Precies.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ebecillio speelt ook alleen omdat Boerrigter ziek is.
Theo heeft iemand nodig die het werk voor hem opknapt, zodat hij niet veel hoeft te lopen. maar dat kan niet bij Ajax.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef Sickert het volgende:
Zullen we het over Theo hebben?
Vormcrisis of kan hij Ajax niet aan?
Ik zeg hopeloos uit vorm.
Kan Ajax niet aan, past niet bij de club, had zijn piek bij Twente.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef Sickert het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kan Ajax niet aan, past niet bij de club, had zijn piek bij Twente.
Ik zou deze discussie niet aan gaan als ik jou was. Je wint hem toch niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat jouw mening zo belangrijk en waarheidsgetrouw is.
Ik vrees het ook ja..Ik hoop in de nabije toekomst ook dat Lodeiro zijn plaats overneemt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kan Ajax niet aan, past niet bij de club, had zijn piek bij Twente.
Hij ziet er ook altijd wat te dik uit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef Sickert het volgende:
hoop het ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja..Ik hoop in de nabije toekomst ook dat Lodeiro zijn plaats overneemt.
Hij is altijd back geweest.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Al nieuws wanneer Boile back is? Na winterstop net als Siggy?
De enige club die regelmatig aan de bel trekt is Bayern, verder zijn het allemaal ja knikkers, die maar al te blij zijn dat ze er bij mogen horen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja..
Spreek eens met zijn allen af om niet meer deel te nemen aan een EK,WK, EL en CL.. dan worden ze wel vlug.
Maar belangen zijn te groot voor landen en clubs, we zeiken allemaal en we klagen maar we doen niks.. wil je iets veranderen moet je actie ondernemen, gewoon niet meer mee doen aan die tournooien dan moeten ze wel.
Waar baseer je dat op, hij is nog geen enkele keer echt getest in verdedigend opzicht en hij is de overtreffende trap van klein. Ik zie ook best dat Ligeon potentie heeft, maar het is voor mij echt veelte te vroeg om hem nu al te veroordelen of bewierroken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, verkopen die hap. Met Ligeon heb je al een vervanger voor V/D Wiel die al bijna even goed is. (en het zeker kan worden)
Net alsof Wiel wel kan verdedigen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op, hij is nog geen enkele keer echt getest in verdedigend opzicht en hij is de overtreffende trap van klein. Ik zie ook best dat Ligeon potentie heeft, maar het is voor mij echt veelte te vroeg om hem nu al te veroordelen of bewierroken.
Dat kan prima, maar hij word nog steeds niet gezien... Vertonghen / Alderweireld geven zelf de passes, dat zal veranderen als er 1 vertrekt... Daarbij komt dat ik Janssen meer aanvoerder vind dan vertonghen... Vind die laatste teveel een mooi-boyquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Theo heeft iemand nodig die het werk voor hem opknapt, zodat hij niet veel hoeft te lopen. maar dat kan niet bij Ajax.
Bayern, dat vorig jaar of dat jaar ervoor.. 3 meter buitenspel stond, vanuit die buitenspel positie scoorde en doorging in de CL? (Geloof ook nog in de finale kwamen)quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
De enige club die regelmatig aan de bel trekt is Bayern, verder zijn het allemaal ja knikkers, die maar al te blij zijn dat ze er bij mogen horen.
Ja, en begint de laatste tijd ook weer beter te spelen wel blijft hij teveel risico's nemen met tackles in het strafschopgebied, en zal hij nooit een sterke kopper worden (Al is het altijd beter dan Ligeon waar een small shirt op een jurk lijkt).quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Net alsof Wiel wel kan verdedigen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bayern, dat vorig jaar of dat jaar ervoor.. 3 meter buitenspel stond, vanuit die buitenspel positie scoorde en doorging in de CL? (Geloof ook nog in de finale kwamen)
Ervaring en altijd gelijk krijgen, ook al duurt het een tijdjequote:Op vrijdag 9 december 2011 12:40 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat jouw mening zo belangrijk en waarheidsgetrouw is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |