Zo herkenbaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ja, dat heb ik nu gedaan en eindelijk werkt-ie weer. Wat een frustratie
Dit dus, niet van de bullshit apps op je telefoon waarvan je de werking niet zelf kan doorgronden op je telefoon zetten.quote:
Is niet erg, vergissingen maken we allemaal wel eens. Over twee jaar ben je gewoon weer welkom in het Samsung Galaxy S IV topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:21 schreef zijle het volgende:
Ik zal mijn schoonvader dit weekend blij maken met m'n SGS, ik ben inmiddels over op iPhone
CES is meer voor consumentenapparatuur en MWC is toch hét Smartphone event.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:48 schreef Thomas B. het volgende:
Ondertussen wacht ik wel met spanning op de S3. Had stiekem gehoopt dat Samsung die al tijdens de CES zou presenteren, maar waarschijnlijk wachten ze nog even tot het World Mobile Congress volgende maand in Barcelona.
Ik wacht in ieder geval tot de zomer met een nieuwe telefoon, waarschijnlijk is de S3 dan net uit de eerste bug-fasequote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:48 schreef Thomas B. het volgende:
Ondertussen wacht ik wel met spanning op de S3. Had stiekem gehoopt dat Samsung die al tijdens de CES zou presenteren, maar waarschijnlijk wachten ze nog even tot het World Mobile Congress volgende maand in Barcelona.
Klopt. Vandaar dat ze het ook wel even zullen bewaren. Maar er wordt ook wel een aantal nieuwe smartphones gepresenteerd op de CES volgens mij. In ieder geval eentje van Intel las ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
CES is meer voor consumentenapparatuur en MWC is toch hét Smartphone event.
Ja ik ben ook wel van plan nog een tijd met deze te doen. Zeker na de installatie van Mintberry heb ik geen enkele noodzaak om een nieuwe te kopen, want het ding doet alles wat ik wil. Desalniettemin is de nerd in mij toch wel erg nieuwsgierigquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik wacht in ieder geval tot de zomer met een nieuwe telefoon, waarschijnlijk is de S3 dan net uit de eerste bug-fase![]()
En heel eerlijk gezegd, ik heb mijn S1 nu anderhalf jaar, en ik heb nog nooit meegemaakt dat ik na anderhalf jaar nog zo blij ben met mijn telefoon. Misschien houd ik hem nog wel langer en zing ik het uit tot de S4. Of een mooie nieuwe Google-telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |