Zwabs, is het geen tijd om je schotelsletje te vervangen voor iets in de worsthoek? De worstmachine?quote:
Alles wat maar onuitspreekbaar isquote:
Nee, was even aan de telefoon.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb na 6 minuten het stokje aangepakt, hopelijk was je niet al bezig Pheno
Zoiets. Het is zo'n grote supermarkt, dus er blijft altijd van alles aan me klevenquote:Op donderdag 8 december 2011 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon een steekkarretje onder de gehele winkel gezet en meegenomen dus
Heb je ook bentobakjes?quote:Op donderdag 8 december 2011 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets. Het is zo'n grote supermarkt, dus er blijft altijd van alles aan me kleven
Een stuk of zes, maar allemaal uit Japanquote:
Oh wat een mooie weer, Bos!quote:Op donderdag 8 december 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een mooie hondenkaart voor mijn postcrossingverzameling
Nu eten maken
Je mag er nu meer onderweg hebben Ze hebben de limieten versoepeld. Ik heb er nu 44 verzonden, dat was voor vandaag nog 7 tegelijk. Vandaag is dat verhoogd naar 9.quote:Op donderdag 8 december 2011 16:49 schreef Miniem het volgende:
Vandaag al de 1e kerst/nieuwjaars kaart gehad
Eigenlijk moet ik nu weer postcrossing kaarten gaan verzenden.
Want kerstkaarten
En straks aan de dunne.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:46 schreef Pheno het volgende:
Ik zit aan een Zaanse Hoeve toetje van 17 cent.
Nee, wraps met zelfgemaakte guacamole en zalmfilet.quote:
Whehe ik moest lachenquote:Op donderdag 8 december 2011 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, wraps met zelfgemaakte guacamole en zalmfilet.
Denk het niet, maar het maakt het denk ik des te leuker voor de ontvanger in het wel te doen omdat het wel een traditie is in de land waar het kaartje vandaan komt? Zo'n kerstkaart is juist uniekquote:Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag er nu meer onderweg hebben Ze hebben de limieten versoepeld. Ik heb er nu 44 verzonden, dat was voor vandaag nog 7 tegelijk. Vandaag is dat verhoogd naar 9.
Jij doet het al langer, dus het kan zijn dat er voor jou niet is veranderd omdat je een hoog aantal onderweg mag hebben
Ik heb vandaag mijn eerste kerstkaart op de bus gedaan. Verder nog wat normalere, Vanaf nu stuur ik alleen maar kerstkaarten, hoewel ik naar Turkije misschien een reguliere kaart stuur. Moslimlanden doen niet echt een kerst toch?
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Schenk net een sapje in, lees ik Djeez op het pakMaar het is Djoez
Ja, dit is best lekker, de blauwe vind ik goed te drinkenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Djoez smaakt wel goed. gewoon Taxi maar dan van Appie
Tja, het kan wel ja. Maar ja er zijn moslims die het niet op Christenen hebben. Al ben ik niet echt van de Bijbel. (ik denk wel dat er iets is tussen hemel en aarde, maar niet conform de bijbel).quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk het niet, maar het maakt het denk ik des te leuker voor de ontvanger in het wel te doen omdat het wel een traditie is in de land waar het kaartje vandaan komt? Zo'n kerstkaart is juist uniek
Welke is dat, Ik ken de Tropical en de Bosvruchten. Die laatste vind ik het lekkerst. (like duh)quote:Op donderdag 8 december 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, dit is best lekker, de blauwe vind ik goed te drinken
quote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke is dat, Ik ken de Tropical en de Bosvruchten. Die laatste vind ik het lekkerst. (like duh)
Ik google op Djoez om te zoeken naar een plaatjequote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke is dat, Ik ken de Tropical en de Bosvruchten. Die laatste vind ik het lekkerst. (like duh)
quote:Dit boek is gemaakt om de beginnende moslim(a), die nog geen Arabisch kan lezen, in staat te stellen om toch wat sura's te lezen.
Tropisch fruitquote:Op donderdag 8 december 2011 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het al. Had toevallig al gekeken. Had vandaag de bosvruchten gekocht, maar geen zin om van mijn stoel te komen om te kijken, genoeg lichaamsbeweging gehad vandaag..quote:Op donderdag 8 december 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tropisch fruit
En Bos en zijn Bosvruchtjes
Cool. Wel een beetje jeugdsentiment voor mij,quote:Op donderdag 8 december 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Roxette geeft in Juni een concert in de HMH![]()
Ik zit net How do you do te luisterenquote:Op donderdag 8 december 2011 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cool. Wel een beetje jeugdsentiment voor mij,
Joyride,
How Do you Do
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kom eens even lekker knuffelen dan
Ja hun bekendste nummer, is net voor mijn bewuste Hey heb je dat ene nieuwe liedje al gehoord - tijd. En ik kan nu gewoon niet op de titel komenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit net How do you do te luisterenJa hè, voor mij ook jeugdsentiment
Ik vind de serieuze nummers het leukst, maar er zijn een hoop toffe van zequote:Op donderdag 8 december 2011 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hun bekendste nummer, is net voor mijn bewuste Hey heb je dat ene nieuwe liedje al gehoord - tijd. En ik kan nu gewoon niet op de titel komen![]()
Oh ja!quote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
It must have been love, but it's over now.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |