gisteren had ik toevallig dat die uitviel bleef in een loop hangen met CM bootscreenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Even wegleggen, start vanzelf opnieuw op
Volgens mij klinkt dit allemaal wel goed:quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:36 schreef 16meter het volgende:
Deze Galaxy S zal ook wel opgevolgd worden door een S3. Denk dat Samsung wel weer flink gaat uitpakken met de specs.
Nee. Hangt er wel een beetje van af wel rom je gebruikt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:34 schreef ElmoFan het volgende:
Chrashen jullie galaxy s vaak? Want dat verandert natuurlijk wel mijn belangstelling om er 1 2e hands te kopen
NEEquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:07 schreef TheOnion het volgende:
Is 4.0 al uit voor S2? Ik dacht dat ik gehoord had dat vanaf 1 maart al beschikbaar moest zijn
Jammer... was er iets eerder mee gekomen. Heb de mijne net van het weekend verkocht... na veel moeite te moeten doen om een betrouwbare koper te vinden via marktplaats.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef ElmoFan het volgende:
Spammerdespamspam Gezocht: Samsung Galaxy S
Toen was ik nog niet aan het zoeken helaas. Betrouwbare verkoopers zijn ook lastig te vinden hoor. Ik koop veel liever iets hier op het forum of tweakers dan marktplaats.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:23 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
NEE
[..]
Jammer... was er iets eerder mee gekomen. Heb de mijne net van het weekend verkocht... na veel moeite te moeten doen om een betrouwbare koper te vinden via marktplaats.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:34 schreef Kandijfijn het volgende:
R.I.P. Galaxy S, hij heeft altijd trouw gediend vele roms ondersteunt Ubuntu gedraaid maar nu is het over. De spoelbak heeft hij niet mogen overleven
Ik geef telefoon aan klant om even wat te Googelen hij geeft terug aan over de spoelboek heenquote:
Oh balenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik geef telefoon aan klant om even wat te Googelen hij geeft terug aan over de spoelboek heen. Ik gladde poten natuurlijk en floep
![]()
Wel een goed excuus een Lumia op te halen
Ik had afgelopen week een Note in handen, mij veel te lompquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh balen![]()
Mijndes doet nog gewoon dienst @ ICSSGS RC3.2, maar ik wil wel graag de Note of de Nexus.
Mss doe ik de SGS3 wel, de toekomst wijst het uit.
CM7 later CM9(Alpha dus nog erg gebrekkig) Mintberry hoor ik daarnaast goede geluiden over. Alleen ik vond de interface echt rampzalig lelijk (subjectief ja).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:19 schreef ElmoFan het volgende:
Gebruiken jullie ook custom roms? Zoja, welke?
Mintberry rules, absoluut de meest vloeiende en stabiele rom voor de Galaxy S, zeker de 2 laatste versies zijn echt bruut goed. Bijna net zo snel als de beste ICS-roms voor de Galaxy S, maar veel en veel stabieler en bugvrij. Dat kun je van de ICS-ports nog niet zeggen, ook al werken ze redelijk voor dagelijks gebruik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
CM7 later CM9(Alpha dus nog erg gebrekkig) Mintberry hoor ik daarnaast goede geluiden over. Alleen ik vond de interface echt rampzalig lelijk (subjectief ja).
Heb je het nu over Go Launcher, of wat?quote:Op zondag 4 maart 2012 14:32 schreef MAHL het volgende:
Twee vragen, ten eerste als ik een app verwijder zijn de machtigingen dan ook verwijderd? Neem aan van wel, maar tochTen tweede, heb een par UIs/layouts gedownload, alleen hoe verander ik die? Zie nergens 'instellingen startpagina' staan. En wat zijn de beste UIs? Heb Go en Metro gedownload, bij Go kun je mooi alles veranderen wat je wil, maar Metro is heerlijk rustig en minimalistisch.
Opzich wel goeie ervaringen met Mintberry. Soms viel de telefoon wel uit, maar ik weet niet of dat aan Mintberry te wijten is of het feit dat ik hem redelijk vaak heb laten vallen. Overigens kan de SGS best wel goed tegen een stootje. Wat zijn jullie ervaringen met het laten vallen ed?quote:Op zondag 4 maart 2012 12:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mintberry rules, absoluut de meest vloeiende en stabiele rom voor de Galaxy S, zeker de 2 laatste versies zijn echt bruut goed. Bijna net zo snel als de beste ICS-roms voor de Galaxy S, maar veel en veel stabieler en bugvrij. Dat kun je van de ICS-ports nog niet zeggen, ook al werken ze redelijk voor dagelijks gebruik.
En die Mintberry-interface is net zo lelijk als je hem zelf maakt. Er zijn zo gruwelijk veel verschillende thema's die de telefoon een eigen ervaring geven, dat je eigenlijk niets over de interface kunt zeggen.
Go Launcher ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Heb je het nu over Go Launcher, of wat?
Om datagebruik laag te houden.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:31 schreef rumiii het volgende:
Waarom speelt de browser van samsung zelf geen gif bestanden af?
Geniaal! Het verbaast me iedere keer weer.quote:Op zondag 4 maart 2012 15:37 schreef rumiii het volgende:
Clear.
Zijn jullie al bekend met Akinator? Is er ook in de vorm van een app zag ik.
http://en.akinator.com/
Leuk om een keertje te doen met amigos
Mij lijkt ie heerlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week een Note in handen, mij veel te lomp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |