abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 januari 2012 @ 14:12:14 #101
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106353652
Ik heb dus nu een note en kreeg een rolberoerte toen ik mijn Galaxy S een paar dagen later vast had (moest hem wipen voor verkoop), net of hij gekrompen was!

Maar het was wel een fijn ding :) heb nooit eerder een telefoon zo lang gehad.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106353973
Ik heb hem ook verkocht, nu weer de iPhone. Ik moet wel zeggen dat de iPhone een stuk soepeler aanvoelt dan android.. De mogelijkheden waren misschien groter bij de galaxy maar persoonlijk had ik dat niet echt nodig..

Veel plezier hier iedereen met de galaxy!
pi_106356647
Ik heb Mintberry maar vanaf JVH erop gezet, maar eerste indruk is :Y
Waar is het knopje voor al je apps? Ik kom wel via ROM Toolbox ergens maar dat is het niet helemaal :P

[ Bericht 37% gewijzigd door rumiii op 03-01-2012 15:33:21 ]
pi_106497786
Iemand een idee waar ik de MTP bestuuringsprogramma kan downloaden? Kan de driver nergens vinden... Heb Vista..
pi_106564016
Ik heb een probleempje. Vandaag heb ik getracht mijn galaxy s te flashen met een bepaalde ICS rom. Flashen ging goed. Bij de eerste keer opstarten gaf Android aan dat er een factory reset gedaan moest worden. Helaas liep hij tijdens deze reset vast en nu blijft hij rebooten. Je krijgt alleen het Google en Galaxy S logo te zien, en daarna begint hij weer van voor af aan.

Het lukt me niet om in recovery- of downloadmode te komen. Batterij eruit en terug in doen heeft geen effect.

Iemand een idee wat ik hiermee moet doen, of ben ik een hopeloos geval (i hope not) ?
  zondag 8 januari 2012 @ 16:31:39 #106
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_106564218
Downloadmode lukte voorheen wel? Want dan moet het sowieso lukken.

Heb je het kabeltje wel losgekoppeld al je in downloadmode wil booten?
Je moeder is een hamster
pi_106564402
Geen kabels zijn aangesloten, batterij is nog meer dan genoeg opgeladen.
Ja, voordat ik flashte, werkte de download en recoverymode wel. Sindsdien werkt het niet meer, en kan hij dus niet eens voorbij het Samsung Galaxy S logo komen.
pi_106564440
Oh, wacht, heb hem nu toch in download mode. Even afwachten of hij het nu gaat doen..
pi_106564769
Hij blijft hangen in downloadmode. Er is geen voortgangsbalkje te bekennen.
Enige wijze raad?
pi_106565731
Wat flash je dan? Herkent Odin.hem?
pi_106566009
Ik heb hem niet geflasht met odin maar met via CWM recovery het .zip bestand geïnstalleerd. Het gaat om een bepaalde ICS release.

PC herkent de telefoon niet en maakt ook geen melding dat hij is aangesloten op mijn pc.
Behalve in downloadmode dan, want in KIES wilt hij dan connecten maar geeft hij een melding dat het apparaat niet reageert. Via windows verkenner wordt er niets weergegeven.
pi_106566581
Doe anders via odin stock jvq installeren?
KiesTray~ via taakbeheer beëindigen voordat je begint dacht ik.
pi_106568327
Ja, dat heb ik nu gedaan en eindelijk werkt-ie weer. Wat een frustratie :')
pi_106568668
Ja ik heb het idee dat de batterij zuigt en de custom roms niet zoveel verandering gaan brengen. Ik ben er bijna klaar mee :W
  zondag 8 januari 2012 @ 18:37:50 #115
118585 Crutch
pi_106569462
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ja, dat heb ik nu gedaan en eindelijk werkt-ie weer. Wat een frustratie :')
Zo herkenbaar. :')
Je moeder is een hamster
  zondag 8 januari 2012 @ 20:13:56 #116
287196 lwxo92
Just cause
pi_106573748
Hey goedenavond allen,

Wellicht is mijn vraag al beantwoord in een vorig topic, maar om er nou 19 door te spitten.. :+ Dus, gemakzucht wint en stel ik mijn vraag maar: Ik heb met mijn galaxy dat ik vaak geen berichten ontvang als het scherm vergrendeld is; sms ontvang ik wel maar whatsapp / skype ontvang ik pas na een paar (~5) seconden na het ontgrendelen van het scherm.
Ligt dit aan instelligen die ik heb gekozen.. of is er mogelijk een app die dit tegenhoudt? Ik heb wel een app dit batterij leven zou moeten verbeteren maar dat zou toch sneu zijn als dit ten koste gaat van het ontvangen van berichten.

(ben ook wel een beetje nog een beunhaas met mijn telefoon, heb m nog niet zo lang! :) )

Groetjes! :W
"It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt."
#
  maandag 9 januari 2012 @ 00:24:30 #117
118585 Crutch
pi_106587852
Ja. Die besparingsapp wegtyfen, klaar.
Je moeder is een hamster
pi_106588131
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 00:24 schreef Crutch het volgende:
Ja. Die besparingsapp wegtyfen, klaar.
Dit dus, niet van de bullshit apps op je telefoon waarvan je de werking niet zelf kan doorgronden op je telefoon zetten.

Zeer waarschijnlijk zijn het daar ergens de instellingen.
pi_106754997
Ik zal mijn schoonvader dit weekend blij maken met m'n SGS, ik ben inmiddels over op iPhone :)
pi_106764223
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:21 schreef zijle het volgende:
Ik zal mijn schoonvader dit weekend blij maken met m'n SGS, ik ben inmiddels over op iPhone :)
Is niet erg, vergissingen maken we allemaal wel eens. Over twee jaar ben je gewoon weer welkom in het Samsung Galaxy S IV topic.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_106764383
Ondertussen wacht ik wel met spanning op de S3. Had stiekem gehoopt dat Samsung die al tijdens de CES zou presenteren, maar waarschijnlijk wachten ze nog even tot het World Mobile Congress volgende maand in Barcelona.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:49:38 #122
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_106764444
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:48 schreef Thomas B. het volgende:
Ondertussen wacht ik wel met spanning op de S3. Had stiekem gehoopt dat Samsung die al tijdens de CES zou presenteren, maar waarschijnlijk wachten ze nog even tot het World Mobile Congress volgende maand in Barcelona.
CES is meer voor consumentenapparatuur en MWC is toch hét Smartphone event.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_106764511
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:48 schreef Thomas B. het volgende:
Ik wacht in ieder geval tot de zomer met een nieuwe telefoon, waarschijnlijk is de S3 dan net uit de eerste bug-fase :)

En heel eerlijk gezegd, ik heb mijn S1 nu anderhalf jaar, en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik na anderhalf jaar nog zo blij ben met mijn telefoon. Misschien houd ik hem nog wel langer en zing ik het uit tot de S4. Of een mooie nieuwe Google-telefoon.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_106764637
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:49 schreef Catch22- het volgende:

[..]

CES is meer voor consumentenapparatuur en MWC is toch hét Smartphone event.
Klopt. Vandaar dat ze het ook wel even zullen bewaren. Maar er wordt ook wel een aantal nieuwe smartphones gepresenteerd op de CES volgens mij. In ieder geval eentje van Intel las ik.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik wacht in ieder geval tot de zomer met een nieuwe telefoon, waarschijnlijk is de S3 dan net uit de eerste bug-fase :)

En heel eerlijk gezegd, ik heb mijn S1 nu anderhalf jaar, en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik na anderhalf jaar nog zo blij ben met mijn telefoon. Misschien houd ik hem nog wel langer en zing ik het uit tot de S4. Of een mooie nieuwe Google-telefoon.
Ja ik ben ook wel van plan nog een tijd met deze te doen. Zeker na de installatie van Mintberry heb ik geen enkele noodzaak om een nieuwe te kopen, want het ding doet alles wat ik wil. Desalniettemin is de nerd in mij toch wel erg nieuwsgierig :P
pi_106764674
Even schaamteloos reclame maken hiier :)

[TK] Samsung Galaxy S met barst.
een hele pan vol, lekkah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')