have fun!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
vanuit de la mar. Tijd voor Professor van Rossem.
Jaloezie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
vanuit de la mar. Tijd voor Professor van Rossem.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jemig, heb je nog steeds dat undersign?![]()
Is dat alleen bij VLC zo op dat secundaire scherm of met elk programma?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:49 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand hier een idee van?
[ afbeelding ]
VLC video is donker op een secundaire scherm. Al opnieuw geprobeerd opnieuw te installeren en caches verwijderd (via tooltje in DMG).
[ afbeelding ]
(zelfde beeld in VLC)
Alleen VLC gek genoeg. En dat sinds 2 weken waarbij ik geen updates had oid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat alleen bij VLC zo op dat secundaire scherm of met elk programma?
Als het met elk programma is, je beeldscherminstellingen even aanpassen denk ik.
Ik gok iets met hardware-rendering...quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:49 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand hier een idee van?
[ afbeelding ]
VLC video is donker op een secundaire scherm. Al opnieuw geprobeerd opnieuw te installeren en caches verwijderd (via tooltje in DMG).
[ afbeelding ]
(zelfde beeld in VLC)
Ik gok wel meer mensen... en ze zijn dan de underdog, dus de gedoodverfde winnaar als ik de logica van dit jaar doortrek.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
als ze volgend jaar op Televizierringshortlist staan ga ik op ze stemmen!
ok nu werkt tquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb gewoon geluid via de socialradiosite...
[..]
Windows+R
cmd ENTER
tracert www.ultimatemovieforum.com
dat zou moeten werken...als dat niet werkt weet ik het iig niet
Dat is ook niet los http://maps.google.com/ma(...).41&hq=drachten&z=17quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
TBS kliniek? Je bedoeld die voortuin waarin 'ie al z'n videoclips opneemt...
Gaat om de laatste regel, welk adres staat er net boven 'de trace is voltooid'?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok nu werkt t![]()
krijg een hele lading aan getalletjes. now what?
maar staat er "trace voltooid"?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok nu werkt t![]()
krijg een hele lading aan getalletjes. now what?
"Time-out bij opdracht"quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gaat om de laatste regel, welk adres staat er net boven 'de trace is voltooid'?
Dan gaat er daar iets fout... en wat staat dáárboven dan? Dus wat is de laatste stap geweest die wél werkt.quote:
Prima, ik voor een cursus Nederlands voor je het web op magquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:59 schreef ChungLingSoo het volgende:
Echt, ik pleit voor een Intarwebs rijbewijs...
Denk niet dat dat gaat helpen. Als je sommige mensen mét rijbewijs op Neerlands wegen ziet rijden...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Prima, ik voor een cursus Nederlands voor je het web op mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |