Vroeger ook wel eens zoiets gehad op vakantie in Frankrijk. Op een bergweggetje hield de motor van onze auto er plotseling mee op, alsof de benzine op was. Dat was op een afdaling en met heel veel mazzel kon mn vader de auto laten uitrollen in het dorpje waar toevallig een garage direct aan de weg wasquote:Op donderdag 8 december 2011 10:47 schreef jeoff het volgende:
Onderweg met de auto terug uit Londen zo'n 12 jaar geleden. We kwamen met de trein aan in Frankrijk (door de Kanaaltunnel met de auto) en we hadden nog maar weinig diesel in de tank zitten. Er was daar echter enkel een onbemand station waar je met Franse bankpassen of credit cards kon betalen en niemand van ons had een credit card (enkel cash en NL pinpas).
We maakten ons hier niet druk om omdat we wel een tankstation op de snelweg verwachtten.
Helaas bleek het volgende tankstation op de snelweg pas 50 KM over de grens in Belgie te liggen dus we kwamen stil te staan met een lege tank.
[...]
Ik zou dan maar even je uitlijning van je wielen controleren. Dit kan echt niet zo erg zijn.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:06 schreef error_404 het volgende:
Gisteravond met door een rukwind ineens op de andere baan beland, zonder dat mijn stuur draaide. Ik werd gewoon rechtstandig opzij geblazen...
Was het hoogtpunt van die dag, wat dat betreft.
Die ene die ging stilstaan op de snelweg om verhaal te halen (als we zijn verhalen moeten geloven)?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:46 schreef error_404 het volgende:
Ik moest gelijk denken aan iemand hier op het forum....
Zo ken ik er nog een paar, maar die liggen nu op het kerkhofquote:Op zondag 22 januari 2012 04:04 schreef DP026 het volgende:
Autocrash met in totaal 4 personen tegen een boom geknald . S'avonds na een etentje op een nat wegdek in een slip geraakt. Een kennis zat achter het stuur, die zich aan de sneldheid hield.
Ik had niks. 1 persoon zn enkel gebroken en een rib door zijn long. 1 iemand bekken gebroken en de laatste persoon een zware hersenschudding met een tiental hechtingen.
Had laatst zo'n wat oudere vrouw in een Twingo die echt kilometers lang op de linkerbaan bleef rijden. Eerst snelweg en daar reed ze 90. En toen de snelweg overging in 90 en later 70 en 50 ging ze echt 30-40 rijden op die 50 stukken. Nog steeds op de linkerbaan. Reageerde ook totaal niet toen ze paar keer rechts ingehaald werd. Stuur helemaal verkrampt vast.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:26 schreef Iwanius het volgende:
Dat een of ander oudje op de snelweg reed in zijn scootmobiel? en niet doorhad dat dat verboden was en niet een reageerde op passerende auto's aan zijn linkerkant.
Die mensen zie ik vrijwel dagelijks. Verschrikkelijk gevaarlijk, vooral op de snelweg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:20 schreef H-D het volgende:
[..]
Had laatst zo'n wat oudere vrouw in een Twingo die echt kilometers lang op de linkerbaan bleef rijden. Eerst snelweg en daar reed ze 90. En toen de snelweg overging in 90 en later 70 en 50 ging ze echt 30-40 rijden op die 50 stukken. Nog steeds op de linkerbaan. Reageerde ook totaal niet toen ze paar keer rechts ingehaald werd. Stuur helemaal verkrampt vast.
Zo erg soms.
Ja klopt kom ze ook heel vaak tegen. Maar deze keer viel het me gewoon even extra opquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef ioko het volgende:
[..]
Die mensen zie ik vrijwel dagelijks. Verschrikkelijk gevaarlijk, vooral op de snelweg.
Wat dacht je van die mensen die standaard op de middenbaan gaan rijden na het invoegen, ook al is de rechter baan helemaal leegquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:32 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja klopt kom ze ook heel vaak tegen. Maar deze keer viel het me gewoon even extra op. Vooral op de snelweg levensgevaarlijk idd. Schieten vaak ook opeens naar links met zo'n flutsnelheid. Of gaan nooit/niet terug naar rechts.
Ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat dacht je van die mensen die standaard op de middenbaan gaan rijden na het invoegen, ook al is de rechter baan helemaal leeg![]()
Prutsers
Leuk hè toen die persoon een tia kreeg?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:05 schreef spiegeltje_05 het volgende:
een stilstaande fietser kiepte om, was hilarisch
Nee desbetreffende hing met de tas vast aan het stuur draaide zijn bovenlichaam en verloor zijn evenwichtquote:Op zondag 29 januari 2012 10:26 schreef Prowl het volgende:
[..]
Leuk hè toen die persoon een tia kreeg?
112 bellen en van de weg laten halen. Die kan dan gewoon het rijbewijs inleveren op basis van artikel 5. scheelt een hoop ongelukken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:20 schreef H-D het volgende:
[..]
Had laatst zo'n wat oudere vrouw in een Twingo die echt kilometers lang op de linkerbaan bleef rijden. Eerst snelweg en daar reed ze 90. En toen de snelweg overging in 90 en later 70 en 50 ging ze echt 30-40 rijden op die 50 stukken. Nog steeds op de linkerbaan. Reageerde ook totaal niet toen ze paar keer rechts ingehaald werd. Stuur helemaal verkrampt vast.
Zo erg soms.
Wel cool van je dat je bent uitgestapt om te helpen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:09 schreef spiegeltje_05 het volgende:
Nee desbetreffende hing met de tas vast aan het stuur draaide zijn bovenlichaam en verloor zijn evenwicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar, als je die boot af gaat heb je inderdaad een heel eind geen tankstation. Heb ik me ook wel al eens in vergist, maar ik ben gelukkig niet stilgevallen toenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:47 schreef jeoff het volgende:
Onderweg met de auto terug uit Londen zo'n 12 jaar geleden. We kwamen met de trein aan in Frankrijk (door de Kanaaltunnel met de auto) en we hadden nog maar weinig diesel in de tank zitten.
[...]
Helaas bleek het volgende tankstation op de snelweg pas 50 KM over de grens in Belgie te liggen dus we kwamen stil te staan met een lege tank.
Je moet dus elke keer wachten totdat een auto daadwerkelijk doorgereden of afgeslagen is? Een auto heeft niet voor niets richtingaanwijzers.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
Jij, want je moet zeker weten dat de weg vrij is voordat je doorrijd.
True, maar zo werkt het wel. Als je ziet dat hij afslaat (dus de bocht inzet) dan kan je gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:24 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Je moet dus elke keer wachten totdat een auto daadwerkelijk doorgereden of afgeslagen is? Een auto heeft niet voor niets richtingaanwijzers.
Die buschauffeurs zijn soms ook behoorlijke eikels met hun 'ik heb voorrang dus rij gewoon fullspeed door' mentaliteit, zonder zich er kennelijk van bewust te zijn dat hun voertuig een soort tank is en mensen hen ook niet bewust dwars zitten, maar gewoon een verkeerde inschatting maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:33 schreef Hendroit het volgende:
Ik heb een keer gezien dat een auto een heel klein beetje op de busstrook stond en een stadsbus gewoon zijn spiegel eraf had gereden en die stadsbus reed gewoon door, heb me kapot gelachen.
Precies hetzelfde meegemaakt met een Porsche in de nacht op de autobahn in Germanyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef GSMboy het volgende:
In Duitsland ooit eens ingehaald door een hele dure Mercedes SLK, die even met 200 km/h ons voorbij zoefde.... Niks spannends in Duitsland, maar wel verrassend als je een uur later opeens in een file belandt, waar je precies diezelfde Mercedes total-loss in stukken op de weg ziet liggen.
Oh, dat ken ik. In Duitsland op de A2 een kilometer of veel voor Hannover word ik met grote snelheid ingehaald door twee auto's die redelijk dicht op elkaar reden. Bij Hannover iedereen in de ankers en daar zag ik dat die twee auto's één geworden waren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef GSMboy het volgende:
In Duitsland ooit eens ingehaald door een hele dure Mercedes SLK, die even met 200 km/h ons voorbij zoefde.... Niks spannends in Duitsland, maar wel verrassend als je een uur later opeens in een file belandt, waar je precies diezelfde Mercedes total-loss in stukken op de weg ziet liggen.
En dat is "quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:17 schreef GSMboy het volgende:
Ik heb een andere variatie gezien in de file.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zag dit dus laatst echt rijden. Ik haalde een busje in, en die vent had z'n mobiel aan z'n hoofd getaped en zat heel druk een gesprek te voeren.
Dat zie ik zo vaak dat ik het bijna normaal begin te vindenquote:Op maandag 17 juni 2013 12:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb een andere variatie gezien in de file.
Een Marokkaanse meid die haar mobiel aan haar oor had door deze in haar Hidjab te bevestigen zodat het klem zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |