:sssssssquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmm ok
rustig aan..
[..]
not really, no
Een reis naar mannen landquote:
zit lekkor verplicht in het stilte lokaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In plaats van een stiltecoupe, een stiltetopic.
als zij het niet doet, doe ik het welquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je mag niet zomaar pics van 4ebe posten
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als zij het niet doet, doe ik het wel
quote:
Ik heb ook vaag gedroomdquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik wou nog over mijn heel aparte droom vertellen, maar dat komt ooit wel dan
Tot zoquote:
helaas zijn dromen vaak mooier dan de werkelijkheid.. mjaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb ook vaag gedroomd
[..]
Tot zo
Nou.. af en toe ben ik wel blij dat ze niet uitkomenquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
helaas zijn dromen vaak mooier dan de werkelijkheid.. mja
De meeste dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Deze was te vaag om waar te zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ah, de M staat voor Marco Borsatoquote:
to good to be throughquote:
Crazy Marco Borsato?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, de M staat voor Marco Borsato
quote:
dejavu effect?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
de dromen waarvan ik niet wil dat ze gebeuren, gebeuren vaak, ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |