Dit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ach wij naaiden Dinamo in 2008 door kut te spelen tegen Anderlecht.
Maar als het ons overkomt is de wereld te klein. Beter kijken we naar ons zelf want we hebben het zelf verpest tegen Real met die 2 homo'tjes aan de linkerkant
als mod niet weten dat imageshack niet werktquote:
nee, ajacieden zijn huillies, er is ze helemaal geen onrecht aangedaan manquote:
Al gefixed, zeur niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als mod niet weten dat imageshack niet werkt
quote:
Heb je mij nooit horen zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ajacieden zijn huillies, er is ze helemaal geen onrecht aangedaan man.
Heeft dit nog iets te doen met Dinamo Zagreb of moet ik dit los van de club zien?quote:Kroatische voetbalofficials gearresteerd
ZAGREB - De politie heeft twee officials van de Kroatische voetbalbond (HNS) aangehouden op verdenking van omkoping. Dit meldt het nationale persbureau Hina vrijdag.
Vice-voorzitter en oud-scheidsrechter Zeljko Siric en het hoofd van de scheidsrechterscommissie, Stjepan Djedovic, zijn beiden opgepakt. Siric stond in het verleden bekend als een van de beste arbiters in Kroatië.
De Kroatische club Dinamo Zagreb raakte deze week in opspraak na de ruime nederlaag in de Champions League tegen Olympique Lyon (1-7). Volgens de Europese bond UEFA zijn er geen bewijzen voor omkoping bij dit duel.
neem aan van niet maar krijg het nergens echt duidelijk naar voren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heeft dit nog iets te doen met Dinamo Zagreb of moet ik dit los van de club zien?
Nee jou niet nee, maar ik ken users...quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je mij nooit horen zeggenAjax is zeker onrecht aangedaan maar de UEFA is 1 corrupte bende dus daar hoef je niks van te verwachten.
Nee man, het was echt 2 keer buitenspel en lyon was spontaan 100 keer beter in de 2e helftquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ajacieden zijn huillies, er is ze helemaal geen onrecht aangedaan man.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:59 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Nee man, het was echt 2 keer buitenspel en lyon was spontaan 100 keer beter in de 2e helftzet je petje af voor welke mongolen club je ook bent.. elke achterlijke aap zag toch dat ajax gewoon 2 zuivere doelpunten is ontnomen als je dat niet ziet dan moet je echt even naar hans anders.. Dat niemand kan bewijzen wat er in zagreb is gebeurt is niet ons probleem, dat word toch nooit meer opgelost omdat dit soort gevallen wel vaker voorkomen met clubs die even een handje helpen..
FCupdate .. moet je wel even goed zoeken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:06 schreef honkeytonk het volgende:
Iemand een site waarop je uitslagen van eredivisie en stand na een X aantal speelronden terug kan zien van vorige seizoenen?
Als ze beter leren verdedigen was het nooit zover gekomen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je mij nooit horen zeggenAjax is zeker onrecht aangedaan maar de UEFA is 1 corrupte bende dus daar hoef je niks van te verwachten.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh jeetje Enoh komt binnenkort terug met 100 stokslagen. Hij moet zich als vice aanvoerder samen met Eto'o verantwoorden bij Kameroen.
Die jongen kan alles van interviewen tot leidinggeven tot weet ik veel wat. Jammer dat hij niet in de RvC is gekozen ipv Davids.quote:
Hij was te zwart denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die jongen kan alles van interviewen tot leidinggeven tot weet ik veel wat. Jammer dat hij niet in de RvC is gekozen ipv Davids.
Ja, hij weet het leuk te verwoorden...quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef J2T het volgende:
Gomis: ‘We hadden een dolletje, ik ken een paar woorden Kroatisch’
Bafétimbi Gomis was de grote man in de ploeg van Olympique Lyon die Dinamo Zagreb met 1-7 versloeg. Mede dankzij de vier treffers van de sterke spits bekerde niet Ajax, maar Lyon door naar de volgende ronde van de Champions League. De geruchten over omkoping, met name de knipoog van Zagreb-verdediger Domagoj Vida werd als verdacht gezien, doet Gomis af als onzin.
“We hadden een dolletje op het veld”, geeft de aanvalsleider aan in L’Équipe. “Ik ken een paar woorden Kroatisch dankzij mijn ploeggenoot Dejan Lovren. Maar dat wil nog niet zeggen dat de wedstrijd verkocht is.”
“Weet je, als je voetbal speelt is het niet altijd oorlog. We kennen de spelers van Dinamo en hebben veel respect voor ze. Hij wist dat toen wij scoorden, we de bal graag terug wilden hebben”, geeft Gomis te kennen aan RMC. “Ik wilde de bal pakken en hij bedoelde iets van: ‘Jullie hebben gescoord, laat ons even op adem komen’. Met een kleine knipoog. Maar om dan te zeggen dat onze president de wedstrijd gekocht heeft…”
Aan mensen met het verkeerde shirt aanquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, hij kan wel goed ballen onderscheppen, en daarna weer weggeven.
Maar nog steeds is het een baasquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aan mensen met het verkeerde shirt aan.
neequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar nog steeds is het een baas
ANita zuigt ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vice aanvoerder he. Dat kun je niet zeggen van Anita.
Stoute jongenquote:
http://www.parool.nl/paro(...)ledenraad-Ajax.dhtmlquote:Mark Geestman stapt ook uit de ledenraad. © ANP
Een aantal invloedrijke mensen uit de ledenraad van Ajax zegt per direct zijn lidmaatschap van de raad op. De voordrachtscommissie bestuursraad geeft zijn opdracht terug.
Het lijkt erop dat 'een zwijgende meerderheid' uit de Ajaxgelederen het amateurisme en het gekonkel binnen de vereniging spuugzat is. Het gaat om mensen als Cees van Oevelen, Marc Stuut, Dennis Bogaart en Mark Geestman uit de ledenraad, plus Piet Keizer en Richard Louwers.
De laatste, amateurvoetballer bij Ajax, is al sinds januari 2010 betrokken bij de voorgenomen structuurwijzigingen bij de voetbalclub. Enige maanden geleden werd Louwers, die indirect is betrokken bij de Sports Entertainment Group van Kees Ploegsma, benaderd door de raad van commissarissen voor een financieel directeurschap bij de nv Ajax. Na een paar gesprekken trok Louwers zich echter terug. (Henk Spaan)
Oke? En nu?quote:Op zaterdag 10 december 2011 09:14 schreef Tarado het volgende:
Balende groep stapt uit ledenraad Ajax
10-12-11 08:40 uur
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)ledenraad-Ajax.dhtml
Nu zal de grote vraag zijn of dit pro-Cruijff of anti-Cruijff mensen zijn. Wie komt ervoor terug en hoe beïnvloedt dat de uitkomsten in komende stemmingen.quote:
Alleen beker.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ondanks dat we op nog aardig wat fronten meespelen ben ik gewoon, ook mede dankzij deze kut-soap, even helemaal klaar met Ajax...
Beker tegen AZ toch? Dat kan sneller afgelopen zijn dan de competitie, want voor je het weet zijn ze weer terug.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Alleen beker.
Europa League en competitie kun je wel vergeten.
geen idee... het eea zal op deze site worden uitgelegd http://www.ajaxvisie.nl/ maar meer dan een kloppend hartje zie ik er niet op, moet nog komen dus.quote:
Europa League ben ik met je eens, zeker als je ziet wat daar uit de CL is ingestroomd maar de competitie hoeven we nog niet op te geven omdat er eenvoudigweg geen enkele ploeg is die er echt bovenuit steekt en iedereen van elkaar kan verliezen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Alleen beker.
Europa League en competitie kun je wel vergeten.
Of je kegelt AZ eruit, waardoor zij een knauw krijgen en inzakken in de competitie. Twente en PSV hebben ook boven hun kunnen gepresteerd en Ajax juist ondergepresteerd. Ik vlak ons niet uit voor de eindzege over het seizoen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:13 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Beker tegen AZ toch? Dat kan sneller afgelopen zijn dan de competitie, want voor je het weet zijn ze weer terug.
Paar keer voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:56 schreef zeriouzly het volgende:
Terwijl in de Arena voor de theepauze twee keer een zuivere goal van Ajax werd teruggevlagd, lijken de 1-4 (Bafétimbi Gomis) en 1-7 (Jimmy Briand) van Lyon in Zagreb wél buitenspel geweest te zijn.
http://img337.imageshack.us/img337/9060/toeval.jpg (copy/paste deze link)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |