Moeders houd uw dochters binnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, als t goed is gaat t vandaag dan WEL door dat ik ga stappen en alles met een vriendin van me.. als ns niet weer gaat lopen kutten that is
Tja, het waait, dus reken er maar op dat de ns niet soepel zal lopenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou, als t goed is gaat t vandaag dan WEL door dat ik ga stappen en alles met een vriendin van me.. als ns niet weer gaat lopen kutten that is
Kan, je zou ook de topics door kunnen lezen die gevuld zijn in jouw afwezigheid...quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook niet.. vertel het me straks maar eens ff zou ik zeggen
en die moeders zelf danquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeders houd uw dochters binnen.
ohh teruglezen heb ik al een beetje gedaan, dus ik ben enigszins op de hoogtequote:Op vrijdag 9 december 2011 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, het waait, dus reken er maar op dat de ns niet soepel zal lopen
Dus vanavond weer helemaal los?
[..]
Kan, je zou ook de topics door kunnen lezen die gevuld zijn in jouw afwezigheid...
Ik wist niet dat jij op ouder viel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en die moeders zelf dan
w8 wat
t kan mij niet gek genoegquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij op ouder viel.
Tot straks, ik heb een broodje met zalmquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
t kan mij niet gek genoeg![]()
mja, tot straks hopelijk![]()
![]()
Mooi, dan hoef ik je niks te vertellenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohh teruglezen heb ik al een beetje gedaan, dus ik ben enigszins op de hoogte
nja, gister en eergister reden de treinen ook, dus dan kunnen ze dat vandaag ook
of het met regelmaat is, is tot daaraan toe.. ALS ZE MAAR RIJDEN
en daar ga ik vanuit dus ja
eetsequote:Op vrijdag 9 december 2011 12:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nu dan toch echt ff eten.. m'n maagje knort..![]()
nog 2 uurquote:
studentenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |