel boeiender ga ik niet worden ben ik bang
Hey utopie, hoe was je week?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef utopie het volgende:
[..]
![]()
[/afsluit]
quote:
te snel voorbijquote:
ik snap um nietquote:
Rot voor je dat je het nu met ons moet doen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Klaar met lezen. Had een langer artikel mee moeten nemen
Van die reclame, over die schreeuwende kerel langs de zijlijn van een potje voetbal die z'n frustraties even lekker uit, die hij over de hele week heeft opgebouwdquote:
o ok, ik snapte hem ook nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van die reclame, over die schreeuwende kerel langs de zijlijn van een potje voetbal die z'n frustraties even lekker uit, die hij over de hele week heeft opgebouwd
Zo'n SIRE-spotje
Dus utopie ziet er zo uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Van die reclame, over die schreeuwende kerel langs de zijlijn van een potje voetbal die z'n frustraties even lekker uit, die hij over de hele week heeft opgebouwd
Zo'n SIRE-spotje
Tuurlijkquote:
Waarom post je hier dan uberhaupt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef utopie het volgende:
[..]
![]()
[/afsluit]
nee hoor :0quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb wat gemist zie ik.. hoi
interessant, dat dan weer welquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee hoor :0
je komt gewoon op het goede moment binnen
Ja, klopt volgens mij wel meer dan ietsquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb wat gemist zie ik.. hoi
nog meer?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, klopt volgens mij wel meer dan iets
Zit wel een aardige periode tussen straks en vanavond, wat ga je doen, dat je vanavond moet douchen dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
interessant, dat dan weer wel
mja, ik moet wel zo eten
en dan moet ik straks mijn kamertje nog opruimen en vanavond douchen.. tjongejongejonge
genoegquote:
nou, als t goed is gaat t vandaag dan WEL door dat ik ga stappen en alles met een vriendin van me.. als ns niet weer gaat lopen kutten that isquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zit wel een aardige periode tussen straks en vanavond, wat ga je doen, dat je vanavond moet douchen dan?
ja dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
genoeg
maar weet niet of het je allemaal interesseert...
Moeders houd uw dochters binnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, als t goed is gaat t vandaag dan WEL door dat ik ga stappen en alles met een vriendin van me.. als ns niet weer gaat lopen kutten that is
Tja, het waait, dus reken er maar op dat de ns niet soepel zal lopenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, als t goed is gaat t vandaag dan WEL door dat ik ga stappen en alles met een vriendin van me.. als ns niet weer gaat lopen kutten that is
Kan, je zou ook de topics door kunnen lezen die gevuld zijn in jouw afwezigheid...quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook niet.. vertel het me straks maar eens ff zou ik zeggen
en die moeders zelf danquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeders houd uw dochters binnen.
ohh teruglezen heb ik al een beetje gedaan, dus ik ben enigszins op de hoogtequote:Op vrijdag 9 december 2011 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, het waait, dus reken er maar op dat de ns niet soepel zal lopen
Dus vanavond weer helemaal los?
[..]
Kan, je zou ook de topics door kunnen lezen die gevuld zijn in jouw afwezigheid...
Ik wist niet dat jij op ouder viel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en die moeders zelf dan
w8 wat
t kan mij niet gek genoegquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij op ouder viel.
Tot straks, ik heb een broodje met zalmquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t kan mij niet gek genoeg![]()
mja, tot straks hopelijk![]()
![]()
Mooi, dan hoef ik je niks te vertellenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohh teruglezen heb ik al een beetje gedaan, dus ik ben enigszins op de hoogte
nja, gister en eergister reden de treinen ook, dus dan kunnen ze dat vandaag ook
of het met regelmaat is, is tot daaraan toe.. ALS ZE MAAR RIJDEN
en daar ga ik vanuit dus ja
eetsequote:Op vrijdag 9 december 2011 12:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nu dan toch echt ff eten.. m'n maagje knort..![]()
nog 2 uurquote:
studentenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
kan jij me er vanaf helpen?quote:
geen ideequote:
hier ook al gepaktquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
Even koffie maken en minder chago worden
beertjequote:
Nope, liggen zit er niet in nee, werk it is jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee
ik kan je ook niet laten liggen neem ik aan, want je bent aan t werk, niet?
IK ZIE NIETS WOWWWWWWWWWquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
HET ZONNETJE SCHIJNT.. WOWWWWWWW
ik sla je baas wel ff nokkie zodat jij kunt bijkomenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, liggen zit er niet in nee, werk it is ja
WEJOWWWWWWWWWWWquote:
doe je ogen open dan...quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
studentenOp dit moment leid ik niet echt een typisch studentenleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder een van half 9 tot 5-leven..
Vanaf februari weer
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik zou ook gewoon naar huis kunnen gaan, maar thuis even lekker liggen zal er ook niet inzittenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik sla je baas wel ff nokkie zodat jij kunt bijkomen![]()
![]()
[..]
WEJOWWWWWWWWWWW
hij schijnt hier recht in m'n eauguh
Ik wou dat ik mn ogen dicht had.quote:
geen idee, ik ken jouw leven toch nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment leid ik niet echt een typisch studentenleven.
Eerder een van half 9 tot 5-leven..
Vanaf februari weer
Doe bepaalde harige beestjes rondom je hoofd binden, dan schijnt hij niet meer in je eaugeeeenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
WEJOWWWWWWWWWWW
hij schijnt hier recht in m'n eauguh
Nee, ik zou dat best eng vinden, als je dat wel zou weten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik ken jouw leven toch niet
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon naar huis kunnen gaan, maar thuis even lekker liggen zal er ook niet inzitten
goed ideequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe bepaalde harige beestjes rondom je hoofd binden, dan schijnt hij niet meer in je eaugeeeen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:15 schreef WAHRHEIT het volgende:
Even koffie maken en minder chago worden
hoofdpijn al wat opgeklaard?quote:
ik ben ook heul engquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat best eng vinden, als je dat wel zou weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
nee hoor, heb een aardige baas en zal ook niet positief zijn voor mn beoordelingsgesprek volgende weekquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
dan maar je baas de dupe laten worden.. kan m ook ontvoeren voor je
Dat geloof ik graag.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:23 schreef WAHRHEIT het volgende:
Pica van WH die langzaam uit z'n schulpje kruipt:hij doet t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.he will never know u_uquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee hoor, heb een aardige baas en zal ook niet positief zijn voor mn beoordelingsgesprek volgende weekWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Wie ben jijquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hoofdpijn al wat opgeklaard?
je ziet het niet, maar ik huil van binnenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
Stiekem ben ik een beetje bang voor fokkers.
quote:
Koffie werkt hier tegen allesquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hier ook al gepakt
niet zo goed eigenlijk, want koppijn
Oh sorry, ik ben zo subtiel als een mini-shovel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je ziet het niet, maar ik huil van binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
vooral voor beren en eendjes ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
Stiekem ben ik een beetje bang voor fokkers.
met shovels kan ik normaal wel goed overwegquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry, ik ben zo subtiel als een mini-shovel.
Jij werkt toch bij GO?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met shovels kan ik normaal wel goed overweg
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
Pica van WH die langzaam uit z'n schulpje kruipt poging 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Alle fokkers.quote:
Ik ben een beetje aparte mini-shovel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met shovels kan ik normaal wel goed overweg
pics?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aparte mini-shovel.
quote:
ik probeer een mental image te vormenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aparte mini-shovel.
quote:
o alweer weg uit kruikenstad ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor een half uurtje op en neer geweest. Kerel heeft wel halve tentamen verlult lol
slaap lekker of fijne reis ?quote:
lukt het een beetje?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik probeer een mental image te vormen
een aparte mini shovel voor jouquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik probeer een mental image te vormen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
hmm okquote:
not really, noquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een aparte mini shovel voor jouje mag niet zomaar pics van 4ebe postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zomaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
yay, koffie![]()
Tot heeel laat zitten sloohen
En *iemand* zat hier heul hard te praten, dus vroeg wakker![]()
hoeveel uurtjes?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
:sssssssquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm ok
rustig aan..
[..]
not really, no
Een reis naar mannen landquote:
zit lekkor verplicht in het stilte lokaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In plaats van een stiltecoupe, een stiltetopic.
als zij het niet doet, doe ik het welquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je mag niet zomaar pics van 4ebe posten
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als zij het niet doet, doe ik het wel
quote:
Ik heb ook vaag gedroomdquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wou nog over mijn heel aparte droom vertellen, maar dat komt ooit wel dan
Tot zoquote:
helaas zijn dromen vaak mooier dan de werkelijkheid.. mjaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb ook vaag gedroomd
[..]
Tot zo
Nou.. af en toe ben ik wel blij dat ze niet uitkomenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
helaas zijn dromen vaak mooier dan de werkelijkheid.. mja
De meeste dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Deze was te vaag om waar te zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ah, de M staat voor Marco Borsatoquote:
to good to be throughquote:
Crazy Marco Borsato?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, de M staat voor Marco Borsato
quote:
dejavu effect?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
de dromen waarvan ik niet wil dat ze gebeuren, gebeuren vaak, ja
Goodbye Simonquote:
dat ook.. maar ik haat dejavu's.. iets met een vicieuze cirkelquote:
Gotchaquote:
Waar vrouwen streken verboden zijnquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar vrouwen streken verboden zijn
mooi nummerquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WHERE ARE YOU CHRISTMASSSSSSSSSSS
Jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]apart land dan.
Have fun in elk geval
quote:
Niet hoe ik het zing.quote:
maar is zo mooi nummerquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet hoe ik het zing.
* Grunt
SISquote:
KIPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nou graag!quote:
Kebab.quote:
Ja CC is liefquote:
een wattes ?quote:
ok, wanneer ?quote:
Je weet wel, combichrist. Meerdere christenen in een kringetje.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet wel, combichrist. Meerdere christenen in een kringetje.
quote:
Je bek staat open schavuitquote:
wattes ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet wel, combichrist. Meerdere christenen in een kringetje.
wou er net in gaan schijten !quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zolang je je broek maar dicht laat lijkt me dat niet zo'n probleem
zal ik een illustratie posten ?quote:
quote:
Niet hier..quote:
Doe je best eensquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik een illustratie posten ?![]()
*knor* *knor*
Mij serieus nemenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Een combichrist is denk ik een genetische combinatie van de antichrist + paus benedictus. Daar krijg je agnosten van
CC is ook heel erg tof, ken er alleen niet zoveel van. Ben sowieso de laatste 2 jaar niet echt meer van de EBM, maar luister het nog wel af en toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]![]()
maat van me is er helemaal gek van, luistert altijd naar tormented radio. kweet niet of je dat kent ?
mompelt is over dooie mussenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Niet hier..![]()
Ik heb net gegeten, dus echt heel veel zin heb ik niet in kebab.
Vreetzak.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb altijd wel zin in kebab
lekkerquote:
ik alleen naar overvuldig drank gebruikquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb altijd wel zin in kebab
Levende musjes vind ik leuker.quote:
das geen kebab..quote:
Spareribsquote:
quote:
Dat heb je goed opgemerkt.quote:
Nahquote:
je zou een illustratie van kebab posten.quote:
en toch zo slank zijnquote:
True!quote:
ja spare-ribs hebben toch mn voorkeurquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou een illustratie van kebab posten.
tis geen kebab
(en de ribs zien er nog zo heel lekker uit ..)
alles beter dan mosselfeestenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijzonder concept: spare-ribsparty
Jouw lieve schatjequote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja spare-ribs hebben toch mn voorkeur
kan op 15 januariquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijzonder concept: spare-ribsparty
lekker sappig , lekker natquote:
Zeevruchtenquote:
Doe dan maar spareribs, die eet ik niet dagelijksquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
RibVraag
Je moet kiezen! Seks of spareribs?
Seks
Spareribs
LOL
quote:
Kalfsspareribs of gewone? Bij de kalfsspareribs staat seks op 2 hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
RibVraag
Je moet kiezen! Seks of spareribs?
Seks
Spareribs
LOL
gegrilde pijl inktvisjesquote:
bah, neequote:
ik heb werkelijk geen idee. slecht idee om spare-rib artikelen te lezen op dit moment merk ik nuquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Kalfsspareribs of gewone? Bij de kalfsspareribs staat seks op 2 hoor.
balenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bah, nee
oh vanavond gaat weer niet door dus.. pffff
Vanwaar die specifieke datum?quote:
zie OPquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanwaar die specifieke datum?
omg lekkerquote:
nee, meer YMCA, smurfenlied en Vulcano beetje van dit en datquote:
heb je nu zin in spareribs?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee. slecht idee om spare-rib artikelen te lezen op dit moment merk ik nu
bestaat dat ook al?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg lekker
[..]
nee, meer YMCA, smurfenlied en Vulcano beetje van dit en dat
je hebt een CD met YMCA ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, meer YMCA, smurfenlied en Vulcano beetje van dit en dat
ja best wel ja, maar ja , kan ze toch neit bestellen. ja van die gore , die lijken of ze voorgekloven zijnquote:
meligheid op het werkquote:
nee, iemand heeft er de foute Q cd in de playlist van Sqeezebox gegooid.quote:
zorg dan wel ff dat ik ook daar ben. zo vaak ben ik dr nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
k kom wel ooit eens naar eindhoven beertje.. maar vanavond kruip ik denk ik onder de dekentjes en blijf daar
Garnalen/gamba's/oesters/mosselen/schelpenquote:
dat zou wel zo handig zijn jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorg dan wel ff dat ik ook daar ben. zo vaak ben ik dr niet
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Garnalen/gamba's/oesters/mosselen/schelpen
+1quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
waardeloos zonder pics héquote:
oestersaus daarentegen is dan weer ontzettend lekker om mee te kokenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof je graagquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oestersaus daarentegen is dan weer ontzettend lekker om mee te koken
Klappen kan je krijgen, mafkees.quote:
quote:
quote:
Wat.quote:
Op wise z'n hoofd.quote:
quote:
Kijk.. bobbeh wil mij klappen geven.quote:
Prettig.quote:
ik zal z'n aandacht wel ff op wise richtenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Kijk.. bobbeh wil mij klappen geven.
Ik richt mijn aandacht momenteel op heel iemand andersquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal z'n aandacht wel ff op wise richten![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal z'n aandacht wel ff op wise richten![]()
blijf van m'n sis afquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik richt mijn aandacht momenteel op heel iemand anders
neequote:
om nom nomquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
Great, nu wil ik een broodje garnaal met roze saus
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
blijf van m'n sis af
[..]
nee
Forum Opties | |
---|---|