quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:07 schreef Lutte het volgende:
Echt, als je dit in de AT tegenkomt dan moet je toch wel iets van 'Hee, de kinderopvang van FOK!!' denken?
Nee, eerder STA #Tukkersquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:07 schreef Lutte het volgende:
Echt, als je dit in de AT tegenkomt dan moet je toch wel iets van 'Hee, de kinderopvang van FOK!!' denken?
We weerderen je telent en creetiviteitquote:
Det is je den ook gereden!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We weerderen je telent en creetiviteit
Oh ik kijk in de AT nooit naar de opener, enkel waar de TT vandaan komt.quote:
Je wilt niet weten hoe goe ik ken rijden, zelfs dichtbij weter en in sturm!quote:
Je, zoels die kentonese kip, van die Knor recleme. Zelfde klenkquote:
Birk-echtig , zilverkleurig met enkelbendjes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
Even voor de beeldvorming; wat voor sendelen dreeg je oh-oh?
Weei niet om!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Birk-echtig , zilverkleurig met enkelbendjes!
Lurker!
Ik ge neer huis!
Ze verdienen een sterquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
TT_O_
Wet heb ik lekker gegeten zeg, ziekenhuisvoedsel ownt. (hier wel)
Ze koken hier met liefde. Lijkt me els kok ook een zeer mooie uitdeging, zou overel moeten gebeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze verdienen een ster, went elders is het meestel huilen met de pet op!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze koken hier met liefde. Lijkt me els kok ook een zeer mooie uitdeging, zou overel moeten gebeuren.
Deer doel ik op je! Ik hoop ook det de positieve reecties doorkomen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Je, het is echt een pittige uitdeging om in een ziekenhuis te koken, veek ook met minimele middelen en budget.
nog steeds niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deer doel ik op je! Ik hoop ook det de positieve reecties doorkomen.
Hoi Ome! De eerste letter doet het niet bij mij, vendeer.
Een V&E specieeltjequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
Bella. Heldin Helena Bonham-Carter is vandaag jarig lees ik. Ze wordt 45
Ja niet alleen als Bellatrix, maar ook in onder meer de Fight CLub en Big Fish is ze goed enzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Belichaming van mijn nickname en een van de tofste wijven ooit.
Ik kende haar al van Room with a View, Hamlet en Fight Club, maar ze is vooral bekend als Bella idd. Jammer aangezien het niet haar echt goede acteren laat zien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja niet alleen als Bellatrix, maar ook in onder meer de Fight CLub en Big Fish is ze goed enzo
Okee, daar had ze toch een prijs voor gewonnen, of alleen maar een nominatiequote:Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kende haar al van Room with a View, Hamlet en Fight Club, maar ze is vooral bekend als Bella idd. Jammer aangezien het niet haar echt goede acteren laat zien.
In The King's Speech was ze ook goed trouwens!
Oscar nominatie maar de Bafta zit in haar pocket!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, daar had ze toch een prijs voor gewonnen, of alleen maar een nominatie?
Greppig det ik heer juist ven ellesbehelve Belle ken. Inmiddels wel een film of 4,5 met HBC gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kende haar al van Room with a View, Hamlet en Fight Club, maar ze is vooral bekend als Bella idd. Jammer aangezien het niet haar echt goede acteren laat zien.
In The King's Speech was ze ook goed trouwens!
En ze is misschien niet de mooiste, ook niet lelijk hoor, maar ze heeft gewoon iets.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Greppig det ik heer juist ven ellesbehelve Belle ken. Inmiddels wel een film of 4,5 met HBC gezien.
RTL 7 om 22.40quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos, kun je even kijken hoe leet en weer ik de voetblemenvettingen ken kijken? Det opzoeken is op dit ding een ellendig gedoe.
HBC is cherming en edoreble, een mooie eigenschep om te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |