bij mij doet ie het wel.....quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:26 schreef Timo20 het volgende:
ok mensen, heb ff jullie hulp nodig:
sinds een dag of 2 kan ik de site www.ultimatemovieforum.com niet meer laden. Zowel firefox als chrome doen `t niet. Kreeg van de moderator van de site de tip om te kijken of mijn computer het adres niet blokkeert. Mijn vraag: hoe kan ik dit controleren en kan een computer dat automatisch doen? heb `m zelf nl. niet in mijn de-te-blokkeren sites gezet.
Help!
te vroeg ben ik bang....quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Vindt overigens dat bouncer best vroeg piekt eigenlijk, voor een serious request liedje.
dus...twitter:thisiskrause twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:26:57Nu ga ik mijn hoofd insmeren met natte ontbijtkoek en boodschappen doen bij de Albert Heijn. Doei! reageer retweet
Wie zegt dat Bouncer de SR-hit wordt? Kan ook nog iets heel anders worden... of wellicht zelfs een jaar zónder anthem, ook dát kan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Vindt overigens dat bouncer best vroeg piekt eigenlijk, voor een serious request liedje.
Mja, maar die post dan ook al jaaaaaaarenlang rare tweets volgens mij... en véél ook!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
te vroeg ben ik bang....
en kennen we Krause nog? was te gast bij de laatste Der Rudy en was mijn plugplaat ooit....dus...twitter:thisiskrause twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:26:57Nu ga ik mijn hoofd insmeren met natte ontbijtkoek en boodschappen doen bij de Albert Heijn. Doei! reageer retweet
Hello werd vorig jaar een dag of 10 later voor het eerst gedraaid dan Bouncer dit jaar. maar ach, we zien welquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie zegt dat Bouncer de SR-hit wordt? Kan ook nog iets heel anders worden... of wellicht zelfs een jaar zónder anthem, ook dát kan.
Aan de andere kant... Hello was ook al best oud vorig jaar...
veel...valt mee, maar wel raar. vinnikleukquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar die post dan ook al jaaaaaaarenlang rare tweets volgens mij... en véél ook!
Uitvoeren staat bij mij nergens?? heb vistaquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Start -> uitvoeren -> cmd -> OK -> commando 'tracert www.ultimatemovieforum.com' -> ENTER en dan kijken wat de laatste stap is (wss krijg je ergens na een tijdje sterretjes ipv adressen). Hier gaat 'ie vanaf mijn provider via above.net naar ns1.siteground291.com (server waar site op draait).
In dat geval Windows-toets + Rquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uitvoeren staat bij mij nergens?? heb vista
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uitvoeren staat bij mij nergens?? heb vista
Nee die doet `t ook niet??quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij mij doet ie het wel.....
kun je wel rechtstreeks naar http://184.154.233.14 gaan?
en andres wellicht iets met je hostfile, maar daar heb ik geen verstand van...
dan is er iig geen probleem met je DNS-server. maar druk eens WINDOWS+r op typ bij start in dat intypvakje "cmd" (zonder " ).. volgens mij werkt dat ook....en dan datgene wat Sirolf beschrijft.quote:
Nope, nothingquote:
Geen uitvoeren-scherm of...?quote:
heb je uberhaupt je toetsenbord aangesloten???quote:
jemig, heb je nog steeds dat undersign?quote:
haha nee ik bedoel nothing als in " dan doet ie t nog niet".quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je uberhaupt je toetsenbord aangesloten???
Je hebt toch wel de aanhalingstekens weggelaten hequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha nee ik bedoel nothing als in " dan doet ie t nog niet".
Ook met die cmd en dat commando------> wordt niet herkend als interne of externe opdracht.... zucht
| 1 | tracert www.ultimatemovieforum.com |
ik heb gewoon geluid via de socialradiosite...quote:
Windows+Rquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha nee ik bedoel nothing als in " dan doet ie t nog niet".
Ook met die cmd en dat commando------> wordt niet herkend als interne of externe opdracht.... zucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |