en krijg je daar batterijicoon en gebruik van de voorcamera?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:40 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik raad het je aan een update naar Gingerbread te doen
Ik gebruik vooral widgets eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:42 schreef MaximusTG het volgende:
Euh, dat is wel waar je homescreens voor bedoeld zijn he? Om shortcuts naar je apps op te zetten... Wat heb je nu aan een leeg homescreen, dan moet je alsnog naar je appdrawer om je apps op te starten..
Klopt, maar ik hou van rust. Ik gebruik app organizer, maar goed, ieder z'n ding, dat maakt natuurlijk ook niet uit. Dat is nou juist het mooie van android toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:42 schreef MaximusTG het volgende:
Euh, dat is wel waar je homescreens voor bedoeld zijn he? Om shortcuts naar je apps op te zetten... Wat heb je nu aan een leeg homescreen, dan moet je alsnog naar je appdrawer om je apps op te starten..
Heb je misschien een linkje voor download?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef MaximusTG het volgende:
Heb mn Galaxy S nu draaien op Icecream Sandwich, Android 4.0.3. Teamhacksung build 14!
Draait super goed! Alleen de browser hapert soms een beetje met laden, verder nog niet echt onverkomelijke bugs gemerkt.
Screenshot:
[ afbeelding ]
Waar heb jij dat stukje over 2.3.7 gelezen? Ik kan het nergens vinden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nieuwe Mintberry is uit, versie 2.1.20. Eerste indruk: nog soepeler dan voorgaande versies. Wel nog gebaseerd op Android 2.3.7, maar smoooooooth.....
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1350763&page=282
App Organiserquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hou van rust. Ik gebruik app organizer, maar goed, ieder z'n ding, dat maakt natuurlijk ook niet uit. Dat is nou juist het mooie van android toch?
[ afbeelding ]
Hoeft geen stock te installeren, volgens mij. Is een beetje afhankelijk wat je er nu op hebt staan. Lees even de OP in het betreffende topic op XDA, daar staat het duidelijk uitgelegd. Daar staat ook ergens dat Mintberry gebaseerd is op Android 2.3.7.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:25 schreef rumiii het volgende:
[..]
Waar heb jij dat stukje over 2.3.7 gelezen? Ik kan het nergens vinden?
Maar welke stock versie van samsung moet ik als eerste flashen of maakt dat helemaal niks uit?
Niet mijn telefoon, maar ik zal het wel zeggen...quote:Op zondag 29 januari 2012 14:37 schreef dikkebroekzak het volgende:
Je kan hem niet meer naar de winkel brengen voor reparatie als je hem flasht of root. Want dan vervalt de garantie of je moet een vermogen betalen (prijs van nieuwe telefoon) bijna. Dus heb je dat geld?
Ligt ook een beetje aan de winkel, de Phonehouse in Emmen is er heel flexibel mee. Bij mijn broertje hadden ze alleen gezegd dat hij niet zo moest kutten als hij niet wist wat die deed.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:37 schreef dikkebroekzak het volgende:
Je kan hem niet meer naar de winkel brengen voor reparatie als je hem flasht of root. Want dan vervalt de garantie of je moet een vermogen betalen (prijs van nieuwe telefoon) bijna. Dus heb je dat geld?
Ik hoop dat ze dat ook tegen die maat van me zeggen haha.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de winkel, de Phonehouse in Emmen is er heel flexibel mee. Bij mijn broertje hadden ze alleen gezegd dat hij niet zo moest kutten als hij niet wist wat die deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |