Maar is dat dan een woordenboek of alleen een vertaling van de software? En die moet ik daarna dus gewoon via de recovery mode over deze Mintberry heenflashen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Via ROM toolbox, naar ROM manager, MIUI mintberry en dan zoeken naar de translation pack. Downloaden op SD en flashen, zoals je ook een ROM zou flashen.
Nee, dat is vertaling van de Software. Woordenboeken zitten toch ingebakken in je keyboardsoftware? Ik weet niet wat voor keyboard je gebruikt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar is dat dan een woordenboek of alleen een vertaling van de software? En die moet ik daarna dus gewoon via de recovery mode over deze Mintberry heenflashen?
Ik gebruik SlideIT, maar sinds mijn laatste flash kan ik wel het nederlandse woordenboek instellen, maar blijft hij gewoon het engelse gebruiken. Rete-irritant.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:23 schreef Thomas B. het volgende:
Ja daar zat ik al maar nederlands zit daar dus niet tussen. Ik dacht dat je die misschien apart moest installeren. Ga nu even proberen swype aan de gang te krijgen... misschien dat ik dan ook een NL woordenboek in kan stellen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat heb je met illegaal spul.
Ik kreeg hem niet aan de praat met odin, dus ik had kies geïnstalleerd. misschien werkt dat ook wel voor jouquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:06 schreef exile79 het volgende:
Iemand bekend met het probleem dat het toestel niet goed verbindt via usb met Windows Vista? Hij laadt wel op, maar tethering en bestandsoverdracht dat lukt niet.
Het is niet voor mezelf, maar voor iemand die internet heeft aangevraagd bij Tele2. Voor iemand zonder internet dus.;) Ik kan met linux m'n telefoon laten tetheren (goed gespeld?) maar zij krijgt geen verbinding, dus kan ze ook niet tetheren. Dus Kies biedt geen oplossing.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:01 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik kreeg hem niet aan de praat met odin, dus ik had kies geïnstalleerd. misschien werkt dat ook wel voor jou![]()
Ik lees er denk ik overheen, maar welke stock versie moet ik eerst flashen?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mintberry
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1350763
Echt het soepelst van alle roms voor de Galaxy S. Het voelt gewoon als een nieuwe telefoon.
Zo herkenbaar.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ja, dat heb ik nu gedaan en eindelijk werkt-ie weer. Wat een frustratie
Dit dus, niet van de bullshit apps op je telefoon waarvan je de werking niet zelf kan doorgronden op je telefoon zetten.quote:
Is niet erg, vergissingen maken we allemaal wel eens. Over twee jaar ben je gewoon weer welkom in het Samsung Galaxy S IV topic.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:21 schreef zijle het volgende:
Ik zal mijn schoonvader dit weekend blij maken met m'n SGS, ik ben inmiddels over op iPhone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |