5 euroquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:45 schreef Beaudelaire het volgende:
En hoeveel heeft Snow Patrol gekost, oftewel hoeveel gaat er niet naar het Rode Kruis?
Geniaal nummer dit hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Coldplay![]()
Ik zou d'r gratis nog niet naar toe willen
Ja inmiddels weten we dat wel hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Coldplay![]()
Nobody cares.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Coldplay![]()
Gewoon niet op reageren joh.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef FZN05 het volgende:
Fijn dat er mensen zijn die áltijd wat te zeiken hebben.
Sophie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Al bekend wie er de updates doen?
Sophie en ....?
Voor hoeveel ¤ laat Annemieke dit jaar die lekkere tietjes van haar zien?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sophie?
Annemiek deed dat vorig jaar.
Roots bloody roots! Weliswaar aangevraagd, maar Roos begint het te leren.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voor hoeveel ¤ laat Annemieke dit jaar die lekkere tietjes van haar zien?
Helemaal geen verkeerd bandje, dat Hanson. Alleen jammer dat ze nooit meer onder het Mmmbop-juk uit zullen komen... Vorig jaar nog een best leuk album uitgebracht, maar dat heeft hier niet veel gedaan geloof ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mmm Bop
Dat was toch best een leuk liedje.
Dat is wel heel kort door de bocht. Uiteraard is het mooi dat die band op een pleintje in Leiden nummers gaat spelen, maar het traject van deze twee partijen de laatste maanden is op zich opmerkelijk te noemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef FZN05 het volgende:
Fijn dat er mensen zijn die áltijd wat te zeiken hebben.
Volgens mij hebben ze nog wel een heel trouwe fanbase hoor, maarja 3fm zal het niet draaien nee, Mmmbop noemen dit al een guilty pleasure terwijl het gewoon een goed nummer is toevallig gezongen door jochies die toen erg jong waren. Te jong blijkbaar om serieus te nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Helemaal geen verkeerd bandje, dat Hanson. Alleen jammer dat ze nooit meer onder het Mmmbop-juk uit zullen komen... Vorig jaar nog een best leuk album uitgebracht, maar dat heeft hier niet veel gedaan geloof ik.
Tuurlijk is de fanbase er nog wel, maar een HMH vullen gaat lastig worden, denk ik. En ja, ze waren te jong te populair. Zie dan nog maar eens als serieus artiest te worden erkend, dat is slechts zeer weinigen gegeven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:06 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog wel een heel trouwe fanbase hoor, maarja 3fm zal het niet draaien nee, Mmmbop noemen dit al een guilty pleasure terwijl het gewoon een goed nummer is toevallig gezongen door jochies die toen erg jong waren. Te jong blijkbaar om serieus te nemen.
Leuk liedje, maar niet heel spannend. Wel een leuke referentie naarquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Helemaal geen verkeerd bandje, dat Hanson. Alleen jammer dat ze nooit meer onder het Mmmbop-juk uit zullen komen... Vorig jaar nog een best leuk album uitgebracht, maar dat heeft hier niet veel gedaan geloof ik.
En Weird Al doet mee. Weird Al = altijd +1.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Leuk liedje, maar niet heel spannend. Wel een leuke referentie naarThe Blues Brothers
Vorige 2 jaar deed Timur dat. Annemieke deed het alleen in Breda 3 jaar terug... maar aangezien Timur in t huis zit zou 't best wel weer eens Annemieke kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sophie?
Annemiek deed dat vorig jaar.
Ik heb nauwelijks 3fm geluisterd, ff denken. Ohja Smith & Burrows, nou vind ik niet kut hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb gelukkig een groot gedeelte van de week in Frankrijk doorgebracht en niet de MH gehoord, wat vinden jullie ervan?
Mijn mening mag duidelijk zijn
Ik heb toch echt vorig jaar op een meter van Annemieke gestaan toen het live @ TV was. Zal wel voor iets anders geweest zijn dan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorige 2 jaar deed Timur dat. Annemieke deed het alleen in Breda 3 jaar terug... maar aangezien Timur in t huis zit zou 't best wel weer eens Annemieke kunnen worden.
Mooiquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ja was leukerg kort, maar leuk om alle gezichten achter de mail-adressen te zien
lopende zaken besproken, rondleiding door de fabriek gehad, dus da's altijd goed
Herkenbaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi![]()
En soms heel geinig om eens gezichten bij mailadressen te zien, ik heb vaak een verkeerd beld in mijn hoofd
Tja... Werkgericht stuur ik vaak pissige mails naar ondersteunende diensten binnen onze organisatie en daar krijg ik ook vaak niet de liefste antwoorden op. Meestal vallen ze in het echt ook meequote:Op vrijdag 9 december 2011 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Viel mij bij allemaal 100% meeMisschien heb ik een negatief wereldbeeld
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 14:20:36Loop ik toevallig het #3FM pand binnen, zit ik ineens robradio te doen! Huh?! reageer retweet
als ik nog geen kaartje voor volgende week had gehad was het een opgeweest.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:01 schreef minthy het volgende:
Hier toevallig iemand die een kaartje van mij wil overnemen voor De Staat vanavond in Deventer? M'n collega kon er niemand voor vinden...
Er zijn ook nog kaarten te koop dus extra kaarten bijbestellen is mogelijk
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:22 schreef minthy het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 14:20:36Loop ik toevallig het #3FM pand binnen, zit ik ineens robradio te doen! Huh?! reageer retweet
Unfortunately peanut butter...quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik nog geen kaartje voor volgende week had gehad was het een opgeweest.
goedemiddag iedereen
en tot vanavond iedereen
Ik zou het nu doen, heb je meer kans. Ik geef je iig een RT.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Unfortunately peanut butter...
Ik gooi het nog op Twitter later vanmiddag en anders heeft mijn collega die afzegde gewoon pech en mag hij dokken
Tof! Kan je mij RT'en dan? Omdat ik de boel heb afgeschermdquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou het nu doen, heb je meer kans. Ik geef je iig een RT.
Ja, ik doe de oude RT, zodat het er voor komt te staan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof! Kan je mij RT'en dan? Omdat ik de boel heb afgeschermd
Ah, kan dat ook nog. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, ik doe de oude RT, zodat het er voor komt te staan.
Hij is er inmiddels wel. Sinds 14:35.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
wrom is Stenders er niet en is er vanavond wel???
gelukkigquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij is er inmiddels wel. Sinds 14:35.
Hij stond trouwens in de file. Op de A6, hadden ze het over. Daar was een ongeluk gebeurd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkigkan ik vanavond lekker Late Vermaak luisteren
de opdracht was, teken een rondje en daaronder een driehoek met de punt naar beneden.quote:
Op dat moment liep ik op de kerstafdeling van een tuincentrum. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat nou erger is.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Op dat moment liep ik op de kerstafdeling van een tuincentrum. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat nou erger is.
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:47 schreef FZN05 het volgende:
Hahaha! Britt stuurde een tweet dat ze in het Glazen Huis blijft slapen, maar nu is die tweet verwijderd.
als dat waar zou zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:47 schreef FZN05 het volgende:
Hahaha! Britt stuurde een tweet dat ze in het Glazen Huis blijft slapen, maar nu is die tweet verwijderd.
Past prima bij dat volk wat het topic komt bestormen volgende week.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:47 schreef FZN05 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Past prima bij dat volk wat het topic komt bestormen volgende week.
Iddquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou, dat wordt dus 1 dag SR overslaan
quote:Britt zet verkeerde handtekening onder contract RTL 5
Geplaatst op Fri 09 Dec 2011 om 14:08
Britt Dekker heeft donderdag een fout gemaakt bij het ondertekenen van haar contract met RTL 5. Ze zette per ongeluk een verkeerde handtekening. Dat heeft de realityster onthuld op 3FM. Volgens Dekker was ze niet helemaal bij de les, omdat ze ‘nog nooit zoiets vets heeft meegemaakt’. “Ik had per ongeluk mijn optreden-handtekening gezet, dus toen moest het overnieuw. Ik had een pijl getekend, maar het is helemaal officieel en dan kan het niet. We kregen zelfs een zilveren RTL-pen.“
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef Pino112 het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=118999
[..]![]()
Dat dus.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
dikke bullshit dit, gewoon voor de media aandacht en het programmaquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Iedereen weet nu toch wel dat ze nep is en een typetje speelt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:14 schreef alors het volgende:
[..]
dikke bullshit dit, gewoon voor de media aandacht en het programma
Ik denk dat 3FM zelf Bouncer gaat pushen tot anthem, anders was het deze of vorige week wel Megahit geweest. Nu kan het nog Megahit zijn de eerste week na SR.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Lonely Boy van The Black Keys is echt een lekker nummer. Dat zou de nieuwe SR anthem moeten worden.
je bent nu al mijn held!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:31 schreef gerbenp het volgende:
Voor de mensen van de Sandstorm mix, maak je geen zorgen. De oplossing heb ik al uitgebreid getest en aangeschaft gisteren. In digitale kabel kwaliteit.
Veenstra heeft laatst op zijn tumbler een parodie gepost: Boer met Swaggerquote:
Zou zo een Jelmer nummer kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Veenstra heeft laatst op zijn tumbler een parodie gepost: Boer met Swagger
ja, net als Klein Stoer en Boer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou zo een Jelmer nummer kunnen zijn.
ik mag het hopen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zanger Rinus als gast is hopelijk een grap?!
quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:12 schreef DohanJerksen het volgende:
![]()
http://michielveenstra.tu(...)ellen-wie-de-gast-is
Niet klikken als je niet wilt weten wie de gast is.
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:16:00WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:16:00WWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDD #ekstraweekend #3fm reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:16:02WWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDD #3fm #ekstraweekend reageer retweet
twitter:nosop3 twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:18:27In een supermarkt in Almelo is geschoten. Er zou zeker 1 slachtoffer zijn,nog niet bevestigd. RTV Oost meldt dat de dader voortvluchtig is. reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:nosop3 twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:18:27In een supermarkt in Almelo is geschoten. Er zou zeker 1 slachtoffer zijn,nog niet bevestigd. RTV Oost meldt dat de dader voortvluchtig is. reageer retweet
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:13:24De eerste bewegende beelden vanuit het winkelcentrum in Almelo: http://t.co/OPVS8RG8 http://t.co/gytTKz4C http://t.co/tIwN5O4b (door @NLJTS) reageer retweet
quote:
TBS kliniek? Je bedoeld die voortuin waarin 'ie al z'n videoclips opneemt...quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Mag hij op proefverlof uit zijn TBS kliniek?
Zijn nieuwe hitquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
TBS kliniek? Je bedoeld die voortuin waarin 'ie al z'n videoclips opneemt...
niet zo onaardig over onze geestelijk minder bedeelde medemens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nou effe dimmmen, Rinus doet geen vlieg kwaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Rinus kan echt niet beter, Britt wel maar die houdt zich gewoon van de dommequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Eigenlijk is Rinus gewoon de mannelijke Britt/Ymke...
er schijnen opnames te zijn van zijn 2malig 3fm-program Tjitse.....quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
Rinus moet...UIT HET RAAM!
[..]
er schijnen opnames te zijn van zijn 2malig 3fm-program Tjitse.....
Start -> uitvoeren -> cmd -> OK -> commando 'tracert www.ultimatemovieforum.com' -> ENTER en dan kijken wat de laatste stap is (wss krijg je ergens na een tijdje sterretjes ipv adressen). Hier gaat 'ie vanaf mijn provider via above.net naar ns1.siteground291.com (server waar site op draait).quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:26 schreef Timo20 het volgende:
ok mensen, heb ff jullie hulp nodig:
sinds een dag of 2 kan ik de site www.ultimatemovieforum.com niet meer laden. Zowel firefox als chrome doen `t niet. Kreeg van de moderator van de site de tip om te kijken of mijn computer het adres niet blokkeert. Mijn vraag: hoe kan ik dit controleren en kan een computer dat automatisch doen? heb `m zelf nl. niet in mijn de-te-blokkeren sites gezet.
Help!
bij mij doet ie het wel.....quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:26 schreef Timo20 het volgende:
ok mensen, heb ff jullie hulp nodig:
sinds een dag of 2 kan ik de site www.ultimatemovieforum.com niet meer laden. Zowel firefox als chrome doen `t niet. Kreeg van de moderator van de site de tip om te kijken of mijn computer het adres niet blokkeert. Mijn vraag: hoe kan ik dit controleren en kan een computer dat automatisch doen? heb `m zelf nl. niet in mijn de-te-blokkeren sites gezet.
Help!
te vroeg ben ik bang....quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Vindt overigens dat bouncer best vroeg piekt eigenlijk, voor een serious request liedje.
dus...twitter:thisiskrause twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:26:57Nu ga ik mijn hoofd insmeren met natte ontbijtkoek en boodschappen doen bij de Albert Heijn. Doei! reageer retweet
Wie zegt dat Bouncer de SR-hit wordt? Kan ook nog iets heel anders worden... of wellicht zelfs een jaar zónder anthem, ook dát kan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Vindt overigens dat bouncer best vroeg piekt eigenlijk, voor een serious request liedje.
Mja, maar die post dan ook al jaaaaaaarenlang rare tweets volgens mij... en véél ook!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
te vroeg ben ik bang....
en kennen we Krause nog? was te gast bij de laatste Der Rudy en was mijn plugplaat ooit....dus...twitter:thisiskrause twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:26:57Nu ga ik mijn hoofd insmeren met natte ontbijtkoek en boodschappen doen bij de Albert Heijn. Doei! reageer retweet
Hello werd vorig jaar een dag of 10 later voor het eerst gedraaid dan Bouncer dit jaar. maar ach, we zien welquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie zegt dat Bouncer de SR-hit wordt? Kan ook nog iets heel anders worden... of wellicht zelfs een jaar zónder anthem, ook dát kan.
Aan de andere kant... Hello was ook al best oud vorig jaar...
veel...valt mee, maar wel raar. vinnikleukquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar die post dan ook al jaaaaaaarenlang rare tweets volgens mij... en véél ook!
Uitvoeren staat bij mij nergens?? heb vistaquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Start -> uitvoeren -> cmd -> OK -> commando 'tracert www.ultimatemovieforum.com' -> ENTER en dan kijken wat de laatste stap is (wss krijg je ergens na een tijdje sterretjes ipv adressen). Hier gaat 'ie vanaf mijn provider via above.net naar ns1.siteground291.com (server waar site op draait).
In dat geval Windows-toets + Rquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uitvoeren staat bij mij nergens?? heb vista
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Uitvoeren staat bij mij nergens?? heb vista
Nee die doet `t ook niet??quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij mij doet ie het wel.....
kun je wel rechtstreeks naar http://184.154.233.14 gaan?
en andres wellicht iets met je hostfile, maar daar heb ik geen verstand van...
dan is er iig geen probleem met je DNS-server. maar druk eens WINDOWS+r op typ bij start in dat intypvakje "cmd" (zonder " ).. volgens mij werkt dat ook....en dan datgene wat Sirolf beschrijft.quote:
Nope, nothingquote:
Geen uitvoeren-scherm of...?quote:
heb je uberhaupt je toetsenbord aangesloten???quote:
jemig, heb je nog steeds dat undersign?quote:
haha nee ik bedoel nothing als in " dan doet ie t nog niet".quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je uberhaupt je toetsenbord aangesloten???
Je hebt toch wel de aanhalingstekens weggelaten hequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha nee ik bedoel nothing als in " dan doet ie t nog niet".
Ook met die cmd en dat commando------> wordt niet herkend als interne of externe opdracht.... zucht
| 1 | tracert www.ultimatemovieforum.com |
ik heb gewoon geluid via de socialradiosite...quote:
Windows+Rquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha nee ik bedoel nothing als in " dan doet ie t nog niet".
Ook met die cmd en dat commando------> wordt niet herkend als interne of externe opdracht.... zucht
have fun!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
vanuit de la mar. Tijd voor Professor van Rossem.
Jaloezie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
vanuit de la mar. Tijd voor Professor van Rossem.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jemig, heb je nog steeds dat undersign?![]()
Is dat alleen bij VLC zo op dat secundaire scherm of met elk programma?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:49 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand hier een idee van?
[ afbeelding ]
VLC video is donker op een secundaire scherm. Al opnieuw geprobeerd opnieuw te installeren en caches verwijderd (via tooltje in DMG).
[ afbeelding ]
(zelfde beeld in VLC)
Alleen VLC gek genoeg. En dat sinds 2 weken waarbij ik geen updates had oid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat alleen bij VLC zo op dat secundaire scherm of met elk programma?
Als het met elk programma is, je beeldscherminstellingen even aanpassen denk ik.
Ik gok iets met hardware-rendering...quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:49 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand hier een idee van?
[ afbeelding ]
VLC video is donker op een secundaire scherm. Al opnieuw geprobeerd opnieuw te installeren en caches verwijderd (via tooltje in DMG).
[ afbeelding ]
(zelfde beeld in VLC)
Ik gok wel meer mensen... en ze zijn dan de underdog, dus de gedoodverfde winnaar als ik de logica van dit jaar doortrek.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
als ze volgend jaar op Televizierringshortlist staan ga ik op ze stemmen!
ok nu werkt tquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb gewoon geluid via de socialradiosite...
[..]
Windows+R
cmd ENTER
tracert www.ultimatemovieforum.com
dat zou moeten werken...als dat niet werkt weet ik het iig niet
Dat is ook niet los http://maps.google.com/ma(...).41&hq=drachten&z=17quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
TBS kliniek? Je bedoeld die voortuin waarin 'ie al z'n videoclips opneemt...
Gaat om de laatste regel, welk adres staat er net boven 'de trace is voltooid'?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok nu werkt t![]()
krijg een hele lading aan getalletjes. now what?
maar staat er "trace voltooid"?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ok nu werkt t![]()
krijg een hele lading aan getalletjes. now what?
"Time-out bij opdracht"quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gaat om de laatste regel, welk adres staat er net boven 'de trace is voltooid'?
Dan gaat er daar iets fout... en wat staat dáárboven dan? Dus wat is de laatste stap geweest die wél werkt.quote:
Prima, ik voor een cursus Nederlands voor je het web op magquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:59 schreef ChungLingSoo het volgende:
Echt, ik pleit voor een Intarwebs rijbewijs...
Denk niet dat dat gaat helpen. Als je sommige mensen mét rijbewijs op Neerlands wegen ziet rijden...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Prima, ik voor een cursus Nederlands voor je het web op mag
ik ben trouwens ook voor een soort van kind-opvoed-vaardigheidsbewijs. voor je een auto instapt moet je tig rijlessen hebben en een examen enzo, maar kinderen krijgen mag iedereen? Je stijve tampeloeres in een vochtige grot proppen, beetje pompen en wachten tot er zooi uitkomt. Daarna in spanning zitten en evt opnieuw proberen tot het wel lukt. 9 maanden wachten en het verpesten van kinderen kan beginnen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk niet dat dat gaat helpen. Als je sommige mensen mét rijbewijs op Neerlands wegen ziet rijden...
Hum, mijn Mini hangt aan mijn tv, dvi->hdmi, geen probleem hier.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:01 schreef Qunix het volgende:
Negative....
Haalt helaas niets uit. Edoch bedankt.
Das een oude VLCquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:04 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Hum, mijn Mini hangt aan mijn tv, dvi->hdmi, geen probleem hier.
(vlc 0.9.8)
Well THAT'S your problem!! [/Adam Savage]quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Das een oude VLCDie heb ik al jaren niet meer... Inmiddels 1.1.12
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
voicelift....dat mag er wel uit wat mij betreft. geheime woord is nog wel leuk.
"Ik ben aan het puzzelen en ben op zoek naar een woord" ben ik ook al zat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
voicelift....dat mag er wel uit wat mij betreft. geheime woord is nog wel leuk.
De moeilijkheidsgraad moet inderdaad omhoog.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
"Ik ben aan het puzzelen en ben op zoek naar een woord" ben ik ook al zat.
ja, maar dat is vaak nog wel lachen omdat er 9 van de 10 keer malloten bellen en Ekstra erdoorheen gaat mekkerenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
"Ik ben aan het puzzelen en ben op zoek naar een woord" ben ik ook al zat.
twitter:ZangerRinus twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 20:12:52Onderweg naar #3fm. #Zangerrinus straks te gast bij #ekstraweekend allemaal luisteren hoor reageer retweet
mwoah, beetje á la Alles is Liefde, Love Actually en Valentine's Day. Een romcom met een bak verhaallijnen doorelkaar die uiteindelijk iets met elkaar te maken hebben. Best leuk als je er van houdtquote:
bereid je maar vast voor op nog veel meer Bouncah!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef Qunix het volgende:
Dit nummer ben ik klaar mee. Ik vond hem al vanaf het begin niks aan.
Mja....quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bereid je maar vast voor op nog veel meer Bouncah!
#HELLO!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
Hij is inmiddels gegroeid, maar ben bang voor overkill.
Hm... Thanks voor het testen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef ChungLingSoo het volgende:
1.1.12 werkt hier ook gewoon, prima audio+video.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Oh, nog voor het geval, ik zie net pas dat het je secundaire disp is.quote:
zn huidige bril vind ik beter...quote:
volgens buienradar en weeronline is het droog. ik heb gef5t voor ik tweette...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
Beter opletten steentje, er is wel degelijk regen in Leeuwarden!
Volgens buienradarNL anders niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens buienradar en weeronline is het droog. ik heb gef5t voor ik tweette...
twitter:fvanl twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 20:39:34Heeft @ekstraweekend vanavond zanger Rinus te gast? Geniaal! reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 20:41:22Oh jee RT @ZangerRinus: #gerardekdom help! We zijn verdwaald op het mediapark #ekstraweekend reageer retweet
Och, opzich ook wel te begrijpen. Als je niet weet dat je bij de 'Peperbus' moet zijn kan je lang ronddwalen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 20:41:22Oh jee RT @ZangerRinus: #gerardekdom help! We zijn verdwaald op het mediapark #ekstraweekend reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar wel voorzien van de slechtste bewegwijzering van heel NL en omstreken.
ik ken iemand die de weg kwijt was in Hilversum NOOIT MEER WAT VAN GEHOORDquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maar wel voorzien van de slechtste bewegwijzering van heel NL en omstreken.
dis is nu producer bij Ekstra Weekend....quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik ken iemand die de weg kwijt was in Hilversum NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD
*proest*quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
Dat meisje had ook echt een douchekop
de Edwin Evers band is dan wel weer leuk alleen jammer van die deelnemers die er doorheen zingenquote:
dat was geniaal ja. had bijna een natte broek van t lachen.quote:
Beste Megaman introquote:
heb je ook zo'n partymix? met gehakdingetjes en minifrikandelletjes? daar heb ik wel zin inquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef Evertjan het volgende:
ik gooi er een portie bitterballen in iemand anders ook een bittergarnituur on the side???
Tegenwoordig niet meer! Sinds een paar maanden ligt er een loopbrug OVER het Studiocentrum heen, waardoor je pal voor Bar Boon (aan de goede kant van t parkeerterrein dus) uit komt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Amen.En heel onlogisch, want als je met de trein aankomt met je echt ver omlopen voor je er bent...
Ligt gewoon aan 101. Vanaf 3FM sturen ze het logo al mee... maar 101 zet er nog eentje extra overheen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef gerbenp het volgende:
Doet iemand bij 101tv nou iets verkeerd? Zie 2x het NTR-logo. Lekkere faal, maar het viel me op ineens.
is dat een bar van de broer van Mrs Ekdom? die heet toch Bart Boon ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer! Sinds een paar maanden ligt er een loopbrug OVER het Studiocentrum heen, waardoor je pal voor Bar Boon (aan de goede kant van t parkeerterrein dus) uit komt.
Nope, zo heet die schuur gewoon.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dat een bar van de broer van Mrs Ekdom? die heet toch Bart Boon ofzo?
Vorige keer was het pas ergquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan 101. Vanaf 3FM sturen ze het logo al mee... maar 101 zet er nog eentje extra overheen.
Mja, heeft te maken met zendtijd natuurlijk. Blijkbaar is volgende week vrijdag de laatste NTR-zendtijd op 3FM van dit jaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef Evertjan het volgende:
raar trouwens dat ze volgende week al de jaarmix uitzenden van DJ Sandstorm
De schakelmensen zijn niet altijd even wakker idd...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vorige keer was het pas erg. Volgens mij pakte ze gewoon de VSR van 3FM, je zag het 101TV logo over het 3FM logo.
kon waarsch niet anders....er moet nu eenmaal een plekje gevonden in de programmering.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef Evertjan het volgende:
raar trouwens dat ze volgende week al de jaarmix uitzenden van DJ Sandstorm
ik zou een jaarmix uitzenden op 31 decquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kon waarsch niet anders....er moet nu eenmaal een plekje gevonden in de programmering.
vorig jaar deed Powned em in Stenders Late Vermaak 1e uur. Toen zei Stenders dat eigenlijk niemand die mix wilde, maar daar twijfel ik dan weer aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, heeft te maken met zendtijd natuurlijk. Blijkbaar is volgende week vrijdag de laatste NTR-zendtijd op 3FM van dit jaar.
Is daar nu al iets bekend over? Gaan ze de jaarmix doen op 101TV of gewoon best-off?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, heeft te maken met zendtijd natuurlijk. Blijkbaar is volgende week vrijdag de laatste NTR-zendtijd op 3FM van dit jaar.
heb je gezien hoeveel jaarboeken en dingen er al in de winkels liggen? vaak in November al. ooit werd daardoor de hele Tsunami gemistquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zou een jaarmix uitzenden op 31 dec
Mja, dat was toen op een vrijdag natuurlijk... maar dit jaar is t op zaterdag oudjaar, met dus weer andere omroepen (voornamelijk BNN / TROS en een staartje Top Serious Request).quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorig jaar deed Powned em in Stenders Late Vermaak 1e uur. Toen zei Stenders dat eigenlijk niemand die mix wilde, maar daar twijfel ik dan weer aan natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |