Die heeft toch een aardige smak gemaakt dan. Tijdje geleden liet mijn opa mijn telefoon vol op de plavuizen knallen en hij had niet het kleinste krasje. Heb je 'm van een flat gegooid ofzo?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:57 schreef Bami-Bami het volgende:
Even schaamteloos reclame maken hiier
[TK] Samsung Galaxy S met barst.
Haha lol, je hebt het topic zeker gelezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Die heeft toch een aardige smak gemaakt dan. Tijdje geleden liet mijn opa mijn telefoon vol op de plavuizen knallen en hij had niet het kleinste krasje. Heb je 'm van een flat gegooid ofzo?
Bizar, de mijne is een keer in een looppas vol met het scherm op de stoeprand geketst. Glas krasvrij, alleen een klein deukje in de rand eromheen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:07 schreef Bami-Bami het volgende:
[..]
Haha lol, je hebt het topic zeker gelezen, nee gewoon toen ik op een bankje zat vanaf hooguit 50cm uit m'n handen laten vallen.
GP? Wat mis je in een ledje?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:41 schreef crossover het volgende:
Ik heb net een nieuwe GP en ik kom van blackberry af. Het enige dat ik op dit moment erg mis, in een LEDje/indicator. Zijn daar oplossingen voor? Ik zag al een app NoLed, maar die schijnt veel batterij te vreten?
BLN, dan gaan je 'terug' en menu toets branden.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:41 schreef crossover het volgende:
Ik heb net een nieuwe Galaxy S Plus en ik kom van blackberry af. Het enige dat ik op dit moment erg mis, in een LEDje/indicator. Zijn daar oplossingen voor? Ik zag al een app NoLed, maar die schijnt veel batterij te vreten?
Klinkt goed, maar ik heb de gewone android versie er op staan...quote:Op zondag 22 januari 2012 11:47 schreef rumiii het volgende:
[..]
BLN, dan gaan je 'terug' en menu toets branden.
Wat zegt je telefoon nadat je de app hebt geinstalleerd?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar ik heb de gewone android versie er op staan...
Die app is alleen maar om BLN aan of uit te zetten. BLN moet in de rom of kernel gebakken zitten.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:00 schreef rumiii het volgende:
[..]
Wat zegt je telefoon nadat je de app hebt geinstalleerd?
Mintberry installerenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:45 schreef crossover het volgende:
Oh. Dat zit het dus blijkbaar niet dan.. Iemand andere suggesties dan?
Die komt er hier niet meer opquote:
Toch raar vind ik dat. Draait hier nu een maandje en mijn telefoon is veel sneller en stabieler dan onder de standaard firmware. Zou juist niet meer terugwillen. Ben benieuwd hoe het dan komt dat ie op andere toestellen zo slecht draait.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die komt er hier niet meer op, build 1.23 ofzo vastlopers vastlopers en te lang niet rebooten liet hem het geheugen vollopen ofzo. Zelfs onverwachts telefoontje liep die soms op vast
Ik denk dat er dan toch echt iets fout is gegaan met flashen (user-error?), of je hardware niet in orde is. Mintberry is de meest stabiele en soepele ROM van alle opties die je als SGS-eigenaar kunt kiezen.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die komt er hier niet meer op, build 1.23 ofzo vastlopers vastlopers en te lang niet rebooten liet hem het geheugen vollopen ofzo. Zelfs onverwachts telefoontje liep die soms op vast
Nee, want andere hardware.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:06 schreef rumiii het volgende:
Heeft de GP dezelfde firmware als de SGS1?
Ik raad het je aan een update naar Gingerbread te doenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:12 schreef dikkebroekzak het volgende:
Hoe kan ik het batterijstandicoon in het bovenbalkje vast laten zitten?
Dit zou erg hulpzaam zijn bij het langdurig draaien van apps zonder stroomsnoer gekoppeld.
En nog een vraag - hoe maak ik gebruik van de voorcamera?Bedankt alvast.
Ik ben een noob met de Galaxy S.
O ik heb froyo BTW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |