en krijg je daar batterijicoon en gebruik van de voorcamera?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:40 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik raad het je aan een update naar Gingerbread te doen
Ik gebruik vooral widgets eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:42 schreef MaximusTG het volgende:
Euh, dat is wel waar je homescreens voor bedoeld zijn he? Om shortcuts naar je apps op te zetten... Wat heb je nu aan een leeg homescreen, dan moet je alsnog naar je appdrawer om je apps op te starten..
Klopt, maar ik hou van rust. Ik gebruik app organizer, maar goed, ieder z'n ding, dat maakt natuurlijk ook niet uit. Dat is nou juist het mooie van android toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:42 schreef MaximusTG het volgende:
Euh, dat is wel waar je homescreens voor bedoeld zijn he? Om shortcuts naar je apps op te zetten... Wat heb je nu aan een leeg homescreen, dan moet je alsnog naar je appdrawer om je apps op te starten..
Heb je misschien een linkje voor download?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef MaximusTG het volgende:
Heb mn Galaxy S nu draaien op Icecream Sandwich, Android 4.0.3. Teamhacksung build 14!
Draait super goed! Alleen de browser hapert soms een beetje met laden, verder nog niet echt onverkomelijke bugs gemerkt.
Screenshot:
[ afbeelding ]
Waar heb jij dat stukje over 2.3.7 gelezen? Ik kan het nergens vinden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nieuwe Mintberry is uit, versie 2.1.20. Eerste indruk: nog soepeler dan voorgaande versies. Wel nog gebaseerd op Android 2.3.7, maar smoooooooth.....
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1350763&page=282
App Organiserquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hou van rust. Ik gebruik app organizer, maar goed, ieder z'n ding, dat maakt natuurlijk ook niet uit. Dat is nou juist het mooie van android toch?
[ afbeelding ]
Hoeft geen stock te installeren, volgens mij. Is een beetje afhankelijk wat je er nu op hebt staan. Lees even de OP in het betreffende topic op XDA, daar staat het duidelijk uitgelegd. Daar staat ook ergens dat Mintberry gebaseerd is op Android 2.3.7.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:25 schreef rumiii het volgende:
[..]
Waar heb jij dat stukje over 2.3.7 gelezen? Ik kan het nergens vinden?
Maar welke stock versie van samsung moet ik als eerste flashen of maakt dat helemaal niks uit?
Niet mijn telefoon, maar ik zal het wel zeggen...quote:Op zondag 29 januari 2012 14:37 schreef dikkebroekzak het volgende:
Je kan hem niet meer naar de winkel brengen voor reparatie als je hem flasht of root. Want dan vervalt de garantie of je moet een vermogen betalen (prijs van nieuwe telefoon) bijna. Dus heb je dat geld?
Ligt ook een beetje aan de winkel, de Phonehouse in Emmen is er heel flexibel mee. Bij mijn broertje hadden ze alleen gezegd dat hij niet zo moest kutten als hij niet wist wat die deed.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:37 schreef dikkebroekzak het volgende:
Je kan hem niet meer naar de winkel brengen voor reparatie als je hem flasht of root. Want dan vervalt de garantie of je moet een vermogen betalen (prijs van nieuwe telefoon) bijna. Dus heb je dat geld?
Ik hoop dat ze dat ook tegen die maat van me zeggen haha.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de winkel, de Phonehouse in Emmen is er heel flexibel mee. Bij mijn broertje hadden ze alleen gezegd dat hij niet zo moest kutten als hij niet wist wat die deed.
Er is geen bestand of app die je redt. Wel heb je een nieuwe versie van de software nodig.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef exile79 het volgende:
Weet iemand of je ook los een NL taal bestand kan downloaden en die dan ergens in een mapje kan plaatsen zodat je Nederlandse swype hebt? Ik wou Nederlands downloaden bij de instellingen van swype maar hij blijft staan op 'in de wachtrij voor downloaden'.
url?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Volgens tweakers is er vandaag een officiele 2.3.6 update voor de galaxy gekomen.
Build 15 draait erg goed hierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:09 schreef MaximusTG het volgende:
Hier is het topic over deze build op XDA; staan de links in vermeld + installatieinstructies:
XDA:[ROM][ICS][IML74K] teamhacksung's ICS Port for Galaxy S (BUILD 14)
Ik geloof het direct. Ik heb build 14 geprobeerd en die was redelijk goed. Toch zie ik vooralsnog geen enkele reden om Mintberry in te ruilen. Vele malen soepeler en veel minder 'issues'. Dan maar geen ICS voorlopig. Voor mij geen meerwaarde anders dan dat je kunt roepen dat je het hebt....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Build 15 draait erg goed hier. Geroot, backup gemaakt en zonder problemen over stock-rom geflashed
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 01:56 schreef Ichbinkaal het volgende:
hallo,
Nou heb ik twee vragen:
1. Komt ICS ook voor de galaxy S plus?
2. Hoe moet ik dit op mijn telefoon zetten: http://forum.xda-develope(...)0420260#post20420260 (flashing)
ook heb ik dit gevonden: https://docs.google.com/d(...)BtoTreYw6NJ2FY&pli=1 werd hier niet wijzer van
.. hoe danquote:Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kom op zeg, het staat daar hartstikke duidelijk uitgelegd.
Misschien maar beter voor jou om je telefoon lekker te laten zoals hij is.quote:
Nee. Ik begrijp het deels, loop vast met Odin en het bootscherm want mijn laptop herkent mijn telefoon dan nietquote:Op maandag 13 februari 2012 23:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Misschien maar beter voor jou om je telefoon lekker te laten zoals hij is.
Het cache wissen?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Hmm...
Mijn vrouw heeft een SGS-1, die bij het installeren van elke willekeurige app, reboot. Ik ben al wat aan het zoeken geweest, maar ik krijg niet meer boven tafel dan het zou liggen aan de cache. Ik heb alle actieve processen gekilled en van alles gewist, maar ik kom even niet verder. Iemand een idee?
ja doe je niks aan, heb ik ook....heb 2.3 via Odin moeten installerenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:44 schreef Vicky het volgende:
ik begrijp er de ballen van... als ik mijn telefoon aan de pc hang en Kies aangooi zegt ie dat ik de meest recente firmwire heb....
In april of mei, dus je bent ruim op tijdquote:Op zondag 26 februari 2012 19:58 schreef exile79 het volgende:
Is dat al bekend trouwens? Waneer de S3 komt? In september loopt m'n abbo weer af namelijk.
Probeer eens gewoon de powerknop ingedrukt te houden..quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef Parafernalia het volgende:
Is er een reset knop/combinatie zodat ik niet de accu eruit hoef te halen als ie crasht?
Even wegleggen, start vanzelf opnieuw opquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef Parafernalia het volgende:
Is er een reset knop/combinatie zodat ik niet de accu eruit hoef te halen als ie crasht?
gisteren had ik toevallig dat die uitviel bleef in een loop hangen met CM bootscreenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Even wegleggen, start vanzelf opnieuw op
Volgens mij klinkt dit allemaal wel goed:quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:36 schreef 16meter het volgende:
Deze Galaxy S zal ook wel opgevolgd worden door een S3. Denk dat Samsung wel weer flink gaat uitpakken met de specs.
Nee. Hangt er wel een beetje van af wel rom je gebruikt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef ElmoFan het volgende:
Chrashen jullie galaxy s vaak? Want dat verandert natuurlijk wel mijn belangstelling om er 1 2e hands te kopen
NEEquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:07 schreef TheOnion het volgende:
Is 4.0 al uit voor S2? Ik dacht dat ik gehoord had dat vanaf 1 maart al beschikbaar moest zijn
Jammer... was er iets eerder mee gekomen. Heb de mijne net van het weekend verkocht... na veel moeite te moeten doen om een betrouwbare koper te vinden via marktplaats.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef ElmoFan het volgende:
Spammerdespamspam Gezocht: Samsung Galaxy S
Toen was ik nog niet aan het zoeken helaas. Betrouwbare verkoopers zijn ook lastig te vinden hoor. Ik koop veel liever iets hier op het forum of tweakers dan marktplaats.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
NEE
[..]
Jammer... was er iets eerder mee gekomen. Heb de mijne net van het weekend verkocht... na veel moeite te moeten doen om een betrouwbare koper te vinden via marktplaats.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:34 schreef Kandijfijn het volgende:
R.I.P. Galaxy S, hij heeft altijd trouw gediend vele roms ondersteunt Ubuntu gedraaid maar nu is het over. De spoelbak heeft hij niet mogen overleven
Ik geef telefoon aan klant om even wat te Googelen hij geeft terug aan over de spoelboek heenquote:
Oh balenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik geef telefoon aan klant om even wat te Googelen hij geeft terug aan over de spoelboek heen. Ik gladde poten natuurlijk en floep
![]()
Wel een goed excuus een Lumia op te halen
Ik had afgelopen week een Note in handen, mij veel te lompquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh balen![]()
Mijndes doet nog gewoon dienst @ ICSSGS RC3.2, maar ik wil wel graag de Note of de Nexus.
Mss doe ik de SGS3 wel, de toekomst wijst het uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |