Zwabs, is het geen tijd om je schotelsletje te vervangen voor iets in de worsthoek? De worstmachine?quote:
Alles wat maar onuitspreekbaar isquote:
Nee, was even aan de telefoon.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb na 6 minuten het stokje aangepakt, hopelijk was je niet al bezig Pheno
Zoiets. Het is zo'n grote supermarkt, dus er blijft altijd van alles aan me klevenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon een steekkarretje onder de gehele winkel gezet en meegenomen dus
Heb je ook bentobakjes?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets. Het is zo'n grote supermarkt, dus er blijft altijd van alles aan me kleven
Een stuk of zes, maar allemaal uit Japanquote:
Oh wat een mooie weer, Bos!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een mooie hondenkaart voor mijn postcrossingverzameling
Nu eten maken
Je mag er nu meer onderweg hebben Ze hebben de limieten versoepeld. Ik heb er nu 44 verzonden, dat was voor vandaag nog 7 tegelijk. Vandaag is dat verhoogd naar 9.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:49 schreef Miniem het volgende:
Vandaag al de 1e kerst/nieuwjaars kaart gehad
Eigenlijk moet ik nu weer postcrossing kaarten gaan verzenden.
Want kerstkaarten
En straks aan de dunne.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:46 schreef Pheno het volgende:
Ik zit aan een Zaanse Hoeve toetje van 17 cent.
Nee, wraps met zelfgemaakte guacamole en zalmfilet.quote:
Whehe ik moest lachenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, wraps met zelfgemaakte guacamole en zalmfilet.
Denk het niet, maar het maakt het denk ik des te leuker voor de ontvanger in het wel te doen omdat het wel een traditie is in de land waar het kaartje vandaan komt? Zo'n kerstkaart is juist uniekquote:Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag er nu meer onderweg hebben Ze hebben de limieten versoepeld. Ik heb er nu 44 verzonden, dat was voor vandaag nog 7 tegelijk. Vandaag is dat verhoogd naar 9.
Jij doet het al langer, dus het kan zijn dat er voor jou niet is veranderd omdat je een hoog aantal onderweg mag hebben
Ik heb vandaag mijn eerste kerstkaart op de bus gedaan. Verder nog wat normalere, Vanaf nu stuur ik alleen maar kerstkaarten, hoewel ik naar Turkije misschien een reguliere kaart stuur. Moslimlanden doen niet echt een kerst toch?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Schenk net een sapje in, lees ik Djeez op het pakMaar het is Djoez
Ja, dit is best lekker, de blauwe vind ik goed te drinkenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Djoez smaakt wel goed. gewoon Taxi maar dan van Appie
Tja, het kan wel ja. Maar ja er zijn moslims die het niet op Christenen hebben. Al ben ik niet echt van de Bijbel. (ik denk wel dat er iets is tussen hemel en aarde, maar niet conform de bijbel).quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk het niet, maar het maakt het denk ik des te leuker voor de ontvanger in het wel te doen omdat het wel een traditie is in de land waar het kaartje vandaan komt? Zo'n kerstkaart is juist uniek
Welke is dat, Ik ken de Tropical en de Bosvruchten. Die laatste vind ik het lekkerst. (like duh)quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dit is best lekker, de blauwe vind ik goed te drinken
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke is dat, Ik ken de Tropical en de Bosvruchten. Die laatste vind ik het lekkerst. (like duh)
Ik google op Djoez om te zoeken naar een plaatjequote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke is dat, Ik ken de Tropical en de Bosvruchten. Die laatste vind ik het lekkerst. (like duh)
quote:Dit boek is gemaakt om de beginnende moslim(a), die nog geen Arabisch kan lezen, in staat te stellen om toch wat sura's te lezen.
Tropisch fruitquote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het al. Had toevallig al gekeken. Had vandaag de bosvruchten gekocht, maar geen zin om van mijn stoel te komen om te kijken, genoeg lichaamsbeweging gehad vandaag..quote:Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tropisch fruit
En Bos en zijn Bosvruchtjes
Cool. Wel een beetje jeugdsentiment voor mij,quote:Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Roxette geeft in Juni een concert in de HMH![]()
Ik zit net How do you do te luisterenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cool. Wel een beetje jeugdsentiment voor mij,
Joyride,
How Do you Do
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kom eens even lekker knuffelen dan
Ja hun bekendste nummer, is net voor mijn bewuste Hey heb je dat ene nieuwe liedje al gehoord - tijd. En ik kan nu gewoon niet op de titel komenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit net How do you do te luisterenJa hè, voor mij ook jeugdsentiment
Ik vind de serieuze nummers het leukst, maar er zijn een hoop toffe van zequote:Op donderdag 8 december 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hun bekendste nummer, is net voor mijn bewuste Hey heb je dat ene nieuwe liedje al gehoord - tijd. En ik kan nu gewoon niet op de titel komen![]()
Oh ja!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
It must have been love, but it's over now.
Marie is ook wel een toffe jaquote:Op donderdag 8 december 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik zit nu naar de clip van Joyride te kijken en wordt meteen weer een beetje verliefd op Marie![]()
Niet de mooiste, maar wel een prima uitstraling
Moggehs!quote:Op vrijdag 9 december 2011 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Pisje, lees je nog steeds de Vriendschap?
En Roxette vond ik back in the days al afgrijselijk whehehehe
Ja, vind het een leuk verhaal!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Ah, dan vond je het ieg wel de moeite, mooi
Oude shoerme-grappen en quotesquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Nou, als je m voor iemand van Fok maakt kun je ook leuke quotes en zo doen, volgens mij moet dat wel lukken hoor , om een leuke te maken, recepten, grapjes, leuke plaatjes, persoonlijke boodschappen
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos, kun je even kijken hoe leet en weer ik de voetblemenvettingen ken kijken? Det opzoeken is op dit ding een ellendig gedoe.
HBC is cherming en edoreble, een mooie eigenschep om te hebben.
Ik heb nonstop zitten gieren met natte ogenquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Wet een memorebele tijd els je terugkijkt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is net of ze moemookspul de ruimte in spuiten, niet normool.
hoeveel stukjes heeft een mini?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:27 schreef Miniem het volgende:
Week weer bijna voorbij.Beetje rare en niet zo'n leuke week geweest
![]()
Maarja, morgen nog een dagje werken en dan zondag een Mini puzzelrit waar ik mee doe als navigator.
Dat hij zijn ex schiet is al idioot, maar in een volle winkel, zoek iemand dan buiten op, ik vind het echt vreselijk, je zal er maar staanquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja echt hè. Ik ken het winkelcentrum wel, ben er eens geweest. Stomme fucker, schakel dan alleen jezelf uit.
Nog leuke dingen gekocht Lut?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:23 schreef Lutte het volgende:
Studiemiddag is een winkelmiddag gewordenTante belde op en ja dannnn
Wel geslaagd dus het was het waard!
Joah! Twee skinny broeken (grijs en beige), beige laarzen met sleehak, paarse trui, grijs vestje en een trui/jurk met Noors motiefje. Ben echt zo blij!!!quote:
Lekker danquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
Straks lekker pizza eten![]()
oh-oh, kom er maar in.![]()
Die fuckers bij PostAnaal hebben mijn retourpakket na 10 dagen nog niet bezorgd bij H&M. En ik heb het onder rembours moeten betalen, 50 euro.![]()
Nu heb ik geen geld, en ook geen kleding.En H&M kan het ook geen zak schelen, die hebben immers mijn 50 euro. En ik heb bijna 10 bonnen liggen van verzonden zooi, behalve die ene bon, snel tijdens m'n werk verstuurd in de pauze
Lesje wel geleerd nuAl had ik met bon nog geen rechten waarschijnlijk
Tof, zoveel aankopenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah! Twee skinny broeken (grijs en beige), beige laarzen met sleehak, paarse trui, grijs vestje en een trui/jurk met Noors motiefje. Ben echt zo blij!!!
Uhuquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tof, zoveel aankopenDaar zou ik ook heel blij van worden
Ja het was koud buiten. Ik dacht eerst ik ga lekker even buiten bij de Karpendonkse plas zitten lezen en puzzelen, maar dat hield ik maar 10 minuutjes vol. Dus toen maar weer terug gelopen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Woei, koud buiten zeg. Zeker als je moet twitteren. Na een half uur zijn de ledematen weer redelijk warm. En 1-2 verloren, zeer jammer. Tegenstander eindigde met 8 man. (2x rood, 1x blessure en niet meer kunnen wisselen)
Hajeequote:
Mwah, beetje zware dag gehad, maar komt wel weer goed.quote:
Okequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, beetje zware dag gehad, maar komt wel weer goed.
Hoe was jouw dag?Ik schenk net de choco in
Ik heb dat volgens mij nog nooit gegeten, is het een aanrader?quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij nog nooit gegeten, is het een aanrader?
Leuk Vaduschk!quote:Op maandag 12 december 2011 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe weer een Hart in Actie rubriekje. Hopelijk help ik een 13-jarig jochie een handige te vinden die zijn elektrische scooter maakt.
Ja, van de +- 8 pakjes die op retour zijn gegaan is precies de enige die ik betaald heb zoekquote:Op maandag 12 december 2011 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop het ook, wat een vervelend gedoe is dat zeg.
hier vanavond boerenkoolquote:Op maandag 12 december 2011 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
Potver ik bedenk me nu dat ik al minstens 2 of 3 weken geen zuurkool heb gegeten
Snel morgen weer halen
Moehaaquote:
Gister nog.quote:Op maandag 12 december 2011 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
Potver ik bedenk me nu dat ik al minstens 2 of 3 weken geen zuurkool heb gegeten
Snel morgen weer halen
Deze week nog tot en met donderdagquote:Op maandag 12 december 2011 15:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Nadert je kerstvakantie al, of nog veel opdrachten voor die tijd?
Ja beetje zonde 50 euro door de plee gespoeldquote:Op maandag 12 december 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik hoop ook dat het HET bonnetje is zeg...
quote:
Spannund!quote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga zometeen voor het eerst een topic openen hier
Oehquote:
Kerststukjes?quote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga zometeen voor het eerst een topic openen hier
quote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat je plafond niet naar beneden valt.
Ik zie nu pas dat je beide knallers een eigen kerstmuts hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik hoop ook dat het HET bonnetje is zeg...
Ik zit als een malle te F5-en! Al heb ik koopverbodquote:
Koopverbod?quote:Op maandag 12 december 2011 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit als een malle te F5-en! Al heb ik koopverbod![]()
Genoeg geld uitgegeven de laatste tijdquote:
Ah.. achzoquote:Op maandag 12 december 2011 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg geld uitgegeven de laatste tijd
quote:Op maandag 12 december 2011 16:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Topic staat er Vaduz
[TK] Verschillende DVD's, CD's en Boeken.
Hmm, waar ik in geïnteresseerd zou zijn heb ik al. Enkel Juno zou ik eventueel wel willen hebben, maar kijk eerst maar of je grotere deals kan maken.quote:
Nee, sinds vanmiddag weer nieuw lampje erin, dus vanavond kan ik weer verderquote:Op maandag 12 december 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar zitten echt leuke dingen bij, maar die heb ik allemaal al
Pis, heb je het boek wel nog uitgekregen?
Whehehehe, ik vond mijn wasmachine ook al een hele poos nogal erg rammelen lately.
Vrijdagavond kwam ik maar es in actie en ging ik kijken en toen zag ik dat de bovenkant van dat andere hok van Sonic, dat traliedeel zeg maar, platgevouwen naast de wasmachine stond.
En dat rammelde echt heeeeeeeeeel hard bij centrifugeren![]()
![]()
Dus dat probleem is verholpen nu
quote:
LOLquote:Op maandag 12 december 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
Pisces
Kijk mijn outfit voor zaterdagTiroler meisje
[ afbeelding ]
let niet op mijn kopIk moest lachen
quote:
8 milisecondequote:
quote:Op maandag 12 december 2011 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehehe pushpatta's, die heb je zelluf jongen![]()
Ow ja, mijn koelkast, die maakt ook ineens af en toe tyfys veel kabaal, zou het komen omdat het ineens kouder is of zo?
Echt, zo mal
Patta's of tatta's, het ligt idd wel dicht bij elkaar!quote:Op maandag 12 december 2011 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik wist ergens dat ik de mist in was gegaan. Ik bedoel inderdaad niet de schoenen.
en van beide heb ik geen idee wat het zou zijnquote:Op maandag 12 december 2011 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Patta's of tatta's, het ligt idd wel dicht bij elkaar!
Patta's zijn de schoenen, tatta's de tietenquote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef omearos het volgende:
[..]
en van beide heb ik geen idee wat het zou zijn
Potver, ik wilde nog roepen dat ik je al in de wandelgangen hoorde, alleen had ik een andere post verwachtquote:
weer wat geleerdquote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Patta's zijn de schoenen, tatta's de tieten
ja we hadden de grootste lol in die winkelquote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LOLJe moet gieren om je eigen outfit
![]()
Daar ga ik ook heen in maart! Dus 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 12 december 2011 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk nu trouwens meteen aan de Ski-hut, C_A
Ik dacht een post van Miniem, tot ik het icoontje zagquote:
Maak je ook foto's op het feestje zelf, als je nog wat leuks ziet?quote:Op maandag 12 december 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja we hadden de grootste lol in die winkel
Echt allemaal outfits gepast, van schoolmeisje tot politieagente
Ja ik ga veel foto's makenquote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak je ook foto's op het feestje zelf, als je nog wat leuks ziet?
quote:Op maandag 12 december 2011 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver, ik wilde nog roepen dat ik je al in de wandelgangen hoorde, alleen had ik een andere post verwacht
Wat denk je wel niet van mij?quote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht een post van Miniem, tot ik het icoontje zag
quote:Op maandag 12 december 2011 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, maar ik leg vooral geen nadruk op deze blunder.
Hallo, de groeten uit Almeloquote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht een post van Miniem, tot ik het icoontje zag
Ik heb geen idee wat het is. Maar hell, ik las BH.quote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef Miniem het volgende:
Tatta's en Patta's whats the difference.
Tatta' s lopen zachter onder je voetenquote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef Miniem het volgende:
Tatta's en Patta's whats the difference.
quote:Op maandag 12 december 2011 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je er zelf twee wilt moet je gewoon heel ongezond gaan eten, komen ze vanzelf
quote:Op maandag 12 december 2011 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je er zelf twee wilt moet je gewoon heel ongezond gaan eten, komen ze vanzelf
JOPEN!quote:
Hoi Pingu, de groetjes terugquote:
En hoe heet die andere dan?quote:
Ik heb een monotet ondertussen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook een unibrow toevallig?quote:
als er het juiste merkje op zit zijn er genoeg idioten die het wel willen dragenquote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Holy crappers, dit wil je toch niet gratis aan?![]()
[ afbeelding ]
Snowboots 48,-
Zijn gewone Uggs nog niet erg genoeg?
Ach,de vuilniszakjassen zijn ook in dus nee, blijkbaar is het nog niet erg genoegquote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Snowboots 48,-
Ja die slaapzakjassen zouden hier perfect bij matchenquote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach,de vuilniszakjassen zijn ook in dus nee, blijkbaar is het nog niet erg genoeg
Dan is het inderdaad ook meteen hipquote:Op maandag 12 december 2011 20:05 schreef omearos het volgende:
[..]
als er het juiste merkje op zit zijn er genoeg idioten die het wel willen dragen
wat voor dingen?quote:Op maandag 12 december 2011 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die slaapzakjassen zouden hier perfect bij matchen
ow ja, die ondingenquote:Op maandag 12 december 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze:
http://www.zalando.nl/gaa(...)w-g1021g00g-502.html
Maar dan tot je enkels!![]()
Was 10 jaar geleden ook in, vooral als je 1,60m bent, dan verdwijn je meteen, maar de trend is terug
OMGquote:Op maandag 12 december 2011 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Snowboots 48,-
Beautiful!quote:Op maandag 12 december 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze:
http://www.zalando.nl/gaa(...)w-g1021g00g-502.html
Maar dan tot je enkels!![]()
Was 10 jaar geleden ook in, vooral als je 1,60m bent, dan verdwijn je meteen, maar de trend is terug
feli!quote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens, kijk mij eens een tagje hebben.
Netjes Zwab, en terecht!quote:Op maandag 12 december 2011 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens, kijk mij eens een tagje hebben.
Whehehe!quote:
Greysquote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Greys, daar zwicht iedereen uiteindelijk voor.
haha, donderdag komt hij op tv, voor degenen die em nog niet gezien hebbenquote:Op maandag 12 december 2011 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Ja, mijn begeleidster was laatst hier en ik moest even wat doen met haar op de computer..
Toen zag ze de foto van Ellen en vroeg of ik fan van haar was. Ik zei toen dat ik haar eigenlijk alleen maar ken van haar rol als Ariadne in Inception..
Toen zei ze, Ik heb thuis Juno liggen, die vind je vast ook leuk. Die neem ik wel een keer mee. En zo geschiedde vanmiddag (ja gisteren attendeerde ik haar er op) toen gaf ze hem en ik heb hem dus meteen bekeken..
Okee, Ik had hem dan kunnen opnemen, maar dat is hetzelfde effect als op DVD kijken.quote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, donderdag komt hij op tv, voor degenen die em nog niet gezien hebben
hmm, donderdag maar zorgen dat ik op tijd thuis ben dusquote:Op maandag 12 december 2011 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, donderdag komt hij op tv, voor degenen die em nog niet gezien hebben
Wil je mijn dingetjes dan gaan doen? Ik heb genoeg andere hobby's om me te vermakenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:22 schreef Miniem het volgende:
Ik verveel me dood.
Heb mijn opdracht al af
Ik ook, maar ik moet verplicht op school zittenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wil je mijn dingetjes dan gaan doen? Ik heb genoeg andere hobby's om me te vermaken
quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Straf windje ja, twee dagen chili was dodelijk
Beetje achterover in de stoel hangenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet verplicht op school zitten
Het is geen leuk bericht, maar een journalist mag toch geen contaminaties maken, vind ik.quote:Een scooterrijder is dinsdagochtend rond 7.30 uur dodelijk verongelukt op de Anthony Fokkerweg in Eindhoven.
Dat doe ik heel de dagquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje achterover in de stoel hangen
Tja, het is gewoon een taalfout. Zet er dan andere woorden neer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Je ziet dit wel vaker. Ik stoor me er niet zo aan. Misschien is het voor sommige mensen wel handig, want sommigen denken nog aan een afloop zonder dodelijke afloop.
Pheno, heb je vorige week nog je uitslag gekregen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:41 schreef Pheno het volgende:
Een hele vakantie om een presentatie voor te bereiden die de leraren van de stoelen laat vallen
Ja, ik ga morgen weer op huisartsenbezoek.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pheno, heb je vorige week nog je uitslag gekregen?
Nee, het slaat werkelijk gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:41 schreef Pheno het volgende:
Een hele vakantie om een presentatie voor te bereiden die de leraren van de stoelen laat vallen
Dan ga je nu al de presentatie voorbereiden. Klaagmentaliteit van dat werkschuwe tuigquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, het slaat werkelijk gewoon nergens op.
Ik zit nu al te niksen.
Net als volgende week.
Kutmentaliteit van deze kutschool.
Ah oke!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ga morgen weer op huisartsenbezoek.
Het gaat weer lang duren, foto kon dezelfde dag, vervolgafspraak een week laterquote:
Het doet me denken aan 90% van de scholen waar ik op heb gezeten.quote:
Ja, op mijn oude school werden er aanmaningen verstuurd voor de vrijwillige bijdrage..quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het doet me denken aan 90% van de scholen waar ik op heb gezeten.Organisatie was altijd ver te zoeken.
Wat zonde als je nu niks zit te doen
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, op mijn oude school werden er aanmaningen verstuurd voor de vrijwillige bijdrage..![]()
Okee, ja dat is stom..quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Maar dat is dan gewoon papierwerk.
Dit soort dingen als wat Miniem roept, dat is gewoon waardeloos, je zit je tijd te verdoen.
Ik heb op het Grafisch Lyceum gehad dat die eikels geen telefooncirkel gebruikten als lessen uitvielen. Met als gevolg dat 60% van de klas bijna 2 uur onderweg was en bij aankomst meteen weer 2 uur reizend naar huis konTerwijl het zoiets simpels is, 1 belletje.
Qua papierwerk is het bij elk bedrijf wel vaak niet nauwkeurig geregeld of werkt men langs elkaar heen, maar op een school moeten leerlingen daar geen last van hebben vind ik.quote:
Whehheheequote:Op dinsdag 13 december 2011 15:17 schreef Bos81 het volgende:
Pas op he. Ik heb gisteren JUno gezien, daar wordt Ellen Page ook zwanger van 1 keer wippen op een stoel.
Avondje bordspellen spelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Lutte het volgende:
Precies.. Zo jammer! Maar des te meer reden om iemand uit te nodigen voor een echt avondje Scrabble[/hosseltruc]
MIquote:
Heerlijk he?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Avondje bordspellen spelenVooral in de winter
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
Is het nog gelukt met de kaartjes Lut, doe eens pm/dm-en?
Gaan natuurlijk! Misschien kun je nog een gig regelenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een Dommelsch coverconcertkaartje gewonnen. 22 december in Eindje. Wat moet ik ermee.
er naar toe gaan, of een vliegtuigje van vouwenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een Dommelsch coverconcertkaartje gewonnen. 22 december in Eindje. Wat moet ik ermee.
Dan neem je 1 van de 2 B's mee naar het Eindjequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Op 22 december vindt in het Klokgebouw in Eindhoven voor de tweede keer het Dommelsch Cover Concert plaats! Een avond met unieke optredens van Ben Saunders, Frans Duijts en de 3JSquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan neem je 1 van de 2 B's mee naar het EindjeBella of het Bosje, oh wacht, je hebt 1 kaartje?
Jaap Kwakman is anders een gitaarvirtuoos hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op 22 december vindt in het Klokgebouw in Eindhoven voor de tweede keer het Dommelsch Cover Concert plaats! Een avond met unieke optredens van Ben Saunders, Frans Duijts en de 3JS
ehh, okee gratis valt te overwegen, want anders. en ik wil eigenlijk graag een keer naar het klokgebouw, maar dan liever wat snoeiharde gitaren..
Maar hij speelt niet snoeihard, tochquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaap Kwakman is anders een gitaarvirtuoos hoor![]()
![]()
![]()
Niet snoeihard nee, maar er zitten wel geniale solo's in. Ofja, hij speelt wel snoeihard, maar niet met de 3jsquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar hij speelt niet snoeihard, toch![]()
Dan zie ik toch liever "neef" Kees in een voetbalstadion aan het werk..
Oh Vaduschkquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Frans Duijts is de enige die me kan boeien.
Was je daar niet eens naar toe geweest?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Frans Duijts is de enige die me kan boeien. Jammer dat er geen artieste bijzit.
Nee, ik verwisselde ze met de 3J's.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was je daar niet eens naar toe geweest?
Ja, in Breda heeft Krystl nog opgetreden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Frans Duijts is de enige die me kan boeien. Jammer dat er geen artieste bijzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |