Er is geen bestand of app die je redt. Wel heb je een nieuwe versie van de software nodig.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:17 schreef exile79 het volgende:
Weet iemand of je ook los een NL taal bestand kan downloaden en die dan ergens in een mapje kan plaatsen zodat je Nederlandse swype hebt? Ik wou Nederlands downloaden bij de instellingen van swype maar hij blijft staan op 'in de wachtrij voor downloaden'.
url?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Volgens tweakers is er vandaag een officiele 2.3.6 update voor de galaxy gekomen.
Build 15 draait erg goed hierquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:09 schreef MaximusTG het volgende:
Hier is het topic over deze build op XDA; staan de links in vermeld + installatieinstructies:
XDA:[ROM][ICS][IML74K] teamhacksung's ICS Port for Galaxy S (BUILD 14)
Ik geloof het direct. Ik heb build 14 geprobeerd en die was redelijk goed. Toch zie ik vooralsnog geen enkele reden om Mintberry in te ruilen. Vele malen soepeler en veel minder 'issues'. Dan maar geen ICS voorlopig. Voor mij geen meerwaarde anders dan dat je kunt roepen dat je het hebt....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Build 15 draait erg goed hier. Geroot, backup gemaakt en zonder problemen over stock-rom geflashed
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 01:56 schreef Ichbinkaal het volgende:
hallo,
Nou heb ik twee vragen:
1. Komt ICS ook voor de galaxy S plus?
2. Hoe moet ik dit op mijn telefoon zetten: http://forum.xda-develope(...)0420260#post20420260 (flashing)
ook heb ik dit gevonden: https://docs.google.com/d(...)BtoTreYw6NJ2FY&pli=1 werd hier niet wijzer van
.. hoe danquote:Op maandag 13 februari 2012 22:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kom op zeg, het staat daar hartstikke duidelijk uitgelegd.
Misschien maar beter voor jou om je telefoon lekker te laten zoals hij is.quote:
Nee. Ik begrijp het deels, loop vast met Odin en het bootscherm want mijn laptop herkent mijn telefoon dan nietquote:Op maandag 13 februari 2012 23:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Misschien maar beter voor jou om je telefoon lekker te laten zoals hij is.
Het cache wissen?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Hmm...
Mijn vrouw heeft een SGS-1, die bij het installeren van elke willekeurige app, reboot. Ik ben al wat aan het zoeken geweest, maar ik krijg niet meer boven tafel dan het zou liggen aan de cache. Ik heb alle actieve processen gekilled en van alles gewist, maar ik kom even niet verder. Iemand een idee?
ja doe je niks aan, heb ik ook....heb 2.3 via Odin moeten installerenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:44 schreef Vicky het volgende:
ik begrijp er de ballen van... als ik mijn telefoon aan de pc hang en Kies aangooi zegt ie dat ik de meest recente firmwire heb....
In april of mei, dus je bent ruim op tijdquote:Op zondag 26 februari 2012 19:58 schreef exile79 het volgende:
Is dat al bekend trouwens? Waneer de S3 komt? In september loopt m'n abbo weer af namelijk.
Probeer eens gewoon de powerknop ingedrukt te houden..quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef Parafernalia het volgende:
Is er een reset knop/combinatie zodat ik niet de accu eruit hoef te halen als ie crasht?
Even wegleggen, start vanzelf opnieuw opquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:37 schreef Parafernalia het volgende:
Is er een reset knop/combinatie zodat ik niet de accu eruit hoef te halen als ie crasht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |