Daar gaat je verjaardagssexquote:
Verdorie ik wil taart.quote:
Ik heb speculaastaartquote:
quote:
Delenquote:
quote:
Ik pieker er niet over!quote:
Het is ook net echt he. Marketingquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
Britt zet verkeerde handtekening onder contract RTL 5
Beter dan een boom in je ster.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je zal een ster in je boom hebben
Stel derdeklassersquote:
Jeej, maar wel een dag te laatquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
@Rene en Kitty:
Géniale verjaardagskaart![]()
Ik heb ook een manager. Die is echt goed, want die regelt alle patat waar ik ben. Ook in het buitenland regelt zij de patat. Dat kan ik niet, want ik kan geen Engels.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
Britt zet verkeerde handtekening onder contract RTL 5
"Ik heb ook een manager. Die is echt goed, want die regelt alle patat waar ik ben"quote:
Mijn mamager ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef Renesite het volgende:
Mijn manager regelt ook patat vanavond "
Nep. Maar he, ze speelt het goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:55 schreef Bos81 het volgende:
Deze is nog erger
Het RTL 5-gezicht is niet bang dat haar manager er met de poen vandoor gaat. “Ze heeft gewoon een Fiat 500. Daaraan kun je zien dat het echt eerlijk gaat.”
Wat een vreselijk mens. Nep of echt, gewoon ril
Die van mij pizza...quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef Renesite het volgende:
Mijn manager regelt ook patat vanavond "
Tja het kon ook bijna niet echt zijn.. Maar nee, ik kan er niet echt (meer) om lachen. Toen ik haar voor het eerst zag bij Meisjes in de Jungle en ze zei dat 30.000 euro bijna een miljoen was, ja toen moest ik wel gniffelen, maar nu met al die aandacht erbij.. Nee..quote:
Ik moest een beetje lachentwitter:endantwit twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 16:18:59BREKEND: Ajax na UEFA-onderzoek alsnog door in Champions League, Lyon geschorst: http://t.co/njyBvhNb #ajax reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef iBenny het volgende:
Ik moest een beetje lachentwitter:endantwit twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 16:18:59BREKEND: Ajax na UEFA-onderzoek alsnog door in Champions League, Lyon geschorst: http://t.co/njyBvhNb #ajax reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef iBenny het volgende:
![]()
Twee verhalen inderdaad, maar als ik wil scoren zou ik geen C1000 overvallen denk ik? Nja gelukkig denk ik ook niet als een crimineel dus mischien is het heel logisch maar oke.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Cassiere neergeschoten en zeer waarschijnlijk ook overleden. Ik lees her en der wat over een ex. Maar ook over een overval.
Lekker type, ik begrijp waarom ze in eerste instantie op hem viel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dus geen overval. Er is drie keer op haar (17) geschoten door haar ex.
WTFquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Is dus geen overval. Er is drie keer op haar (17) geschoten door haar ex.
Maar het is wel een bekende van anderen en dat maakt het niks minder erg. Er zijn nu gewoon ouders, misschien zelfs broers en zussen, die vanochtend hun dochter of zus uit hebben gezwaaid naar school en werk, en haar gewoon nooit meer zullen spreken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Tja klinkt misschien hard, we kunnen wel zitten rouwen nu. Maar dit is gewoon haast dagelijkse kost onderhand. Laten we gewoon hopen dat dit soort dingen niet met bekenden van ons gaat gebeuren.
Vaker dan je denkt. Iedere dag worden er mensen vermoord, verkracht, mishandeld, Alleen opvallende zaken halen het nieuws.quote:
Ho, ik zeg ook niet dat dit een ernstige zaak is, Dat is het natuurlijk wel, dat is iedere moord. Maar iedere dag wordt er wel ergens iemand in ons land vermoord, De ene keer is het de loodgieter en de andere keer is het een meisje van 17. Niet alles haalt het nieuws of nu.nlquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar het is wel een bekende van anderen en dat maakt het niks minder erg. Er zijn nu gewoon ouders, misschien zelfs broers en zussen, die vanochtend hun dochter of zus uit hebben gezwaaid naar school en werk, en haar gewoon nooit meer zullen spreken.
En dat zal nooit dagelijkse kost worden want hier houd je gewoon geen rekening mee, dat er een volslagen idioot naar je werk komt om zoiets te doen
Grotendeels eens, alleen als het haar ex was, wtf doet een meisje van 17 bij iemand met een pistool, ja sorry maar laat je niet in met dat soort gasten, je komt er niet meer vanaf behalve met de dood.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar het is wel een bekende van anderen en dat maakt het niks minder erg. Er zijn nu gewoon ouders, misschien zelfs broers en zussen, die vanochtend hun dochter of zus uit hebben gezwaaid naar school en werk, en haar gewoon nooit meer zullen spreken.
En dat zal nooit dagelijkse kost worden want hier houd je gewoon geen rekening mee, dat er een volslagen idioot naar je werk komt om zoiets te doen
Het beruchte vlindereffectquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Er gaan over een tijdje mensen dood van wie JIJ het leven had kunnen redden door NU in actie te komen. Doe je ook niet.
Wat kan ik er aan doen dat ze vermoord wordt? Ik heb die macht niet en tegenhouden kan helaas niemand. Kijk natuurlijk is het een ernstige zaak, maar het gebeurt overal en altijd. En natuurlijk mag je het erg vinden, zo bedoel ik het ook niet. Maar dan zou ik om iedere moord verdrietig moeten zijn en dan heb je geen leven meer over en rouw je altijd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Er gaan over een tijdje mensen dood van wie JIJ het leven had kunnen redden door NU in actie te komen. Doe je ook niet.
Nou had ik het meer over het algemeen en geld geven aan goede doelen voor hongerige negertjes enzo, maar goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat ze vermoord wordt? Ik heb die macht niet en tegenhouden kan helaas niemand. Kijk natuurlijk is het een ernstige zaak, maar het gebeurt overal en altijd. En natuurlijk mag je het erg vinden, zo bedoel ik het ook niet. Maar dan zou ik om iedere moord verdrietig moeten zijn en dan heb je geen leven meer over en rouw je altijd.
Maar goed ik ben al weg
Volgens mij was Ian het juist met jou eensquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat ze vermoord wordt? Ik heb die macht niet en tegenhouden kan helaas niemand. Kijk natuurlijk is het een ernstige zaak, maar het gebeurt overal en altijd. En natuurlijk mag je het erg vinden, zo bedoel ik het ook niet. Maar dan zou ik om iedere moord verdrietig moeten zijn en dan heb je geen leven meer over en rouw je altijd.
Maar goed ik ben al weg
Ja dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Grotendeels eens, alleen als het haar ex was, wtf doet een meisje van 17 bij iemand met een pistool, ja sorry maar laat je niet in met dat soort gasten, je komt er niet meer vanaf behalve met de dood.
Je moet ook Jane aan je liaan doen en niet aan je lichtjesslingerquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:16 schreef Laysa het volgende:
Ik heb mn mooie lichtjesslinger kapot getrokken...die dingen kunnen ook nergens tegen
OMG! SCHENNIS!!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:16 schreef Laysa het volgende:
Ik heb mn mooie lichtjesslinger kapot getrokken...die dingen kunnen ook nergens tegen
Ik wil hem knuffelen, hij houdt van kerstquote:
Ik kan er ook wel andere dingen opquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil hem knuffelen, hij houdt van kerst
Mehhh, je kan er ook verf op kwakken zag ik vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:22 schreef Laysa het volgende:
jaja...nu liggen ze in een pot....de helft doet het niet meer en nu moet ik nwe kopen...en die hoerige gekleurde lichtjes zijn natuurlijk prijziger dan de normale
op de lichtjes?....Nee dan koop ik ze lieverquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Mehhh, je kan er ook verf op kwakken zag ik vandaag
Nope, ik zit aan de Zinfadel rosé, errug drinkablequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
Hebben jullie al eens die Martini Proseco op? moet het eens uitproberen
Lidl rosé toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, ik zit aan de Zinfadel rosé, errug drinkable
quote:
Doen!quote:
Naakt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Ik zit bij vrienden van vrienden te kijken op FB, sommige mensen kennen echt geen schaamte met foto's, ik zit te gieren hier
DM!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Ik zit bij vrienden van vrienden te kijken op FB, sommige mensen kennen echt geen schaamte met foto's, ik zit te gieren hier
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef Renesite het volgende:
Lidl is best een guitige winkel. Ze laten je er niet 40 minuten voor de kassa staan en je wordt er niet uitgekleed.
Alhoewelhet mag wel
soms
Dat wil je niet naakt zien geloof mequote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:41 schreef Renesite het volgende:
SIEPIEEE
Die kaartje gevonden hihi! Wist niet meer wat we vorige week stuurden
Ik met lezenquote:
Doe ik ook met oud en nieuw.. vind ik leuker dan vuurwerkquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
De buren aan de overkant laten net een 20-tal(?) wensballonnen op. Ziet er best nice uit.
Hahahaha :pquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
Iemand heeft lol met zichzelf. Of Siepie op de DM. Hihi.
Wehehe, tranen in mijn ogen hier.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef Renesite het volgende:
Iemand heeft lol met zichzelf. Of Siepie op de DM. Hihi.
WAT?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, tranen in mijn ogen hier.
Jannie_________!
Ik doe dat ook wel eens. Zie ik een keer een foto waar mijn persoonlijk begeleidster bepaald niet flatteus opstaatquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
ik heb de FB gezien van een van onze directeuren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens. Zie ik een keer een foto waar mijn persoonlijk begeleidster bepaald niet flatteus opstaat
Ook bij vrienden van vrienden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb de FB gezien van een van onze directeuren.
Ik moest huilen
Grote korrels Venz?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
De hagel komt hier met bakken uit de lucht pleuren
Lachen he?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens. Zie ik een keer een foto waar mijn persoonlijk begeleidster bepaald niet flatteus opstaat
Ja, vooral toen ik haar er mee confronteerde.quote:
vertaal m ff in het engels en je snapt hemquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat is dat voor rare cluedo variant die je daar speelt
Linsay Lohan in the toiletboy?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
vertaal m ff in het engels en je snapt hem
quote:
En helaas niet door...quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een Raffish Sing-off. Ik had al verwacht dat Nora niet zo goed zou scoren..
ouwe lulquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit er niet zo mee. Okee, ik heb er bij in de klas gezeten en wel eens mee staan praten. Maar ach dat is al bijna 13 jaar geleden..
Ja, ik weet het. Lutte zat 13 jaar geleden nog niet eens op schoolquote:
CV op FBquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ghihi
Ze zijn al weer weg
Ik weet wat ze doen
Ik zit even wakker te wordenquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ghihi
Ze zijn al weer weg
Ik weet wat ze doen
Met kut muziek jaquote:
quote:
Wat een baasquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:24 schreef Kally het volgende:
Goed he? De held, hij was de enige die een mooie duik kreeg te horen
Iedereen viel een soort van het muurtje af en hij dook echt ver
Morgen geef ik hem je pikachu boksquote:
Ben je blij?quote:
quote:
Ja ja jij krijgt je cupcakesquote:
Ookquote:
Ja ik versier ze ook, maar niet met marsepein, met vloeibare chocolade en deco dingetjes, volgende week ga ik een kerstcake bakken met marsepein voor het kerstdiner op schoolquote:Op zondag 11 december 2011 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
Cupcakes
Ga je ze ook versieren met marsepein
Ik ga over 2 weken weer 2 taarten bakken en decoreren
Dat is ook lekkerquote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik versier ze ook, maar niet met marsepein, met vloeibare chocolade en deco dingetjes, volgende week ga ik een kerstcake bakken met marsepein voor het kerstdiner op school
Wij hebben geen jamin, en wat eiwit erbij dan rolt het beterquote:Op zondag 11 december 2011 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is ook lekker
Bij Jamin kan je tegenwoordig marsepein kopen, van die blokken, die is trouwens erg lekker.
Die marsepein van xenos is erg kut, rolt niet lekker uit en scheurt snel
Ik zat me een voetbalclub met die afkorting te bedenkenquote:Op zondag 11 december 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
Wat een onmogelijke goals zijn er nu bij CV
Club Vitoriaquote:Op zondag 11 december 2011 14:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat me een voetbalclub met die afkorting te bedenken![]()
Ik heb CV net verwijderdquote:Op zondag 11 december 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
Wat een onmogelijke goals zijn er nu bij CV
Zonder te kijken, Monique Smit?quote:Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef iBenny het volgende:
50 Most Popular Women on the Web, Per Google Search Results
Zie nummer 7
In Brazilie en POrtugal heten er wel een aantal clubs Club Vitoria (en dan nog iets er achter) Club Vitoria Setubal heeft wel eens Europees gespeeld tegen Nederlandse clubs (Vitesse iig zo uit het blote hoofd)quote:
Ahaquote:Op zondag 11 december 2011 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Brazilie en POrtugal heten er wel een aantal clubs Club Vitoria (en dan nog iets er achter) Club Vitoria Setubal heeft wel eens Europees gespeeld tegen Nederlandse clubs (Vitesse iig zo uit het blote hoofd)
Nooquote:Op zondag 11 december 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb CV net verwijderd
Was het helemaal zat
Enge mensenquote:Op zondag 11 december 2011 17:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny.. kom je ook 23 december naar glazen huis? René en ik zijn er ook.. en nog wat enge mensen
We hebben beide toevallig een vrije dag..quote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef iBenny het volgende:
Vanwaar dat je helemaal naar Leiden gaat?
Volgens mij ben ik dan ook vrij.quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
We hebben beide toevallig een vrije dag..En er komen wat leuke mensen van ARG7
Doortje komt ook even kijken waarschijnlijk
Bloempje, Haarklip, Janpiraat, Klinkerbotsing en Rene en ik geloof ikquote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dan ook vrij.
Er zaten wel leuke mensen daar idd.. wie komen er dan?
Oke danquote:Op zondag 11 december 2011 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bloempje, Haarklip, Janpiraat, Klinkerbotsing en Rene en ik geloof ik
Jan en KliBo ook?!quote:Op zondag 11 december 2011 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bloempje, Haarklip, Janpiraat, Klinkerbotsing en Rene en ik geloof ik
Haha, watskeburt?quote:Op zondag 11 december 2011 17:35 schreef Lutte het volgende:
Studielink en IB-groep en al die andere onzin mag even heeeeel diep in de stront zakken, fuck de kerstgedachte
Ja al dat inschrijven enzo. Moet nu al vanwege decentrale selectie, vragen ze allemaal je cijfers enzo, ja die heb ik nog nietquote:
Jup, moet nu eerst een eigen bankrekening fixenquote:Op zondag 11 december 2011 18:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha.. van de week even rustig voor zitten Lut
Rekening is zo geregeld!quote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, moet nu eerst een eigen bankrekening fixenHopelijk dan een stapje verder
![]()
![]()
Zijn we tegen januari wel klaar ofzo.
Neequote:Op zondag 11 december 2011 18:15 schreef Renesite het volgende:
Lutte?
Heb je nog geen eigen bankrekening?
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zondag 11 december 2011 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
NeeAlleen een spaarrekening
En dat is bemoedigend Pat
Euhhhhhhhhh nou om te pinnen?!quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, waarvoor zou ik het nodig hebben?
Ja, gewoon de bank binnen lopen, id-bewijs mee, en ik denk omdat je minderjarig bent een ouder mee.. en dan wordt 't geregeld..quote:Op zondag 11 december 2011 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
NeeAlleen een spaarrekening
En dat is bemoedigend Pat
VANVELZEN BARBIEquote:Op zondag 11 december 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
Ik moest hardop lachen toen ik deze foto zag
[ afbeelding ]
Tientje, twintig. Hooguit.quote:Op zondag 11 december 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bijna nooit contant bij me
Maar hoe kom je dan aan dat contante geld?quote:
Zakgeldquote:Op zondag 11 december 2011 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan dat contante geld?
Ja, okee. Toch moet je ooit aan pinnen gaan geloven. Zeker bij zo'n jonge meid zal men het verwachten dat ze niet iedere keer bij de bank komt en vraagt of ze geld mag komen opnemen..quote:
Spaarrekening kan ik niet op hèquote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee. Toch moet je ooit aan pinnen gaan geloven. Zeker bij zo'n jonge meid zal men het verwachten dat ze niet iedere keer bij de bank komt en vraagt of ze geld mag komen opnemen..
Nee, daar heb je helemaal gelijk in. Dat vind ik ook niet kunnen, hoor. Maar jij bent geen 13 meer, al zou je dat niet zeggen..quote:Op zondag 11 december 2011 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Spaarrekening kan ik niet op hèEn komende week komt die pinpas er dus blijkbaar
Sowieso vind ik het echt een kwalijke zaak dat kinderen van twaalf, dertien al een pinpas hebben. Dan moet je nog met geld om leren gaan en dat gaat contant veel beter omdat een rekening veel te abstract is. In je portemonnee zie je precies wat je hebt en vooral wat je niet hebt. Maar dat is weer een andere discussie
Ik mocht soms een keer pinnen van mijn ouders! De kapper of zo! Dat vond ik dan kei tof.quote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, daar heb je helemaal gelijk in. Dat vind ik ook niet kunnen, hoor. Maar jij bent geen 13 meer, al zou je dat niet zeggen..
Ik pinde toen 450 euro! Het was geweldig!quote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was de eerste pinner in Nederland.. ik heb het zelfs uitgevonden!
Euro's pinnenquote:Op zondag 11 december 2011 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik pinde toen 450 euro! Het was geweldig!
Fail.. toen waren er nog guld0nsquote:Op zondag 11 december 2011 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik pinde toen 450 euro! Het was geweldig!
OhMyGeeeeezeersss!quote:Op zondag 11 december 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
Alle Paulatoetjes nog aan toe... wat heeft Linda voor gordijn aan? #miljoenenjacht
Ik verwachtte een heel koeiengewaad, dit valt een beeeetje tegen. Ofja mee dus eigenlijkquote:Op zondag 11 december 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
Alle Paulatoetjes nog aan toe... wat heeft Linda voor gordijn aan? #miljoenenjacht
Het is net een vleermuisquote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik verwachtte een heel koeiengewaad, dit valt een beeeetje tegen. Ofja mee dus eigenlijk
ik krijg spontaan trek in Bamiquote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
conimex asian crisps teriyaki, NOMNOMNOM
quote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
conimex asian crisps teriyaki, NOMNOMNOM
We hebben toevallig gechineesd vandaag, echt ik heb zo'n gênante hoeveelheid voedsel weggewerktquote:
maar Chinees is lekkerquote:Op zondag 11 december 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hebben toevallig gechineesd vandaag, echt ik heb zo'n gênante hoeveelheid voedsel weggewerktHoef de komende twee dagen even niet meer te eten denk ik
Neequote:Op zondag 11 december 2011 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hebb0n..
SCHATTTJEEE.. KIJK, DIE WIL IK!!
Niet lachen benny.. ik vind angry burdjus lief... wil zuh in un kootjuh houdun, in main slaapkamur!quote:
*ff kieken*.... Geniaalquote:Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef Lutte het volgende:
Benny je kunt ook Angry Birds nagellakkenStaan geniale filmpjes van op YT
Ik lach je toequote:Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet lachen benny.. ik vind angry burdjus lief... wil zuh in un kootjuh houdun, in main slaapkamur!
rip aan de nabestaandequote:Op zondag 11 december 2011 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn oudoom is toevallig gestorven aan toelachen HOOR
Nee.. ze heeft sowieso vieze huid.. en vet haar..quote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Is ze wel lekker dan?
Niet dat jij er wat aan hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een vet vies meisje in mijn groepje.. op school..
Ze was donderdag uitgeweest.. en vrijdag stonk ze vet erg.. niet gedoucht.. make-up tot op d'r knieen.. terwijl ze nooit make-up op heeft.. en ze nam tot overmaat van ramp een vriendin mee.. die kwam kijken "of het wat voor haar was".. dikke bullshit..
Like i've said; overleg het eerst met je groepsgenotenquote:
JA JAquote:Op zondag 11 december 2011 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Like i've said; overleg het eerst met je groepsgenoten
En die ander je douche aangeboden?quote:Op zondag 11 december 2011 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zojuist iets engs gedaan..
een klasgenote aangeboden om een keer samen te gaan studeren
Mjah.. bah!quote:Op maandag 12 december 2011 07:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Schop dat wijf gewoon.
edit: Dat vieze wijf hè, niet die klasgenoot waar je mee ging studeren.
Goed puntquote:Op maandag 12 december 2011 07:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en die zit ook niet in mijn douche!
En gaat het bed winnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |