Daar gaat je verjaardagssexquote:
Verdorie ik wil taart.quote:
Ik heb speculaastaartquote:
quote:
Delenquote:
quote:
Ik pieker er niet over!quote:
Het is ook net echt he. Marketingquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
Britt zet verkeerde handtekening onder contract RTL 5
Beter dan een boom in je ster.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je zal een ster in je boom hebben
Stel derdeklassersquote:
Jeej, maar wel een dag te laatquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
@Rene en Kitty:
Géniale verjaardagskaart![]()
Ik heb ook een manager. Die is echt goed, want die regelt alle patat waar ik ben. Ook in het buitenland regelt zij de patat. Dat kan ik niet, want ik kan geen Engels.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
Britt zet verkeerde handtekening onder contract RTL 5
"Ik heb ook een manager. Die is echt goed, want die regelt alle patat waar ik ben"quote:
Mijn mamager ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef Renesite het volgende:
Mijn manager regelt ook patat vanavond "
Nep. Maar he, ze speelt het goed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:55 schreef Bos81 het volgende:
Deze is nog erger
Het RTL 5-gezicht is niet bang dat haar manager er met de poen vandoor gaat. “Ze heeft gewoon een Fiat 500. Daaraan kun je zien dat het echt eerlijk gaat.”
Wat een vreselijk mens. Nep of echt, gewoon ril
Die van mij pizza...quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:31 schreef Renesite het volgende:
Mijn manager regelt ook patat vanavond "
Tja het kon ook bijna niet echt zijn.. Maar nee, ik kan er niet echt (meer) om lachen. Toen ik haar voor het eerst zag bij Meisjes in de Jungle en ze zei dat 30.000 euro bijna een miljoen was, ja toen moest ik wel gniffelen, maar nu met al die aandacht erbij.. Nee..quote:
Ik moest een beetje lachentwitter:endantwit twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 16:18:59BREKEND: Ajax na UEFA-onderzoek alsnog door in Champions League, Lyon geschorst: http://t.co/njyBvhNb #ajax reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef iBenny het volgende:
Ik moest een beetje lachentwitter:endantwit twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 16:18:59BREKEND: Ajax na UEFA-onderzoek alsnog door in Champions League, Lyon geschorst: http://t.co/njyBvhNb #ajax reageer retweet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |