abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105375717
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:45 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Onze marokkaan is hem zelfs gepasseerd.
Tja ik vind het best wel jammer. Eb had eind vorig seizoen een aantal goede acties en was nog wel redelijk belangrijk. Sinds de komst van Derk lijkt het wel alsof hij veel te veel wil en dat totaal niet waar kan maken. ;(
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:15:48 #177
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_105376843
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef J2T het volgende:
Gomis: ‘We hadden een dolletje, ik ken een paar woorden Kroatisch’

Bafétimbi Gomis was de grote man in de ploeg van Olympique Lyon die Dinamo Zagreb met 1-7 versloeg. Mede dankzij de vier treffers van de sterke spits bekerde niet Ajax, maar Lyon door naar de volgende ronde van de Champions League. De geruchten over omkoping, met name de knipoog van Zagreb-verdediger Domagoj Vida werd als verdacht gezien, doet Gomis af als onzin.

“We hadden een dolletje op het veld”, geeft de aanvalsleider aan in L’Équipe. “Ik ken een paar woorden Kroatisch dankzij mijn ploeggenoot Dejan Lovren. Maar dat wil nog niet zeggen dat de wedstrijd verkocht is.”
“Weet je, als je voetbal speelt is het niet altijd oorlog. We kennen de spelers van Dinamo en hebben veel respect voor ze. Hij wist dat toen wij scoorden, we de bal graag terug wilden hebben”, geeft Gomis te kennen aan RMC. “Ik wilde de bal pakken en hij bedoelde iets van: ‘Jullie hebben gescoord, laat ons even op adem komen’. Met een kleine knipoog. Maar om dan te zeggen dat onze president de wedstrijd gekocht heeft…”
Ach wij naaiden Dinamo in 2008 door kut te spelen tegen Anderlecht.
Maar als het ons overkomt is de wereld te klein. Beter kijken we naar ons zelf want we hebben het zelf verpest tegen Real met die 2 homo'tjes aan de linkerkant
  vrijdag 9 december 2011 @ 14:45:52 #178
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105378067
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 13:31 schreef J2T het volgende:
Gomis: ‘We hadden een dolletje, ik ken een paar woorden Kroatisch’

Bafétimbi Gomis was de grote man in de ploeg van Olympique Lyon die Dinamo Zagreb met 1-7 versloeg. Mede dankzij de vier treffers van de sterke spits bekerde niet Ajax, maar Lyon door naar de volgende ronde van de Champions League. De geruchten over omkoping, met name de knipoog van Zagreb-verdediger Domagoj Vida werd als verdacht gezien, doet Gomis af als onzin.

“We hadden een dolletje op het veld”, geeft de aanvalsleider aan in L’Équipe. “Ik ken een paar woorden Kroatisch dankzij mijn ploeggenoot Dejan Lovren. Maar dat wil nog niet zeggen dat de wedstrijd verkocht is.”
“Weet je, als je voetbal speelt is het niet altijd oorlog. We kennen de spelers van Dinamo en hebben veel respect voor ze. Hij wist dat toen wij scoorden, we de bal graag terug wilden hebben”, geeft Gomis te kennen aan RMC. “Ik wilde de bal pakken en hij bedoelde iets van: ‘Jullie hebben gescoord, laat ons even op adem komen’. Met een kleine knipoog. Maar om dan te zeggen dat onze president de wedstrijd gekocht heeft…”
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuure _O-
pi_105378126
Die verklaringen van zo'n Gomis doen de zaak ook niet bepaald aan geloofwaardigheid winnen... ik denk dat we de waarheid nooit zullen weten maar er is hoe dan ook iets gebeurd in die rust... die eerste helft was gewoon een echte wedstrijd en vervolgens is het compleet eenrichtingsverkeer...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_105379260
Politie houdt twee malafide officials van Kroatische voetbalbond aan
quote:
Vrijdag, 9 december 2011 om 14:43

De politie heeft twee officials van de Kroatische voetbalbond (HNS) aangehouden op verdenking van omkoping, zo meldt persbureau Hina vrijdag. Vice-voorzitter en voormalig toparbiter Zeljko Siric en het hoofd van de scheidsrechterscommissie, Stjepan Djedovic, zijn beiden vrijdag opgepakt.

Dinamo Zagreb raakte deze week in opspraak na de ruime nederlaag in de Champions League tegen Olympique Lyon (1-7). Door de doelpuntenregen van de Fransen, die vooral na rust viel, is Ajax veroordeeld tot het spelen in het toernooi om de Europa League. Ajax verloor zelf in eigen huis van Real Madrid met 0-3, waarbij twee zuivere Amsterdamse goals werden afgekeurd wegens vermeend buitenspel.

Volgens de Europese bond UEFA zijn er geen bewijzen voor omkoping bij het duel in Zagreb. Algemeen directeur ad interim Martin Sturkenboom liet donderdagmiddag weten dat Ajax de UEFA een brief gaat sturen met daarin het verzoek voor een onderzoek. "We verwachten niet dat het veel oplevert, maar helemaal niets doen vinden wij geen optie."
mmmmja is nergens duidelijk te krijgen of dit in verband staat met de wedstrijd van Ajax, beetje jammer.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:32:25 #181
335153 potienza
"Toeval is logisch."
pi_105379742
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 14:15 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Ach wij naaiden Dinamo in 2008 door kut te spelen tegen Anderlecht.
Maar als het ons overkomt is de wereld te klein. Beter kijken we naar ons zelf want we hebben het zelf verpest tegen Real met die 2 homo'tjes aan de linkerkant
Dit.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:42:51 #182
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105380099

:X
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105380129
quote:
als mod niet weten dat imageshack niet werkt :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:44:10 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105380136
quote:
nee, ajacieden zijn huillies, er is ze helemaal geen onrecht aangedaan man :r.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:44:18 #185
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105380137
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

als mod niet weten dat imageshack niet werkt :')
Al gefixed, zeur niet.
pi_105380147
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:44 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Al gefixed, zeur niet.
;(
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:45:00 #187
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105380159
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Heb je mij nooit horen zeggen :) Ajax is zeker onrecht aangedaan maar de UEFA is 1 corrupte bende dus daar hoef je niks van te verwachten.
pi_105380218
quote:
Kroatische voetbalofficials gearresteerd
ZAGREB - De politie heeft twee officials van de Kroatische voetbalbond (HNS) aangehouden op verdenking van omkoping. Dit meldt het nationale persbureau Hina vrijdag.

Vice-voorzitter en oud-scheidsrechter Zeljko Siric en het hoofd van de scheidsrechterscommissie, Stjepan Djedovic, zijn beiden opgepakt. Siric stond in het verleden bekend als een van de beste arbiters in Kroatië.

De Kroatische club Dinamo Zagreb raakte deze week in opspraak na de ruime nederlaag in de Champions League tegen Olympique Lyon (1-7). Volgens de Europese bond UEFA zijn er geen bewijzen voor omkoping bij dit duel.
Heeft dit nog iets te doen met Dinamo Zagreb of moet ik dit los van de club zien?
pi_105380334
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:46 schreef tralalala het volgende:

[..]

Heeft dit nog iets te doen met Dinamo Zagreb of moet ik dit los van de club zien?
neem aan van niet maar krijg het nergens echt duidelijk naar voren.
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:50:33 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105380354
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Heb je mij nooit horen zeggen :) Ajax is zeker onrecht aangedaan maar de UEFA is 1 corrupte bende dus daar hoef je niks van te verwachten.
Nee jou niet nee, maar ik ken users... O-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_105380375
quote:
;(
pi_105380660
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee man, het was echt 2 keer buitenspel en lyon was spontaan 100 keer beter in de 2e helft ;) zet je petje af voor welke mongolen club je ook bent.. elke achterlijke aap zag toch dat ajax gewoon 2 zuivere doelpunten is ontnomen als je dat niet ziet dan moet je echt even naar hans anders.. Dat niemand kan bewijzen wat er in zagreb is gebeurt is niet ons probleem, dat word toch nooit meer opgelost omdat dit soort gevallen wel vaker voorkomen met clubs die even een handje helpen.. :)
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_105380705
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:59 schreef vaagjunior het volgende:

[..]

Nee man, het was echt 2 keer buitenspel en lyon was spontaan 100 keer beter in de 2e helft ;) zet je petje af voor welke mongolen club je ook bent.. elke achterlijke aap zag toch dat ajax gewoon 2 zuivere doelpunten is ontnomen als je dat niet ziet dan moet je echt even naar hans anders.. Dat niemand kan bewijzen wat er in zagreb is gebeurt is niet ons probleem, dat word toch nooit meer opgelost omdat dit soort gevallen wel vaker voorkomen met clubs die even een handje helpen.. :)
_O- _O- _O- Hoeveelste keer is het dat je in dit topic komt? Voor het eerst? :P Weetje wat sarcasme is?
pi_105380878
Iemand een site waarop je uitslagen van eredivisie en stand na een X aantal speelronden terug kan zien van vorige seizoenen?
pi_105380945
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:06 schreef honkeytonk het volgende:
Iemand een site waarop je uitslagen van eredivisie en stand na een X aantal speelronden terug kan zien van vorige seizoenen?
FCupdate .. moet je wel even goed zoeken.
★★★
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:13:34 #196
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_105381117
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Als ze beter leren verdedigen was het nooit zover gekomen...
pi_105381357
quote:
Tering, gewoon allebei een meter buitenspel.
pi_105381475
quote:
Zout in de wonden.
pi_105382132
Oh jeetje Enoh komt binnenkort terug met 100 stokslagen. Hij moet zich als vice aanvoerder samen met Eto'o verantwoorden bij Kameroen.
pi_105382152
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh jeetje Enoh komt binnenkort terug met 100 stokslagen. Hij moet zich als vice aanvoerder samen met Eto'o verantwoorden bij Kameroen.
:D :D

Enoh Vice aanvoerder?! :')
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')