Kebab.quote:
Ja CC is liefquote:
een wattes ?quote:
ok, wanneer ?quote:
Je weet wel, combichrist. Meerdere christenen in een kringetje.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet wel, combichrist. Meerdere christenen in een kringetje.
quote:
Je bek staat open schavuitquote:
wattes ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet wel, combichrist. Meerdere christenen in een kringetje.
wou er net in gaan schijten !quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zolang je je broek maar dicht laat lijkt me dat niet zo'n probleem
zal ik een illustratie posten ?quote:
quote:
Niet hier..quote:
Doe je best eensquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal ik een illustratie posten ?![]()
*knor* *knor*
Mij serieus nemenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:00 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Een combichrist is denk ik een genetische combinatie van de antichrist + paus benedictus. Daar krijg je agnosten van
CC is ook heel erg tof, ken er alleen niet zoveel van. Ben sowieso de laatste 2 jaar niet echt meer van de EBM, maar luister het nog wel af en toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]![]()
maat van me is er helemaal gek van, luistert altijd naar tormented radio. kweet niet of je dat kent ?
mompelt is over dooie mussenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Niet hier..![]()
Ik heb net gegeten, dus echt heel veel zin heb ik niet in kebab.
Vreetzak.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb altijd wel zin in kebab
lekkerquote:
ik alleen naar overvuldig drank gebruikquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb altijd wel zin in kebab
Levende musjes vind ik leuker.quote:
das geen kebab..quote:
Spareribsquote:
quote:
Dat heb je goed opgemerkt.quote:
Nahquote:
je zou een illustratie van kebab posten.quote:
en toch zo slank zijnquote:
True!quote:
ja spare-ribs hebben toch mn voorkeurquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou een illustratie van kebab posten.
tis geen kebab
(en de ribs zien er nog zo heel lekker uit ..)
alles beter dan mosselfeestenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijzonder concept: spare-ribsparty
Jouw lieve schatjequote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja spare-ribs hebben toch mn voorkeur
kan op 15 januariquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijzonder concept: spare-ribsparty
lekker sappig , lekker natquote:
Zeevruchtenquote:
Doe dan maar spareribs, die eet ik niet dagelijksquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
RibVraag
Je moet kiezen! Seks of spareribs?
Seks
Spareribs
LOL
quote:
Kalfsspareribs of gewone? Bij de kalfsspareribs staat seks op 2 hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
RibVraag
Je moet kiezen! Seks of spareribs?
Seks
Spareribs
LOL
gegrilde pijl inktvisjesquote:
bah, neequote:
ik heb werkelijk geen idee. slecht idee om spare-rib artikelen te lezen op dit moment merk ik nuquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Kalfsspareribs of gewone? Bij de kalfsspareribs staat seks op 2 hoor.
balenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bah, nee
oh vanavond gaat weer niet door dus.. pffff
Vanwaar die specifieke datum?quote:
zie OPquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanwaar die specifieke datum?
omg lekkerquote:
nee, meer YMCA, smurfenlied en Vulcano beetje van dit en datquote:
heb je nu zin in spareribs?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee. slecht idee om spare-rib artikelen te lezen op dit moment merk ik nu
bestaat dat ook al?quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg lekker
[..]
nee, meer YMCA, smurfenlied en Vulcano beetje van dit en dat
je hebt een CD met YMCA ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, meer YMCA, smurfenlied en Vulcano beetje van dit en dat
ja best wel ja, maar ja , kan ze toch neit bestellen. ja van die gore , die lijken of ze voorgekloven zijnquote:
meligheid op het werkquote:
nee, iemand heeft er de foute Q cd in de playlist van Sqeezebox gegooid.quote:
zorg dan wel ff dat ik ook daar ben. zo vaak ben ik dr nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
k kom wel ooit eens naar eindhoven beertje.. maar vanavond kruip ik denk ik onder de dekentjes en blijf daar
Garnalen/gamba's/oesters/mosselen/schelpenquote:
dat zou wel zo handig zijn jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zorg dan wel ff dat ik ook daar ben. zo vaak ben ik dr niet
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Garnalen/gamba's/oesters/mosselen/schelpen
+1quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
waardeloos zonder pics héquote:
oestersaus daarentegen is dan weer ontzettend lekker om mee te kokenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof je graagquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oestersaus daarentegen is dan weer ontzettend lekker om mee te koken
Klappen kan je krijgen, mafkees.quote:
quote:
quote:
Wat.quote:
Op wise z'n hoofd.quote:
quote:
Kijk.. bobbeh wil mij klappen geven.quote:
Prettig.quote:
ik zal z'n aandacht wel ff op wise richtenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Kijk.. bobbeh wil mij klappen geven.
Ik richt mijn aandacht momenteel op heel iemand andersquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal z'n aandacht wel ff op wise richten![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal z'n aandacht wel ff op wise richten![]()
blijf van m'n sis afquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik richt mijn aandacht momenteel op heel iemand anders
neequote:
om nom nomquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
Great, nu wil ik een broodje garnaal met roze saus
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
blijf van m'n sis af
[..]
nee
Forum Opties | |
---|---|