abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106764811
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:57 schreef Bami-Bami het volgende:
Even schaamteloos reclame maken hiier :)

[TK] Samsung Galaxy S met barst.
Die heeft toch een aardige smak gemaakt dan. Tijdje geleden liet mijn opa mijn telefoon vol op de plavuizen knallen en hij had niet het kleinste krasje. Heb je 'm van een flat gegooid ofzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2012 16:02:40 ]
pi_106764979
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:01 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Die heeft toch een aardige smak gemaakt dan. Tijdje geleden liet mijn opa mijn telefoon vol op de plavuizen knallen en hij had niet het kleinste krasje. Heb je 'm van een flat gegooid ofzo?
Haha lol, je hebt het topic zeker gelezen :') , nee gewoon toen ik op een bankje zat vanaf hooguit 50cm uit m'n handen laten vallen.
een hele pan vol, lekkah
pi_106765278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef Bami-Bami het volgende:

[..]

Haha lol, je hebt het topic zeker gelezen :') , nee gewoon toen ik op een bankje zat vanaf hooguit 50cm uit m'n handen laten vallen.
Bizar, de mijne is een keer in een looppas vol met het scherm op de stoeprand geketst. Glas krasvrij, alleen een klein deukje in de rand eromheen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_106902276
Ik ben er al een hele tijd uit, en wil weer eens een nieuwe rom installeren. De mijne is nog android 2.2.1 en ik heb totaal geen gps fix meer. Ik heb twee vragen:
Welke rom is aan te raden?
Is installeren via Rom Manager te doen of móet het via Odin op m'n oude lompe windows bak?

Thanks!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 09:38:28 #130
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106902315
Ik zou gewoon de nieuwste stockrom installeren, draaide bij mij toch uiteindelijk het beste.

Dwz snel en zonder rare FC's oid, gewoon soepel en zuinig
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106903119
En hoe ging dat ook al weer? Kan ik die als rom ergens downloaden en vervolgens installeren via clockwork?
pi_107090742
Ik heb net een nieuwe Galaxy S Plus en ik kom van blackberry af. Het enige dat ik op dit moment erg mis, in een LEDje/indicator. Zijn daar oplossingen voor? Ik zag al een app NoLed, maar die schijnt veel batterij te vreten?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_107090791
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:41 schreef crossover het volgende:
Ik heb net een nieuwe GP en ik kom van blackberry af. Het enige dat ik op dit moment erg mis, in een LEDje/indicator. Zijn daar oplossingen voor? Ik zag al een app NoLed, maar die schijnt veel batterij te vreten?
GP? Wat mis je in een ledje?
pi_107090828
Galaxy S Plus. Ik mis het kunnen zien dat er een berichtje binnen is gekomen, of dat ik een gemiste oproep heb.
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_107090866
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:41 schreef crossover het volgende:
Ik heb net een nieuwe Galaxy S Plus en ik kom van blackberry af. Het enige dat ik op dit moment erg mis, in een LEDje/indicator. Zijn daar oplossingen voor? Ik zag al een app NoLed, maar die schijnt veel batterij te vreten?
BLN, dan gaan je 'terug' en menu toets branden.
pi_107091047
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:47 schreef rumiii het volgende:

[..]

BLN, dan gaan je 'terug' en menu toets branden.
Klinkt goed, maar ik heb de gewone android versie er op staan...
pi_107091107
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 11:57 schreef crossover het volgende:

[..]

Klinkt goed, maar ik heb de gewone android versie er op staan...
Wat zegt je telefoon nadat je de app hebt geinstalleerd?
pi_107091248
"De BLN-mod is niet geinstalleerd. Wilt u naar de website gaan om hulp te krijgen?"
pi_107092216
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:00 schreef rumiii het volgende:

[..]

Wat zegt je telefoon nadat je de app hebt geinstalleerd?
Die app is alleen maar om BLN aan of uit te zetten. BLN moet in de rom of kernel gebakken zitten.
pi_107092372
Oh. Dat zit het dus blijkbaar niet dan.. Iemand andere suggesties dan?
pi_107092415
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:45 schreef crossover het volgende:
Oh. Dat zit het dus blijkbaar niet dan.. Iemand andere suggesties dan?
Mintberry installeren
pi_107092427
En nog iets: mijn kalender laat geen events zien die op meerdere dagen plaatsvinden. Alleen als ik per dag kijk, staat er bovenin wat er op die dag plaatsvindt. Als er een gebeurtenis is die van 23.00 tot de volgende dag 08.00 is, staat die dus niet in de grafische weergave van de kalender maar alleen in tekst.. Kan ik dit aanpassen?
pi_107092778
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:46 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Mintberry installeren
Die komt er hier niet meer op :r, build 1.23 ofzo vastlopers vastlopers en te lang niet rebooten liet hem het geheugen vollopen ofzo. Zelfs onverwachts telefoontje liep die soms op vast |:(
pi_107093075
Heeft de GP dezelfde firmware als de SGS1?
pi_107093264
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:57 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Die komt er hier niet meer op :r, build 1.23 ofzo vastlopers vastlopers en te lang niet rebooten liet hem het geheugen vollopen ofzo. Zelfs onverwachts telefoontje liep die soms op vast |:(
Toch raar vind ik dat. Draait hier nu een maandje en mijn telefoon is veel sneller en stabieler dan onder de standaard firmware. Zou juist niet meer terugwillen. Ben benieuwd hoe het dan komt dat ie op andere toestellen zo slecht draait.
pi_107101619
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:57 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik denk dat er dan toch echt iets fout is gegaan met flashen (user-error?), of je hardware niet in orde is. Mintberry is de meest stabiele en soepele ROM van alle opties die je als SGS-eigenaar kunt kiezen.

Ik draai nu mijn derde versie van Mintberry en heb nog geen enkel probleem gehad. Geen FC's, geen spontane reboots, geen hangend toestel. Alles draait op en top en perfect, al maanden lang. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om ooit nog standaard Samsung-rommel te installeren. En ja, ik ben een echte zware gebruiker dus als Mintberry prut was, zoals jij beweert, dan was ik daar echt wel achter gekomen.
pi_107101856
quote:
99s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:06 schreef rumiii het volgende:
Heeft de GP dezelfde firmware als de SGS1?
Nee, want andere hardware.
  zondag 22 januari 2012 @ 17:03:43 #148
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_107103481
Ik vind het XDA-forum zo onoverzichtelijk. -O-

Waar kan ik nou de laatste meest stabiele versie van ICS voor de Galaxy S vinden tussen alle die ROMs?
Je moeder is een hamster
  zondag 22 januari 2012 @ 22:12:47 #149
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_107119058
Hoe kan ik het batterijstandicoon in het bovenbalkje vast laten zitten?

Dit zou erg hulpzaam zijn bij het langdurig draaien van apps zonder stroomsnoer gekoppeld.

En nog een vraag - hoe maak ik gebruik van de voorcamera? :P Bedankt alvast.

Ik ben een noob met de Galaxy S.

O ik heb froyo BTW.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_107120749
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef dikkebroekzak het volgende:
Hoe kan ik het batterijstandicoon in het bovenbalkje vast laten zitten?

Dit zou erg hulpzaam zijn bij het langdurig draaien van apps zonder stroomsnoer gekoppeld.

En nog een vraag - hoe maak ik gebruik van de voorcamera? :P Bedankt alvast.

Ik ben een noob met de Galaxy S.

O ik heb froyo BTW.
Ik raad het je aan een update naar Gingerbread te doen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')